@איש-גמזו זה נכון אני לא חולק על הטווח יש מי שזה יספיק לו וזה גם מה שנכנס בתקציב
מייבינים
פוסטים
-
איזה רכב חשמלי או פלאג אין מומלץ ב-50,000 ש"ח? -
איזה רכב חשמלי או פלאג אין מומלץ ב-50,000 ש"ח?@יוני כתב באיזה רכב חשמלי או פלאג אין מומלץ ב-50,000 ש"ח?:
חבר ביקש ממני לברר הוא רוצה לקנות חשמלי או פלאג אין
הסכום שיש לו זה 50,000 ש"ח הוא שאל אותי אם זה סכום שאפשר לקנות בו כזה רכב
עניתי לו שאינני מכיר את הרכבים הקיימים וע"כ אשאל כאן האם יש חיה כזו בכזה מחיר
תודה רבהלא יודע מבחינת אמינות אבל באיזור הזה אפשר למצוא MG ZS בפחות מ50 אל"ש עם ק"מ סביר לא 250 כמו שכתבו למעלה
תיכנס ליד 2 אל תשים רכב דגם או שנה אלא תכנס לסינונים נוספים ותרד למטה תעשה סוג הנעה חשמלי ופלאג אין תראה את התוצאות -
דרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטיםהבעיה נעוצה בעיקר בכך שהשכר על העבודה הפחות נעימה הזו שכוללת
אינטראקציה עם אנשים, מזג אוויר חם או קר במיוחד ברוב שעות היום, עבודה שעשויה להיות מלכלכת ועם ריחות זיהומי אוויר לא נחמדים.
כל זאת בשכר מביש של 45 ש’‘ח לשעה
ואז מגיע יוסף מעבירמכער ומעביר באזור 10-15 רכבים ביום, לוקח 250-300 ש’‘ח ללקוח ומתחלק איתם בשלל ומה קורה כשהרכב ממש לא בטיחותי? משלמים יותר כסף ליוסף מעבירמכער, תאמרו לי אתם האם לא הייתם משתתפים בדיל הזה במקומם?
אז במקום שהמדינה תעלה להם את השכר המגיע להם כ’‘כ
היא מממנת את הפשיטות המשטרתיות הללו
ובכך מעלה את כמות הרכבים התקולים והמסוכנים בכביש, מבזבזת את כספי המיסים שלנו ששילמנו על הקניות העמוסות בחגים (ועוד), ע’'י תאונות שפוגעות בגוף ובנפש, שגורמות בתורם לפקקי ענק והפסד אדיר בכוח העבודה הלאומי -
התבלבלתי לחלוטין יאריס/אוריס/קורולה תכנסו לעזור@עוד-אחד-שמבין אם התקציב שלך מגיע ל60, חד משמעית שווה לך ללכת על קורולה סטיישן ולא על אוריס. [את היאריס אני לא מכניס למשוואה, זה רכב אחר לגמרי שנועד לאנשים אחרים לגמרי ואי אפשר להשוות אותו לשני אלו].
למרות שקורולה במחיר כזה תגיע לאזור 250 ק"מ, זה עדיין עדיף מאוריס 16-17 עם פחות מ200, כי יש לך שקט מוחלט מחשש של סוללה, [אורך חיי סוללה נובע גם מהגיל ולא דווקא מהק"מ, וגם אחריות היא לא אינסופית, והיא גם עולה הרבה כסף היום]. וגם הרכב עצמו חזק וחסכוני משמעותית.עריכה: אני רואה שהמחירים של הקורולה סטיישן עלו לאחרונה, ואם תרצה אותה בפחות מ300 ק"מ תצטרך להוסיף קצת כסף או להמתין למשהו יותר טוב שיבוא.
-
משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!מה קרה נפל ללמטה?

-
משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!@אריאל-קמחי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
אני מוכן להיות המתנדב הראשון ולשים בנתיים 500 ש"ח (אני יודע שזה כלום
אם כל אחד כאן יתן כזה ‘כלום’ מאיר עוד יפתח לנו כולל…
מעריך מאוד! -
SOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו@הכהן-הגדול כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:
(אגב 600 ש"ח (500 במזומן) זה מחיר סביר )
כן!
בכוייל רוב הפעמים הוא לא הולך לגמרי אלא מגמגם, ולכן הרעידות לא קבועות משא"כ בפלאג.
אם כבר להיפך.
-
דרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים@ביתשמשניק יש שתי סוגים של ‘שחיתויות’. אחד הוא פקיד שמתגנב ועושה פרוטקציות למיניהם ומחליק טסטים, אבל אחרת לגמרי הוא כשיושב בכיר במשרד התחבורה ועורך שינויים ברשומות לפי דעתו מבטל שלילות ומוחק נקודות וכו’ כיד ה’ הטובה עליו וכמה שהמערכת מאפשרת ובהתחשב כמובן בחישוב רווח-סיכון.
את הסוג הראשון מנסים כעת להפסיק ויש מצלמות וביקורות וכו’ ומי הם הפועלים בזה? ניתן להניח שהם נמנים על הסוג השני…
עכ"פ את השחיתויות בצמרת זה לא מבטל, ואני מניח שכשאמרת ‘תותים’ התכוונת לאלו, שכידוע מלאים חרקים וקופה של שרצים. -
התבלבלתי לחלוטין יאריס/אוריס/קורולה תכנסו לעזור@טוסון יש מייל במשתמש שלו
-
התבלבלתי לחלוטין יאריס/אוריס/קורולה תכנסו לעזור@מאיר-ג @שמואל-קליין
עם מקף ברווח
בדרך כלל עונה יותר בטלפון או מייל
