@חיים-ברזל כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
במקרה של תפילין כדאי לשים אותם בתא מטען?
ברכב האצ’בק אין הבדל
ברכב סדאן אפשר להשים מאחורה לכתחילה
אני שם תפילין מאחורה זה אפילו לא מתקרב להיות חם
כן מקפיד לא להשים צהריים שלמים
אבל להשים בבוקר תפילין ולהוציא עד 2 בצהריים זה אחלה
(ברכב סדאן הפגאז מאחורה הוא בטמפרטורה שיש בחוץ ואפילו קצת פחות כי אין שמש ישירה, אם בחוץ 30 מעלות בפגאז יהיה 30 מעלות מקסימום זה לא משהו שמזיק)
