דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. שאר נושאים
      3. בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן

      בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאר נושאים
      62 פוסטים 11 כותבים 2.6k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ג גיל

        @משה-אייזנבאך כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:

        יש לי רמת גימור טקנה
        אבל החלונות לא עולים לי וגם המראות לא מתקפלים בעת נעילת הרכב

        אז המרים שמשות נפטר.
        המראות לא מתקפלות בנעילת הרכב, אלא יש לך כפתור משמאל להגה, אתה יכול לקפל ואז לדומם מנוע וללחוץ על פתיחה ולהשאיר כך, בהתנעה הבאה הם ייפתחו לבד.

        לגי צריכת הדלק @הבל-הבלים-הכל כתב שזה לוקח 1 ל 16 זה הגיוני
        איך לי זה לוקח 1 ל 6
        אולי זה עניין של להתרגל לרכב ?

        אולי הוא מדבר על בין עירוני עם אופי נהיגה מאוד מתון, ואתה מדבר על עירוני עם אופי נהיגה לחוץ.

        משה אייזנבאךמ מחובר
        משה אייזנבאךמ מחובר
        משה אייזנבאך
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #49

        @גיל כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:

        אז המרים שמשות נפטר.

        מה שמתברר שלאחד מהידים [מתוך 5]
        נעלם המפתח והחליפו לו מפתח
        וחלק מהחיבורים לא חזרו למקום
        כמו הרמת חלונות או הכפתור הנעילה בפגאז [לא הנסתר]

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • משה אייזנבאךמ מחובר
          משה אייזנבאךמ מחובר
          משה אייזנבאך
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #50

          לגבי המזגן
          האם יש דרך להגביר את זה
          המזגן מרגיש לי קצת קטן מידי לרכב כזה גדול
          יש דווקא משהו נורא מוזר
          היושבים מאחורה עם חלונות מושחרים מרגישים את המזגן בסדר
          אבל דווקא לנהג וליושב לצידו רותח אש ברכב
          הוא פשוט לא משתלט על הקבינה

          אולי זה בגלל מושבי העור ?
          ואם כן האם יש פתרון לזה ?

          חובק עולםח ג 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

            לגבי המזגן
            האם יש דרך להגביר את זה
            המזגן מרגיש לי קצת קטן מידי לרכב כזה גדול
            יש דווקא משהו נורא מוזר
            היושבים מאחורה עם חלונות מושחרים מרגישים את המזגן בסדר
            אבל דווקא לנהג וליושב לצידו רותח אש ברכב
            הוא פשוט לא משתלט על הקבינה

            אולי זה בגלל מושבי העור ?
            ואם כן האם יש פתרון לזה ?

            חובק עולםח מנותק
            חובק עולםח מנותק
            חובק עולם
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #51

            @משה-אייזנבאך אם השמש קורנת ישירות על הרגליים והידיים תרגיש תחושת חום גם אם הטמפרטורה הפנימית נעימה. ולכן מאחורה שיש חלונות מושחרים שהקרינה מופחתת אינם חשים בחום.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • משה אייזנבאךמ מחובר
              משה אייזנבאךמ מחובר
              משה אייזנבאך
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #52

              אז מה עושים

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

                לגבי המזגן
                האם יש דרך להגביר את זה
                המזגן מרגיש לי קצת קטן מידי לרכב כזה גדול
                יש דווקא משהו נורא מוזר
                היושבים מאחורה עם חלונות מושחרים מרגישים את המזגן בסדר
                אבל דווקא לנהג וליושב לצידו רותח אש ברכב
                הוא פשוט לא משתלט על הקבינה

                אולי זה בגלל מושבי העור ?
                ואם כן האם יש פתרון לזה ?

                ג מנותק
                ג מנותק
                גיל
                מאסטר מגיה
                כתב נערך לאחרונה על ידי גיל
                #53

                @משה-אייזנבאך כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:

                ש דווקא משהו נורא מוזר
                היושבים מאחורה עם חלונות מושחרים מרגישים את המזגן בסדר
                אבל דווקא לנהג וליושב לצידו רותח אש ברכב
                הוא פשוט לא משתלט על הקבינה

                סימן אפשרי לחוסר גז, תבדוק את זה.


                דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                חובק עולםח משה אייזנבאךמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • ג גיל

                  @משה-אייזנבאך כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:

                  ש דווקא משהו נורא מוזר
                  היושבים מאחורה עם חלונות מושחרים מרגישים את המזגן בסדר
                  אבל דווקא לנהג וליושב לצידו רותח אש ברכב
                  הוא פשוט לא משתלט על הקבינה

                  סימן אפשרי לחוסר גז, תבדוק את זה.

                  חובק עולםח מנותק
                  חובק עולםח מנותק
                  חובק עולם
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #54

                  @גיל יש לו פתחי מיזוג ליושבים מאחור?

                  משה אייזנבאךמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • חובק עולםח חובק עולם

                    @גיל יש לו פתחי מיזוג ליושבים מאחור?

                    משה אייזנבאךמ מחובר
                    משה אייזנבאךמ מחובר
                    משה אייזנבאך
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #55

                    @חובק-עולם לא

                    חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ג גיל

                      @משה-אייזנבאך כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:

                      ש דווקא משהו נורא מוזר
                      היושבים מאחורה עם חלונות מושחרים מרגישים את המזגן בסדר
                      אבל דווקא לנהג וליושב לצידו רותח אש ברכב
                      הוא פשוט לא משתלט על הקבינה

                      סימן אפשרי לחוסר גז, תבדוק את זה.

                      משה אייזנבאךמ מחובר
                      משה אייזנבאךמ מחובר
                      משה אייזנבאך
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #56

                      @גיל כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:

                      סימן לחוסר גז, תבדוק את זה.

                      הולך לבדוק את זה אעדכן

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

                        @חובק-עולם לא

                        חובק עולםח מנותק
                        חובק עולםח מנותק
                        חובק עולם
                        כתב נערך לאחרונה על ידי חובק עולם
                        #57

                        @חובק-עולם כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:

                        @גיל יש לו פתחי מיזוג ליושבים מאחור?

                        @משה-אייזנבאך כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:

                        @חובק-עולם לא

                        אז @גיל איך יש נפק"מ בין מאחור לפנים כשהמאחור יותר נעים מחוסר גז?
                        לא בא להתנצח אלא להבין.

                        ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • חובק עולםח חובק עולם

                          @חובק-עולם כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:

                          @גיל יש לו פתחי מיזוג ליושבים מאחור?

                          @משה-אייזנבאך כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:

                          @חובק-עולם לא

                          אז @גיל איך יש נפק"מ בין מאחור לפנים כשהמאחור יותר נעים מחוסר גז?
                          לא בא להתנצח אלא להבין.

                          ג מנותק
                          ג מנותק
                          גיל
                          מאסטר מגיה
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #58

                          @חובק-עולם לקשקאי יש 4 פתחי מיזוג. עיקר ההרגשה מאחור באה מה-2 שבאמצע. הימיני עלול לא להוציא קור כשיש חוסר גז.
                          וכתבתי לבדוק, לא לרוץ למלא.


                          דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                          למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                          חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ג גיל

                            @חובק-עולם לקשקאי יש 4 פתחי מיזוג. עיקר ההרגשה מאחור באה מה-2 שבאמצע. הימיני עלול לא להוציא קור כשיש חוסר גז.
                            וכתבתי לבדוק, לא לרוץ למלא.

                            חובק עולםח מנותק
                            חובק עולםח מנותק
                            חובק עולם
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #59

                            @גיל

                            0cecf658-225c-477f-8fa5-fda60634b6bc-image.png ספויילר

                            ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • חובק עולםח חובק עולם

                              @גיל

                              0cecf658-225c-477f-8fa5-fda60634b6bc-image.png ספויילר

                              ג מנותק
                              ג מנותק
                              גיל
                              מאסטר מגיה
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #60

                              @חובק-עולם

                              תבורך מפי עליון. באמת אין צורך.
                              תבזבזו על הלייקים שלכם על מי שמגיע לו.


                              דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                              למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                              חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ג גיל

                                @חובק-עולם

                                תבורך מפי עליון. באמת אין צורך.
                                תבזבזו על הלייקים שלכם על מי שמגיע לו.

                                חובק עולםח מנותק
                                חובק עולםח מנותק
                                חובק עולם
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #61

                                @גיל

                                שאלתי שאלה, ענית כהוגן, זה לא יפה להתעלם כאילו אני לא מסכים אתך, ולכתוב תגובה זה מספים אז לזה נוצר לייק. אממה ישנה המגבלה.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • משה אייזנבאךמ מחובר
                                  משה אייזנבאךמ מחובר
                                  משה אייזנבאך
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי משה אייזנבאך
                                  #62

                                  @גיל יש לך מגירה מתחת לכיסא שליד הנהג ?
                                  ומה רמת העוצמה של המקרר בתא כפפות ?

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0

                                  • 1
                                  • 2
                                  • 3
                                  • 4

                                  48

                                  מחובר

                                  3.0k

                                  משתמשים

                                  9.7k

                                  נושאים

                                  130.6k

                                  פוסטים
                                  • התחברות

                                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון
                                  0
                                  • דף הבית
                                  • תקנון הפורום
                                  • מילון מושגים המלא
                                  • המדריך המלא למשתמש
                                  • פוסטים אחרונים
                                  • משתמשים
                                  • חיפוש גוגל בפורום
                                  • פנייה למנהל הפורום