דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה

      מאסטרים

      פרטי

      פוסטים


      • משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!
        ג גיל

        @פתוח-לשמוע

        אין פוסק אחד בישראל שזכה שהלכה כמותו בכל מקום, אפי’ ממשה רבנו נשכחו הלכות,
        והנקודה שלי היא שלא ראוי “לנכס” נושא מסוים למשתמש מסוים באופן אוטומטי

        @פתוח-לשמוע כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

        ויש פה בגדר לא תמנע טוב מבעליו

        אתה רואה שצדקתי -

        @גיל כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

        אתה כולך עשוי במידות טובות של לעזור ולהקל על הזולת,
        אבל אני עשוי במידות אחרות, שרואות את ה"אפס זולת…"

        הודעות המערכת

      • משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!
        ג גיל

        @פתוח-לשמוע


        בדר"כ אני מסכים עם רעיונותיך והחשיבה החדה שלך,
        אבל הפעם - חצי מהרעיונות צפויים להטיל קנאה במעשה בראשית…

        אתה כולך עשוי במידות טובות של לעזור ולהקל על הזולת,
        אבל אני עשוי במידות אחרות, שרואות את ה"אפס זולת…"

        הודעות המערכת

      • האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?
        ג גיל

        @פריוס-אפור כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

        אינו דומה הנסיעה בכביש 6 שאתה יכול להרביץ מהירות וכמעט אין משטרות,

        יצויין שהאתר מתנגד לכל עבירה על החוק, ואסייג ברשותך את דבריך שאין מדובר בהמלצה אלא בנקודה טכנית.

        שאר נושאים

      • משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!
        ג גיל

        @מאיר כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

        במידה ויש לכם רעיונות נוספים נשמח לשמוע…

        יש לי רעיון נוסף -
        להודות למנהל שמשקיע מזמנו ⏳ , מרצו 🏃 ומהונו 💰 ! למען האתר,
        מעיד אני בר’ @מאיר (עד כמה שאני נחשף) כמה העניין מעסיק אותו לשפר ולייעל,
        והכי מעסיק אותו - לתת את התחושה הטובה והנעימה לכולם.

        תודה לך! מאיר!

        ו…על כן דבר!

        הודעות המערכת

      • לקראת הבחירות
        ג גיל

        @מאיר כתב בלקראת הבחירות:

        לא ירחק היום שהם יפנו אלינו!

        מסכים!
        אם כי אני רואה את זה קורה רק כשלא יהיו כסאות מעור צבי, ואז יפתחו שרשור:
        “שלום לפשוטי העם,
        כידוע בחז"ל “נעשה אדם” ולכן אתייעץ אף אני עמכם -
        מתעניין ברכב לקניה, משהו נוח ומפנק אבל אמין וחסכוני (במבטים),
        עד עכשיו הייתי עם רכב מהעבודה.
        אין בעיית תקציב.”

        הדברים נכתבו בהומור ולא מתוך זלזול חלילה, ואין באמור בכדי לסכן את החסינות שאין לי…

        הצעות יעול

      • לקראת הבחירות
        מאירמ מאיר

        @יעקב-5 כתב בלקראת הבחירות:

        חשבתי אולי מנהלי האתר יצאו לחברי הכנסת החרדים (או כל מי שעוסק בתחבורה) לענות כאן על שאלות

        לא ירחק היום שהם יפנו אלינו!

        הצעות יעול

      • משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!
        מאירמ מאיר

        @EBA כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

        ראיתי, והתרגשתי היטב היטב

        למי שרגיש מדי יכול להכנס לקבוצת “וואו” שהיא קבוצה שמיועדת למי שמאד נהנה מהמופע ומעדיף בכל זאת טיפה להמתין עם זה…

        המופע לא יוצג לחברי קבוצת “וואו”. הכניסה והיציאה מהקבוצה חופשיים ואינם מצריכים אישור. לכניסה לקבוצה לחץ כאן

        הודעות המערכת

      • לקראת הבחירות
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @אריאל-קמחי חשבתי אולי באמת אנחנו צריכים להריץ את @מאיר לנציג ציבור לתועלת הכלל…
        אבל למעשה כמו שאמרת 🗑

        הצעות יעול

      • האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        כשאני נוסע לגוש דן (ב"ב) אני לא נוסע בכביש 6
        כשאני נוסע לי-ם/אלעד/חריש/ק"ס אז בד"כ כן.
        השיקולים שלי הם:

        • זמן, בממוצע החיסכון בנסיעה לב"ב הוא 15 דק’, לי-ם 25, ואני לא מדבר על שעות עומס כי אני לא מכיר כ"כ.
        • דלק, מצד אחד הנסיעה ב6 חוסכת ק"מ (לב"ב פחות משמעותי) ועצירות-האצות, אבל מצד שני אם כביש 6 גורם לך ליסוע על 160 קמ"ש הלך החיסכון.
        • נוחות, אמנם חיסכון של 35 ש"ח תוך 25 דק’ הוא כ85 ש"ח-שעה והייתי מוכן לקחת עבודה קלה במחיר כזה, אבל מצד שני כשיש לך שעתיים ויותר נסיעה מגיע לפעמים שלב שתוספת של כל דקה היא סיוט ואתה מוכן לשלם כל מחיר כדי לחסוך אותם.
        שאר נושאים

      רשימת חברי הקבוצה

      מאירמ מאיר
      מיישהמ מיישה
      ב בנג'ה
      אלוף העולם 1א אלוף העולם 1
      צילפינגיםצ צילפינגים
      מיוחדמ מיוחד
      שמואל קלייןש שמואל קליין
      ג גיל
      נייטרון חפשינ נייטרון חפשי
      ט טכנולוג
      I ITAMAR25
      יצחק רשטוני יצחק רשטונ
      שלמהש שלמה
      EBAE EBA
      הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום