דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×

      מאסטרים

      פרטי

      פוסטים


      • מחפש לקנות מולטימדיה פשוטה
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        יש לי משומשת תקינה לחלוטין 2-23 עם סים ב350 (חבר שהחליף בשביל אנדר’ אוטו)

        יש לך צמה/ פאנל ?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • דוח מצלמה בבגין - רכב היברידי
        ג גיל

        @שלמה-2 כתב בדוח מצלמה בבגין - רכב היברידי:

        יש עוד רכב כמו שרואים בתמונה

        נהדר.
        אין לי מה להוסיף על מה שכתבתי לעיל.
        הבאתי דברים אחרים בחשבון.
        בהצלחה!

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • קישור לסורק ODB פשוט
        ט טכנולוג

        @בור-סיד אם יש לך אפליקציה ואתה רוצה משהו בסיסי שרק קורא תקלות ומאפשר מחיקה שלהם קח את זה או במארזים
        אבל אם אתה רוצה משהו חזק יש בפורום המלצות על XTOOL A30M עולה במבצעים בין 280 ל320 בקישור כאן

        שאר נושאים

      • חיבור מצלמת רכב אאוטלנדר לT10
        מאירמ מאיר

        @aiib עשיי זאת בעבר עם 2015 אחרי מתיחת הפנים. לא זכור לי שזה מורכב.

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • טיוטה ראב 4
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        חסימת MDM של @אפרים-ד התותח מכאן

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?
        מאירמ מאיר

        השרשור הנוכחי מיצה את עצמו וננעל. ככל שיהיה צורך להמשיך לדון בנושא, ניתן לפתוח שרשור חדש, ובלבד שהדיון יתנהל בהתאם לכללי הפורום.

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?
        ג גיל

        העין במר קוראת, והלב נקרע,
        האם להתעלם מהשרשור או להגיב. ומה להגיב?
        ומי יכעס, ומי יזעם? ומה אזעום לא זעם…

        כשמשני צדי המתרס עומדים אנשים שעשו רבות עבור המקום הנפלא הזה,
        ואיך יבוא הילד ויתערב בין אבא ואמא שרבים? לא יתערב.
        אבל אכתוב מה הילד שבי אומר לעצמו:
        אני לא מבין על מה הם מדברים, לא מכאן ולא מכאן.
        אבל למה, למה המשפחה שלי חייבת ליישב סוגיות, בצורה הזו…?
        לא זה הדרך, אפי’ אם זה העיר…
        אז המשפט שהכי התחברתי אליו, מכל השרשור (וקראתי את כולו, כולל המחוק) :

        @ראובן-שבתי כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:

        כואב הלב באמת כואב הלב

        מחילה מכולם,
        לא תמיד אני מסוגל לשתוק (או שתנסחו את המשפט הזה להפך).

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • סקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך
        ט טכנולוג

        @הנווט משום מה המצלמות החדשות של ddpai לא אוהבות את הכרטיס של סאנדיסק ולכן כדאי לקנות כרטיס של ddpai עצמם או של סמסונג
        הכרטיסים של ddpai אמורים להיות טובים הם יוצרו במיוחד לשם כך ולעת עתה הם לא עושים בעיות ואם יהיו בעיות תוכל לפנות אליהם והם לא יוכלו להתחמק כי זה יצור שלהם (אם כי אין איתם עדיין מספיק ניסיון)
        יש במארזים יש 64 ג’יגה ב18$ כאן אבל אם רוצים נפח יותר גדול אז כאן
        לגבי הכרטיסים של סמסונג יש בקישור הזה
        או זה
        או זה
        רק שים לב שאתה קונה את הדגם שנקרא SAMSUNG PRO Endurance
        ואם המצלמה של חברה אחרת אז סאנדיסק מצויינים בקישור כאן
        לגבי הנפח מצטט מהמדריך

        @טכנולוג כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן:

        אני נותן כאן נפח ממוצע לפי סוגי מצלמות
        מצלמה שמצלמת באיכות 2k כ1.5 ג’יגה ל10 דקות
        מצלמה שמצלמת באיכות 4k כ4 ג’יגה ל10 דקות

        כמובן שזה למצלמה אחת, אם יש כפולה או משולשת אז צריך לחשבן בהתאם
        והסיבה שכדאי לקחת גדול היא

