כמה שווה הונדה אינסייט? וכמה יש לה שוק?
-
@ביתשמשניק כתב בכמה שווה הונדה אינסייט? וכמה יש לה שוק?:
בדיוק בדקתי אתמול יד 2
הרכב הנ"ל גם חלש מאוד
נדמה לי 89 או 99 כ"סועדיין אם כל ההשמצות וכמה שהרכב הזה הוא חלש
הוא אחד הרכבים הכי מבוקשים בציבור החרדי, אפילו המבוקש ביותר ביחד עם פריוס. -
@צילפינגים
לא עד 290000
זה 16500 ומעלה
מתחת ל29000 יש משוגעים שצוכנים לשלם גם 28000 יש לי חבר כזה -
@מרדכי-MC כתב בכמה שווה הונדה אינסייט? וכמה יש לה שוק?:
אבל עם כל הכבוד
אין על פריוס ואין מה להשוות בכלל !!ברור פריוס זה “חצי מנהלים” ואינסייט זה רכב מינימלי וכן בנוחות נסיעה פריוס הרבה יותר נוחה ומרווחת
והבידוד רעשים על אף שגם בפריוס הוא לא מהטובים ביותר (תלוי בדור) אבל הוא ודאי טוב הרבה יותר מהאינסייטסליחה מכל בעלי האינסייטים אבל אני מנסה להיות אובייקטיבי
-
חבר שאל אותי כי הוא חושב למכור, אני לא יכול לענות לו כי אני אישית לא אוהב את הרכב הזה עד כדי שאני מחשיב את עצמי לא אובייקטיבי.
מדובר על שנתון 2010 325,000 ק"מ
אשמח לחוות דעתכם, (של כולם, לא צריך לזה להיות ‘מקצוען’). -
אני מדבר נתונים
ביד 2 רוב ה’אינסייטים’ הם 88!!! כוח סוס
מזחלה…
יש כאלו 102 כ"סלעומתו הסיוויק היבריד הוא 115 כוח סוס
עם נפח מנוע זהה 1339 סמק@ביתשמשניק כתב בכמה שווה הונדה אינסייט? וכמה יש לה שוק?:
אני מדבר נתונים
ביד 2 רוב ה’אינסייטים’ הם 88!!! כוח סוס
מזחלה…
יש כאלו 102 כ"סלעומתו הסיוויק היבריד הוא 115 כוח סוס
עם נפח מנוע זהה 1339 סמקמצחיק קצת לקחת את החסרון הכי גדול של סיויק והפכת אותו למעלה
סיויק זה אחד הכשלונות הגדולים של הונדה, המחירון שלו ברצפה, והכל בגלל חוסר תיאום בין הכוח והמשקל שלו, לבין הבטריה (שגם ככה בקושי עובדת)
אינסייט זה לא מזחלה, אפשר לעשות איתה דברים יפים, יש לה פתיחות כמו של הונדה,
בהיברידי כ"ס עובד אחרת. -
@ביתשמשניק
יש דגמים עם 102 כ"ס -
@ביתשמשניק
ניתן להוציא ממנוע בנפח מסוים יותר או פחות כוח/הספק ע"י משחק במפת ההצתה שלו, או היחס בין גובה לרוחב הבוכנה, או יחס הדחיסה, תזמון שסתומים ועוד ועוד. -
@ביתשמשניק
ניתן להוציא ממנוע בנפח מסוים יותר או פחות כוח/הספק ע"י משחק במפת ההצתה שלו, או היחס בין גובה לרוחב הבוכנה, או יחס הדחיסה, תזמון שסתומים ועוד ועוד.