
מייבינים
פוסטים
-
מחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה -
כשהרכב הופך לתנור חימום@גיל כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
דווקא על הסוג הזה המליץ פות"ש,
אופסס התבלבלתי, ואדרבה תחכים אותנו מה אתה המלצת,
כבר לא זוכר. והאם במוצר שלך בסוף מחזיק מעמד? -
עזרה במולטידמיה סוזוקי אלטו 2011@יהודה-המנגן הזמנת מעלי?
-
מחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה
רכבו של איצ’ה דזילובסקי מוכן ליציאה!(שאלה שהובהלה לגדולי הפוסקים, לגבי מי שיש לו רכב טסלה אוטונומי שנוסע לבד, האם יכול לצאת ידי חובה מדין חפצא או שההפגנה היא חובת גברא ועד שלא עשה מעשה לא יצא ידי חובתו)
קרדיט: משה ויסברג
-
מחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקהאאוטלנדר, אאוטלנדר, I30, פריוס פלוס, פריוס פלוס, הונדה סיוויק…

-
צריכה של דלק@שיפקה יכול להיות, לי נראה קצת אחרת
ככל ואני נוהג יותר, אני פחות מצליח לראות את עצמי עובר טסט…
אולי זה תלוי בצורת הנהיגה שלך -
תאונה ברכב שכור@יוני אם היה באונס, (סוגייה דשני קדרים לדוג’, אני לא מונח בסוגייות כל כך) זה נושא לדיין, אני רק מעלה צדדים
שואל חייב באונסין
ולא היה ברור אם הוא שוכר או ‘שואל’ -
מדריך לבחירת בוסטר הנעה לרכב -
רק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?@mik6868 אני יכול לומר שעל אף שאני מזדהה לחלוטין עם העניין (תריץ חיפוש עליי “מגבלה”),
ההנהלה מודעת לעניין, אך גם ראוי לציין שהפורום מאוד "לארג’ ", וחבריו מאוד מפרגנים,
וצריך קצת לכלכל את הלייקים, ולא להצביע על כל בדיחותא גרידא.
אני אישית משתדל לתת ברוחב יד, אך על תוכן מועיל ולו במשהו, או דברים שאני מזדהה איתם, או פוסט של הכרת הטוב למי שבזבז עבורך כמה דקות מחייו, קשה לי שלא לתת לייק לדבר כזה.
עד שתהיה אפשרות להגיב באימוג’ים מסויימים, נאלץ לאמץ “כלכלת חימושים”. -
כשהרכב הופך לתנור חימום@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
אני השתמשתי עם זה נראה לי ש @גיל המליץ עליה איפשהו בפורום,
אך כעבור שנה התפסנים התחילו להישבר, כנראה התפרקו מהחום המדובר כאן.
ניסיתי לחבר עם אזיקונים ופטנטים אך בסוף כבר לא היה מה לעשות איתו.דווקא על הסוג הזה המליץ פות"ש, אני המלצתי על המוצר הזהה שיש לו 2 כוסות ואקום בצבע שחור עם קליפס.
גם לי נשבר (או יותר נכון יצא מהמקום) הידית (מה שההוא אוחז בתמונה בקישור שצירפת) וטיפה אחת של דבק מהיר סידרה את העניין במקומו.
