@ראובן-שבתי
לדעתי הדלה, כדאי שתעשה עוד השוואה חוץ מהמחיר!
כי מה שווה שאחד יקנה ב’אלי’ בזול
ואז לגלות שקיבל את החתול בשק- מת.
חוצמזה…
תדבר על השוואת איכות כמו שאמר @מיישה
ובטח כולם פוערים את פיהם לנוכח העניין שכל מתקיני הפורום התקבצו סביב נושא זה… והתשובה היא- שאני כאחד שמתעסק עם ההתקנות באופן יומיומי ויש לי ולאחרים ידע ששוה זהב, שיעלה גם זהב. ואי אפשר לצפות שכאשר עלו מחירי הגלם- גם באלי אקספרס, שאצךנו תהיה ירידה.
מאסטרים
פוסטים
-
מולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ? -
מצלמת רוורס לדייהטסו סיריון + מסך.אם אתה רוצה מערכת משומשת תקינה לחלוטין עם כניסה לסים [חבר החליט להחליף בגלל שלא תמך לו באנדרואיד אוטו] כולל התקנה בסיסית עם מצלמת רוורס ללא פאנל אלא חיתוך והדבקה מעל הפאנל המקורי ב700 תכתוב
-
שאלה | רנו קליאו, מערכת מקורית או להחליף?@טוסון אני גם לא מוצלח בזה לכן עושים חשבון סנדלרים [ק"מ ללטרים] ומגיעים לתוצאה הכי נכונה
-
מערכת מולטימדיה לטיוטה פריוס 2010@זוטא שים לב שלפריוס 2011 עדיף 10 אינצ’, [עם הפאנל הגדול, מה שהבאתי במדריך הנ"ל] ולקורולה 2010 תשע אינצ’.
-
מולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?@ראובן-שבתי כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:
פתחו פה קמפיין נגד המולטמדיות מאלי אקספרס
לפני הכל אני רוצה להדגיש שזה לא אישי רק להסביר את הצד השני
קודם כל זה לא קמפיין זה מציאות אני בכובעי כאזרח מן השורה שקניתי לעצמי TS18 עם 2 ראם מאלי אקספרס פשוט לא היה מה לעשות איתה חוץ מרדיו ומצלמת רוורס מערכת על הפנים שבאמת אין מה לעשות איתה בשביל להשתמש בוויז היה צריך לצום פד’ תעניות שאולי יעבוד חצי דרך אז את זה גם נמכור לאנשים שיתקעו בדרך נשמע הגיוני? רק בתור משתמש קצה בפורום לא הייתי ממליץ לקנות מערכת כזו עזוב את זה שהמחיר כבר באלי אקספרס מטורף אבל באמת להיות אנושי להמליץ על זבל כזה אני לא מסוגל זה מערכת שלא שווה את הקרטון שלה!
אבל בכל זאת מי שרוצה קישור יקבל קישור ומי ששואל מה ההבדלים בין אלי אקספרס לארץ יקבל תשובה אמיתית וכנה נטולי אינטרסים [עד כמה שחושבים שזה לא מציאותי] וכבר קרו מקרים שמשתמשים הזמינו מערכות מקישור “מומלץ” ואז התלוננו שזה לא בסדר וזה לא עובד ואני הזמנתי מקישור מומלץ אז למה זה ככה אין לי כוח לעשות חיפוש אבל זה קרה!
[יעיד המדריך של @EBA שכל כולו עזרה וקישורים לפאנלים ומערכות מאלי אקפרס]
ולגבי מחיר יש מושג של ידע שווה כסף למה לא לכל אחד תסכים להתקין מזגן בבית או להתעסק עם לוח חשמל כי אתה פשוט לא רוצה להסתבך ולא מכיר את העבודה ואתה מעדיף לתת לאדם מקצועי שיגמור את הסיפור וגם מי שבעל ידים אתה עדיין תראה אותו מסתבך בהתקנה ולא יודע היכן כל דבר הולך והוא נסחב עם זה כמה שעות במקרה הטוב אם לא איזה יומים אולי לפרק מספיק ידים טובות אבל להרכיב תמיד זה יותר מסובך כמה טלפונים כאלו קיבלתי מחברה מהפורום ששאלו אותי מה זה הכבל הזה ולאן זה הולך וכו’ השתדלתי לעזור תמיד כפי יכולתי מכל הלב ואפשר לשלוח רק תמונה ואז זה נסחב לאיזה 40 דקות שיחה במקרה הטוב וכולם אומרים הפירוק היה קל אבל ההרכבה מסובכת…
בוא תראה את האוטו שלי כולו מלא בכלים ודברים שצריך להתקנות זה לא עולה כסף? מה עם הוצאות נוספות של הנהלת חשבונות? מה עם כסף שהשכבנו על מלאי? זה בחינם?
מה עם הזמן שקורה שיש איזה תקלה בהתקנה משהו לא עובד מי ישלם על זה? מה עם אחריות שאנשים מבלבלים את המוח? יש שירות שצריך לתת וכל לקוח והגחמה שלו… מה עם הזמן שלקח לכל מתקין ללמוד את העבודה יש כאלו שהלכו לקורסים ללמוד את הנושא על בוריו זה בחינם? כמה זמן שורפים בהתחלה עד שלומדים ורצים בעבודה?
ואם כבר הזכרת את מתמחים אז המנהל שם יש לו חתימה יפה שלמדתי ממנה הרבה גם לחיי האישיים בתור ישראלי מצוי, אני מצטט אותו :
אם עשיתי עבודה בחצי שעה זה בגלל שעבדתי שנים ללמוד איך לעשות אותה בחצי שעה. אתה חייב לי על השנים, לא על הדקות. (מוקדש לכל הישראלים שחושבים שהידע הוא בחינם) אוייש כמה זה נכון
אני מדגיש שוב זה לא אישי זה רק להסביר את הצד השני מעריך מאוד את כל פעולך בפורום הזה ותהי משכורתך שלמה מעם ה’ -
מערכת מולטימדיה לטיוטה פריוס 2010@זוטא כתב במערכת מולטימדיה לטיוטה פריוס 2010:
לא הצלחתי למצוא מידע ברור מה עדיף, TS10 או TS18 ?
-
כמה לדרוש על תאונה כזו@מיכלין-שמאי-רכב יש חיישני נסיעה לאחור מקוריים, אבל הם לא ניזוקו כלל.
לא היתה הפנייה לדלת יד שניה שבמלאי. אני יכול להחפש ולהוכיח שאין להשיג כזו ולדרוש מחיר של חדש?
למעשה עכשיו התביעה שלנו היא כ15 אלף, וחברת הביטוח מסרבת לשלם את זה, ורוצה שנתפשר על 12500 או שהם ישלחו שמאי נגדי. להסכים?
ומי מכריע כשיש מחלוקת שמאים? -
מערכת מולטימדיה לטיוטה פריוס 2010@זוטא לא.
-
שאלה | רנו קליאו, מערכת מקורית או להחליף?@טוסון כתב בשאלה | רנו קליאו, מערכת מקורית או להחליף?:
@צילפינגים אם אני מחליף אז זה אפשרי להתקין מצלמה?
בוודאי
@טוסון כתב בשאלה | רנו קליאו, מערכת מקורית או להחליף?:
אתה החלפת?
בוודאי
@טוסון כתב בשאלה | רנו קליאו, מערכת מקורית או להחליף?:
זה נותן לך את כל המידע על צריכת דלק ושו"ת במערכת החדשה?
במערכת הקודמת שלי [לא המקורית כמו שלך]היה. במערכת שיש לי עכשיו אני לא זוכר אם כן או לא כי זה כבר לא מעניין אותי אני בודק בדרך הרגילה בחשבון סנדלרים אבל יש את זה במחשב דרך המקורי בלוח השעונים שמתסבר שהוא יותר מדוייק
-
מדריך לבחירת בוסטר הנעה לרכב@אבי-KIA תקין לגמרי בבוסטרים החזקים היציאה של התנינים היא קצת יותר מ12 זה מתאים גם למכשירים שצורכים 12±
