@אריאל-קמחי כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
ואני גר במדבר
מאידך עיין ברש"י בשלח שכתב על הפס’ “עלו זה בנגב” שהכוונה חברון
@אריאל-קמחי כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
ואני גר במדבר
מאידך עיין ברש"י בשלח שכתב על הפס’ “עלו זה בנגב” שהכוונה חברון
כל הכניסה לעיר (מגדל המים ותפוז) זה פשוט בושה שלא מרחיבים שם ואפשר
וכמו כן בעלי מלאכה עם ערוגות פרחים ברוחב שני מטר ונתיב ברוחב של שני נתיבים שמסומן כנתיב אחד
לפחות את הכניסה הצפונית הרחיבו באמת תודה
זוועה
ורק לחשוב על עוד אלפי משפחות חרדיות שהולכים לבוא בשנים הקרובות
זה מה שקורה שראש עיר נמצא 40 שנה על הכיסא ולא מצליח לקום ממנו
(ועוד בתמיכת החרדים שאם הם רק רוצים הם יכולים להעיף אותו ולהשים ראש עיר חרדי)
@shmulik רוב הכיסויים שיש בשוק גם אם אומרים לך עור זה באמת סקאי שזה בכיבוס מלים פלסטיק שמרתיח ומרתיח ומרתיח [מנסיון] זה רק יפה
על עור אמיתי בהתאמה אישית יעלה כמה אלפים חמודים
@אליה כתב באיזה רכב חשמלי או פלאג אין מומלץ ב-50,000 ש"ח?:
מה הפירוש נקרא? זה רכב שכאן פחות מ5 שנים ואם זה מדד מבחינתך זכותך
לא מדד סופי בכדי להכתיר אותו כטיוטה חשמלית
אבל כן יש עליו עדויות של בעלי רכבים שהגיעו איתו לק"מ גבוהים וקיבולת הסוללה בקושי ירדה
אז יחסית למידע שיש כן אפשר לתת כיוון טוב
זכור לי גם שבפורום לפני כמה ימים מישהו כתב שיש לו חבר שעשה כבר 250 א’ ק’ ועשה בדיקה לבטריה והיא עמדה על 98%
פרמטר אחד שאתה בהחלט צודק שרק אחרי וותק יהיה אפשר לדעת זה בגלל שגם זמן משפיע על בטריה (ויש אומרים בעיקר כך שמעתי מא’ מגדולי מומחי הפורום דפה) ובנוסף בלאי של חום ושמש ישראלית שמיבשיים והורסים פלסטיקה וגומי.
רק אומר שהרבה ממי שקונה חשמלית זה דווקא האנשים שעושים קילומטראז’ גבוהה (ולכן לא מפריע להם גם הירידת ערך כך שבהחלט יש נתונים של רכבים שעשו הרבה כך שאפשרי לבדוק איך הם שרדו)
@יהודה-המנגן רוט זה לא דבר מסובך… רק צריך את הקובץ הנכון
@אליהו-בן-יוסף גם ב16 כבר אין וויז בכל מקרה אם תרצה שיענו לך תפתח נושא עם כל השאלות ויענוו לך בשמחה
@shmulik אתה יכול לעשות כיסוי מבד או כיסוי עם בד ושילוב עור
@טוסון כתב בדרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים:
@שלמה אתה רוצה שגם בעל הרכב החדש, וגם האברך ישלם את אותו סכום 400-500 למבחן שנתי?
לא הבנתי
איך יעלו להם את המשכורות? מי ישלם את זה?
המדינה, מהכספים שנזרקים על תאונות וכדו’
שמעתי פעם באוטובוס מה הפרוצדורה והעלויות לפתוח מכון טסטים, ואף אחד לא מוכן, למרות שהמדינה הוציאה מכרזים
בבקשה תרד מהאוטובוס (קארספורום) , אתה לא על הקו הנכון (רזל’'ז)
כמובן הפתרון הוא או לעשות פעם בשנתיים ב300 ש"ח, או להקצות מהאגרת רישוי חלק בעבור זה
@מאיר אולי נפתח מכון ‘טסטים זה לזה’, שיהיה פתוח בבין הסדרים, ובתור יהיה שיעור בדף הכולל/עמוד היומי/חדוותא וכו’
זה מה שחסר ל @גיל לעזור בערעורים של הנכשלים
תראו סה’'כ ברור לכולנו שהמצב כיום זה שיש רכבים ממש מסוכנים בכביש ואנחנו לא רוצים שהאסון יקרה אצל מכרינו
מי שמעביר בשחור על זיהום אוויר זה סבבה אבל לא בטוח שיעירו לו על הצמיגים הלקויים
הוורסו בטוח לא
הגרנדיס הנתונים טובים, תלוי במצב המכני שלה