@אליהו-התח כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
היום למשל נסעתי מב"ב לעפולה יצאתי ב2 בצהרים וההפרש היה של 34 דקות.
זה גם נשאר על 34 דק’?
כי אני נוסע המון על הציר הזה ולא היה פעם אחת שהיה פער של יותר מחצי שעה וזמן ההגעה לא התאחר משמעותית




וגם קצת שכל