דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה

      מייבינים

      פרטי

      פוסטים


      • סקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך
        ט טכנולוג

        @משה-e השאלה שלך זהה למה ששאל @שלמה-א-0 לפני כמה פוסטים ואני אענה בקצרה
        לגבי מצבי החניה יש הבדל מהותי בין ויופו לשאר החברות משום ששם יש חיישן תנועה שכאשר הוא מזהה תנועה המצלמה נדלקת ושומרת את הסרטון בצורה מלאה לעומת שאר החברות ששם אין חיישן תנועה אלא צילום בפריים לשניה מה שנראה כמו תמונות שרוצות אחת אחרי השניה ורק אם יש זעזוע המצלמה עוברת לצילום רגיל
        ולכן יש יתרון להעדיף את המצלמות של ויופו מה גם שזו החברה הטובה ביותר למצלמות דרך בעלי אקספרס
        אבל בד"כ המחירים שלהם גבוהים יותר מהמתחרים באותה קטגוריה וזו הסיבה שרוב הציבור לוקח את הדגמים של ddpai משום שהיא חברה מצויינת עם מחירים יותר עממיים
        אבל צריך לקחת בחשבון את תשלום המכס עד 75$ אין מכס בכלל ומעבר לזה יש בד"כ מכס שזה 18% אבל לזה מתלווים עוד כל מיני עמלות וזה יוצא 150-200 ש"ח
        לכן קודם תחליט האם אתה מוכן לשלם מכס או שאתה מעדיף משהו מתחת רף המכס (יש דגמים ברמת הביניים כמו z50 pro שהם מתחת רף המכס) ואח"כ אוכל להמליץ לך על משהו מתאים

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?
        תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

        @נייטרון-חפשי כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

        טעות!

        79783ce0-aefc-47cd-8a5e-fc91223958a9-image.png

        השתגעתי כבר מהמגבלה הזאת 😁

        שאר נושאים

      • סקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך
        ט טכנולוג

        @אושר-מתקרב לא ניסיתי לחבר את הקיט של הz90 לz50 pro אין לי מושג איך זה יתנהג אבל לכאורא זה אמור לעבוד
        רק לא כל כך הבנתי מה הקשר מכס על קיט לבד אין מכס (לכן נראה לי שהמוכר מנסה לשכנע אותך לקנות את הz90 ולא רק את הקיט שלה)
        בכל מצב בקישור שצירפתי לעיל יש את שניהם
        לגבי כרטיס זיכרון אכן משום מה המצלמות החדשות של ddpai לא אוהבות את הכרטיס של סאנדיסק ולכן כדאי לקנות כרטיס של ddpai עצמם או של סמסונג
        הכרטיסים של ddpai אמורים להיות טובים הם יוצרו במיוחד לשם כך ולעת עתה הם לא עושים בעיות ואם יהיו בעיות תוכל לפנות אליהם והם לא יוכלו להתחמק כי זה יצור שלהם (אם כי אין איתם עדיין מספיק ניסיון
        יש במארזים יש 64 ג’יגה ב18$ כאן אבל אם רוצים נפח יותר גדול אז כאן
        לגבי הכרטיסים של סמסונג יש בקישור הזה
        או זה
        או זה
        רק שים לב שאתה קונה את הדגם שנקרא SAMSUNG PRO Endurance

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

        וכביש 6 עולה 27.5 למנוי לכל האורך

        מנוי וידאו או פסקל? - לי יש מנוי וידאו,
        ואיזה כביש הוא תחליף נוח לכביש 6?

        @חובק-עולם כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

        מנוי וידיאו

        טעות!

        צילום מסך 2026-06-22 132623.png

        שאר נושאים

      • האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?
        פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

        @מאיר-ג כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

        @פתוח-לשמוע כמה פעמים נסעת במקטע הזה שאתה כל כך בטוח שאני מגזים?

        חמי גר בנתיבות ככה שיוצא לי לנסוע לשם
        כנראה השבת אני יסע ונמספר לך

        שאר נושאים

      • צריכה של דלק
        תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

        @שיפקה ראשית, ברוך הבא לפורום הנפלא 👏

        אנסה לפשט את הדברים בצורה הכי פשוטה.

        1. כמו שכבר כתב לעיל @טייס-קרבי,
        שאין לסמוך כלל על הנתונים באתרים השונים!

        במשפט אחת, יש הרבה זיופים במדידות שנועדו לשכנע את הלקוח התמים על רכב חסכוני,
        כשפועל הנתונים בכביש שונים לגמרי מהצהרת פלוני ואלמוני.

        2. את חישוב צריכת הדלק מחשבים בשתי אופנים,
        וממנו מתקבל תוצאה שלישית - בבחינת עד שיבוא השלישי ויכריע ביניהם.

        א. צריכת דלק בנסיעה בין עירונית.
        ב. צריכת דלק בנסיעה עירונית.

        בנסיעה עירונית הצריכה הרבה יותר גבוה (בדר"כ) מנסיעה בין עירונית.

        וכעת לדוגמא קלאסית:
        רכב שצריכת הדלק שלו בנסיעה בעיר 1 ל-10 = 1 ליטר דלק עבור נסיעה של 10 ק"מ.
        ואותו רכב בנסיעה בינעירוני יקח 1 ל-15 = 1 ליטר דלק עבור כל 15 ק"מ.

        ומכאן נוצר (החישוב השלישי) צריכה הממוצעת של 1 ל-12.5 בנסיעה משולבת = עירוני ובינעירוני.

        בכללי כל מה @טייס-קרבי כתב נכון, אך רק הוספתי את ה-א"ב במושגי צריכה…

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?
        מ מאיר ג

        @פתוח-לשמוע כמה פעמים נסעת במקטע הזה שאתה כל כך בטוח שאני מגזים?
        בא תשאל את @מאיר אם אני הגזמתי
        אם אני זוכר המספר המדויק זה 26 אבל כתבתי באזור 30 כי אני לא ממש בטוח במספר המדויק (פעם ספרתי)
        מה שברור שאין בודדים באזור שדרות. כל נתיבותי שרואה את מה שכתבת מתפוצץ עכשיו מצחוק ובוכה כאחד

        @יוני כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

        מאשדוד לנתיבות ניתן לנסוע דרך 7 ואז 6 בחינם

        ארוך משמעותית בזמן

        שאר נושאים

      • למה היברידי ולא דיזל?
        ח חיים Y0737

        @חובק-עולם כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:

        מדבר על עיר מרכזית עם פקקים ורמזורים

        אז כשאתה כותב ‘1.14 בעיר’ זה לא רלוונטי לערי המרכז, זה הכל…

        יפה שאתה יודע לשמור ולחסוך!

        עסקאות רכב

      • האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?
        פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

        @יוני שישי קלאסי בצהריים בין 45-50 דקות

        שאר נושאים

      • למה היברידי ולא דיזל?
        ח חיים Y0737

        @חובק-עולם כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:

        כמה הרכב לוקח לי

        מאמין ודאי, רק נראה לי מבחינת הכרותי עם עולם הרכב שאין מציאות של דבר כזה, בקיצור ‘‘אין חיה כזו’’, נהיגה עירונית היא מרובת עמידה בסרק האצות ובלימות, זינוק בעליה וכדו’ ולא שייך בכה’'ג להגיע ל- 1.14, אולי אם אתה מחשבן משולב חלקי בינעירוני

        עסקאות רכב

      רשימת חברי הקבוצה

      מאירמ מאיר
      ח חיים Y0737
      מ מאיר ג
      תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0
      אריאל קמחיא אריאל קמחי
      shineS shine
      אביעדא אביעד
      פתוח לשמועפ פתוח לשמוע
      AA11A AA11
      יחצ המקצועןי יחצ המקצוען
      מ מתלמד 0
      ע עבד נאמן
      טוסוןט טוסון
      המאעסטרה המאעסטר
      א אליה
      משהקפלןמ משהקפלן
      נהוראינ נהוראי
      S shlomo
      יוסי לויי יוסי לוי
      דני מערכותד דני מערכות
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום