דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×

      מייבינים

      פרטי

      פוסטים


      • מדריך לקומפרסור לניפוח גלגל - מדריך מתעדכן
        ט טכנולוג

        @טכנולוג כתב במדריך לקומפרסור לניפוח גלגל - מדריך מתעדכן:

        כדאי לשים לב שהקומפרסורים עם הבוכנה הכפולה צורכים עוצמת חשמל גבוהה יותר ולכן בד"כ החיבור שלהם הוא למצבר ישירות ולא למצת אבל גם אם קונים עם חיבור למצת מומלץ לקנות מתאם לבוסטר או למצבר על מנת להמנע ממצב שהפיוז נשרף

        הדרכות וטיפים - טיפולים, אחזקה ותקלות קומפרסור מדריך המלצה טכנולוג

      • טסלה או יוניק 5
        מ מאיר ג

        @אריאל-קמחי זכור לי שהיו וביקשו חסימה לטסלה ו @מיישה הפנה אותם לאן שהוא

        עסקאות רכב

      • שרשור "חיות על הכביש"
        תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

        נוסע בצורה פראית, חותך נתיבים הלוך ושוב, ועקף מימין בשול הכביש!!!

        עקף מימין בשול הכביש.mp4 undefined

        מדברים רכב

      • משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!
        מיכאלושמ מיכאלוש

        @ראובן-שבתי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

        אפשר לערוך ולעלות לשם אבל כל זה לוקח זמן ואין אפשרות לטסטים

        נו שויין לערוך לא כזה קשה היום עם AI אם עובדים נכון
        אבל טסטים אתה צודק צריך לעשות קודם וצריך למצוא פתרון אולי בפורום מקומי במחשב
        אבל אתה צודק זה קצת מורכב בא נראה אם יהיה לי זמן לנסות לשחק עם זה

        הודעות המערכת

      • משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!
        ראובן שבתיר ראובן שבתי

        @מיכאלוש כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

        @ראובן-שבתי נו אז למה לא למזלג ולערוך את המקור הוא קוד פתוח בגייטהב, לא ?

        אני יכול להתקין רק תוספים שנמצאים בחנות של נודיבי
        אפשר לערוך ולעלות לשם אבל כל זה לוקח זמן ואין אפשרות לטסטים

        הודעות המערכת

      • משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!
        מיכאלושמ מיכאלוש

        @ראובן-שבתי נו אז למה לא למזלג ולערוך את המקור הוא קוד פתוח בגייטהב, לא ?

        הודעות המערכת

      • משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!
        ראובן שבתיר ראובן שבתי

        @מיכאלוש אפשר להתקין תוספים מהדשבורד אין אפשרות לערוך אותם

        הודעות המערכת

      • מדריך לקומפרסור לניפוח גלגל - מדריך מתעדכן
        תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

        @טוסון קיבלתי את הקומפרסור עם 2 בוכנות מהקישור לעיל.
        ראיתי שיש לו חיבור ישיר למצת ועוד מתאם לחיבור למצבר,
        האם זה אומר שאפשר להשתמש בו חופשי בחיבור למצת?

        הדרכות וטיפים - טיפולים, אחזקה ותקלות קומפרסור מדריך המלצה טכנולוג

      • משולש אזהרה לרכב איפה קונים?
        תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

        טוב רבויתי… יישר כח לכולם!,
        הייתי צריך לאסוף חבילה מאוטו דיפו בתלפיות, וקניתי שם במחיר 25.42 ש"ח.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • חידה - מה זה הטחינה הזאת בפתח מילוי נוזל קירור.
        תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

        @יצחק-רשטונ

        ביטלת את הקולר ? נראה לי יש לו תפקיד “קצת” חשוב .

        אכן ביטלתי כמו שכתבתי לעיל, ובגלל זה שאלתי לעיל אם זה לא טוב לטווח הרחוק,
        והאם כדאי להשקיע בקולר חדש ולחבר הכל בצורה המקורית.


        @אריאל-קמחי

        ואיזה נוזל קרור היית שם עד עכשיו? את מה שעלת?

        כן את מה שהעליתי ראשון (לא הצהוב)


        @דוד-100

        יש כאלה שמורחים סיליקון אז פשוט מאוד יכול שזה משהו בסגנון הזה

        נשמע כיוון מסויים!


        @נתי-2

        אני הייתי נוסע ככה בנסיעת מבחן וערני מאוד לחום מנוע

        אני עירני תמידדד לחום מנוע, יש לי את המכשיר הזה ואצלי מוגדר שחום מנוע מוצג תמיד,
        וכן יש לי התראה אם זה עובר את 101 מעלות. ובחיים לא עבר את ה-102 לכמה שניות מקסימום.
        כי ב-100 מעלות נדלק אצלי המאווררים. - וכמו שכבר התבאר כאן.


        @אהרון-שלום

        למעשה לענ"ד אולי שווה לך לנסות לעשות ניקוי למערכת הקירור

        יתכן אבל ליבי אומר לי שלא צריך.
        כבר ככה בגלל פאשלה שהייתה לי, כמו שכבר כתבתי לעיל, שנשפך רוב נוזל הקירור ושמתי חדש,
        וכל מה נשפך היה נקי בלי שום חתיכות / פירורים וכדומה, ורוב המים כעת חדשים, זה כבר חצי שטיפה, לא?


        @מאיר-ג

        אם הגומי הזה ירוק (בצבע של הנוז"ק) ולא בצבע אחר (נוז"ק מעורב עם שמן)
        כנראה שזה לא עירבוב של מים ושמן

        אכן הגומי הזה קיבל צבע בהשראת הצבע של הנוזל.


        @מאיר-ג

        אולי היתה לך התחממות במנוע שגרמה למים להתיבש

        כנ"ל לפני כמה שורות, לא היתה לי התחממות אף פעם.


        @מאיר-ג

        ואם כן גם במיכל עיבוי אמור להיות לך סילקון בתחתית וכן בחלל הרדיאטור

        אבדוק עד כמה שאפשר, מעניין…


        @מאיר-ג

        אם כן למה זה ירוק זה היה אמור להיות שחור או לכל הפחות ירוק כהה מאדדד

        הוא לא קבע מה התפרק, רק זרק כיוון מסויים,
        שנבין שלא נוצר פה משהו סתם בבחינת יש מאין
        .


        @מאיר-ג

        מאד מעניין האם תמיד היית שם נוזל קירור של חברה אחרת

        לא יודע, כי הרכב אצלי שנה וכמה חודשים,
        בטיפול הראשון שעשיתי שמתי את מה שהעליתי לעיל.
        וגם קודם היו מים ירוקים, אבל לא יודע איזה חברה.


        לקינוח אני חייב לציין וווואאאהההוו,
        כמה החברה פה מנסים לעזור ולדון בעניין כאילו מדובר בבעיות שלהם עצמם.
        געוואלדיג, תודה ענקית מעומק הלב לכל המגיבים כאן מהרגע הראשון!!!

        בקשה קטנטנה… מרוב ריבוי ההודעות והתגובות שלי בהודעה אחת ארוכה.

        אם אתם מגיבים לי נא לצטט את הקטע המדוייק עליו אתם מגיבים, יישר כח!!

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      רשימת חברי הקבוצה

      מאירמ מאיר
      ח חיים Y0737
      מ מאיר ג
      תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0
      אריאל קמחיא אריאל קמחי
      shineS shine
      אביעדא אביעד
      פתוח לשמועפ פתוח לשמוע
      AA11A AA11
      יחצ המקצועןי יחצ המקצוען
      מ מתלמד 0
      ע עבד נאמן
      טוסוןט טוסון
      המאעסטרה המאעסטר
      א אליה
      משהקפלןמ משהקפלן
      נהוראינ נהוראי
      S shlomo
      יוסי לויי יוסי לוי
      דני מערכותד דני מערכות
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום