@ש.נ לא ראיתי אשמה מיוחדת של הנהג
אם כבר מי שלא בסדר, זה מי שחונה על מעבר חצייה
זה קנס שהייתי שמח שאנשים יפחדו ממנו, ואפילו מאד
(כמובן שאם קצה אפו של הרכב על לכלוך צבע שליד המעבר, בצורה שאינה מפריעה/מסכנת את משתמשי הדרך, לדוג’ בכביש חד סטרי על הפינה, לא חושב שהוא כזה פושע גדול, אבל עדיין לא ראוי)
מייבינים
פוסטים
-
שרשור "חיות על הכביש" -
משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!@מאיר-ג כתבת לו ברוך הבא לפורום, אז הוא אומר לך תודה
-
רמו קליאו, מערכת מקורית או להחליףהקב"ה זימן לידי משפחתנו רנו קליאו (כמובן דיזל) 2017
במסך שלה יש ניווט כלשהו, בלוטוס מדיה ורדיו, המון כפתורים מתחת להגה, ועוד שניים על ההגה עצמו ואפילו סירי למשתמשי ios6 ומעלה ה"י
מה אין בה, מצלמת רוורס, וויז כמובן, רציתי לדעת אם קיימת דרך להוסיף בה אחד מאלו בצורה לא מדי מסובכת, (אני משער שוויז זה בלתי אפשרי) אבל אם יתאפשר להוסיף מצלמה אז נראה לי שיסתפקו בזה וישתמשו במכשיר וייז (שקיים בין כה וכה) למרות שזה לא נח
כמובן שאם הכיוון הוא להחליף, אשמח לקישורים (מערכת כעיקרון יש לי, ממה שהחלפתי לxv), ולמידע על רמת הקושי, בכל אחד מהצדדים, (שאדע אם שווה לשלם התקנה, או לוותר וזהו (אני כרגע מסתדר עם חיישנים בלבד, אבל ייתכן שנזדקק לחניות (מאוד) צפופות
אשמח לכל בדל מידע בנושא, גם למידע חלקי
וסליחה על האריכות והטרחון
תכף ומייד אעלה תמונה של המערכת הקיימת -
תקלה נורת ניפוח גלגלים@אליהו-בן-יוסף
במיצובישי זה אמור להתאפס באופן אוטומטי ברגע שלחץ האוויר תקין…
הוא נדלק מתי שיש לחץ של פחות מ27 psi.אם ממשיכה לדלוק לך נורת לחץ האוויר והיא מהבהבת בתחילת הנסיעה אז ככל הנראה אחד מהחיישנים לא משדר והוא תקול.
אם תכנס לכל פנצ’ריה ממוצעת הוא יבדוק לך איזה חיישן תקול עם מחשב יחודי ויחליף לך את החיישן בחדש.
עלות חיישן ממוצעת כולל ההחלפה היא באיזור- 300-400 ש’'ח.חשוב לציין: ההחלפה היא לא קריטית, זה אמנם לא רכיב בטיחותי אלא כזה שרק נותן אינדיקציה- שיכולה למנוע הרבה עגמת נפש!
כי כשחלילה תדלק הנורה באמצע הכביש תוכל מיד לעצור בצד, ולשים בורג סיליקון ולהמשיך בנסיעה עד לתחנת הדלק ושם לנפח ללחץ התקין…משא’'כ כשהחיישן תקול שלא תדע שאין אוויר עד שהרכב ימשוך לצד מסויים!
ואז ברוב המקרים זה כבר מאוחר והצמיג כבר יאכל. -
התקנת מגבר למערכת מקורית@אהרון-שלום כתב בהתקנת מגבר למערכת מקורית:
@ישראל-מאיר-1
אם אתה רוצה לקחת רק את השמע מהרמקולים לא אמור להיות בעיה כי המגבר לוקח את החשמל ממקום אחר ולא יהיה על הרמקולים האחוריים עומסמהה?
@ישראל-מאיר-1 כתב בהתקנת מגבר למערכת מקורית:
יש לי רודיוס עם מערכת שמע מקורית, קניתי סאב ומגבר ואני רוצה לחבר אותם בלי להסתבך עם המערכת. האם אפשר להתחבר לרמקולים האחוריים? (עם חיבור כמובן למצבר)
אודה לעזרהלא הבנתי מה אתה רוצה לעשות…
בכל אופן נדיר למצוא הגברה לרמקולים אחוריים…
זה פוגע באלמנט של הסאונד מקדימה ויותר אי איזון למערכת. -
טסלה או יוניק 5@אליהו-בן-יוסף טסלה גם שומרת על ערך יותר
-
תקלה נורת ניפוח גלגלים@פריוס-אפור כתב בתקלה נורת ניפוח גלגלים:
ואני משער שהם יודעים מה הם אומרים
אני גם משער כמוך
במחשבה שלישית יש הגיון
-
תקלה נורת ניפוח גלגלים@פריוס-אפור למה זה דופק
החישן מזהה לחץ PSI
למה אם נדבק לו מהשו זה דופק אותו. הלחץ קיים ?
אתה אומר מידיעה או מסברא או משמועה? -
רכב לא מצליח לסחוב כשהמזגן דולק@אלוף-העולם-1 את חטאי אני מזכיר היום…
האמת שאני קצת פשעתי שכתבתי לך אין לו צריכת שמן
אבל למה בכל אופן כתבתי זאת בביטחון כ"כ גדול
כי בדרך כלל כל בעיה שש לו הוא פונה אלי ולא שמעתי ממנו על זה
אז שערתי שאין לו
בנוסף אני יודע שהוא עשה טיפול לפני זמן לא רב וגם במהלך דקדוקיי אחר משהו חריג בכל הקישקע ראיתי גם שאין לו הזאות או נזילות אז עניתי בביטחון מופרז מידי שאין לו צריכת שמן
אבל…
היום בדקתי לו שמן ופשוט אין לו
והוא טוען שהוא עשה את הטיפול אצל טיוטה (בנתיבות שהבנתי שהם לא הכי טיוטה) והוא סיפר להם על האיבוד שמן והם אמרו לו נשים לך שמן עם תוספים והכל יהיה פיקס
תכלס’ לא עזר אלא כן נתן טווח יותר גדול (במקום זה שהוא היה ממלא כל חודש הוא עכשיו צריך למלאות אחרי 3 חודשים, והוא לא נוסע הרבה)תכלס’ אני כעת באמת חושב שקודם כל לעשות בדיקת קומפרסיה
כי קצב כזה של אכילת שמן בלי נזילות והזאות די משאיר רק את הברירה הזאתרק שאלה קטנה (לא להירדם בבקשה…)
עדיין לא הבנתי למה עם המנוע מתאמץ ומאבד כוח זה אמור להשפיע על המזגן
בכללי יש לי כמה פערים וקושיות שאני צריך לסגור בעניין מערכת המיזוג
דחוף שמישהו יעשה מדריך על זה ( @גיל ?! אתה שאלת מה הציבור מבקש?! ) -
טסלה או יוניק 5הייתי מעדיף טסלה שההגנה מגניבות טובה יותר, והאיוניק 5 מאוד גניבה לצערי, בנוסף העיצוב חללית גורם לתא מטען קטן ולא נוח
