דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×

      מאסטרים

      פרטי

      פוסטים


      • מולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?
        מאירמ מאיר

        אני רואה פה דיון פורה ולגיטימי!

        צד אחד טוען שמחירי המולטימדיות באלי אקספרס אמנם התייקרו בטח אחרי מושת עליהם מכס אך מאידך עדיין יש פער משמעותי במחיר המצדיק קניה מעליאקספרס ולהתקין באופן עצמאי.

        הצד השני טוען שהמולטימדיות הנרכשות מאלי אקספרס בעלי איכות גרועה בהרבה מאלו הנמכרות בארץ וכן התקנה עצמית לא שווה את הנזקים שנוצרים ממנה והתיקון עולה יקר מהתקנה מסודרת.

        דבר אחד ראיתי שמוסכם הוא שלשקר על מקור המולטימדיה לא מקובל וזה מבורך.

        דיון זה הוא כאמור מחכים ומגרה את החשיבה, ומה יותר טוב מזה! אני רק מזכיר שגם במצבי ‘ריתחא דאורייתא’ יש לשמור על כללי הפורום מבלי לזנוח אחד מהם. אפשר לחלוק בכבוד על כל דעה שהיא, אך אסור לתת ביקורת כלפי אף אחד ממשתמשי הפורום. למשל במקום לכתוב: (כמובן שאין פה ציטוט כזה, אני בודה מליבי) “אתה מבלבל ת’מוח! נפתלי בנט לא מעיז לשקר כמוך! מאז ומתמיד לא סבלתי את השטויות שאתה כותב! אבל לא נורא, אם ר’ עקיבא למד אותיות בגיל 40, יתכן ומתישהו תלמד משהו מהחיים…” אפשר לכתוב: “דעתי הנחרצת שונה מהותית מדעתך, ולדעתי יש כאן בבירור נזק כלכלי אם תנקוט בצד x בגלל הסיבות x y z, מה גם ש@%#” (ותאמינו לי זה גם נשמע יותר משכנע) כך שפורום “רכבים זה לזה” נותן כבוד לכל דיעה באשר היא ומקבל בברכה את כל מי שמכבד את התקנון שאגב רובו ככולו נועד עבור הזולת ולתת מענה בכבוד והערכה הדדיים. זאת ההזדמנות לספר שאני מקבל מילים חמות מכיוונים לא צפויים על האווירה הנעימה דכאן שאין בשום מקום אחר ואפילו מחמאות מאינם יהודים!

        לצערי בלית ברירה נאלצתי למחוק פוסטים רבים מהדיון ואני לא מבקש יותר מאשר לשמור על כללי התקנון הקיימים. מחיקת פוסטים מטריחה ביותר ואבקש לחמול עליי ולחסוך זאת ממני.

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • התקנת מגבר למערכת מקורית
        אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

        @ישראל-מאיר-1
        הכי קל שיש!
        אתה מוזמן לפנות בפרטי… אסביר לך בשמחה!

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?
        אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

        @ראובן-שבתי אני באופן אישי עניתי לך בפרטי לפני כמה ימים שאני יכול למכור לך מכשיר TS10 של זטה ב750…
        ועכשיו נשאל את החברים היקרים אם זה נשמע מחיר הוגן…

        ואם אתה חושב שזה מחיר יקר אז אתה מוזמן לפנות לאלי מתן ולהציע לו שת’'פ עם הפורום…

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מבצע מטורף מטען רכב מהיר 45 וואט ב11 ש"ח
        ט טכנולוג

        @aiib כל אחד ואיך שהוא רואה את הדברים בעיני ארבעת המילים שכתבת הם ארבע מעלות
        @טכנולוג כתב במבצע מטורף מטען רכב מהיר 45 וואט ב11 ש"ח:

        אני רק משתף על דברים שאני עצמי עשיתי ועושה

        שאר נושאים

      • מבצע מטורף מטען רכב מהיר 45 וואט ב11 ש"ח
        ט טכנולוג

        @aiib יש לו בקר שמווסת לא אמורים להיות שינויי מתח אמרתי שאם קורה משהו חריג זה שינוי מתח כלפי מטה ולא כלפי מעלה

        שאר נושאים

      • תגובות לרשימה מסודרת של מורים לנהיגה שהומלצו ע"י חברי הפורום
        ג גיל

        @יחצ-המקצוען כתב בתגובות לרשימה מסודרת של מורים לנהיגה שהומלצו ע"י חברי הפורום:

        @YBA
        054-2335-307 רויטל לוזון.

        מומלצת על ידך?

        רישיון נהיגה

      רשימת חברי הקבוצה

      מאירמ מאיר
      מיישהמ מיישה
      ב בנג'ה
      אלוף העולם 1א אלוף העולם 1
      צילפינגיםצ צילפינגים
      מיוחדמ מיוחד
      שמואל קלייןש שמואל קליין
      ג גיל
      נייטרון חפשינ נייטרון חפשי
      ט טכנולוג
      I ITAMAR25
      יצחק רשטוני יצחק רשטונ
      שלמהש שלמה
      EBAE EBA
      הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום