דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה

      מאסטרים

      פרטי

      פוסטים


      • לקראת הבחירות
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @אריאל-קמחי חשבתי אולי באמת אנחנו צריכים להריץ את @מאיר לנציג ציבור לתועלת הכלל…
        אבל למעשה כמו שאמרת 🗑

        הצעות יעול

      • האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        כשאני נוסע לגוש דן (ב"ב) אני לא נוסע בכביש 6
        כשאני נוסע לי-ם/אלעד/חריש/ק"ס אז בד"כ כן.
        השיקולים שלי הם:

        • זמן, בממוצע החיסכון בנסיעה לב"ב הוא 15 דק’, לי-ם 25, ואני לא מדבר על שעות עומס כי אני לא מכיר כ"כ.
        • דלק, מצד אחד הנסיעה ב6 חוסכת ק"מ (לב"ב פחות משמעותי) ועצירות-האצות, אבל מצד שני אם כביש 6 גורם לך ליסוע על 160 קמ"ש הלך החיסכון.
        • נוחות, אמנם חיסכון של 35 ש"ח תוך 25 דק’ הוא כ85 ש"ח-שעה והייתי מוכן לקחת עבודה קלה במחיר כזה, אבל מצד שני כשיש לך שעתיים ויותר נסיעה מגיע לפעמים שלב שתוספת של כל דקה היא סיוט ואתה מוכן לשלם כל מחיר כדי לחסוך אותם.
        שאר נושאים

      • האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @ש.נ כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

        וחוצה צפון חוסך אולי שתי דקות אבל זה עולה 4 ש"ח

        4 ש"ח לשתי דקות = 120 ש"ח לשעה!

        המנהרה של יקנעם בד"כ חוסכת פחות מחצי דקה, המקסימום הוא 2 דקות (לפעמים זה נראה יותר בוויז רק בגלל שהשינוי מסלול גורם לו לחשב מחדש ואז הוא מתעדכן מחדש), אני אף פעם לא נוסע משם אבל כדאי לעשות מנוי כי ללא מנוי זה יקר בפער.

        שאר נושאים

      • שאלה על תאונה, ובקשה לשמאי טוב ולא יקר באיזור צפת
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @מיכלין-שמאי-רכב אולי לא הבנתי נכון, אבל פעם לקחתי שמאי שהציע לי כחלק מהשירות ליווי בהליך התביעה (לא הייתי צריך את זה כי קיבלתי את השירות החברת הביטוח) ואת התשלום לקח בצ’ק דחוי שייגבה רק אחר קבלת הפיצוי, ובאמת העניין התעכב וכשהגיע זמן הפירעון קיבלתי טלפון ממשרד השמאים כדי לברר האם כבר התקבלה התביעה וכשאמרתי שעוד לא הם המתינו עוד.
        אולי אני טועה והם היו גובים בכל מקרה ורק הציגו לי את זה כך כגימיק שיווקי בגלל שהיו בטוחים שהתביעה תתקבל?
        ובעניין שאלת ההצלחה אין משמעות לסכום התביעה וקבלת הסכום המלא או לא, המשמעות היחידה היא האם זיכו אותי כחלק מהתביעה את דמי השמאות, וזה גם מסביר למה אין כאן מעורבות אישית של השמאי בתביעה אחרי שהסכום שהוא יקבל קבוע מראש בכל מקרה וברור שאין לשמאות השפעה על הזיכוי העקרוני בדמי שמאות.

        הדרכות וטיפים - משפטי, תביעות ותאונות

      • משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!
        EBAE EBA

        @מאיר כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

        וזו גם הזדמנות לעצור לרגע ולהודות. תודה לכל אחד מכם שלקח חלק במסע המיוחד הזה – למנהלים, לסיירת הפיקוח, לכותבים, למומחים, ולכל חברי הקהילה שמשקיעים מזמנם, מניסיונם ומידיעותיהם כדי לסייע לאחרים.

        בבקשה, על לא דבר.

        @מאיר כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

        והכול באווירה של כבוד, אחווה ורצון אמיתי להיטיב עם הזולת.

        והכי חשוב, הומור! בלי זה אין לי מה לחפש פה! טוב, כמעט…

        את מופע החגיגות המיוחד כנראה כבר ראיתם

        ראיתי, והתרגשתי היטב היטב, ועכשיו בחייאת איך אפשר לבטל את זה?
        אני נכנס לפורום עשרות פעמים ביום [כשאני עובר כרטיסיות וזה מתרענן לי אוטומטית ואכמ"ל] והלב שלי לא עומד בהתרגשות לראות את זה בכל פעם מחדש.

        הודעות המערכת

      • שאלה על תאונה, ובקשה לשמאי טוב ולא יקר באיזור צפת
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @YKingsmart בקשר למשמעות של ההקלטה לע"ד זה מספיק אבל צריך לשאול את @מיכלין-שמאי-רכב או את סוכן הביטוח שלך, חברת הביטוח שלך אמורה לתת לך שירות ליווי תביעות אתה צריך רק לדווח להם ולשלוח להם תיעודים.
        יש שמאים שמוכנים לקבל תשלום רק במידה והתביעה הצליחה, כמובן רק במקרים שנראה להם שיצליח.
        שים לב שבמקרים שחברת הביטוח שלך ושלהם זו אותה חברה, עלולה להיות להם נטייה לומר שאתה לא זכאי.
        אתה יכול לקבל על זה אלפי שקלים ואם זו התעקשות שלהם לערב ביטוח אני לא רואה סיבה לא למצות את החוק, בהצלחה!

        הדרכות וטיפים - משפטי, תביעות ותאונות

      • מה עושים עם המכס
        EBAE EBA

        @חיימנה תודה על העדכון אני עברתי 700 מדורי גיהנום וכסף עדיין לא ראיתי. “הראיות שהעלית אינן תקפות”.

        שאר נושאים

      • מה קרה לפורום? | 502 Bad Gateway nginx/1.28.0
        ט טכנולוג

        רק מעדכן שמאז המשתמש ה3000 (@ישראל f) נוספו עוד כמה רק היום (@גם-כן @naftali887 @ari12 @רכב-זה-בית @אלעזר-א )
        ברוכים הבאים לכולם!!!
        ישר כח ענקקק לכל אחד מהחברים בפורום היפה הזה כי רק בזכות השותפות של כולם זה הפך להיות הפורום לרכבים במגזר החרדי
        וכמובן תודה לחברי הסיירת, המגיהים, וכל העוסקים במלאכה ומעל כולם למנהל היקר @מאיר שעוד בתחילת הדרך כשהפורום מנה עשרות ואח"כ מאות בודדות האמין בו ועשה הכל על מנת שזה יגיע למקום הזה
        המשך הצלחה רבה לכולם

        הצעות יעול

      • משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!
        מאירמ מאיר

        משתמשי “רכבים זה לזה” תתחדשו!!!

        לרגל הגעת האתר ל־3,000 משתמשים התחדשנו במספר דברים! את מופע החגיגות המיוחד כנראה כבר ראיתם, ללוגו החדש אולי כבר הספקתם להתרגל, וכעת תוכלו ליהנות גם מסרגל ניווט עליון חדש, נוח ומתקדם, עם אפקט ייחודי שלא תמצאו באף מקום אחר…

        וזו גם הזדמנות לעצור לרגע ולהודות. תודה לכל אחד מכם שלקח חלק במסע המיוחד הזה – למנהלים, לסיירת הפיקוח, לכותבים, למומחים, ולכל חברי הקהילה שמשקיעים מזמנם, מניסיונם ומידיעותיהם כדי לסייע לאחרים.

        האתר “רכבים זה לזה” הוא הרבה יותר מפורום רכב. הוא קהילה של אנשים טובים, מקום שבו אפשר להתייעץ, ללמוד, לעזור ולהיעזר – והכול באווירה של כבוד, אחווה ורצון אמיתי להיטיב עם הזולת.

        תודה לכם על האמון, על השותפות ועל הדרך שעשינו יחד עד כה. בעזרת ה’, זו רק תחילת הדרך, ואנחנו מצפים להמשיך לצמוח, להתחדש ולהעניק לכם את בית הרכב הטוב ביותר במגזר החרדי.

        במידה ויש לכם רעיונות נוספים נשמח לשמוע…

        מכיוון שמדובר בהתחדשות יתכנו באגים או תקלות ובמידה ומצאתם כאלו, תוכלו גם כן לכתוב כאן.

        הודעות המערכת

      • חידה: חום מנוע עולה וכמעט הכל תקין.
        שלמהש שלמה

        @מאיר כתב בחידה: חום מנוע עולה וכמעט הכל תקין.:

        הפרס הוא טיפול עשרת’לפים אצל שלמה בחינם עם פריסה ל4 תשלומים…

        @מאיר @גיל
        מישהו אמר י.מ.פ?

        שאר נושאים

      רשימת חברי הקבוצה

      מאירמ מאיר
      מיישהמ מיישה
      ב בנג'ה
      אלוף העולם 1א אלוף העולם 1
      צילפינגיםצ צילפינגים
      מיוחדמ מיוחד
      שמואל קלייןש שמואל קליין
      ג גיל
      נייטרון חפשינ נייטרון חפשי
      ט טכנולוג
      I ITAMAR25
      יצחק רשטוני יצחק רשטונ
      שלמהש שלמה
      EBAE EBA
      הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום