@MEM
במרכז הרכב-זה מהעיבוי של המזגן.
מאחורה זה העיבוי בדוד של הממיר.
סה’'כ תקין.
אלוף העולם 1
@אלוף העולם 1
-
נזילה ממרכז הרכב -
שרשור "חיות על הכביש"@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור "חיות על הכביש":
עקיפה (מותרת? אך…) מסוכנת!!

עקיפה מסוכנת.mp4לא מותרת בכלל… אולי התכוונת במקום מותר.
-
נזילה ממרכז הרכב@MEM
זה תמיד היה… כנראה לא שמת לב -
שרשור "חיות על הכביש"@א.ב.
זה מצומת יגור. רכב ששרף אדום -
רכב לא מצליח לסחוב כשהמזגן דולקאם המתחים של הטעינה תקינים, הייתי בודק קומפרסיה למנוע.
יתכן שיש בריחת לחץ מהרינגים ולכן כשהמדחס פועל אז העומס מקשה על המנוע. -
שרשור "חיות על הכביש"@א.ב.
אגב זה צולם באלעד… וזה צילום של לקוח שלי… -
שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש@חובק-עולם
רנו כזאת של משטרה… בחיים לא ראיתי… ועוד אני הולך עם חבר שמתקין להם את כל התאורה והאבזור ולא נתקלתי בזה מעולם! -
קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2@שלמה
חחח.
מזל שכתוב בצד שמאל למטה קרדיט -
קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2@שלמה
א. אני לא באלעד כרגע
ב. תתחדש על הפרופיל:)
