@מאיר-ג כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
ועוד 3 לפחות לפני כל הכניסות לאשקלון
1לפני הכניסה הדרומית
1 אחרי הכניסה הדרומית-עד הלום
1 נוסף מיד אחר כך
צודק. תוסיף גם את בת הדר וגם את ההיא שלפניה… בקיצור לכמה הגענו?
@מאיר-ג כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
ועוד 3 לפחות לפני כל הכניסות לאשקלון
1לפני הכניסה הדרומית
1 אחרי הכניסה הדרומית-עד הלום
1 נוסף מיד אחר כך
צודק. תוסיף גם את בת הדר וגם את ההיא שלפניה… בקיצור לכמה הגענו?
כבר דובר בעבר על עניין התגובות באימוג’י שבוטל, אבל לדעתי חשוב לתת אפשרות לאימוג’י שנראה כך 
כל אחד מחברי הפורום נתקל בזה המון!
ושוב תודה לך @מאיר על הפורום ועל מי שאתה!
@חובק-עולם לקשקאי יש 4 פתחי מיזוג. עיקר ההרגשה מאחור באה מה-2 שבאמצע. הימיני עלול לא להוציא קור כשיש חוסר גז.
וכתבתי לבדוק, לא לרוץ למלא.
@משה-אייזנבאך כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:
ש דווקא משהו נורא מוזר
היושבים מאחורה עם חלונות מושחרים מרגישים את המזגן בסדר
אבל דווקא לנהג וליושב לצידו רותח אש ברכב
הוא פשוט לא משתלט על הקבינה
סימן אפשרי לחוסר גז, תבדוק את זה.
@טוסון כביש הבקעה זה טוב בשביל החוויה והטיול, לא כדי להגיע ממקום למקום.
@משה-e נראה לי שלא הייתי מספיק ברור
בעידן הדיגיטלי כל סרטון מורכב מרצף של תמונות שמתחלפות במהירות של 60 תמונות בשניה ומרוב המהירות לנו זה נראה סרטון שזז אבל ככל שנוריד את רצף התמונות לשניה זה יראה כאילו הסרטון קופץ ולכן במצב חניה ששם זה תמונה אחת כל שניה הסרטון נראה כמו הרצה מהירה (תדמיין שאתה מצלם רכב נוסע כל שניה תמונה אחת מה שיצא שתראה בהתחלה שהוא בקצה אחד ובתמונה הבאה הוא יהיה כבר באמצע הדרך ובתמונה השלישית כבר בסוף הדרך)
לזה התכוונתי שבשאר החברות זה לא מספיק ברור אבל איכות כל תמונה בפני עצמה היא טובה מאוד
לגבי הזיכרון זה תלוי בכרטיס איזה גודל אתה מכניס
אה ומה ששאלת בפוסט הקודם אם אתה צריך למחוק כל פעם התשובה היא לא המצלמה מוגדרת שהיא דורסת ומוחקת את הסרטונים הישנים וכותבת עליהם סרטונים חדשים (אלא אם כן יש סרטון מסויים שנעלת אותו או שהמצלמה זהתה זעזוע חריג ואז היא נועלת אותו אוטמט והוא לא נמחק)
@מאיר-ג כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
בא תשאל את @מאיר
מאשדוד לנתיבות יש כמות בלתי נתפסת של רמזורים! לא ספרתי 30 אבל יש המון! אני אעשה ספירה מהראש לרגע בספויילר:
4 רמזורים בארבעת הכניסות של אשקלון,
1 לכביש 3
1 לכביש 35 (צומת ברכיה)
יש עוד 2 רמזורים לגברעם וזיקים,
יד מרדכי 1
2 רמזורים לארז,
2 רמזורים לשדרות (אור הנר ושדרות),
2 רמזורים לכביש 232
1 גבים
1 יכיני
1 יושיביה
1 נתיבות צפון (המזלג)
1 נתיבות ראשי
אין לי כוח לספור…
@פתוח-לשמוע כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
חמי גר בנתיבות ככה שיוצא לי לנסוע לשם
כנראה השבת אני יסע ונמספר לך
אתה מוזמן לומר שלום
@משה-e ראשית ברוך הבא לפורום!

אנחנו מאוד שמחים עם כל אחד נוסף שמצטרף לכאן ומאחלים לך שתחכים ותהנה מכל הידע שיש בפורום
השאלה שלך זהה למה ששאל @שלמה-א-0 לפני כמה פוסטים ואני אענה בקצרה
המצלמה מצלמת בשעת נסיעה אבל עם קיט מתאים היא יכולה לצלם גם כשהרכב חונה ואתה לא לידו זה קיים היום כמעט בכל המצלמות אבל עדיין יש הבדל בין סוגי מצבי החניה בין החברות
יש הבדל מהותי במצב חניה בין ויופו לשאר החברות משום ששם יש חיישן תנועה שכאשר הוא מזהה תנועה המצלמה נדלקת ושומרת את הסרטון בצורה מלאה לעומת שאר החברות ששם אין חיישן תנועה אלא צילום בפריים לשניה מה שנראה כמו תמונות שרוצות אחת אחרי השניה ורק אם יש זעזוע המצלמה עוברת לצילום רגיל
ולכן יש יתרון להעדיף את המצלמות של ויופו מה גם שזו החברה הטובה ביותר למצלמות דרך בעלי אקספרס
אבל בד"כ המחירים שלהם גבוהים יותר מהמתחרים באותה קטגוריה וזו הסיבה שרוב הציבור לוקח את הדגמים של ddpai משום שהיא חברה מצויינת עם מחירים יותר עממיים
אבל צריך לקחת בחשבון את תשלום המכס עד 75$ אין מכס בכלל ומעבר לזה יש בד"כ מכס שזה 18% אבל לזה מתלווים עוד כל מיני עמלות וזה יוצא 150-200 ש"ח
לכן קודם תחליט האם אתה מוכן לשלם מכס או שאתה מעדיף משהו מתחת רף המכס (יש דגמים ברמת הביניים כמו z50 pro שהם מתחת רף המכס) ואח"כ אוכל להמליץ לך על משהו מתאים
@אושר-מתקרב לא ניסיתי לחבר את הקיט של הz90 לz50 pro אין לי מושג איך זה יתנהג אבל לכאורא זה אמור לעבוד
רק לא כל כך הבנתי מה הקשר מכס על קיט לבד אין מכס (לכן נראה לי שהמוכר מנסה לשכנע אותך לקנות את הz90 ולא רק את הקיט שלה)
בכל מצב בקישור שצירפתי לעיל יש את שניהם
לגבי כרטיס זיכרון אכן משום מה המצלמות החדשות של ddpai לא אוהבות את הכרטיס של סאנדיסק ולכן כדאי לקנות כרטיס של ddpai עצמם או של סמסונג
הכרטיסים של ddpai אמורים להיות טובים הם יוצרו במיוחד לשם כך ולעת עתה הם לא עושים בעיות ואם יהיו בעיות תוכל לפנות אליהם והם לא יוכלו להתחמק כי זה יצור שלהם (אם כי אין איתם עדיין מספיק ניסיון
יש במארזים יש 64 ג’יגה ב18$ כאן אבל אם רוצים נפח יותר גדול אז כאן
לגבי הכרטיסים של סמסונג יש בקישור הזה
או זה
או זה
רק שים לב שאתה קונה את הדגם שנקרא SAMSUNG PRO Endurance