דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×

      מייבינים

      פרטי

      פוסטים


      • שליח, ביטוח
        אושר מתקרבא אושר מתקרב

        @טוסון כתב בשליח, ביטוח:

        השאלה אם זה יזיק לו מבחינת הביטוח שרשום דלקן על הרכב (בדיני גזל, ובדיניהם)

        למה שיזיק?

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • נורות בלוח מחוונים. אשמח לעזרה
        מ מאיר ג

        @חובק-עולם כתב בנורות בלוח מחוונים. אשמח לעזרה:

        מחשב רכב טוב יודע לומר באיזה גלגל הבעיה

        בתחילת דרכי כשעדיין אהבתי לתרום לחברת האשראי ולבעלי מוסכים
        היתה לי נורת ABS והחשמלאי אמר אין בעיה ברכיב אלא רק בחישן
        תכלס’ החליף חיישן שמאלי קדמי וכלום
        אז הוא אמר זה וודאי חיישן אחר. החליף. ועדיין הנורה דולקת (אחרי נסיונות איפוס). שילמתי לו 500 ש"ח סתם… וברחתי לפני שיחליף לי את השלישי…

        מה באמת היה
        מערכת הABS בעצמה היתה תקולה.
        אם אני רוצה לדון אותו לכף זכות אז כנראה שהיה לו מחשב רכב דפוק
        אז הוא פשוט התרשל וניחש לפי נראות החיישן וסמך על עצמו יותר מדי
        .

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • בדיקת סוללה לכל הרכבים ההיברידים
        מ מאיר ג

        @יוני32274 ניקל פחות מחזיק
        לתיום יון יותר

        שאר נושאים

      • מדריך לבחירת בוסטר הנעה לרכב
        ט טכנולוג

        @אבי-KIA תקין לגמרי בבוסטרים החזקים היציאה של התנינים היא קצת יותר מ12 זה מתאים גם למכשירים שצורכים 12±

        טיפים והדרכות כללי בוסטר הנעה מדריך המלצה טכנולוג

      • רק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?
        מ מאיר ג

        @mik6868 כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?:

        נכון אבל חידוד לשון יפה משהו שנהנת לא תיתן לייק?
        צודק זה לא רשת חברתית כהגדרתה אבל תסכים איתי שהאחווה (מקווה שאני מגדיר את זה נכון) שיש בפורום והחיבור בין האנשים שנוצר טבעית מתוך כל המלל גורם להיכנס שוב לפורום לא רק ממקום מי צריך עזרה טכנית גם מצד הקשר שיש פה בין האנשים,
        אז גם כשהפוסט לא בדיוק מסביר איך יוצר המנוע אלא סתם פוסט שחידש/הוסיף לי או כל דבר אחר שראוי חידוד לשון שנהנתי אז מלייקים לא?

        כתבת כמעט בדיוק את מה שכתבתי

        קח שתים נחמדים בשביל האוירה__צילום מסך_23-6-2026_152046_www.yad2.co.il.jpeg עובר בכל שטח… “שברולט קפטיבה” כידוע…

        __צילום מסך_23-6-2026_152232_www.yad2.co.il.jpeg

        רגע ואם אני יתקשר אליך ב-23:00 אחה"צ אין סיכוי שתענה לי🤔

        לא לכעוס שלא שמתי את זה בשרשור המיועד בשביל זה הספלרתי…
        מגיהים מוזמנים למחוק

        יש כאלו שעל כל דבר מצחיק/נחמד/שארף/מחודד וכו’ אני יתן להם לייק כי בלאו הכי מדובר במומחים (למשל אתה) אז באמת הלייק לא מהוה בעיה אז באמת למה לא לפרגן. אלא אם כן זה משהו מוצלח אז אוטומטית לייקתי בלי לשים אל לב.
        אני נשמע צר עין אבל האמת שאני ממש אוהב לפרגן אני מסיים את מכסת הלייקים שלי כמעט בכל יום

        הצעות יעול

      • מתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות
        ע עבד נאמן

        @ראשון-בפקק כתב במתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות:

        ציטוט מהקישור שהבאת:
        להבנתי הדאצ’יה נענשת משמעותית בציון וכו’…

        הציטוט שהבאת הוא ציטוט של השואל בפורום שם, שהוא פות"ש שם, תראה את התגובות שהגיבו לו שם.

        מדברים רכב

      • צריכה של דלק
        א אליה

        @שיפקה בתמונה סנדרו לא לוגאן ובפועל הנתון רחוק מהמציאות 16-20 לליטר

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • שליח, ביטוח
        טוסוןט טוסון

        חבר שעובד כשליח (בדרך כלל בתוך העיר באופניים חשמליות) ומידי פעם נוסע מעיר לעיר לצורך העבודה ברכבו הפרטי, האם ביטוח רגיל לרכב תקף עליו?
        (הוא רוצה שהמעסיק ישלם לו דלקן על הרכב קבוע גם לא בנסיעות לצרכי העבודה, וכך זה יתקזז לו על עלויות הנסיעות אל העבודה)
        השאלה אם זה יזיק לו מבחינת הביטוח שרשום דלקן על הרכב (בדיני גזל, ובדיניהם)

        הוא ראה אותי מדבר עם חברת דלקנים (הם לא ענו), ונדלק על הרעיון…
        גם זה בזכות הפורום

        אשמח לכל תשובה וחוות דעת, חלקית או מלאה (לאכפת לי גם ai אבל זה סותר את חוקי הפורום)

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • מולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?
        EBAE EBA

        @ראובן-שבתי כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

        פעם כל אחד שהיה מבקש מולטמדיה היה מקבל קישור

        גם היום, איש יקר. זה קרה פעמיים רק בעשר דקות האחרונות.
        התנצלות תהיה ממש במקום.

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מצלמת רוורס לדייהטסו סיריון + מסך.
        דני מערכותד דני מערכות

        @ליבלהה
        סליחה לא שמתי לב…
        יש לך משהו בסגנון הזה כמו מראה וזה בלי שום אפליקציות והתקנה נפרדת מהמערכת שלך
        או שאתה מעדיף ממש מערכת מולטימדיה להחליף את הרדיו אז אני יביא לך קישור…

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      רשימת חברי הקבוצה

      מאירמ מאיר
      ח חיים Y0737
      מ מאיר ג
      תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0
      אריאל קמחיא אריאל קמחי
      shineS shine
      אביעדא אביעד
      פתוח לשמועפ פתוח לשמוע
      AA11A AA11
      יחצ המקצועןי יחצ המקצוען
      מ מתלמד 0
      ע עבד נאמן
      טוסוןט טוסון
      המאעסטרה המאעסטר
      א אליה
      משהקפלןמ משהקפלן
      נהוראינ נהוראי
      S shlomo
      יוסי לויי יוסי לוי
      דני מערכותד דני מערכות
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום