@אריאל-קמחי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
אני מוכן להיות המתנדב הראשון
קודם כל אני מאד מעריך. אבל למעשה אני לא מעוניין בתרומה כספית ובע"ה גם לא אצטרך.
מה שכן, אם יש משתמשים נדיבי לב, שיש להם עריכה לשונית טובה, והם חזקים - מסוג האנשים שלא יפגעו אם יגידו להם שצריך שיפור וכו’ אני אשמח אם ישלחו לי באישי.
ושוב, @אריאל-קמחי אני מעריך מאד!
אגב, מופע האורות סיים את תפקידו לעת עתה, כך שאפשר לומר שלום לקבוצת וואו…
