@שיפקה לא יודע אבל כנראה שלא
מייבינים
פוסטים
-
צריכה של דלק -
צריכה של דלק@שיפקה פחות קרוב לכאו’
וזה דיזל, שהוא יותר יקר מבנזין בד"כ -
רק 20 מוניטין(פירגונים) ליום? -
סינון למולטימדיה@אבי7171880 הרבה כאן לא ממליצים (לי יש איתם ניסיון ממש מועט)
ואני לא בטוח שאפשר להתקין על מולטימדיה
לדעתי הרעיון של פתוח לשמוע הכי הגיוני
(וכן אנחנו נוהגים) -
כשהרכב הופך לתנור חימום@אלוף-העולם-1 כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
@EBA כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
האם יש מקום בטוח ברכב?
הבגא’ז!
גם בג’יפונים ורכבי סטיישן?
ואם גוללים את הכיסוי זה מן הסתם יותר טובואגב, תזכיר גם את העניין של השארת תיק תפילין ברכב ח’ו
@EBA כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
העירו לי להוסיף עוד משהו חשוב שמשום מה פספסתי: הדבר החשוב ביותר לא להשאיר ברכב [אחרי ילדים…] הוא כמובן התפילין! אומרים שתפילין ששהו חצי שעה בלבד ברכב בשמש, איבדו את חזקת הכשרות שלהן וטעונות בדיקה, וקשה מאוד להתיר לברך עליהן!
וזה גם הגיוני מאוד, כי הדיו של התפילין הוא טבעי לגמרי, וסביר להניח שהוא נמרח בחום. ה"י. -
כשהרכב הופך לתנור חימום@EBA כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
האם יש מקום בטוח ברכב?
הבגא’ז!
ואגב, תזכיר גם את העניין של השארת תיק תפילין ברכב ח’ו
-
מולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?@ראובן-שבתי
לדעתי הדלה, כדאי שתעשה עוד השוואה חוץ מהמחיר!
כי מה שווה שאחד יקנה ב’אלי’ בזול
ואז לגלות שקיבל את החתול בשק- מת.
חוצמזה…
תדבר על השוואת איכות כמו שאמר @מיישה
ובטח כולם פוערים את פיהם לנוכח העניין שכל מתקיני הפורום התקבצו סביב נושא זה… והתשובה היא- שאני כאחד שמתעסק עם ההתקנות באופן יומיומי ויש לי ולאחרים ידע ששוה זהב, שיעלה גם זהב. ואי אפשר לצפות שכאשר עלו מחירי הגלם- גם באלי אקספרס, שאצךנו תהיה ירידה. -
ג'ק עגלה מקצועי ב450 ש"ח רק היוםלתועלת הציבור אני עושה פרסומת לחנות ‘עץ האורן’ בצפת, שנחשבת חנות כלי העבודה הזולה בארץ, ויש להם גם מכירות דרך האתר.
הם מוכרים עכשיו ג’ק עגלה מקצועי (ג’ק פנצ’ריה) ב450 לקטן שהוא עד 3 טון ובעל בוכנה אחת ומרים לגובה של 45 ס"מ, וג’ק גדול יותר עד 4 טון ויותר רחב בעל 2 בוכנות ומוט ארוך ועד לגובה 50 ס"מ.
אני אישית ממליץ על הקטן ולא רק בגלל המחיר אלא כי הגדול כבד בהרבה ותופס יותר מקום. את הגדול אני מחזיק כבר כשנה ומרוצה מאוד אבל מעוניין להחליף לקטן.
המבצע הוא רק השבוע אבל נראה שניתן לקנות באתר ולאסוף אח"כ, ואם אתם שואלים איך המחיר כזה זול? אז זהו מותג שלהם בייבוא שלהם מסין.https://www.etzhaoren.co.il/items/8083500-IS09001
ויעו"ש שיש להם עוד מוצרים זולים באופן מוזר, והיום ראיתי שם סט כלים זול (סיני) הכולל מפתח רטיטה פשוט מברגה פוטר דיסק ומקדחה כולל כמה סוללות ומטען ב500 ש"ח. זה לא איכותי אבל זה מאוד זול, ובנוסף הם משווקים את כל המותגים המוכרים במחירים זולים מאוד (אם כי כמדומני שברלין בב"ב יותר זול בד"כ).
-
מצלמת רוורס לדייהטסו סיריון + מסך.אם אתה רוצה מערכת משומשת תקינה לחלוטין עם כניסה לסים [חבר החליט להחליף בגלל שלא תמך לו באנדרואיד אוטו] כולל התקנה בסיסית עם מצלמת רוורס ללא פאנל אלא חיתוך והדבקה מעל הפאנל המקורי ב700 תכתוב
-
טיפול 10/15,000 לבד/מדרכה/מורשה/חברה?, קליאו דיזל@צילפינגים כתב בטיפול 10/15,000 לבד/מדרכה/מורשה/חברה?, קליאו דיזל:
יש לך גם פילטר סולר שצריך להחליף
זה מסובך מאוד אם זה זהה לפלואנס (הגיוני מאוד שכן)
היה לי בפלואנס עשיתי במוסך לא מומחה והדליק לי נורת מים בסולר…
יש שם חתיכת עבודה מדוייקת ומורכבת, בפלואנס עולה מקורי ותחליפי 220 רק הפילטר עצמו (שונה מאוד מאוד מגרמניות, לא לקנות בשום אופן סיני ב 50 ש’‘ח!!) אם אין מוסך מומחה פשוט לא להחליף אם אין הכרח לענ’'ד

