מייבינים
פוסטים
-
המולטימדיה עובדת חלקית יש למישהו פתרון ? -
בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן@שברולט אתה מתפנק על הגיר
אני מרחם על בעלי ויזיה אוטומטית שקוראים את השרשור
(לאסנטה לפחות יש גג פנורמי, או איך שקוראים לזה)
או על בעלי אלטימה, שנ"ל שאינם יכולים לקפל את המראות בכלל, מצד שני, אי אפשר להכנס עם אלטימה לרחוב צפוף -
תאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.@מיכלין-שמאי-רכב הנה תעודת חובה שלהם
הם טוענים, שכל ביטוח חובה מבטח כל נהג חובה.pdf -
עלות קניית רכב והחזקתו@פריוס-אפור אני מסכים עם @Lexus שהגזמת קצת במחיר הביטוח
מי שיודע לעבוד (לפחות מעל גיל 21 וק"ו 24, שבציבור שלנו זה קלאסי לעשות רישיון רק אז) לא ישלם יותר מ500-600 בביטוח, אא"כ מיירי ברכב חדש עם מקיף
דבר עם ליברה -
למה היברידי ולא דיזל?@DanielC כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:
ולגבי הסיטרואן דיזל — רוב הרכבים המסחריים בנויים על אותו מנוע, וגם הפיאט, פיג’ו, טויוטה ואופל ה"מחופשים" לו; שווה לשאול בעלים שלהם מה דעתם.
דווקא שאלתי, בעל פרואייס, והוא מקלל (לא שאלתי למה, אבל הבנתי שהיא מבלה הרבה במוסך
את ה D MAX שהייתה לו בנוסף הוא לא קילל
עכשיו עבר לסילברדו חשמלית)
ואני לא נגד רכבים אירופאים, אני שוקל כרגע ברצינות קליאו דיזל -
האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?@נייטרון-חפשי לדעתי חוצה צפון שווה את זה
שווה לי ה4 ש"ח האלו בשביל הנסיעה החלקה
אבל 6 הרגיל, מבני ברק מן הסתם אין שעה ביום שזה שווה
בצהריים עמוס כדבעי
בלילה יש עבודות
אפילו לירושלים אני לא יודע אם זה שווה
לדעתי עדיף לסוע דרך הבקעה (למרות שמצפת בכלל אין את זה באופציה)
אגב, ממירון לגוש דן לדעתי כדאי לסוע דרך אחיהוד וחוצה צפון - סומך
@אליהו-התח אני אסביר לך מה @TCRVO מתכוון
אתה פותח את הוויז, כשאתה בבית, וכותב לך שכביש 6 יחסוך 20 דקות, וככל שאתה מתקדם בנסיעה, הזמן עולה, ובסוף הפער, אם ישנו, מזערי
אני אשתף ממה שקרה לי לאחרונה, יצאנו ממירון ב9 בערב לירושלים, התעכבתי כמה דקות לסוף להוסיף את הרכב השכור למנוי, ואז היה הפרש מכביש החוף של 10 דקות ומהבקעה 35 דקות, בסופו של דרך, עם כל העבודות בכביש שצצות לך ולא מופיעות מראש, הגענו בזמן שהיה כתוב על כביש הבקעה (ועוד בכיוון שלנו היו נתיב או שניים פתוחים, בנתיב הנגדי היה חסום לגמרי) -
מצלמות במודיעין עילית@אברימי-הסוכן מישהו עקר אותם כבר
-
סקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך@טכנולוג תודה
המוכר ממליץ לקחת דווקא את הקיט של הZ90, בטענה שזה עבר שדרוג וזה מתאים יותר, כך הם הדברים?הוא גם מוכן לתת החזר עד 20$ מהמכס, אם נותנים 5 כוכבים כמובן
“בנוגע למכס: המשלוח הגלובלי שלנו הוא חינם, אך אינו כולל מכס או מע"מ. במדינות או אזורים מסוימים, המכס המקומי עשוי לגבות תשלום סמלי. שימו לב שאיננו יכולים להתערב בנוהלי גביית המס של המכס. כל ההזמנות מהחנות שלנו מוצהרות בכנות בהתאם לדרישות פלטפורמת AliExpress ולתקנות המקומיות; זוהי דרישת תאימות לפלטפורמה וללוגיסטיקה. אם יש לכם חששות בנוגע למכס, אנא היו סמוכים ובטוחים: לאחר השלמת ההזמנה, תוכלו ליצור איתנו קשר ולספק חשבונית מכס, ונוכל לספק לכם סבסוד מכס של עד 20 דולר (דורש ביקורת של 5 כוכבים). סבסוד זה אינו קשור לתהליך ההצהרה והוא רק חלק משירות לאחר המכירה שלנו לפי DDPAI. מע"מ נגבה בהתאם למדיניות המדינה המקומית שלכם, ולצערנו, איננו יכולים לכסות אותו. תודה על הבנתכם! אם עדיין יש לכם חששות בנוגע למכס, תוכלו לשקול את תוכנית סבסוד המכס שלנו, או לבדוק את מדיניות המס המקומית שלכם לפני ביצוע הזמנה. תודה על תמיכתכם!”
כמו"כ, איזה כרטיס מומלץ? הבנתי שסאנדיסק וDDPAI לא מסתדרים טוב
-
לקראת הבחירות@אריאל-קמחי חשבתי אולי באמת אנחנו צריכים להריץ את @מאיר לנציג ציבור לתועלת הכלל…
אבל למעשה כמו שאמרת
-
האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?כשאני נוסע לגוש דן (ב"ב) אני לא נוסע בכביש 6
כשאני נוסע לי-ם/אלעד/חריש/ק"ס אז בד"כ כן.
השיקולים שלי הם:- זמן, בממוצע החיסכון בנסיעה לב"ב הוא 15 דק’, לי-ם 25, ואני לא מדבר על שעות עומס כי אני לא מכיר כ"כ.
- דלק, מצד אחד הנסיעה ב6 חוסכת ק"מ (לב"ב פחות משמעותי) ועצירות-האצות, אבל מצד שני אם כביש 6 גורם לך ליסוע על 160 קמ"ש הלך החיסכון.
- נוחות, אמנם חיסכון של 35 ש"ח תוך 25 דק’ הוא כ85 ש"ח-שעה והייתי מוכן לקחת עבודה קלה במחיר כזה, אבל מצד שני כשיש לך שעתיים ויותר נסיעה מגיע לפעמים שלב שתוספת של כל דקה היא סיוט ואתה מוכן לשלם כל מחיר כדי לחסוך אותם.
