@סוביניון-בלאן-2017 כיוון שתייגת, אני מסיק שראית את המדריך.
ובכן, היום העברתי את בתי הצעיר לבוסטר בשעה טובה.
זה קורה - בגיל 3, לפי לועזי, לא קודם.
מסלקל לכסא בטיחות - בהתאם להוראות היצרן עד מתי הוא סוחב את הילד.
מאסטרים
פוסטים
-
סלקל עד איזה גיל -
מחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה@חיים-ברזל כתב במחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה:
הרבה מהרכבים שרואים עכשיו זה בליסינג ודומיו
או מהעבודה של האשה
הסבירו שבגלל זה הליטאים לא הצטרפו, כי האשה ההייטקיסטית לא הסכימה להדביק על זה מדבקות, “אני מחר צריכה לצאת עם זה לעבודה”.
-
שרשור חדש לסיילים וקופונים אליאקספרס@משה-e עדיף לחכות לתחילת החודש הקרוב
-
הסבה לידני באמצע לימוד נהיגה@שיפקה כתב בהסבה לידני באמצע לימוד נהיגה:
אני באמצע לימוד נהיגה לקראת השיעור ה20, באמצע הלימוד הבנתי המעלות של גיר ידני
המורה טוען שכדי לגמור עם הטסט על אטומט, ואחרי כמה חדשים של נסיעה על הכביש זה יהיה לי יותר קל ואז זה עניין של כמה שיעורים בודדים, אבל אם אני יעשה את זה באמצע הלימוד זה יעביר אותי אחורה בכ10 שיעורים, עד שאני יתפוס איך הקלצ’ עובד ועד שאני יסתגל וכו’ וכו’
(המורה שלי מורה רק על אטומט!!!)
אני רוצה לשמוע חוות - ירא הקהל וישפוט
ואני רוצה המלצה על מורה ידני בבית שמש, אולי הוא ידע יותר טובאני לא מכיר את כבודו אבל רוב האנשים יכולים ללמוד את שני הדברים במקביל. יכול להיות שייקח לך עוד שיעור או שתיים יותר אבל זה שווה משמעותית מלמידה נפרדת.
-
רק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?אחת הסיבות לביקוש למטבעות ביטקוין הוא הביקוש למטבעות ביטקוין…
המוניטין הוא דבר בעל ערך משמעותי באמינות התגובות ובאמינות הפורום כולו! הגבלת המוניטין מעלה את המוניטין… כיום תגובה עם 10 מוניטין מראה שיש בה ערך מוסף ומשהו מיוחד אבל ללא הגבלת המוניטין זה היה אחרת…
אבל אנחנו חושבים על רעיון
-
השכרת רכב 9 מקומות לביה"ז@ez058 כתב בהשכרת רכב 9 מקומות לביה"ז:
באלבר ירושלים
באלבר בכל הארץ. עשה לי מחיר זול גם באלבר נתיבות
-
משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!@גיל כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
ההפך, מקובל לומר “ימים כלילות” אבל זו טעות כאמור, ואכן אתה צודק וכו’.
השיבוש הגיע היישר מהמונח “ימים ולילות”… אבל הניתוח מדהים…
-
מדריך לבחירת בוסטר הנעה לרכב@אבי-KIA אם זה בוסטר js10 אז פשוט לחבר תנינים לתנינים
אם לא עובד תלחץ על הכפתור הקטן שנמצא בצד של הבקר של התנינים
או לחילופין תשתמש בתנינים “טיפשים” -
שרשור חדש לסיילים וקופונים אליאקספרס@תודה-לבורא-עולם-0 כפי שציטטת הסייל הקודם הסתיים לפני 4 ימים כרגע יש סייל אחר כמפורט כאן
-
משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!@מאיר כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
ימים כלילות??? מקובל לומר לילות כימים אבל אתה צודק כי בעידן הדיגיטלי רוב העבודה נעשית בעיקר בלילה כך ש"ימים כלילות" חוזר להיות מחמאה…
ההפך, מקובל לומר “ימים כלילות” אבל זו טעות כאמור, ואכן אתה צודק וכו’.
@ראובן-שבתי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
הכל למאיר אמיתי הוא סתם מפיל עלי לא עשיתי כלום מהשינויים האחרונים
הוא סתם מצטנע…אני מצטער, אנשים כבר מפסיקים להאמין לך…
@ראובן-שבתי כתב בדיונים על המדריך "מילון מושגים", הארות הערות.:
אתה חייב להפסיק להגזים, דחוף…
עשיתי שם עשירית עבודה על גבול ההזנחה
