@admin
אני מדבר כנהג חדש עם 7 חודש רישיון
וכשבאתי להשכיר אז הנציג אמר לי שכל העניין זה שלא יהיה התחזות ע’‘י עריכה של הדף ולכן חייב כרטיס…
בכ’‘א אתה יכול לבדוק את זה מול פריסבי בטל’ מס’: *6020
בהצלחה- ותנהג בזהירות…
אלוף העולם 1
-
עברתי טסט ב"ה, ועכשיו מחפש לשכור רכב..... -
המכוניות הנגנבות ביותר בישראלמזכיר לי שפעם הייתי בשטיפה בכפר והשארתי את הרכב (מאזדה לאנטיס) בצד ואמרתי לחמור לשטוף
והלכתי לקנות לי שתיה ושחזרתי אחרי עשר דקות אז הרכב כבר היה בפנים ליד הגרניק וששאלתי את החמור איך יכול להיות אז הוא ענה לי שהוא היה פעם כל לילה מביא רכבים לרשות… -
מתזים מבריזים.פשוט עושים לחץ אוויר עם קומפרסור- יש בכל חנות אופניים…
-
בא לך קצת החזרים על תדלוקים?
@Klonimoos
מה עם האפליקציה של ילו?
אני עושה ממנה סכומים נאים ביותר!סתם לדוגמא! נסעתי במוצ’'ש למירון ובדרך עצרנו ומימשתי מתנה שקיבלתי: של 3 גלידות בן אנד ג’ריס- מפנקות, על חשבון העז.
-
אתר מטורף להשכרת רכב בזול.... מה אתם אומרים עליו? מישהו מכיר?@מצויין-101
מכיוון שעדיין לא ניתנה הרשות להשתמש ברוח הקודש…
אשמח שתשים קישור. -
כבישים מבטון - מטוסים והמסתעף.....@אביחי
תשאל את @מוטי-ברנד … -
החלון המשולש הקטן ליד הנהג נשבר - מה עושים@נייטרון-חפשי כתב בהחלון המשולש הקטן ליד הנהג נשבר - מה עושים:
מה שמפליא אותי זה שיש השתתפות עצמית על שמשות
זה מובן…
החלון הקטן עולה יותר יקר משמשה קדמית!!!
ככה הסבירו לנו ב’‘ידידים’’ שבמקרה של רכב נעול אז רק אם אין ברירה לשבור אותו. -
התייעצות על מחיר ביטוח דחוף לי בהקדם@חנינא
אבל בדקת עם הסוכן שלי?סתם בשביל הספורט ממליץ לך לבדוק
-
עזרה דחופה בעניין ביטול הסכם מכירהתגידי לו שאת מוכנה לשלם שלושים אלף- הוצאות משפט ולא לשלם לו מה שהוא חושב שמגיע לו…
-
הנעה בדרדור ברכב ידני@המפותח כתב בהנעה בדרדור ברכב ידני:
מי שלא הניע בדירדור לא הניע רכב בכיף לעולם
איזה כיף להניע בדירדורמזכיר לי שהייתי גם אוהב הרבה לנסוע ברכב ולכבות את המנוע תוך כדי נסיעה ולהשאיר את הסוויט’צ פתוח, ואז הרכב היה מניע את עצמו לבד בלי קלא’צ
-
איפה מומלץ להחליף מיסב בירושלים?@קינג-קומפיוטר
אלא אם כן הוא הולך יחד עם הנאבה, כמו בטויוטה -
מגיע לי מזל טוב....@יעקב-מ.-פינס מזל טוב!!
שים לב שיש לו רצועת טיימינגאולי אני גם יעשה פוסט של מזל טוב לעצמי?
@שלמה -
מיצובישי ספייס סטאר ודומיה - חוות דעת@שלמה
אמת ויציב, רק חידדתי שאין מנוע TSI בידני כלומר- אין טורבו…
לא צריך, ולכן יש אמינות לרכב… -
רכבים מענייינים שראיתם בכביש
חחח
עלק 8 ספרות -
ניפוח קל בצמיג@מיוחד
ממליץ על הפנצ’ריה
קוראים לו צמיגי רונדו
ולגבי הצמיג…
מדובר בסכנת נפשות! -
מגיע לי מזל טוב....@טייס-קרבי כתב במגיע לי מזל טוב....:
שזכיתי ב3500 בפורד פוקוס
נראה לי שאתה קצת מתבלבל:
דבר ראשון הוא קנה פיאסטה ולא פוקוס
דבר שני כל בר דעת מבין את האמינות של גיר רגיל על פני אוטומט וכ’'ש רובוטי כמו של הפוקוס
אבל שוב!
הוא קנה פ י א ס ט ה… -
קורולה 2006 הוחלף מנוע@ביתשמשניק
יש הרבה קורולות במרחקים האלה…
צריך לבדוק את המנוע והגיר בעיקר
שים לב לגבי המנוע שאין טחינה בשמן- בוצה
ושאין פגיעות שילדה
לכאורה מחיר סביר -
רכבים מענייינים שראיתם בכבישהיום, הייתי עם @המפותח היקר!
(כשמו כן הוא…)
בחצור הגלילית וראינו שם את הדבר הבא…
לא שגרתי בכלל:

קורולה 2017 ידנית!!!
פשוט להתענג -
ברגים לא מקוריים@aiib
אותו הרעיון רק באום. -
עזרה דחופה, רכב תקוע.@תצמנ מחיר סביר!
תוודא אחריות! שלא יהיה משהו משומש
אבל 3 ימי עבודה נשמע לי הזוי
תבוא לפרטי יש לי חבר שאולי יוכל לעזור… הוא מבין גדול בתחום
