@טאטל-ע זה לא עובד ככה…
יש בעיות ואתה חייב להציג אותם, אני חושב שהדברים הוצגו בצורה טובה ונכונה עד כה ולא הציגו אותה כמשהו שודאי לא כדאי
לדעתי אתה עלול להצטרך לעשות תשובה רצינית דווקא על הפוסט האחרון שלך
אתה יכול לכתוב “הייתי צריך להשתמש במילים יותר עדינות” וכדו’, ולהסביר שמה שכתבת לא אומר שזה ודאי לא שוה וכו’, אבל לכתוב את מה שהיה איתך? ברור שאתה חייב!
לטעמי לפחות…
מסכים איתך לחלוטין בפרט שגם אני מאז סגרתי דרכה שורה של פוליסות (לי ולחברים) אבל הביקורת הייתה מאוד חשובה כדי לדעת על מה לשים דגש (לדוג’ לעקוב ולראות שבפוליסה רשום בדיוק מה שדובר)
אז ככה בקצרה
חבר לקח את הרכב ואחריו עוד אחד
ויהי בוקר אני נכנס לרכב והנה צחנתו עולה השמימה
חיפשתי בכל הכיוונים ולא מצאתי כלום (כנראה נספג במושבים)
הרמתי טלפון לשניהם וכמובן להד"מ
אבל מה אני יעשה שמצאתי מבצבץ מתחת המושב האחורי קצת שמן כתום כזה עם ריח לא מדאי
השאלה למעשה איך ניתן להוציא את הריח ממושבי האוטו
אם יש למישהו נסיון (ולא עצות סבתא - אולי/מסתמא אם תעשה וכו’)
אשמח מאוד לשמוע
עכשיו אני בליברה הכי ממליץ גם זולים גם לא שואלים שאלות גם אצלי הרכב רשום על מישהו בלי רשיון ולא אכפת להם (אגב ברוב החברות אי אפשר כזה דבר חוץ מליברה ושומרה (זה מה שמצאתי)
לא יודע מה זה רוב החברות אני ביקשתי לעשות ביטוח על הרכב של אשתי שאין לה רשיון
התקשרתי לביטוח ישיר (שזה חברה רשמית וגדולה) הוא ניסה לשכנע אותי להעביר את הרכב על שמי אבל לא השתכנעתי …
הוא אמר לי שאי אפשר לבטח כך את הרכב אז אמרתי לו יפה תודה
ואז הוא נזכר פתאום שאולי כן אפשר והוא יכול לבדוק אבל אם יהיה תשובה שלילית אז זה יחסום אותי מלעשות ביטוח גם על שמי,
נעניתי לאתגר ואחרי המתנה קצרה הוא פתאום קיבל אישור לעשות את הביטוח על אשתי והכל בא על מקומו בשלום
ההמשך היה שאחרי יומיים קיבלתי הצעה משומרה של 1000 ש"ח פחות אז פשוט ביטלתי את העסקה
@א.ד.מ. @EBA
קטונתי
אם אתם אומרים אתם בטוח יודעים
אצלי שזה היה פער של 2000 ש"ח לדעתי זה וודאי שווה את ההימור על טרללת מיותרת במקרה צורך ח"ו אבל בהחלט שכל אחד יעשה את שיקוליו
אבל לדעתי בדרך כלל המבוטח פחות צריך את הסוכן אלא רק הנפגע
לא הבנתי.
אם אני עושה חובה וצד ג’
אז מה שלי (המבוטח) אמור להיות עם הביטוח זה במקרה שאני חו עשיתי תאונה ואז מי שתובע אותי הוא זה שצריך להתמודד מול חברת הביטוח ולא אני
נראה לי פשוט, לא?
@אפרים1 וואו אני כבר ממש מרגיש לא נעים שעוד מעט יבקשו ממני מעשר מהתשלום שאני מקבל ממנה
אבל בכל אופן גם לי היא המציאה פרשנויות לביטוח ואעפ"כ סגרתי איתה ואח"כ ביקשתי ממנה שזה יופיע במפורש בתעודה אז היא חייבה אותי בעוד סכום בחובה וזיכתה אותי ע"ז בצד ג’
אז אולי במקומך הייתי מנסה לדרוש שיהיה רשום בתעודת ביטוח את חודש הוצאת הרשיון
בכל אופן בהצלחה ולא לשכוח להגיד ש TCRVO שלח אותך
@טאטל-ע אני לא חולק על מילה ממה שכתבת
אני רק הצגתי את החוויה שלי וכל אחד יראה וישפוט
האם להמר על ליפול עליה על הצד היותר נחמד או הפחות
עניין של שיקול אישי
דרך אגב על “בטי” זה נשמע באמת מצוין מכל הבחינות
מעניין אותי מאוד לבדוק את זה פעם הבאה
באמת לפי הנאמר פה נשמע ששווה לסגור דרכה ולהנות מכל העולמות
(ואולי לשלוח ל"רחלי" את הקישור של השרשור ואז גם אצלה הכל יראה אחרת )