@itzik כתב בביטוח לתקופה קצרה:
בביטוח חובה החברה רשאית לתת ‘קנס’, לדעתי בפועל לפחות חלק מהחברות לא גובות אותו.
לכאורה אפשר לשאול את חברת הביטוח אם היא תגבה על החובה.
@itzik כתב בביטוח לתקופה קצרה:
בביטוח חובה החברה רשאית לתת ‘קנס’, לדעתי בפועל לפחות חלק מהחברות לא גובות אותו.
לכאורה אפשר לשאול את חברת הביטוח אם היא תגבה על החובה.
@יחצ-המקצוען כתב בניסאן קשקאי ידני למכירה:
@גיל יש לך מה להוסיף ?
כן, שגם הצורה הישנה 2007 והלאה הן אמינות, רק ישנות וקצת פחות יפות…
חדש לגמרי, עדיין עם קוצים עליו, הגומי לא סדוק
היה בצל כל החיים (גלגל רזרבי)
אממה, תאריך הייצור הוא 1712
הייתם משתמשים בו? או לפח?
@מאיר-ג צודק שלא פירטתי מספיק… כוונתי הייתה שרוב הפריוסים במחירים האלו זה עם סוללה המקורית של החברה, וזה בעיה, ואם החליפו סוללה אז המחירים מטפסים בדרך כלל מעל 25K ש"ח.
@a0583243362 כתב בניסאן קשקאי ידני למכירה:
הרכב הזה אמין?
בגדול מי שיש לו בפורום רכב בשנתונים בן 2010 ל 2013 {כולל}
@גיל תקן אותי אם אני טועה בשנתונים המוצלחים.
זה בעיקר רכבים אוטומט ובגדול זה רכב מוצלח ואמין
מה עם ידני ? אז עיין פה שגם בשנתונים האלה בידני מוצלחים
@גיל יש לך מה להוסיף ? אם רכב כזה לשעבר.
אני חושב שמה שהחלפת זה הפינוק האוטומטי
{ ו4*4 ספק אצלי האם מבחינת אם כבר יש אז למה לא
או שזה היה משקל כבד שכל כך רצית…}
אם אותו מרכב רכב מוצלח…
@חיים-Y0737 האכיפה שם ממשיכה, ראיתי כמה פעמים בשבועות האחרונים
נשמע שרוצים להאט את 443, בנוסף גם למצלמות במחנה עופר
@חיים-Y0737 כתב בסקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה:
ליד הכותל הם נאכסים
דווקא השוטרת שם הייתה מאוד בסדר ושירותית
פעם ראשונה שנתנו לי להכנס עם רכב לתוך התחנה בכניסה לכותל, כדי לא לחסום את התנועה כמעט שאלנו אותה אם אפשר להשאיר את הרכב שם ולהכנס לקרוא כמה קפיטלא’ך
@חיים-Y0737 גם ביטוח לא היה לו מודפס
(הרכב בחזקתי כרגע, מחר נלך להדפיס בעז"ה בכל מקרה צריך את זה לטסט)
@a0583243362 על האמינות יש שרשור גדול בפורום (אני לא מחווה דעה)
מתחת המחירון בגלל מצב שוק כי זה צרפתי, ויש לחברה הזו דגמים (אחרים) שמוסכם על הכל שהאמינות מהם והלאה
רק הארה קטנה: המנהג בפורום היה שלא פותחים דיונים כללים בנושא של רכב למכירה (רק אם לא כתבו יד/ק"מ/מחיר וכדו’) אני לא חושב שזה נוגד את התקנון, אבל זה קצת מפריע בקריאה לאנשים, וגם מפחית את הסיכוי למענה ענייני, אם היית שואל בשרשור בפורום עסקאות רכב האם דגם xyz הוא אמין יהיה לאנשים יותר נח לענות
אני כמובן לא מנהל ולא בעל סמכות בפורום, ואתה לא חייב להתייחס לדבריי, אבל אני כך מציע לעשות
(אם הייתי חושב שעשית משהו לא בסדר לא הייתי כותב כאן, כי זה כן נוגד לכללי הפורום)
@טוסון כתב בסקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה:
רצו לראות את הרישיון,
ליד הכותל הם נכסים
בחיים לא בדקו לי טסט לאוטו, רק פעם אחת בעלייה של ‘מעלה השלום’ שוטר ערבי עם עיניים עוינות נאלץ לאשר שהטסט בתוקף ופטרני לשלום…
עכ’‘פ לפי חוק אי’'צ להחזיק רשיון מודפס רק ביטוח מודפס