דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×

      מייבינים

      פרטי

      פוסטים


      • הסרת מולטימדיה
        דני מערכותד דני מערכות

        @יניב-שלום אל תפתח כמה נושאים אותו דבר תמחק את כולם ותשאיר רק אחד
        ברוך הבא לפורום…
        @צוות פיקוח

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • רק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?
        מ מאיר ג

        @שרולצ-ה כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?:

        עד שראיתי שרשורים כגון חיות בכביש ורכבים מעניינים וכדו’

        דבריך צודקים

        רק נקודה קטנטנה
        בדרך כלל מי שמצלם רכבים יפים ומתלהב מרכבים נדירים אלו אנשים שאוהבים רכבים
        מה שבדרך כלל מוביל לאהבה לא רק לעטיפה אלא גם למה שבתוך העטיפה-מכסה מנוע
        (אני יכול לסנסוע אם אנשים באוטו ואני מצביע להם “:תראו” והם אומרים לי “:מה לראות?” ואני מתפלץ מה אתם באמת לא רואים את הקדילאק משנת 1940 שנוסעת מול האף שלכם-למה כי זה לא התחום שלהם)
        אבל מסכים איתך (לגמרי) לגבי מודעות מוגזמות ביד 2 וכן חיות בכביש
        ובפרט ההגיגים הנלווים עליהם
        (מבלי לזלזל בהם זה כיף נחמד ועושה אוירה טובה ונעימה ומימלא גם מפרגנת בפורום. אני מדבר רק לעניין הליקיים
        שזה מסיט את המטרה שלשמה נוצר הלייקים-זה לא ח"ו רשת חברתית שאנשים חברים בה רק בשביל לקבל כמה שיותר ליקים ריטינג=צומי).

        הצעות יעול

      • מחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה
        טוסוןט טוסון

        @אריאל-קמחי עכשיו אתה מבין למה @מאיר סוקר מכוניות חדשות?
        ב"ה יש כיום הרבה חרדים שעובדים לפרנסתם, (אבל כמובן הם מוקרי רבנן, וקובעים עתים רבות לתורה) ומשתכרים יפה, לעומת העבר שבו גם מי שעבד, בקושי גירד לסגור את החודש
        (הכותב משתדל לשבת כל היום באהלה של תורה)

        שאר נושאים

      • הסבה לידני באמצע לימוד נהיגה
        מאירמ מאיר

        @שיפקה כתב בהסבה לידני באמצע לימוד נהיגה:

        אני באמצע לימוד נהיגה לקראת השיעור ה20, באמצע הלימוד הבנתי המעלות של גיר ידני
        המורה טוען שכדי לגמור עם הטסט על אטומט, ואחרי כמה חדשים של נסיעה על הכביש זה יהיה לי יותר קל ואז זה עניין של כמה שיעורים בודדים, אבל אם אני יעשה את זה באמצע הלימוד זה יעביר אותי אחורה בכ10 שיעורים, עד שאני יתפוס איך הקלצ’ עובד ועד שאני יסתגל וכו’ וכו’
        (המורה שלי מורה רק על אטומט!!!)
        אני רוצה לשמוע חוות - ירא הקהל וישפוט
        ואני רוצה המלצה על מורה ידני בבית שמש, אולי הוא ידע יותר טוב

        אני לא מכיר את כבודו אבל רוב האנשים יכולים ללמוד את שני הדברים במקביל. יכול להיות שייקח לך עוד שיעור או שתיים יותר אבל זב שווה משמעותית מלנידה נפרדת.

        רישיון נהיגה

      • מחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה
        אריאל קמחיא אריאל קמחי

        בחיים לא האמנתי שיש כאלה רכבים לחרדים… אני רואה רכבים של למעלה מ300,000 ש"ח עם שלטים… יפה!!

        שאר נושאים

      • מחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה
        טוסוןט טוסון

        נסעתי עכשיו מאשדוד לירושלים, הייתה נוכחות מרשימה בכבישים, אבל לא כשיירה אחת, אלא הרבה שיירות קטנות
        למעשה הם יצרו פקק מאחוריהם, וכולם עברו בשול או משמאל, אבל לא חסימה של ממש
        מדי פעם נצפה איזה צדיק נוסע לו לבדו עם דאבל ווינקר
        בכביש 44 משמשון לנחשון היו כמה שיירות רציניות

        שאר נושאים

      • רק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?
        טוסוןט טוסון

        @שרולצ-ה כמו בפורום לתורה, שם הודעות בנושאי התפעול, ונושאים לא תורניים לא נספרות, וצ"ע אם זה אפשרי בפלטפורמה הזו

        הצעות יעול

      • צריכה של דלק
        טוסוןט טוסון

        @שיפקה לדעתי לא, אל תעבור, קודם תהיה עם רישיון ביד
        הרבה הצלחה, ובעז"ה בראשון

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • רק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?
        מאירמ מאיר

        אחת הסיבות לביקוש למטבעות ביטקוין הוא הביקוש למטבעות ביטקוין…

        המוניטין הוא דבר בעל ערך משמעותי באמינות התגובות ובאמינות הפורום כולו! הגבלת המוניטין מעלה את המוניטין… כיום תגובה עם 10 מוניטין מראה שיש בה ערך מוסף ומשהו מיוחד אבל ללא הגבלת המוניטין זה היה אחרת…

        אבל אנחנו חושבים על רעיון

        הצעות יעול

      • גדולה יותר, מפוארת יותר וזולה יותר: אקספנג +P7 מושקת בישראל
        אריאל קמחיא אריאל קמחי

        @מאיר תודה רבה רב @מאיר היקר ממש יפה!!
        רק מאחורה זה לא נראה כמו חיקוי של טסלה… לא יודע זה נראה כאי’ נגמרו הצורות של הרכבים… אין משהו חדש??? כמעט כל הרכבים החדשים מחכים משהו…

        חדשות רכב

      רשימת חברי הקבוצה

      מאירמ מאיר
      ח חיים Y0737
      מ מאיר ג
      תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0
      אריאל קמחיא אריאל קמחי
      shineS shine
      אביעדא אביעד
      פתוח לשמועפ פתוח לשמוע
      AA11A AA11
      יחצ המקצועןי יחצ המקצוען
      מ מתלמד 0
      ע עבד נאמן
      טוסוןט טוסון
      המאעסטרה המאעסטר
      א אליה
      משהקפלןמ משהקפלן
      נהוראינ נהוראי
      S shlomo
      יוסי לויי יוסי לוי
      דני מערכותד דני מערכות
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום