מולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן
-
@shmulik כנראה הוא לא עשה עליך שקל
או שנשמט ממך 1 והמחיר היה 1950@פתוח-לשמוע
גם לי נשמע מוזר, בפרט שהוא אומר 8 ראם (אולי 8 ליבות וגם זה בחסד יש zeta 14 vision שהוא 4 ליבות) ובפרט בפריוס הנ"ל שהצמה יקרה מאד אלא אם כן החמור התקין כמו הפרצוף שלו -
@יצחק-רשטונ @פתוח-לשמוע
אולי התבלבלתי עם ה 8 אולי זה 4
מה שבטוח שזה ZETA 14 וזה עם חיבור סים ישיר וזה המעבד החזק יותר שפועלות בו אפליקציות אני זוכר שהתלבטתי בין הדגם הפשוט יותר מבחינת ראם ולקחתי את הטוב יותר
מה אני מסתבך עכשיו אני נזכר שזה TS10 -
שלום וברכה אני מעוניין לקנות קורולה סטיישן 2022
אני לא יודע מה יש במערכת המקורית של טויוטה
האם כדאי לי להתקין מערכת אנדרואיד חדשה כמו ZETA לדוגמא ? מה אני מרוויח או מפסיד מזה , אני לא מכיר את המערכת הנוכחית אולי יש דברים שלא יהיו לי במולטימדיה החדשה ( כל התצוגת אנרגיה מצלמת רווורס וכו )?בנוסף אני מעוניין שהרכב שלי מבפנים יקבל מראה ותחושה של יוקרתי מה אתם אומרים על התקנת ריפודי עור ? מישהו התנסה בזה ? זה נראה טוב, יושב יפה כאילו זה מקורי?
אשמח למידע תודה רבה מראש !!! -
@EBA @אלעזר-3 @יצחק-רשטונ @מאיר-ג @פתוח-לשמוע
תודה על התגובות
מה אתם אומרים על לשים כיסוי עור מצאתי ב650 כולל התקנה
מישהו התנסה בזה ? זה עושה את העבודה בקטע של היוקרתי ?
מבחינת נוחות זה נח יותר או פחות ? -
@EBA @אלעזר-3 @יצחק-רשטונ @מאיר-ג @פתוח-לשמוע
תודה על התגובות
מה אתם אומרים על לשים כיסוי עור מצאתי ב650 כולל התקנה
מישהו התנסה בזה ? זה עושה את העבודה בקטע של היוקרתי ?
מבחינת נוחות זה נח יותר או פחות ? -
@EBA @אלעזר-3 @יצחק-רשטונ @מאיר-ג @פתוח-לשמוע
תודה על התגובות
מה אתם אומרים על לשים כיסוי עור מצאתי ב650 כולל התקנה
מישהו התנסה בזה ? זה עושה את העבודה בקטע של היוקרתי ?
מבחינת נוחות זה נח יותר או פחות ?@shmulik כתב במולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן:
מה אתם אומרים על לשים כיסוי עור מצאתי ב650 כולל התקנה
התקנה לרוב אמורה להיות קלה אם יש לך ידיים, ככה ש:
א’ תבדוק כמה זה ללא התקנה
וב’ אולי תשקיע את עלות ההתקנה על דגם יותר טובמישהו התנסה בזה ? זה עושה את העבודה בקטע של היוקרתי ?
מבחינת נוחות זה נח יותר או פחות ?כשאתה יושב על ספה מעור זה מציק לך? ( ותבדוק גם עם ב"ב), זה אמור להיות אותו דבר רק למשך זמן ממושך יותר (תלוי בנסיעות שלך),
בהחלט יש דגמים שמייקרים את המראה של האוטו,
בדר"כ בד יותר נח , עור (או דמוי) יותר יפה , אבל זה לא שחור ולבן@shmulik כתב במולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן:
זה נראה טוב, יושב יפה כאילו זה מקורי?
אצל הערבים אני לא יודע, ואני גם לא יודע כמה זה אמין בקטע של התאמה אישית , אבל בארץ, התאמה אישית לפי הרכב בד"כ תוספת של 450-550 ש"ח, ואז זה ממש כמו מהחברה
-
@shmulik כתב במולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן:
מה אתם אומרים על לשים כיסוי עור מצאתי ב650 כולל התקנה
התקנה לרוב אמורה להיות קלה אם יש לך ידיים, ככה ש:
א’ תבדוק כמה זה ללא התקנה
וב’ אולי תשקיע את עלות ההתקנה על דגם יותר טובמישהו התנסה בזה ? זה עושה את העבודה בקטע של היוקרתי ?
מבחינת נוחות זה נח יותר או פחות ?כשאתה יושב על ספה מעור זה מציק לך? ( ותבדוק גם עם ב"ב), זה אמור להיות אותו דבר רק למשך זמן ממושך יותר (תלוי בנסיעות שלך),
בהחלט יש דגמים שמייקרים את המראה של האוטו,
בדר"כ בד יותר נח , עור (או דמוי) יותר יפה , אבל זה לא שחור ולבן@shmulik כתב במולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן:
זה נראה טוב, יושב יפה כאילו זה מקורי?
אצל הערבים אני לא יודע, ואני גם לא יודע כמה זה אמין בקטע של התאמה אישית , אבל בארץ, התאמה אישית לפי הרכב בד"כ תוספת של 450-550 ש"ח, ואז זה ממש כמו מהחברה
@שלמה-א-0 כתב במולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן:
כשאתה יושב על ספה מעור זה מציק לך? ( ותבדוק גם עם ב"ב), זה אמור להיות אותו דבר רק למשך זמן ממושך יותר
מה בספה בבית יש לך שמש יוקדת כמו ברכב ???
שאתה נכנס הביתה אחרי כמה שעות שלא פעל שם מזגן יש לך 100 מעלות חום בבית??? -
אז תכלס אתם אומרים שמבחינת נוחות וחום וזיעה זה לא נח ,
כי אם כן אני האחרון שיעשה את זה אני סובל מחום , אני צריך כמו מי שאמר כאן קירור בכיסאות ובכל מקום שאפשר לקרר באוטו גם את הידית שמעל הראש אם אפשר … -
אז תכלס אתם אומרים שמבחינת נוחות וחום וזיעה זה לא נח ,
כי אם כן אני האחרון שיעשה את זה אני סובל מחום , אני צריך כמו מי שאמר כאן קירור בכיסאות ובכל מקום שאפשר לקרר באוטו גם את הידית שמעל הראש אם אפשר …
