@שלמה
תוסיף שורה מתחת: ‘‘וכך לבסוף מצאתי את הבוקסה 14 האבודה’’ 
אלוף העולם 1
-
עזרה דחופה -
שיגעון גרמני
? או סתם חיסכון...
@פיג-ו5008
כתבתי שמדובר שאירופה… לא במרוקו. -
סקודה - להחליף מנוע או לתקן ? עזרה בבקשה@יויויוסי
איזה מנוע מדובר?
הייתי ממליץ לך לדבר עם הנאמבר 1 בתחום הוואגיות- רון ממוסך רון בת’'א, או גיא מגיא מוטורס בשילת -
הזויים בדרכים - כל מה שלא חלמת לראות מבעד לשמשה (לא כולל כלי רכב!)@מאיר כתב בהזויים בכבישים - כל מה שלא חלמת לראות מבעד לשמשה (לא כולל כלי רכב!):
גיר רובוטי כפול מצמד.
עדיין לא הגיע לארץ בדגמים האלו…
אבל מה שכן בגרסה עם הגיר הרובוטי הם החליפו את הרצועה לשרשרת … -
חלפים לפיאט טיפו@יורם-בוסקילה
אתה יכול ליצור חדשה אצל בית המיסב בחולון.
או במדייק- הוא מייצר אותם לפי מידה -
שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש@תודה-לבורא-עולם-0
לא הייתי שולף ככה מהשרוול אם לא היה לו תאורה מעל תא המטען …
-
ניקוי צנרת מזגן מיצובישי אטראז'@סים-שלום
מאוד הגיוני שבגלל שלא היה לך פילטר מזגן אז המעבה נסתם מלכלוך מבחוץ…
תנסה להציץ עליו.
נ.ב:
אתה נותן גושפנקא לזה שכל פעם אני ממליץ לאנשים שזה עתה קנו רכב- לעשות לו יישור קו ע’'מ לשלול בעיות כמו זאת שאין פילטר. -
שרשור "חיות על הכביש"@חיים-ברזל
נכון! אני מכיר -
טורים גבוהים@מאיר-ג
ברכב אוטומט אין הבדל. -
שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש@אבי-ים
זה לא אלנטרה… זה לנטרה! -
החלפתי ברקסים הדיסקים משוחררים ללא ברגים האם זה תקין?@ביתשמשניק כתב בהחלפתי ברקסים הדיסקים משוחררים ללא ברגים האם זה תקין?:
מוסכי רחוב כלל לא מגרזים
לכן לא מומלץ לטפל אצלם!
@ביתשמשניק כתב בהחלפתי ברקסים הדיסקים משוחררים ללא ברגים האם זה תקין?:
מוסך רגיל גם לא
לא יודע איזה מוסכים אתה מכיר…
אני גדלתי במוסכים וזה הכלל הכי חשוב שיש! -
שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש@אבי-ים
הייתה כזאת לאבא שלי… מנוע 2.7 v6.
מאוד דומה לזה של הטוסון אבל טיפלה יותר חזק
היה רכב אש!
זה שבתמונה מנוע 2.0 כי אין לו סאנרוף -
שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש@טוסון כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:
עוד אלנטרה (גם בבני ברק)
שוב…
זאת ל נ ט ר ה
לא אלנטרה! -
שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש@מאיר דומה מאוד!

-
התקנה פנסים שלא מחוברים למערכת חשמל של הרכב !!! -
עם מה אפשר להפעיל בבית מכשיר שמופעל בעזרת מצבר@Mazda אכן
-
עברתי טסט ב"ה, ועכשיו מחפש לשכור רכב.....אם אין לך חובת מלווה אז אתה יכול להשכיר מפריסבי כולל ביטול השתתפות
זה בגלל שהם צריכים כרטיס פיזי ולא ניירת…
בכ’'א תצטרך לחכות שיגיע הכטיס -
רכבי ספורטאחי, לעשות שיפורים אמיתיים זה הרבה זמן…
יש לי חבר שעשה פרוייקט על סיוויק ידנית
והביא אותה לכמעט 300 כ’‘ס…
לקח לו כמעט שנתיים!!
ומעל 100 אל’'ש…
תהנה
אם תתחיל אני איתך -
הגה נהיה קשה בפתאומיות@zalmensmok
סדק בחיבור של הצינור -
ריח אחרי נסיעהלפעמים זה שמן שמזיע מהמכסה שסתומים ונשרף על הבלוק של המנוע
