@שלמה-2 יש בתמונה עוד רכבים?
מייבינים
פוסטים
-
דוח מצלמה בבגין - רכב היברידי -
טיפול 10/15,000 לבד/מדרכה/מורשה/חברה?, קליאו דיזל@טוסון כתב בטיפול 10/15,000 לבד/מדרכה/מורשה/חברה?, קליאו דיזל:
ללכת למוסך ספציפי,
רצוי מוסך שמכיר רכבי רנו בדווקא
כך לענ’'ד
בוודאי לא מוסך מדרכה -
טיפול 10/15,000 לבד/מדרכה/מורשה/חברה?, קליאו דיזללאחר שהקב"ה זימן לידנו רנו קליאו דיזל, אני רוצה לעשות לה טיפול שנתי/10/15 בשביל השקט
כמה זה קשה לעשות לבד, והאם חשוב ללכת למוסך ספציפי, או שאני יכול לתת לחבר לעשות
ומה ואיפה אני צריך לקנות, (ירושלים-בני ברק, והציר שביניהם)
(לגבי טיפולים גדולים, הרכב טופל לפי הספר עד היום, ואוחז ב273k כן ירבו, ונראה ממש חדש ( @שמואל-קליין
) אם כי אין לי את היסטוריית הטיפולים שלו, אז אם יש משהו שצריך לבדוק שבוצע, אני אשמח לשמוע, אין לי תוכניות לעבור איתו את ה15k בשנה הקרובה)
@צילפינגים (אני כבר ממש מנג׳ז לך, אני לא שואל במייל, כי זה יועיל לכולם מן הסתם) -
איזה רכב חשמלי או פלאג אין מומלץ ב-50,000 ש"ח?@יוני מה עם יונדאי קונה
ו MG ? -
בשורה אמתית ? רמי לוי נכנס לשוק הרכב חשמלי רק 99 א' ש"ח@טוסון כתב בבשורה אמתית ? רמי לוי נכנס לשוק הרכב חשמלי רק 99 א' ש"ח:
ב50,000 ש"ח
הוא קטן, אם כבר יונדאי קונה חשמלית [עדיפה לענ’'ד מ ה MG ZS]
-
בשורה אמתית ? רמי לוי נכנס לשוק הרכב חשמלי רק 99 א' ש"ח@טוסון תכלס’ אני חושב BAIC תימכר יותר זול מהליפמוטור
מהסיבה שהיא הרבה יותר פשוטה עם 0 בטיחות
ונתוני טעינה זוועתים -
תאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.@קלאטש אם אני מוסיף באתר של החברה נהג, אם הם כותבים לי שהוא מבוטח על הרכב, אני לא חושב שהם יכולים להתחמק, אני לא חושש לזה למרות שאני ‘פרומער’ בביטוח
הייתי צריך לתת רכב לנהג חדש בן 24 עם כמעט שנה, בביטוח חובה היה רשום: נהג צעיר ביותר - 24, ושנת רישיון 2025, ובצ"ג היה רשום כל נהג מגיל 24
ואעפ"כ, כיוון שהסיכום שלי איתם היה על שנה רישיון, הוספתי אותו בתשלום (כמובן אני משער שהוא יפצה אותי על זה) -
טסלה או יוניק 5@סוסיתא-קדישתא מבחינתם גם וויז ואינטרנט נטפרי זה מפגע
-
בשורה אמתית ? רמי לוי נכנס לשוק הרכב חשמלי רק 99 א' ש"ח@מאיר-ג לא זוכר
נראה לי משהו כזה
היא יותר מיני/סופרמיני מסדאן, אבל היא גבוהה -
איזה רכב חשמלי או פלאג אין מומלץ ב-50,000 ש"ח?@יוני ליפמוטור טווח קודם (סביב ה300)
לא יודע על האמינות וכל השאר
רכב עירוני בצורתו
