@משה-שמחה @YKingsmart גם אם המוחים ייסעו רק בימני, בנתיב השמאלי ייסעו על 65 גג. ככה זה! (עומס ובטיחות בסיסית) לדעתי זה גם מבורך שכל הנוסעים בנתיב השמאלי ייראו שיירה באורך קילומטרים “וואו זה לא נגמר! אחי, תראה! כבר 10 דקות זה לא נגמר הדתיים האלו! תראה כמה! אין, אני אומר לך אסור להתעסק איתם!”
מאסטרים
פוסטים
-
מחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה -
מחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקהאולי נוסיף את המחאות הללו לסל השיקולים לפני רכישת רכב חשמלי. (מדובר על שעות רבות של מיזוג, חוסר וודאות וכו’)
-
שאלה על תאונה, ובקשה לשמאי טוב ולא יקר באיזור צפת@YKingsmart כתב בשאלה על תאונה, ובקשה לשמאי טוב ולא יקר באיזור צפת:
אין למישהו שמאי? @נייטרון-חפשי אולי לך? זכור לי פעם שדיברנו על זה
שלחתי לך מייל
פיקו לינו <pikolinou@gmail.com>
יום ב׳, 22 ביוני, 18:37 (לפני יומיים (2)) -
מולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן@shmulik רוב הכיסויים שיש בשוק גם אם אומרים לך עור זה באמת סקאי שזה בכיבוס מלים פלסטיק שמרתיח ומרתיח ומרתיח [מנסיון] זה רק יפה
על עור אמיתי בהתאמה אישית יעלה כמה אלפים חמודים -
משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!@אריאל-קמחי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
אני מוכן להיות המתנדב הראשון
קודם כל אני מאד מעריך. אבל למעשה אני לא מעוניין בתרומה כספית ובע"ה גם לא אצטרך.
מה שכן, אם יש משתמשים נדיבי לב, שיש להם עריכה לשונית טובה, והם חזקים - מסוג האנשים שלא יפגעו אם יגידו להם שצריך שיפור וכו’ אני אשמח אם ישלחו לי באישי.
ושוב, @אריאל-קמחי אני מעריך מאד!
אגב, מופע האורות סיים את תפקידו לעת עתה, כך שאפשר לומר שלום לקבוצת וואו…
-
משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!@אריאל-קמחי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
אני מוכן להיות המתנדב הראשון ולשים בנתיים 500 ש"ח (אני יודע שזה כלום
אם כל אחד כאן יתן כזה ‘כלום’ מאיר עוד יפתח לנו כולל…
מעריך מאוד! -
שרשור חדש לסיילים וקופונים אליאקספרס@משה-e מצויין, עכשיו הבנתי אותך
כפי שאמרתי אין שתי דברים זה אותו דבר רק יש קופונים לחניות מסויימות בעלי אקספרס מה שנקרא “קופוני מוכר” ויש קופונים כלליים בעלי אקספרס
קופוני מוכר תקפים רק לאותה חנות ולפעמים רק לפריטים ספציפיים באותה חנות אבל קופוני עלי אקספרס תקפים לרוב החנויות ולרוב המוצרים
ניתן לשלב את שניהם כלומר אם יש לך מוצר שיש עליו קופון מוכר אתה תוכל לקבל הנחה כפולה גם קופון מוכר וגם קופון עלי אקספרס אבל רק אחד מכל סוג זאת אומרת שלא ניתן להשתמש באותה קניה בשתי קופוני עלי אקספרס או בשתי קופוני מוכר אלא רק קופון אחד מכל סוג
את שני סוגי הקופונים מכניסים בשורה היכן שכתוב קוד מבצע -
שרשור חדש לסיילים וקופונים אליאקספרס@משה-e תעלה צילום מסך אצלי יש רק מקום אחד להכניס קוד כלשהו
-
משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!@ראובן-שבתי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
הכל למאיר אמיתי הוא סתם מפיל עלי
ראובן, שנינו יודעים בדיוק על מה אני מדבר. השינויים הגרפים הם צעצוע לעומת מה שאתה עושה.
@ראובן-שבתי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
הוא סתם מצטנע…
כל הפוסל…
-
מולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן@פתוח-לשמוע
גם לי נשמע מוזר, בפרט שהוא אומר 8 ראם (אולי 8 ליבות וגם זה בחסד יש zeta 14 vision שהוא 4 ליבות) ובפרט בפריוס הנ"ל שהצמה יקרה מאד אלא אם כן החמור התקין כמו הפרצוף שלו
