מאסטרים
פוסטים
-
טיוטה ראב 4 -
מולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?השרשור הנוכחי מיצה את עצמו וננעל. ככל שיהיה צורך להמשיך לדון בנושא, ניתן לפתוח שרשור חדש, ובלבד שהדיון יתנהל בהתאם לכללי הפורום.
-
מולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?העין במר קוראת, והלב נקרע,
האם להתעלם מהשרשור או להגיב. ומה להגיב?
ומי יכעס, ומי יזעם? ומה אזעום לא זעם…כשמשני צדי המתרס עומדים אנשים שעשו רבות עבור המקום הנפלא הזה,
ואיך יבוא הילד ויתערב בין אבא ואמא שרבים? לא יתערב.
אבל אכתוב מה הילד שבי אומר לעצמו:
אני לא מבין על מה הם מדברים, לא מכאן ולא מכאן.
אבל למה, למה המשפחה שלי חייבת ליישב סוגיות, בצורה הזו…?
אז המשפט שהכי התחברתי אליו, מכל השרשור (וקראתי את כולו, כולל המחוק) :@ראובן-שבתי כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:
כואב הלב באמת כואב הלב
מחילה מכולם,
לא תמיד אני מסוגל לשתוק (או שתנסחו את המשפט הזה להפך). -
סקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך@הנווט משום מה המצלמות החדשות של ddpai לא אוהבות את הכרטיס של סאנדיסק ולכן כדאי לקנות כרטיס של ddpai עצמם או של סמסונג
הכרטיסים של ddpai אמורים להיות טובים הם יוצרו במיוחד לשם כך ולעת עתה הם לא עושים בעיות ואם יהיו בעיות תוכל לפנות אליהם והם לא יוכלו להתחמק כי זה יצור שלהם (אם כי אין איתם עדיין מספיק ניסיון)
יש במארזים יש 64 ג’יגה ב18$ כאן אבל אם רוצים נפח יותר גדול אז כאן
לגבי הכרטיסים של סמסונג יש בקישור הזה
או זה
או זה
רק שים לב שאתה קונה את הדגם שנקרא SAMSUNG PRO Endurance
ואם המצלמה של חברה אחרת אז סאנדיסק מצויינים בקישור כאן
לגבי הנפח מצטט מהמדריך@טכנולוג כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן:
אני נותן כאן נפח ממוצע לפי סוגי מצלמות
מצלמה שמצלמת באיכות 2k כ1.5 ג’יגה ל10 דקות
מצלמה שמצלמת באיכות 4k כ4 ג’יגה ל10 דקותכמובן שזה למצלמה אחת, אם יש כפולה או משולשת אז צריך לחשבן בהתאם
והסיבה שכדאי לקחת גדול היא-
אם יש לי מצלמה באיכות 4k ויש לי כרטיס 64 ג’יגה זאת אומרת שלאחר כשעתיים וחצי הכרטיס מלא ואז המצלמה מתחילה לדרוס את הסרטונים הישנים ולכן אם נסעת יותר משעתיים וחצי לא תוכל לראות את מה שקרה בתחילת הנסיעה ובוודאי שלא את מה שהיה אתמול
-
אם כל שעתיים וחצי הכרטיס מתמלא זה יוצר בלאי גבוה מאוד לכרטיס והוא יהרס מהר יותר (הוא עמיד לכ50,000 מחזורים של כתיבה ומחיקה)
-
-
מולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?אני רואה פה דיון פורה ולגיטימי!
צד אחד טוען שמחירי המולטימדיות באלי אקספרס אמנם התייקרו בטח אחרי מושת עליהם מכס אך מאידך עדיין יש פער משמעותי במחיר המצדיק קניה מעליאקספרס ולהתקין באופן עצמאי.
הצד השני טוען שהמולטימדיות הנרכשות מאלי אקספרס בעלי איכות גרועה בהרבה מאלו הנמכרות בארץ וכן התקנה עצמית לא שווה את הנזקים שנוצרים ממנה והתיקון עולה יקר מהתקנה מסודרת.
דבר אחד ראיתי שמוסכם הוא שלשקר על מקור המולטימדיה לא מקובל וזה מבורך.
דיון זה הוא כאמור מחכים ומגרה את החשיבה, ומה יותר טוב מזה! אני רק מזכיר שגם במצבי ‘ריתחא דאורייתא’ יש לשמור על כללי הפורום מבלי לזנוח אחד מהם. אפשר לחלוק בכבוד על כל דעה שהיא, אך אסור לתת ביקורת כלפי אף אחד ממשתמשי הפורום. למשל במקום לכתוב: (כמובן שאין פה ציטוט כזה, אני בודה מליבי) “אתה מבלבל ת’מוח! נפתלי בנט לא מעיז לשקר כמוך! מאז ומתמיד לא סבלתי את השטויות שאתה כותב! אבל לא נורא, אם ר’ עקיבא למד אותיות בגיל 40, יתכן ומתישהו תלמד משהו מהחיים…” אפשר לכתוב: “דעתי הנחרצת שונה מהותית מדעתך, ולדעתי יש כאן בבירור נזק כלכלי אם תנקוט בצד x בגלל הסיבות x y z, מה גם ש@%#” (ותאמינו לי זה גם נשמע יותר משכנע) כך שפורום “רכבים זה לזה” נותן כבוד לכל דיעה באשר היא ומקבל בברכה את כל מי שמכבד את התקנון שאגב רובו ככולו נועד עבור הזולת ולתת מענה בכבוד והערכה הדדיים. זאת ההזדמנות לספר שאני מקבל מילים חמות מכיוונים לא צפויים על האווירה הנעימה דכאן שאין בשום מקום אחר ואפילו מחמאות מאינם יהודים!
לצערי בלית ברירה נאלצתי למחוק פוסטים רבים מהדיון משום שנמצא כי אינם עומדים בכללי הפורום (ולא משום שיקול אחר). ואני לא מבקש יותר מאשר לשמור על כללי התקנון הקיימים. מחיקת פוסטים מטריחה ביותר ואבקש לחמול עליי ולחסוך זאת ממני.
-
התקנת מגבר למערכת מקורית@ישראל-מאיר-1
הכי קל שיש!
אתה מוזמן לפנות בפרטי… אסביר לך בשמחה! -
מולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?@ראובן-שבתי אני באופן אישי עניתי לך בפרטי לפני כמה ימים שאני יכול למכור לך מכשיר TS10 של זטה ב750…
ועכשיו נשאל את החברים היקרים אם זה נשמע מחיר הוגן…ואם אתה חושב שזה מחיר יקר אז אתה מוזמן לפנות לאלי מתן ולהציע לו שת’'פ עם הפורום…
-
מבצע מטורף מטען רכב מהיר 45 וואט ב11 ש"ח@aiib כל אחד ואיך שהוא רואה את הדברים בעיני ארבעת המילים שכתבת הם ארבע מעלות
@טכנולוג כתב במבצע מטורף מטען רכב מהיר 45 וואט ב11 ש"ח:אני רק משתף על דברים שאני עצמי עשיתי ועושה
