דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×

      מייבינים

      פרטי

      פוסטים


      • איזה רכב חשמלי או פלאג אין מומלץ ב-50,000 ש"ח?
        צילפינגיםצ צילפינגים

        @איש-גמזו זה נכון אני לא חולק על הטווח יש מי שזה יספיק לו וזה גם מה שנכנס בתקציב

        עסקאות רכב

      • איזה רכב חשמלי או פלאג אין מומלץ ב-50,000 ש"ח?
        צילפינגיםצ צילפינגים

        @יוני כתב באיזה רכב חשמלי או פלאג אין מומלץ ב-50,000 ש"ח?:

        חבר ביקש ממני לברר הוא רוצה לקנות חשמלי או פלאג אין
        הסכום שיש לו זה 50,000 ש"ח הוא שאל אותי אם זה סכום שאפשר לקנות בו כזה רכב
        עניתי לו שאינני מכיר את הרכבים הקיימים וע"כ אשאל כאן האם יש חיה כזו בכזה מחיר
        תודה רבה

        לא יודע מבחינת אמינות אבל באיזור הזה אפשר למצוא MG ZS בפחות מ50 אל"ש עם ק"מ סביר לא 250 כמו שכתבו למעלה
        תיכנס ליד 2 אל תשים רכב דגם או שנה אלא תכנס לסינונים נוספים ותרד למטה תעשה סוג הנעה חשמלי ופלאג אין תראה את התוצאות

        עסקאות רכב

      • דרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים
        שלמהש שלמה

        הבעיה נעוצה בעיקר בכך שהשכר על העבודה הפחות נעימה הזו שכוללת
        אינטראקציה עם אנשים, מזג אוויר חם או קר במיוחד ברוב שעות היום, עבודה שעשויה להיות מלכלכת ועם ריחות זיהומי אוויר לא נחמדים.
        כל זאת בשכר מביש של 45 ש’‘ח לשעה
        ואז מגיע יוסף מעבירמכער ומעביר באזור 10-15 רכבים ביום, לוקח 250-300 ש’‘ח ללקוח ומתחלק איתם בשלל ומה קורה כשהרכב ממש לא בטיחותי? משלמים יותר כסף ליוסף מעבירמכער, תאמרו לי אתם האם לא הייתם משתתפים בדיל הזה במקומם?
        אז במקום שהמדינה תעלה להם את השכר המגיע להם כ’‘כ
        היא מממנת את הפשיטות המשטרתיות הללו
        ובכך מעלה את כמות הרכבים התקולים והמסוכנים בכביש, מבזבזת את כספי המיסים שלנו ששילמנו על הקניות העמוסות בחגים (ועוד), ע’'י תאונות שפוגעות בגוף ובנפש, שגורמות בתורם לפקקי ענק והפסד אדיר בכוח העבודה הלאומי

        מדברים רכב

      • התבלבלתי לחלוטין יאריס/אוריס/קורולה תכנסו לעזור
        EBAE EBA

        @עוד-אחד-שמבין אם התקציב שלך מגיע ל60, חד משמעית שווה לך ללכת על קורולה סטיישן ולא על אוריס. [את היאריס אני לא מכניס למשוואה, זה רכב אחר לגמרי שנועד לאנשים אחרים לגמרי ואי אפשר להשוות אותו לשני אלו].
        למרות שקורולה במחיר כזה תגיע לאזור 250 ק"מ, זה עדיין עדיף מאוריס 16-17 עם פחות מ200, כי יש לך שקט מוחלט מחשש של סוללה, [אורך חיי סוללה נובע גם מהגיל ולא דווקא מהק"מ, וגם אחריות היא לא אינסופית, והיא גם עולה הרבה כסף היום]. וגם הרכב עצמו חזק וחסכוני משמעותית.

        עריכה: אני רואה שהמחירים של הקורולה סטיישן עלו לאחרונה, ואם תרצה אותה בפחות מ300 ק"מ תצטרך להוסיף קצת כסף או להמתין למשהו יותר טוב שיבוא.

        עסקאות רכב

      • משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!
        תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

        מה קרה נפל ללמטה?

        ad320cc0-fdbd-43b7-a306-06f0bb3cc94b-image.png

        הודעות המערכת

      • משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @אריאל-קמחי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

        אני מוכן להיות המתנדב הראשון ולשים בנתיים 500 ש"ח (אני יודע שזה כלום

        אם כל אחד כאן יתן כזה ‘כלום’ מאיר עוד יפתח לנו כולל…
        מעריך מאוד!

        הודעות המערכת

      • SOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @הכהן-הגדול כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:

        (אגב 600 ש"ח (500 במזומן) זה מחיר סביר )

        כן!

        בכוייל רוב הפעמים הוא לא הולך לגמרי אלא מגמגם, ולכן הרעידות לא קבועות משא"כ בפלאג.

        אם כבר להיפך.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • דרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @ביתשמשניק יש שתי סוגים של ‘שחיתויות’. אחד הוא פקיד שמתגנב ועושה פרוטקציות למיניהם ומחליק טסטים, אבל אחרת לגמרי הוא כשיושב בכיר במשרד התחבורה ועורך שינויים ברשומות לפי דעתו מבטל שלילות ומוחק נקודות וכו’ כיד ה’ הטובה עליו וכמה שהמערכת מאפשרת ובהתחשב כמובן בחישוב רווח-סיכון.
        את הסוג הראשון מנסים כעת להפסיק ויש מצלמות וביקורות וכו’ ומי הם הפועלים בזה? ניתן להניח שהם נמנים על הסוג השני…
        עכ"פ את השחיתויות בצמרת זה לא מבטל, ואני מניח שכשאמרת ‘תותים’ התכוונת לאלו, שכידוע מלאים חרקים וקופה של שרצים.

        מדברים רכב

      • התבלבלתי לחלוטין יאריס/אוריס/קורולה תכנסו לעזור
        מ מאיר ג

        @טוסון יש מייל במשתמש שלו

        עסקאות רכב

      • התבלבלתי לחלוטין יאריס/אוריס/קורולה תכנסו לעזור
        טוסוןט טוסון

        @מאיר-ג @שמואל-קליין
        עם מקף ברווח
        בדרך כלל עונה יותר בטלפון או מייל

        עסקאות רכב

      רשימת חברי הקבוצה

      מאירמ מאיר
      ח חיים Y0737
      מ מאיר ג
      תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0
      אריאל קמחיא אריאל קמחי
      shineS shine
      אביעדא אביעד
      פתוח לשמועפ פתוח לשמוע
      AA11A AA11
      יחצ המקצועןי יחצ המקצוען
      מ מתלמד 0
      ע עבד נאמן
      טוסוןט טוסון
      המאעסטרה המאעסטר
      א אליה
      משהקפלןמ משהקפלן
      נהוראינ נהוראי
      S shlomo
      יוסי לויי יוסי לוי
      דני מערכותד דני מערכות
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום