דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. מישהו יכול לעזור לי עם כמה שאלות על מאזדה 6?

      מישהו יכול לעזור לי עם כמה שאלות על מאזדה 6?

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר עסקאות רכב
      34 פוסטים 13 כותבים 1.4k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ט מנותק
        ט מנותק
        טאייער
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי טאייער
        #1

        דבר ראשון, שמעתי שק"מ גבוה ברכב הזה הוא לא משהו שצריך להתרחק האם נכונה השמועה (ככלל בכל הרכבים עם הנפח מנוע גדול)
        מה הסיכוי להסב אותו לגז האם זה פוגע במנוע העלויות כמו כל רכב 6000 בערך?
        מה אומרים על הדגמים הישנים 2009 ומטה?
        ולמה אני רואה ירידת ערך מטורפת עד השנים האלו אח"כ הרכב לא מאבד מערכו כמעט? בשונה משאר הרכבים שהירידה באחוזים כמעט דומה?
        אני רוצה את הרכב הזה כי הוא אחד הנוחים והטובים שפגשתי גם למשפחה עם ילדים זה מרגיש לי יותר נוח לנסיעות ארוכות מה העדיפות של הקאמרי על פניו?
        כמובן אני מתכוון להסב לגז
        תודה רבה לכם!

        ט מאירמ אבי יםא א Y 5 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • ט טאייער

          דבר ראשון, שמעתי שק"מ גבוה ברכב הזה הוא לא משהו שצריך להתרחק האם נכונה השמועה (ככלל בכל הרכבים עם הנפח מנוע גדול)
          מה הסיכוי להסב אותו לגז האם זה פוגע במנוע העלויות כמו כל רכב 6000 בערך?
          מה אומרים על הדגמים הישנים 2009 ומטה?
          ולמה אני רואה ירידת ערך מטורפת עד השנים האלו אח"כ הרכב לא מאבד מערכו כמעט? בשונה משאר הרכבים שהירידה באחוזים כמעט דומה?
          אני רוצה את הרכב הזה כי הוא אחד הנוחים והטובים שפגשתי גם למשפחה עם ילדים זה מרגיש לי יותר נוח לנסיעות ארוכות מה העדיפות של הקאמרי על פניו?
          כמובן אני מתכוון להסב לגז
          תודה רבה לכם!

          ט מנותק
          ט מנותק
          טאייער
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @טאייער
          שאלה נוספת: יש לו 2 דגמים אחד 2500 סמ"ק הדגם היותר חדש
          ו2000 סמ"ק מישהו יודע מה ההבדל ביניהם ולמה צריכת הדלק של הראשון נחשבת לטובה יותר?

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ט טאייער

            דבר ראשון, שמעתי שק"מ גבוה ברכב הזה הוא לא משהו שצריך להתרחק האם נכונה השמועה (ככלל בכל הרכבים עם הנפח מנוע גדול)
            מה הסיכוי להסב אותו לגז האם זה פוגע במנוע העלויות כמו כל רכב 6000 בערך?
            מה אומרים על הדגמים הישנים 2009 ומטה?
            ולמה אני רואה ירידת ערך מטורפת עד השנים האלו אח"כ הרכב לא מאבד מערכו כמעט? בשונה משאר הרכבים שהירידה באחוזים כמעט דומה?
            אני רוצה את הרכב הזה כי הוא אחד הנוחים והטובים שפגשתי גם למשפחה עם ילדים זה מרגיש לי יותר נוח לנסיעות ארוכות מה העדיפות של הקאמרי על פניו?
            כמובן אני מתכוון להסב לגז
            תודה רבה לכם!

            מאירמ מנותק
            מאירמ מנותק
            מאיר
            מנהל ראשי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @טאייער כתב במישהו יכול לעזור לי עם כמה שאלות על מאזדה 6?:

            ולמה אני רואה ירידת ערך מטורפת עד השנים האלו אח"כ הרכב לא מאבד מערכו כמעט? בשונה משאר הרכבים שהירידה באחוזים כמעט דומה?

            שוק המשומשות ברכבי מנהלים קצת שונה משאר רכבים:

            כשהרכב חדש הוא שווה המון כי הוא נוצץ ויוקרתי. אחרי כ4 שנים הוא יוצא “קרח מכאן ומכאן” כי בעלי הון לא מעוניינים בו משום שהוא כבר ישן, ואילו לאנשים הבינוניים הרכב יקר… ובנוסף יש סטיגמה (צודקת לרוב) שהאחזקה של רכבי מנהלים גבוהה ולא מוצדקת, ולכן כמשומש הרכב נשאר ללא ביקוש.

            כשהרכב המנהלים מגיע לגיל מסויים והוא נהיה זול ונגיש לכל נפש, הוא פתאום שוקק חיים כי הוא מהווה אלטרנטיבה נוחה וזולה וכו’ ומשכך הוא נכנס לקהל יעד אחר (מקומבן משהו…) שמסתכל על רכב בצורה שונה ויותר תכליתית

            ליצירת קשר לחץ כאן

            ט ג 2 תגובות תגובה אחרונה
            8
            • מאירמ מאיר

              @טאייער כתב במישהו יכול לעזור לי עם כמה שאלות על מאזדה 6?:

              ולמה אני רואה ירידת ערך מטורפת עד השנים האלו אח"כ הרכב לא מאבד מערכו כמעט? בשונה משאר הרכבים שהירידה באחוזים כמעט דומה?

              שוק המשומשות ברכבי מנהלים קצת שונה משאר רכבים:

              כשהרכב חדש הוא שווה המון כי הוא נוצץ ויוקרתי. אחרי כ4 שנים הוא יוצא “קרח מכאן ומכאן” כי בעלי הון לא מעוניינים בו משום שהוא כבר ישן, ואילו לאנשים הבינוניים הרכב יקר… ובנוסף יש סטיגמה (צודקת לרוב) שהאחזקה של רכבי מנהלים גבוהה ולא מוצדקת, ולכן כמשומש הרכב נשאר ללא ביקוש.

              כשהרכב המנהלים מגיע לגיל מסויים והוא נהיה זול ונגיש לכל נפש, הוא פתאום שוקק חיים כי הוא מהווה אלטרנטיבה נוחה וזולה וכו’ ומשכך הוא נכנס לקהל יעד אחר (מקומבן משהו…) שמסתכל על רכב בצורה שונה ויותר תכליתית

              ט מנותק
              ט מנותק
              טאייער
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי טאייער
              #4

              @מאיר כתב במישהו יכול לעזור לי עם כמה שאלות על מאזדה 6?:

              שהאחזקה של רכבי מנהלים גבוהה ולא מוצדקת,

              זה לא אמור להיות הפוך מבחינת אמינות? אגרת טסט זה שטויות.
              ומבחינת צריכה, בגלל שהמנוע שלהם יותר חזק אמור להיות קל יותר להסב אותן לגז לא?

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ט טאייער סימן נושא זה כשאלה ב
              • ט טאייער

                דבר ראשון, שמעתי שק"מ גבוה ברכב הזה הוא לא משהו שצריך להתרחק האם נכונה השמועה (ככלל בכל הרכבים עם הנפח מנוע גדול)
                מה הסיכוי להסב אותו לגז האם זה פוגע במנוע העלויות כמו כל רכב 6000 בערך?
                מה אומרים על הדגמים הישנים 2009 ומטה?
                ולמה אני רואה ירידת ערך מטורפת עד השנים האלו אח"כ הרכב לא מאבד מערכו כמעט? בשונה משאר הרכבים שהירידה באחוזים כמעט דומה?
                אני רוצה את הרכב הזה כי הוא אחד הנוחים והטובים שפגשתי גם למשפחה עם ילדים זה מרגיש לי יותר נוח לנסיעות ארוכות מה העדיפות של הקאמרי על פניו?
                כמובן אני מתכוון להסב לגז
                תודה רבה לכם!

                אבי יםא מנותק
                אבי יםא מנותק
                אבי ים
                מייבין
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @טאייער כתב במישהו יכול לעזור לי עם כמה שאלות על מאזדה 6?:

                אני רוצה את הרכב הזה כי הוא אחד הנוחים והטובים שפגשתי גם למשפחה עם ילדים זה מרגיש לי יותר נוח לנסיעות ארוכות מה העדיפות של הקאמרי על פניו?

                אני בעד ניצול המחיר הנמוך של רכבי המנהלים
                גם בגלל הנוחות
                וגם כי אני חושב שבד"כ הם אמינים בק"מ גבוהים יותר מרכבים קטנים
                אם לא תחשוב מדי על הדלק זה פחות יכאב בכיס…

                לגבי מאזדה 6 ספציפית, אני עם קאמרי ישנה 2005!!! ונסעתי לאחרונה על מאזדה 6 צעירה ממנה לפחות ב-10 שנים ולא התרגשתי בכלל
                תבדוק את שניהם ותחליט

                מאירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • ט טאייער

                  דבר ראשון, שמעתי שק"מ גבוה ברכב הזה הוא לא משהו שצריך להתרחק האם נכונה השמועה (ככלל בכל הרכבים עם הנפח מנוע גדול)
                  מה הסיכוי להסב אותו לגז האם זה פוגע במנוע העלויות כמו כל רכב 6000 בערך?
                  מה אומרים על הדגמים הישנים 2009 ומטה?
                  ולמה אני רואה ירידת ערך מטורפת עד השנים האלו אח"כ הרכב לא מאבד מערכו כמעט? בשונה משאר הרכבים שהירידה באחוזים כמעט דומה?
                  אני רוצה את הרכב הזה כי הוא אחד הנוחים והטובים שפגשתי גם למשפחה עם ילדים זה מרגיש לי יותר נוח לנסיעות ארוכות מה העדיפות של הקאמרי על פניו?
                  כמובן אני מתכוון להסב לגז
                  תודה רבה לכם!

                  א מנותק
                  א מנותק
                  אפייי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @טאייער אם אתה צריך עזרה אני מכיר מקרוב את הדגם ואני יכול לעזור לך עם הרכישה כי מישהו במשפחה מוכר … [באישי]

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • אבי יםא אבי ים

                    @טאייער כתב במישהו יכול לעזור לי עם כמה שאלות על מאזדה 6?:

                    אני רוצה את הרכב הזה כי הוא אחד הנוחים והטובים שפגשתי גם למשפחה עם ילדים זה מרגיש לי יותר נוח לנסיעות ארוכות מה העדיפות של הקאמרי על פניו?

                    אני בעד ניצול המחיר הנמוך של רכבי המנהלים
                    גם בגלל הנוחות
                    וגם כי אני חושב שבד"כ הם אמינים בק"מ גבוהים יותר מרכבים קטנים
                    אם לא תחשוב מדי על הדלק זה פחות יכאב בכיס…

                    לגבי מאזדה 6 ספציפית, אני עם קאמרי ישנה 2005!!! ונסעתי לאחרונה על מאזדה 6 צעירה ממנה לפחות ב-10 שנים ולא התרגשתי בכלל
                    תבדוק את שניהם ותחליט

                    מאירמ מנותק
                    מאירמ מנותק
                    מאיר
                    מנהל ראשי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @אבי-ים כתב במישהו יכול לעזור לי עם כמה שאלות על מאזדה 6?:

                    אני בעד ניצול המחיר הנמוך של רכבי המנהלים
                    גם בגלל הנוחות
                    וגם כי אני חושב שבד"כ הם אמינים בק"מ גבוהים יותר מרכבים קטנים

                    בנוסף רכבי מנהלים מוחזקים בד"כ אצל קהל יותר שמרן השומר על הרכב ומטפל בו כראוי.

                    ליצירת קשר לחץ כאן

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • מאירמ מאיר

                      @טאייער כתב במישהו יכול לעזור לי עם כמה שאלות על מאזדה 6?:

                      ולמה אני רואה ירידת ערך מטורפת עד השנים האלו אח"כ הרכב לא מאבד מערכו כמעט? בשונה משאר הרכבים שהירידה באחוזים כמעט דומה?

                      שוק המשומשות ברכבי מנהלים קצת שונה משאר רכבים:

                      כשהרכב חדש הוא שווה המון כי הוא נוצץ ויוקרתי. אחרי כ4 שנים הוא יוצא “קרח מכאן ומכאן” כי בעלי הון לא מעוניינים בו משום שהוא כבר ישן, ואילו לאנשים הבינוניים הרכב יקר… ובנוסף יש סטיגמה (צודקת לרוב) שהאחזקה של רכבי מנהלים גבוהה ולא מוצדקת, ולכן כמשומש הרכב נשאר ללא ביקוש.

                      כשהרכב המנהלים מגיע לגיל מסויים והוא נהיה זול ונגיש לכל נפש, הוא פתאום שוקק חיים כי הוא מהווה אלטרנטיבה נוחה וזולה וכו’ ומשכך הוא נכנס לקהל יעד אחר (מקומבן משהו…) שמסתכל על רכב בצורה שונה ויותר תכליתית

                      ג מנותק
                      ג מנותק
                      גיל
                      מאסטר מגיה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @מאיר כתב במישהו יכול לעזור לי עם כמה שאלות על מאזדה 6?:

                      כשהרכב המנהלים מגיע לגיל מסויים והוא נהיה זול ונגיש לכל נפש, הוא פתאום שוקק חיים כי הוא מהווה אלטרנטיבה נוחה וזולה וכו’

                      במקרה של המזדה 6 זה כמו לקנות מדפסת. הכלי זול והדיו תופר אותך במחיר.


                      דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                      למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      4
                      • ג גיל

                        @מאיר כתב במישהו יכול לעזור לי עם כמה שאלות על מאזדה 6?:

                        כשהרכב המנהלים מגיע לגיל מסויים והוא נהיה זול ונגיש לכל נפש, הוא פתאום שוקק חיים כי הוא מהווה אלטרנטיבה נוחה וזולה וכו’

                        במקרה של המזדה 6 זה כמו לקנות מדפסת. הכלי זול והדיו תופר אותך במחיר.

                        א מנותק
                        א מנותק
                        אפייי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @גיל הגדרה יפה, אבל לא נכונה במקרה של הסבה לגז

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ט טאייער

                          דבר ראשון, שמעתי שק"מ גבוה ברכב הזה הוא לא משהו שצריך להתרחק האם נכונה השמועה (ככלל בכל הרכבים עם הנפח מנוע גדול)
                          מה הסיכוי להסב אותו לגז האם זה פוגע במנוע העלויות כמו כל רכב 6000 בערך?
                          מה אומרים על הדגמים הישנים 2009 ומטה?
                          ולמה אני רואה ירידת ערך מטורפת עד השנים האלו אח"כ הרכב לא מאבד מערכו כמעט? בשונה משאר הרכבים שהירידה באחוזים כמעט דומה?
                          אני רוצה את הרכב הזה כי הוא אחד הנוחים והטובים שפגשתי גם למשפחה עם ילדים זה מרגיש לי יותר נוח לנסיעות ארוכות מה העדיפות של הקאמרי על פניו?
                          כמובן אני מתכוון להסב לגז
                          תודה רבה לכם!

                          Y מנותק
                          Y מנותק
                          YOLEVI
                          מייבין
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @טאייער כתב במישהו יכול לעזור לי עם כמה שאלות על מאזדה 6?:

                          שק"מ גבוה ברכב הזה הוא לא משהו שצריך להתרחק האם נכונה השמועה (ככלל בכל הרכבים עם הנפח מנוע גדול)

                          כל המומחים נכונה השמועה הזאת?

                          התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                          חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                          סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                          3276568@gmail.com
                          0583276568

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • שמואל קלייןש מנותק
                            שמואל קלייןש מנותק
                            שמואל קליין
                            מאסטר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            מבחינת גז
                            רק עד 2010 אפשר
                            מ2011 אין אפשרות להתקין גז בכלל

                            יעוץ (ללא עלות) ותיווך בתחום הרכב והגפ"מ
                            לחץ כאן!
                            או ב- 055-6708066

                            Y א ט 3 תגובות תגובה אחרונה
                            2
                            • שמואל קלייןש שמואל קליין

                              מבחינת גז
                              רק עד 2010 אפשר
                              מ2011 אין אפשרות להתקין גז בכלל

                              Y מנותק
                              Y מנותק
                              YOLEVI
                              מייבין
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @שמואל-קליין למה?

                              התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                              חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                              סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                              3276568@gmail.com
                              0583276568

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • שמואל קלייןש מנותק
                                שמואל קלייןש מנותק
                                שמואל קליין
                                מאסטר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                משהו בהזרקה ובגישה להתקנה

                                יעוץ (ללא עלות) ותיווך בתחום הרכב והגפ"מ
                                לחץ כאן!
                                או ב- 055-6708066

                                Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • שמואל קלייןש שמואל קליין

                                  משהו בהזרקה ובגישה להתקנה

                                  Y מנותק
                                  Y מנותק
                                  YOLEVI
                                  מייבין
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  @שמואל-קליין כתב במישהו יכול לעזור לי עם כמה שאלות על מאזדה 6?:

                                  משהו בהזרקה ובגישה להתקנה

                                  טוב לדעת

                                  התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                                  חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                                  סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                                  3276568@gmail.com
                                  0583276568

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • שמואל קלייןש שמואל קליין

                                    מבחינת גז
                                    רק עד 2010 אפשר
                                    מ2011 אין אפשרות להתקין גז בכלל

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    אפייי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #15

                                    @שמואל-קליין ערן אמר לי על הדור הבא [שאלתי אותו על 2015] שזה בסדר ואפילו שלח לי תמונה של רכב כזה שעבר אצלו התקנה,אבל המחיר היה אם אני לא טועה 12000

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • שמואל קלייןש שמואל קליין

                                      מבחינת גז
                                      רק עד 2010 אפשר
                                      מ2011 אין אפשרות להתקין גז בכלל

                                      ט מנותק
                                      ט מנותק
                                      טאייער
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #16

                                      @שמואל-קליין כתב במישהו יכול לעזור לי עם כמה שאלות על מאזדה 6?:

                                      מבחינת גז
                                      רק עד 2010 אפשר
                                      מ2011 אין אפשרות להתקין גז בכלל

                                      בשנתון הזה יש כבר סקי אקטיב לא?
                                      מה הצריכה בטכנולוגיה זו?

                                      Y יצחק רשטוני ג 3 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ט מנותק
                                        ט מנותק
                                        טאייער
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #17

                                        שאלה נוספת יש לי, האם יש עלויות תחזוקה גבוהות למעט דלק חלפים וכדו’ איך היא מבחינת אמינות
                                        כעת אני כבר חושב ברצינות יותר גם על קאמרי כמובן להסב לגז לכן אשמח שאם יש למישהו תשובות על 2 הסוגים יתקבל בברכהההה

                                        דוד 100ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ט טאייער

                                          @שמואל-קליין כתב במישהו יכול לעזור לי עם כמה שאלות על מאזדה 6?:

                                          מבחינת גז
                                          רק עד 2010 אפשר
                                          מ2011 אין אפשרות להתקין גז בכלל

                                          בשנתון הזה יש כבר סקי אקטיב לא?
                                          מה הצריכה בטכנולוגיה זו?

                                          Y מנותק
                                          Y מנותק
                                          YOLEVI
                                          מייבין
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #18

                                          @טאייער כתב במישהו יכול לעזור לי עם כמה שאלות על מאזדה 6?:

                                          סקי אקטיב

                                          מה זה?

                                          התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                                          חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                                          סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                                          3276568@gmail.com
                                          0583276568

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • ט טאייער

                                            שאלה נוספת יש לי, האם יש עלויות תחזוקה גבוהות למעט דלק חלפים וכדו’ איך היא מבחינת אמינות
                                            כעת אני כבר חושב ברצינות יותר גם על קאמרי כמובן להסב לגז לכן אשמח שאם יש למישהו תשובות על 2 הסוגים יתקבל בברכהההה

                                            דוד 100ד מנותק
                                            דוד 100ד מנותק
                                            דוד 100
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #19

                                            @טאייער
                                            לענ"ד מאזדה 6 זה אחרי הכל רכב יפני ונחשב לאמין מאוד אם כי יש פו ושם בריחות אם האמינות שלו אבל בסך הכללי זה נחשב מהרכבים האמנים בשוק הכללי
                                            קאמרי ברעיון הרבה יותר עדיף במיוחד בקטע של הגז וגח מבחינת נוחות נסיעה וכל המסביב המחירים ביד 2 על קאמרי ומאזדה 6יעידו על כך

                                            KlonimoosK תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            1
                                            • דוד 100ד דוד 100

                                              @טאייער
                                              לענ"ד מאזדה 6 זה אחרי הכל רכב יפני ונחשב לאמין מאוד אם כי יש פו ושם בריחות אם האמינות שלו אבל בסך הכללי זה נחשב מהרכבים האמנים בשוק הכללי
                                              קאמרי ברעיון הרבה יותר עדיף במיוחד בקטע של הגז וגח מבחינת נוחות נסיעה וכל המסביב המחירים ביד 2 על קאמרי ומאזדה 6יעידו על כך

                                              KlonimoosK מנותק
                                              KlonimoosK מנותק
                                              Klonimoos
                                              מייבין סיירת פיקוח
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #20

                                              @דוד-100 כתב במישהו יכול לעזור לי עם כמה שאלות על מאזדה 6?:

                                              המחירים ביד 2 על קאמרי ומאזדה 6יעידו על כך

                                              נכון מאד.
                                              אבל זה עדות לא לגמרי, כי על האוטו קאמרי יש סמל של טויוטה. הוא יקר יותר.


                                              ''חכם לב, יקח מצוות!''
                                              🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              1

                                              • 1
                                              • 2

                                              70

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              131.7k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום