@יניב-שלום אל תפתח כמה נושאים אותו דבר תמחק את כולם ותשאיר רק אחד
ברוך הבא לפורום…
@צוות פיקוח
מייבינים
פוסטים
-
הסרת מולטימדיה -
רק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?@שרולצ-ה כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?:
עד שראיתי שרשורים כגון חיות בכביש ורכבים מעניינים וכדו’
דבריך צודקים
רק נקודה קטנטנה
בדרך כלל מי שמצלם רכבים יפים ומתלהב מרכבים נדירים אלו אנשים שאוהבים רכבים
מה שבדרך כלל מוביל לאהבה לא רק לעטיפה אלא גם למה שבתוך העטיפה-מכסה מנוע
(אני יכול לסנסוע אם אנשים באוטו ואני מצביע להם “:תראו” והם אומרים לי “:מה לראות?” ואני מתפלץ מה אתם באמת לא רואים את הקדילאק משנת 1940 שנוסעת מול האף שלכם-למה כי זה לא התחום שלהם)
אבל מסכים איתך (לגמרי) לגבי מודעות מוגזמות ביד 2 וכן חיות בכביש
ובפרט ההגיגים הנלווים עליהם
(מבלי לזלזל בהם זה כיף נחמד ועושה אוירה טובה ונעימה ומימלא גם מפרגנת בפורום. אני מדבר רק לעניין הליקיים
שזה מסיט את המטרה שלשמה נוצר הלייקים-זה לא ח"ו רשת חברתית שאנשים חברים בה רק בשביל לקבל כמה שיותר ליקים ריטינג=צומי). -
מחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה@אריאל-קמחי עכשיו אתה מבין למה @מאיר סוקר מכוניות חדשות?
ב"ה יש כיום הרבה חרדים שעובדים לפרנסתם, (אבל כמובן הם מוקרי רבנן, וקובעים עתים רבות לתורה) ומשתכרים יפה, לעומת העבר שבו גם מי שעבד, בקושי גירד לסגור את החודש
(הכותב משתדל לשבת כל היום באהלה של תורה) -
הסבה לידני באמצע לימוד נהיגה@שיפקה כתב בהסבה לידני באמצע לימוד נהיגה:
אני באמצע לימוד נהיגה לקראת השיעור ה20, באמצע הלימוד הבנתי המעלות של גיר ידני
המורה טוען שכדי לגמור עם הטסט על אטומט, ואחרי כמה חדשים של נסיעה על הכביש זה יהיה לי יותר קל ואז זה עניין של כמה שיעורים בודדים, אבל אם אני יעשה את זה באמצע הלימוד זה יעביר אותי אחורה בכ10 שיעורים, עד שאני יתפוס איך הקלצ’ עובד ועד שאני יסתגל וכו’ וכו’
(המורה שלי מורה רק על אטומט!!!)
אני רוצה לשמוע חוות - ירא הקהל וישפוט
ואני רוצה המלצה על מורה ידני בבית שמש, אולי הוא ידע יותר טובאני לא מכיר את כבודו אבל רוב האנשים יכולים ללמוד את שני הדברים במקביל. יכול להיות שייקח לך עוד שיעור או שתיים יותר אבל זב שווה משמעותית מלנידה נפרדת.
-
מחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקהבחיים לא האמנתי שיש כאלה רכבים לחרדים… אני רואה רכבים של למעלה מ300,000 ש"ח עם שלטים… יפה!!
-
מחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקהנסעתי עכשיו מאשדוד לירושלים, הייתה נוכחות מרשימה בכבישים, אבל לא כשיירה אחת, אלא הרבה שיירות קטנות
למעשה הם יצרו פקק מאחוריהם, וכולם עברו בשול או משמאל, אבל לא חסימה של ממש
מדי פעם נצפה איזה צדיק נוסע לו לבדו עם דאבל ווינקר
בכביש 44 משמשון לנחשון היו כמה שיירות רציניות -
רק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?@שרולצ-ה כמו בפורום לתורה, שם הודעות בנושאי התפעול, ונושאים לא תורניים לא נספרות, וצ"ע אם זה אפשרי בפלטפורמה הזו
-
צריכה של דלק@שיפקה לדעתי לא, אל תעבור, קודם תהיה עם רישיון ביד
הרבה הצלחה, ובעז"ה בראשון -
רק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?אחת הסיבות לביקוש למטבעות ביטקוין הוא הביקוש למטבעות ביטקוין…
המוניטין הוא דבר בעל ערך משמעותי באמינות התגובות ובאמינות הפורום כולו! הגבלת המוניטין מעלה את המוניטין… כיום תגובה עם 10 מוניטין מראה שיש בה ערך מוסף ומשהו מיוחד אבל ללא הגבלת המוניטין זה היה אחרת…
אבל אנחנו חושבים על רעיון
-
גדולה יותר, מפוארת יותר וזולה יותר: אקספנג +P7 מושקת בישראל
