@חובק-עולם כתב בעזרה דחופה!!:
למה אתה חושב כך? אם הוא יתחיל שרשור חדש עם פירוט של הצרכים שלו יוכלו יותר אנשים להכנס ולעזור, למה שיכנסו סתם לשרשור “עזרה דחופה”?
או שיכנסו ויראו בהתחלה שמישהו ענה על השאלה לדעתם ויצאו לפני שישימו לב שמטרת השרשור השתנתה.
התחברו לסיפור שלו
וחברה טובים נמצאים בתוך הסיפור
תן לשרשור הזה להתקדם בצורה הכי טובה
מאשר שיפתח שרשור חדש
שכל יום נפתחים כאלו שרשורים
והרבה פעמים אין כוח להיכנס ולעזור רק בגלל שתמיד הסרט המתיש של לחלוב פרטים חוזר על עצמו
ועיין פה