        1. אם יש לי מצלמה באיכות 4k ויש לי כרטיס 64 ג’יגה זאת אומרת שלאחר כשעתיים וחצי הכרטיס מלא ואז המצלמה מתחילה לדרוס את הסרטונים הישנים ולכן אם נסעת יותר משעתיים וחצי לא תוכל לראות את מה שקרה בתחילת הנסיעה ובוודאי שלא את מה שהיה אתמול

        2. אם כל שעתיים וחצי הכרטיס מתמלא זה יוצר בלאי גבוה מאוד לכרטיס והוא יהרס מהר יותר (הוא עמיד לכ50,000 מחזורים של כתיבה ומחיקה)

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?
        מאירמ מאיר

        אני רואה פה דיון פורה ולגיטימי!

        צד אחד טוען שמחירי המולטימדיות באלי אקספרס אמנם התייקרו בטח אחרי מושת עליהם מכס אך מאידך עדיין יש פער משמעותי במחיר המצדיק קניה מעליאקספרס ולהתקין באופן עצמאי.

        הצד השני טוען שהמולטימדיות הנרכשות מאלי אקספרס בעלי איכות גרועה בהרבה מאלו הנמכרות בארץ וכן התקנה עצמית לא שווה את הנזקים שנוצרים ממנה והתיקון עולה יקר מהתקנה מסודרת.

        דבר אחד ראיתי שמוסכם הוא שלשקר על מקור המולטימדיה לא מקובל וזה מבורך.

        דיון זה הוא כאמור מחכים ומגרה את החשיבה, ומה יותר טוב מזה! אני רק מזכיר שגם במצבי ‘ריתחא דאורייתא’ יש לשמור על כללי הפורום מבלי לזנוח אחד מהם. אפשר לחלוק בכבוד על כל דעה שהיא, אך אסור לתת ביקורת כלפי אף אחד ממשתמשי הפורום. למשל במקום לכתוב: (כמובן שאין פה ציטוט כזה, אני בודה מליבי) “אתה מבלבל ת’מוח! נפתלי בנט לא מעיז לשקר כמוך! מאז ומתמיד לא סבלתי את השטויות שאתה כותב! אבל לא נורא, אם ר’ עקיבא למד אותיות בגיל 40, יתכן ומתישהו תלמד משהו מהחיים…” אפשר לכתוב: “דעתי הנחרצת שונה מהותית מדעתך, ולדעתי יש כאן בבירור נזק כלכלי אם תנקוט בצד x בגלל הסיבות x y z, מה גם ש@%#” (ותאמינו לי זה גם נשמע יותר משכנע) כך שפורום “רכבים זה לזה” נותן כבוד לכל דיעה באשר היא ומקבל בברכה את כל מי שמכבד את התקנון שאגב רובו ככולו נועד עבור הזולת ולתת מענה בכבוד והערכה הדדיים. זאת ההזדמנות לספר שאני מקבל מילים חמות מכיוונים לא צפויים על האווירה הנעימה דכאן שאין בשום מקום אחר ואפילו מחמאות מאינם יהודים!

        לצערי בלית ברירה נאלצתי למחוק פוסטים רבים מהדיון משום שנמצא כי אינם עומדים בכללי הפורום (ולא משום שיקול אחר). ואני לא מבקש יותר מאשר לשמור על כללי התקנון הקיימים. מחיקת פוסטים מטריחה ביותר ואבקש לחמול עליי ולחסוך זאת ממני.

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • התקנת מגבר למערכת מקורית
        אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

        @ישראל-מאיר-1
        הכי קל שיש!
        אתה מוזמן לפנות בפרטי… אסביר לך בשמחה!

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      רשימת חברי הקבוצה

      מאירמ מאיר
      מיישהמ מיישה
      ב בנג'ה
      אלוף העולם 1א אלוף העולם 1
      צילפינגיםצ צילפינגים
      מיוחדמ מיוחד
      שמואל קלייןש שמואל קליין
      ג גיל
      נייטרון חפשינ נייטרון חפשי
      ט טכנולוג
      I ITAMAR25
      יצחק רשטוני יצחק רשטונ
      שלמהש שלמה
      EBAE EBA
      הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום