@נייטרון-חפשי כתב במערכת ABS לפריוס 2008:
@TCRVO כתב במערכת ABS לפריוס 2008:
הוא רצה לי 1050
מי זה הוא?
בטוח לא אני!!
מוסך אס עין חרוד
@נייטרון-חפשי כתב במערכת ABS לפריוס 2008:
@TCRVO כתב במערכת ABS לפריוס 2008:
הוא רצה לי 1050
מי זה הוא?
בטוח לא אני!!
מוסך אס עין חרוד
@איש-פשוט-מאוד כתב בפריאוס 2008:
@TCRVO כתב בפריאוס 2008:
@איש-פשוט-מאוד מסכים עם ההמלצה הפשוטה של מחשב רכב אבל תעלה לפה את קוד התקלה ולו מהסיבה הפשוטה שאצלי גם היה את זה (את הנורות האלו) והמוסכניק שלא כ"כ מבין בפריוס החליט שזה ה ABS בזמן שזה היה משאבת אינוורטר וכמעט איבדתי את כל המערכת בזכות רוב חכמתו
אין לי כבר שום קוד תקלה
כי בשנייה שמילאתי מים וניתקתי מצבר אז הכל נעלם
ומאז לא חזר
יש אפשרות לראות את היסטוריית התקלות
מה שיעזור לך למנוע נזקים גדולים יותר על הצד שאתה באמת עוד בתחילת הנזק
אני גם חשבתי כמוך ראש קטן אבל אז גיליתי שהייתי מרחק לא גדול מנזק משולש ממה שהיה לי
@הכל-בעזרת-השם כתב בפריאוס 2008:
וזב שניתקת מצבר רק מאפס מחשב ולא פוטר את הבעיה
למה?
אם התקלה נשארה אז הוא אמור להתריע שוב
לי זה נראה שהכל בסדר
הרכב נוסע אותו דבר ואין רעשים חריגיםבכל אופן תודה לכולם על העזרה
ממש לא נכון אצלי התקלה הלכה וחזרה יותר משנה
אבל המשאבת אינוורטר פשוט לא עבדה או עבדה חלקית כל הזמן הזה
מה שגרם לי לשורת תקלות והוצאות כספיות שיכולתי למנוע אם הייתי הולך למקצוען בזמן
@איש-פשוט-מאוד מסכים עם ההמלצה הפשוטה של מחשב רכב אבל תעלה לפה את קוד התקלה ולו מהסיבה הפשוטה שאצלי גם היה את זה (את הנורות האלו) והמוסכניק שלא כ"כ מבין בפריוס החליט שזה ה ABS בזמן שזה היה משאבת אינוורטר וכמעט איבדתי את כל המערכת בזכות רוב חכמתו
@מרדכי-MC כתב במערכת ABS לפריוס 2008:
@TCRVO
כמה העלות של החלפת (%(#####000000)[משאבה]) אינווטור ??
תוקן נייטרן אבל מה העלויות עדיין לא עניתם לי למשאבה
הוא רצה לי 1050 מזומן + בדיקה 250 לחבר שלי עלה אצלו 1200 סה"כ אבל הבנתי שהוא לא ממש זול
@יהושע-0 המלצתי על הולצמן כי הייתי אצלו ויש לו הרבה סבלנות (מה שלא לכל אחד יש), ויש לו נסיון רב שגורם לך הרגשה שהוא מאוד מקצועי.
ובפרט הבנתי שממליצים עליו לכאלו שהתקשו לעבור טסטים ממקומות אחרים ולכן באים אליו (חרדים בכל אופן) גם ממרחק (בי"ש ביתר וכו’)
בהצלחה בכל מקרה
אהה ואם בסוף תלך אליו אל תשכח לומר לו שיעביר לי את האחוזים הקבועים
(לא באמת כמובן)
@EBA שימחת אותי שבאמת לא הסתלבטו עלי במוסך היום
רק על
P0171
חיישן חמצן תקול [בתקווה שהבעיה היא אכן בו ולא במה שהוא אמור לבדוק - יחס התערובת דלק אוויר]
הוא טען לי שזה קשור לפילטר מנוע והחליף אותו מעניין
זכור לי שהיה איזה שרשור על מוסכניקים מומלצים אך אני לא מוצא אותו
עכ"פ
הייתי היום לאחר המלצות אצל מוסכניק שהוגדר לי כד"ר פריוס אחרי שניהל 8 שנים סוכנות רכב של טויוטה הוא לא זול וגם יש לו הצעות לתיקונים נוספים לרוב כשמגיעים אליו אבל עושה רושם אמין והכי חשוב הוא מבין ברכב הזה מה שהרבה מוסכניקים לא מבינים וסתם מבלבלים את המח
קוראים לזה מוסך אס בקיבוץ עין חרוד (איזור בית שאן / עפולה)
0503331264
אם מישהו יוכל לבאר לי בשביל ההשכלה
מה אומרים קודי התקלה:
P0171
P0A93
P0A80
בטויוטה פריוס כמובן מהכותרת
הייתי היום במוסך והוא נתן לי פתרון פשוט והגיוני
הרי חלק גדול מהבלאי בבטריה הוא תוצר הזמן ולא דווקא השימוש, בלאי שנוצר בין היתר מהתחממות הבטריה באקלים הישראלי (המאוד נח)
ולכן הוא נתן לי טיפ מאוד פשוט שאני משום מה לא חשבתי עליו
בדגם שיש לי בכל אופן (2009) יש וילון נגלל בתא המטען שלטענתו נוצר בדיוק בשביל זה שיסגרו אותו תמיד וכך תרד משמעותית השפעת החום הישיר על הבטריה שנמצאת בירכתי תא המטען
מקווה שבאמת יביא תועלת לי ולכולם
@TCRVO כתב במערכת ABS לפריוס 2008:
@מוטי-0 לפני שאתה רץ לטפל בזה
לי זה קרה לפני 10 חודשים וכמובן רצתי למוסך עם תוכניות מאין תבוא המשכנתא אבל שם הוא אמר לי שמנסיונו לא בטוח שזה טוטאל עדיף לאפס במחשב ורק אם זה חוזר שוב צריך לתקן את זה
ואם בכל זאת החלטת לטפל בזה יש אחד מאנ"ש בבני ברק (ולא בכפר) שמרכיב חלקים מפירוק במחירים סבירים רולי 0587874466 זמין בעיקר בוואטספ ולמי שבעידן גם ב SMS
עריכה: הלכתי היום למוסך הוא טען לי זה בכלל לא קשור אצלי לABS אלא למשאבת אינוורטר
ימים יגידו אם הנורות יחזרו…
@YKingsmart כתב במתקשה בלעבור טסט:
@TCRVO כתב במתקשה בלעבור טסט:
@יהושע-0 כתב במתקשה בלעבור טסט:
ערב טוב
אשמח להמלצה על מורה טוב באזור קרית גת ומודיעין
תודה רבההולצמן בקרית גת
0523937007
נהניתי מאודגיר רגיל?
אוטומט
@יהושע-0 כתב במתקשה בלעבור טסט:
ערב טוב
אשמח להמלצה על מורה טוב באזור קרית גת ומודיעין
תודה רבה
הולצמן בקרית גת
0523937007
נהניתי מאוד
@פתוח-לשמוע אם הבנתי נכון זה רק פלסטיק?
@אני-אני-אני כתב במתקשה בלעבור טסט:
בית שאן שמעתי משתיים שעוברים בקלות
אני שמעתי שתיים אחרים
אחד עבר לפני שבועיים בטסט שישי
והשני עדין מצפה לישועת השם (לא יודע בדיוק אפוא הוא אוחז אבל הוא בקצב לא רע…)
אהה ובקריית גת אני עברתי בטסט שלישי
(קצת באשמתי ניסיון לקיצור תהליכים שעלה לי בזה שגם חצי שנה אחרי לא ידעתי לעשות חניה נורמלי)
אבל עם מישהו דיבר פה על סגולות אני ניסיתי משהו חדשני שעבד גם על הטסט השלישי שלי וגם על הטסט השישי של החבר בבית שאן
פשוט וקל להושיב שני אנשים שילמדו להצלחתי בזמן הטסט (בתשלום כמובן)
והתוצאה פנטסטית אין לי מושג עד היום מה נשתנה הפעם השלישית מהשנייה והראשונה שגרם לי לעבור חוץ מזה
בהצלחה @יהושע-1 תמיד יש טסט אחרון (אפי’ שזה כבר מייאש)
בעז"ה בטסט הבא!
@שלמה יפה לך דרך סוכן או ישיר?
ללא עבר ביטוחי יצא לך 4600?

@מאיר כתב ברישום רכב בשביל פטור מאגרת רישוי:
@TCRVO כתב ברישום רכב בשביל פטור מאגרת רישוי:
אני עשיתי ביטוח על רכב ביום חמישי, ביום ראשון עשיתי תאונה והרכב שלי הושבת ביום שני ביטלתי את הביטוח ושילמתי סה"כ 84 ש"ח + השתתפות עמית 2500 בערך וחברת הביטוח שילמה כ 15K
אני לא חושב שיש קנס כפשוטו אלא שהחודשים הראשונים יקרים מאד והאחרונים מאד זולים. (או משהו בסגנון)
אתה שילמת 85 שח על 4 ימים שזה אומר שהמחיר הוא כ600 שח לחודש שזה כ7200 לשנה ולא נראה לי שזה המחיר שסגרתם.
תעשה 600*11 זה יותר נכון כי בדר"כ פורסים את התשלומים ל11 וכן שילמתי יקר זה יצא כ 6800 לשנה אבל זה בגלל היותי נהג חדש ללא עבר ביטוחי בלי קשר לביטול אחרי כמה ימים
וכל זה היה עד שמצאתי חברה יותר זולה לביטוח מה שהוזיל לי ביותר מ 2000 לשנה