@חובק-עולם אשמח לקבל פרטי יצירת קשר איתם (אין לי דפדפן לעשות חיפוש)
כנראה אני אהיה עם רכב דיזל בתקופה הקרובה
@צילפינגים כתב בדלקן לדיזל:
אם תהיה עיקבי תוכל לבדוק כל תחילת חודש ואם לא אז תיפול סוף חודש מהכסא אני יש לי תחנה לייד הבית שאני משלם שם 8.45 בלי טובות או מזומן כבר 1.5 פחות מהטובות שלהם עם הדלקן
אם תוכל לתת פרטים איזו תחנה זו (אני מבין שבירושלים), אלא אם זה הסדר אישי…
(או תחנה מומלצת+זולה כמה שאפשר אחרת בירושלים)

יש עדיין על מה להתווכח