הרבה אנשים שפונים אליי אומרים לי: אבל זה רכב זול… אני לא רואה עניין להשקיע במצלמות דרך לרכב…
חבל שלא היה!
בכ’'א תנסה למצוא מצלמות מהאיזור שבו קרתה התאונה
אלוף העולם 1
-
עשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה -
סיויק 2011 ממורה נהיגה, שווה?@נהג-תפרן
סתם בשביל הידע , רכב של מורה נהיגה הוא עד עשר שנים, כלומר- שכל המורים עם רכבי ה 2015 יצטרכו השנה להיפטר מרכבים…
ויוצא שהרכב הנ’'ל עזב את המורה כבר בשנת 2021!
ובצירוף כל הנתונים(סוחר…) יוצא שצריך לבדוק טוב טוב עם זכוכית מגדלת. -
שתי מצלמות דרך חדשות של ddpai ברף העליון@טכנולוג
כתבתי בפירוש:@אלוף-העולם-1 כתב בשני מצלמות דרך חדשות של ddpai ברף העליון:
שזה קיים כבר בדגמים הצפייה מרחוק
…
בתור אחד שהתקין לא מעט מהדגמים עם הצפייה מרחוק…
ויעידו על כך חבריי:
@מוטי-ברנד
@מיישה
@שלמה -
היכן רוכשים פלאגים VXUH22 Denso?אבל קודם כל צריך לבדוק שזה באמת התקלה. לפרק פלאגים ולראות מה המצב שלהם .
אל תשכח שזה מדובר אצלך בטויוטה והוא מדבר על סיטרואן, שני עולמות.
לפעמים גם יש להם בעיה של מניפה של הבית מצערת -
משמים אין לי מספר רכב בתמונה -
אשמח לחוות דעת על עסקה שהוצע לי עבור רכישת מיצובישי אאוטלנדרעד כמה שאפשר לראות בתמונות אז הרכב נראה טוב
והבדיקה עוד יותר טוב
והמחיר פגזז
לסיכום
רכב אמין ושמור עם נתונים טובים במחיר סופר הוגן!! -
מסך מולטימדיה סוזוקי קראוסובר -
פלאשינג, כן או לא?הכי טוב זה לפרק קרטר ומכסה שסתומים …
אבל לפני זה חייבים לשים חומר פלאש ולהניע ל20 דק’
ולהוריד את השמן הישן
אח’‘כ לשים שמן פשוט וליסוע 200 ק’‘מ על סלד יחסית נמוך
ולהוריד את השמן ולעשות ניקוי פיזי.
אח’'כ לשים שמן איכותי כמו מוטול או טוטאל -
היברידי בעשרים אלף@א.ב.
אטראז מטופלת בהחלט תתן את התמורה
מבחינת מרווח ומבחינת חיסכון -
המאוורר במולטימדיה מרעיש@יצחק-רשטונ
המערכות שציינת בספויילר הם אכן צריכות קירור אוויר, משא’'כ המערכות הסטנדרטיות שביבואנים הישראלים לא קיים כזה קירור מכיוון שצלעות הקירור וכל הגוף של המסך הינו ממתכת שמיועדת לפזר חום.
המסכים של אלי יש צלעות שעושות טובה שמקררות ומשכך חייב מאוורר…איך אמר פעם זקן סיני?
על איכות משלמים! -
נורת מנוע נדלקת שוב ושוב - מה יכול להיות?@סלאש
לי הייתה בעיה דומה בסיריון…
הבעיה אצלי הייתה שנקרע צינור ואקום במצערת.
תבדוק את צינורות היניקה כי לפעמים לא נכנס אוויר למנוע בצורה תקינה ואז אין יחס תערובת תקין בצילינדר ואז זה מדליק תקלה -
סיוע בתהליך רכישה מסוכן + רכישת ניסאן קשקאי+2@נייטרון-חפשי
זה מאוד מצחיק אותי כשאני נזכר שהייתי בהונגריה ושם נסענו עם נהג בטויוטה וורסו עם מנוע דיזל של היילקס 2.2 וגיר פלנטרי… אה וגם גג פנורמי.
הרכב פשוט היה מטוס ושקט!
אגדה

-
דגם חדש של מולטימדיה!! ts105 שווה לנסות.@הכהן
יש לנו אותה אצל הספקים כבר הרבה זמן!
זה בעצם ts10 משודרג…
@מיישה
@צילפינגים -
רגלית קלאץ' קשה@zalmensmok
בכללי כל קלאץ’ הידראולי הוא קשה…
ויש לו לחץ שחזור מהדוושה.
ע’ע רנו ודאצי’ה לסוגיהם
משא’‘כ בקלאץ’ כבל כמו שהיה לי בספארק
שהוא היה יותר רך מהגז -
מחפש טויוטה ב40-50 אל"ש@יאיר-אלדרק כתב במחפש טויוטה ב40-50 אל"ש:
מחפש טויוטה ב40-50 אל"ש
למה דווקא טויוטה?
בגלל המוייסדויס? שידוכים?
מה הדרישות הנחוצות שלך מהרכב?מה קרה למאזדה??
-
עזרה למולטימדיה קורולה 2010@על-הטוב-שלך
אם אתה מגיע במקרה לאלעד או ב’'ב
אז יש לי… תקח בכיף! -
בקשת מידע על מוסכניק@spider כתב בבקשת מידע על מוסכניק:
אבו עלי, אמין ומקצועי.
ומכין שמן זית ליגה!
לדעתי אבו תמים יותר מוצלח,
המספר שלו 052-236-7276
על סיאט איביזה הוא אמר לי 800 שקל לקלאצ’אכן הייתי אצל אבו תמים…
עשה עבודה יסודית ומקצועית
ממליץ -
מכירה פומבית יד 2 -
המיקום במוליטימדיה הפסיק לעבוד לגמרי [ללא קשר לשיבושים]@ידידים כתב בהמיקום במוליטימדיה הפסיק לעבוד לגמרי [ללא קשר לשיבושים]:
התופעה הזו קורית כל כמה הזמן?
להזכירך אנחנו במלחמה ופשוט יש שיבושים.
@ידידים כתב בהמיקום במוליטימדיה הפסיק לעבוד לגמרי [ללא קשר לשיבושים]:
.אני רק רוצה לציין שזה החזיר לעבוד גם את המיקרופון בשיחות וגם את החיפוש הקולי דרך מקלדת גוגל, זה תופעה שכיחה?
זה כבר קשור להתראות של פיקוד העורף.
@ידידים כתב בהמיקום במוליטימדיה הפסיק לעבוד לגמרי [ללא קשר לשיבושים]:
ושוב תודה רבה
אין מיליםאין על מה! בכל זאת פורום של חסד ונתינה.
-
התייעצות על מחיר במוסך.חלאס!
אני יודע שאפשר להשיג ביותר זול …
אני רק חישבנתי מחיר מוסך, שהרי חוץ מהמחיר הרגיל של החלק הוא גם מרוויח עליו.
