טוב, בירור אחד שאני רוצה לדעת באופן מיידי!
ביקשתי רק דבר אחד – לא למחוק תגובות! במיוחד לא לאנשים שמשתתפים בדיון, מתווכחים ומשקיעים מהזמן שלהם לענות.
גם את הבקשה הזו מישהו כאן מוחק!!!
מה זה דיקטטורה???
יש כאן 2 אופציות לאותו מוחק פחדן:
או שתחזיר את הפוסטים שמחקת באופן מיידי
או שתזדהה ותפסיק להתנהל כמו דקטטור בסתר!!
אנחנו מנהלים פה ויכוח, למה למחוק? רק בגלל שלא מסכימים איתי?
ככה אי אפשר לנהל דיון. אם מישהו חושב אחרת, שיגיב לעניין ויסביר את עצמו. למחוק הודעות של אחרים, זה פשוט זלזול נטו במי שמשקיע וכותב פה.
התנהלות כזו פשוט מוציאה את החשק לשתף ידע ולעזור. אני מצפה לקבל הסבר נורמלי למה ההודעות שלי נמחקו, ושיתחילו לכבד פה את החברים בפורום.
אני לא רוצה לציין רצון מצד קבוצה גדולה כאן להחרים את הפורום במקרה שגם מה שכתוב כאן יימחק!!
