דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×

      מאסטרים

      פרטי

      פוסטים


      • מולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?
        מיישהמ מיישה

        טוב, בירור אחד שאני רוצה לדעת באופן מיידי!
        ביקשתי רק דבר אחד – לא למחוק תגובות! במיוחד לא לאנשים שמשתתפים בדיון, מתווכחים ומשקיעים מהזמן שלהם לענות.
        גם את הבקשה הזו מישהו כאן מוחק!!!

        מה זה דיקטטורה???

        יש כאן 2 אופציות לאותו מוחק פחדן:
        או שתחזיר את הפוסטים שמחקת באופן מיידי
        או שתזדהה ותפסיק להתנהל כמו דקטטור בסתר!!
        אנחנו מנהלים פה ויכוח, למה למחוק? רק בגלל שלא מסכימים איתי?
        ככה אי אפשר לנהל דיון. אם מישהו חושב אחרת, שיגיב לעניין ויסביר את עצמו. למחוק הודעות של אחרים, זה פשוט זלזול נטו במי שמשקיע וכותב פה.

        התנהלות כזו פשוט מוציאה את החשק לשתף ידע ולעזור. אני מצפה לקבל הסבר נורמלי למה ההודעות שלי נמחקו, ושיתחילו לכבד פה את החברים בפורום.

        אני לא רוצה לציין רצון מצד קבוצה גדולה כאן להחרים את הפורום במקרה שגם מה שכתוב כאן יימחק!!

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מבצע מטורף מטען רכב מהיר 45 וואט ב11 ש"ח
        ט טכנולוג

        @aiib כל אחד ואיך שהוא רואה את הדברים בעיני ארבעת המילים שכתבת הם ארבע מעלות
        @טכנולוג כתב במבצע מטורף מטען רכב מהיר 45 וואט ב11 ש"ח:

        אני רק משתף על דברים שאני עצמי עשיתי ועושה

        שאר נושאים

      • מבצע מטורף מטען רכב מהיר 45 וואט ב11 ש"ח
        ט טכנולוג

        @aiib יש לו בקר שמווסת לא אמורים להיות שינויי מתח אמרתי שאם קורה משהו חריג זה שינוי מתח כלפי מטה ולא כלפי מעלה

        שאר נושאים

      • תגובות לרשימה מסודרת של מורים לנהיגה שהומלצו ע"י חברי הפורום
        ג גיל

        @יחצ-המקצוען כתב בתגובות לרשימה מסודרת של מורים לנהיגה שהומלצו ע"י חברי הפורום:

        @YBA
        054-2335-307 רויטל לוזון.

        מומלצת על ידך?

        רישיון נהיגה

      • מבצע מטורף מטען רכב מהיר 45 וואט ב11 ש"ח
        ט טכנולוג

        @aiib המחשב יכול להיהרס רק ממתח יותר גבוה לא ממתח יותר נמוך והמטען הזה לא מסוגל לתת מתח יותר מ20 גם אם הוא מאוד ירצה…
        וכן הטענתי הרבה פעמים דרך מטענים כאלה (אמנם לא יצא לי להטעין שעות רק משהו זמני 20 דקות חצי שעה)
        מה שכן יש מטענים פשוטים שבשימוש ממושך מתחממים ומפסיקים להטעין עד שהם מתקררים אבל לא מעבר לכך
        הדבר נכון גם במטעני קיר יש מטענים שמיועדים לפלאפון ומטעינים בלי בעיה גם מחשב נייד
        כמובן לא לוקח שום אחריות אני רק משתף על דברים שאני עצמי עשיתי ועושה

        שאר נושאים

      רשימת חברי הקבוצה

      מאירמ מאיר
      מיישהמ מיישה
      ב בנג'ה
      אלוף העולם 1א אלוף העולם 1
      צילפינגיםצ צילפינגים
      מיוחדמ מיוחד
      שמואל קלייןש שמואל קליין
      ג גיל
      נייטרון חפשינ נייטרון חפשי
      ט טכנולוג
      I ITAMAR25
      יצחק רשטוני יצחק רשטונ
      שלמהש שלמה
      EBAE EBA
      הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום