@שלמה-2 יש בתמונה עוד רכבים?
אם כן, אולי אפשר לטעון משהו שזה לא מדוייק, ותבקש להישפט.
אחרת - תקבל עוד שנתיים נהג חדש.
מאסטרים
פוסטים
-
דוח מצלמה בבגין - רכב היברידי -
תגובות לרשימה מסודרת של מורים לנהיגה שהומלצו ע"י חברי הפורום@שיפקה קראת את השורה שמתחת לטבלה? הבנת בשביל מה הכנסתי כל המלצה יחד עם הפוסט שלה?
-
מולטימדיה להונדה גאז 2005@מאיר-ג כתב במולטימדיה להונדה גאז 2005:
@shmuelk נראה לי באזור 1000-800 אבל חכה למבינים יותר
ממש לא, ובכל מקרה לא נהוג לכתוב מחירים בפורום.
[ספציפית ברכב הזה ההתקנה מאוד מאתגרת כי יש שם כבלים פיזיים של כפתורים המזגן שצריך לנתק ולחבר מתחת לתא הכפפות בתנוחה בלתי אפשרית]
@shmuelk אתה מוזמן לפנות לאחד המתקינים באזורך ולקבל הצעת מחיר. רצוי אחרי שתרכוש את הרכב באמת, כדי שח"ו לא תשים עצמך ממבלבלי המוחין. -
שאלה | רנו קליאו, מערכת מקורית או להחליף?@טוסון מצלמה לא ניתן להוסיף שם מבחינת התקנה יש שני סוגי פאנלים אחד כפול ושם העבודה היא גם כפולה ויש פאנל שהוא רק צד אחד והוא קצת בולט אבל ההתקנה במקרה הזה קלי קלות אם תרצה תדבר איתי במייל אני ישלח לך תמונה כי לפה זה קצת מסובך לי לעלות תמונה אני במחשב
-
התקנת מגבר למערכת מקורית@אהרון-שלום כתב בהתקנת מגבר למערכת מקורית:
@ישראל-מאיר-1
אם אתה רוצה לקחת רק את השמע מהרמקולים לא אמור להיות בעיה כי המגבר לוקח את החשמל ממקום אחר ולא יהיה על הרמקולים האחוריים עומסמהה?
@ישראל-מאיר-1 כתב בהתקנת מגבר למערכת מקורית:
יש לי רודיוס עם מערכת שמע מקורית, קניתי סאב ומגבר ואני רוצה לחבר אותם בלי להסתבך עם המערכת. האם אפשר להתחבר לרמקולים האחוריים? (עם חיבור כמובן למצבר)
אודה לעזרהלא הבנתי מה אתה רוצה לעשות…
בכל אופן נדיר למצוא הגברה לרמקולים אחוריים…
זה פוגע באלמנט של הסאונד מקדימה ויותר אי איזון למערכת. -
סלקל עד איזה גיל@סוביניון-בלאן-2017 כיוון שתייגת, אני מסיק שראית את המדריך.
ובכן, היום העברתי את בתי הצעירה לבוסטר בשעה טובה.
זה קורה - בגיל 3, לפי לועזי, לא קודם.
מסלקל לכסא בטיחות - בהתאם להוראות היצרן עד מתי הוא סוחב את הילד. -
מחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה@חיים-ברזל כתב במחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה:
הרבה מהרכבים שרואים עכשיו זה בליסינג ודומיו
או מהעבודה של האשה
הסבירו שבגלל זה הליטאים לא הצטרפו, כי האשה ההייטקיסטית לא הסכימה להדביק על זה מדבקות, “אני מחר צריכה לצאת עם זה לעבודה”.
-
שרשור חדש לסיילים וקופונים אליאקספרס@משה-e עדיף לחכות לתחילת החודש הקרוב
-
הסבה לידני באמצע לימוד נהיגה@שיפקה כתב בהסבה לידני באמצע לימוד נהיגה:
אני באמצע לימוד נהיגה לקראת השיעור ה20, באמצע הלימוד הבנתי המעלות של גיר ידני
המורה טוען שכדי לגמור עם הטסט על אטומט, ואחרי כמה חדשים של נסיעה על הכביש זה יהיה לי יותר קל ואז זה עניין של כמה שיעורים בודדים, אבל אם אני יעשה את זה באמצע הלימוד זה יעביר אותי אחורה בכ10 שיעורים, עד שאני יתפוס איך הקלצ’ עובד ועד שאני יסתגל וכו’ וכו’
(המורה שלי מורה רק על אטומט!!!)
אני רוצה לשמוע חוות - ירא הקהל וישפוט
ואני רוצה המלצה על מורה ידני בבית שמש, אולי הוא ידע יותר טובאני לא מכיר את כבודו אבל רוב האנשים יכולים ללמוד את שני הדברים במקביל. יכול להיות שייקח לך עוד שיעור או שתיים יותר אבל זה שווה משמעותית מלמידה נפרדת.
-
רק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?אחת הסיבות לביקוש למטבעות ביטקוין הוא הביקוש למטבעות ביטקוין…
המוניטין הוא דבר בעל ערך משמעותי באמינות התגובות ובאמינות הפורום כולו! הגבלת המוניטין מעלה את המוניטין… כיום תגובה עם 10 מוניטין מראה שיש בה ערך מוסף ומשהו מיוחד אבל ללא הגבלת המוניטין זה היה אחרת…
אבל אנחנו חושבים על רעיון
