@גזלט אולי תשתף אותנו במי מדובר
כי אמנם כל מי שפה הוא מומלץ ע"י לכה"פ אחד המשתמשים אבל גם על דיס צריך לדעת
כמובן רק אם זה משהו שהסוכן היה אמור לדעת ובכל זאת הוא לא אמר לך
TCRVO
-
דיון בנושא שירשור סוכני רכב אמינים -
ראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור -
מה זה אומר הודעה על זימון לדין מהמשטרה בלי שידוע לי על דוח כלשהו?@גיל כתב במה זה אומר הודעה על זימון לדין מהמשטרה בלי שידוע לי על דוח כלשהו?:
אני לא חושד אותך חלילה במשהו, רק מעלה אפשרויות מסתברות…
החשדות לו יהי כי בכל מקרה לא אני נהגתי ברכב (השאלה היא רק מה חבר מוכשר הצליח לעולל)
-
מה זה אומר הודעה על זימון לדין מהמשטרה בלי שידוע לי על דוח כלשהו?@גיל למה זימון לדין ולא דוח?
-
חידוש ששמעתי על הבטריה בפריוס - נכון או לא נכון, מזיק/מועיל@EBA כתב בחידוש ששמעתי על הבטריה בפריוס - נכון או לא נכון, מזיק/מועיל:
@TCRVO דבר ראשון תפעיל את מצב EV, שאומר שהרכב ימשיך לנסוע על סוללה כמה שהוא יכול, ואז תראה שזה לא באמת חסך כלום.
הכי טוב לתת למחשב של טויוטה לנהל את זה, הוא מתוחכם מספיק.הדיון היה יותר לגופו של ענין - פחות בפרקטיקה
חבר הגיע עם רעיון אמרתי לו דבר ראשון אני לא מכיר דבר שני אני לא בטוח שזה יעיל ולא מזיק גם בטווח הקצר, אז אני אשאל ע"ז באיזה פורום תותח (שאפו ל @מאיר ) שמסתמא אני יקבל בו תשובה ברורה לגוף הדיון -
חידוש ששמעתי על הבטריה בפריוס - נכון או לא נכון, מזיק/מועיל@נייטרון-חפשי כתב בחידוש ששמעתי על הבטריה בפריוס - נכון או לא נכון, מזיק/מועיל:
@TCRVO מדבריך היה נשמע שברור לך שזה חוסך בדלק אבל שאלתך האם הנזק לסוללה/מנוע שווה את החיסכון.

-
חידוש ששמעתי על הבטריה בפריוס - נכון או לא נכון, מזיק/מועיל@נייטרון-חפשי כתב בחידוש ששמעתי על הבטריה בפריוס - נכון או לא נכון, מזיק/מועיל:
@TCRVO כתב בחידוש ששמעתי על הבטריה בפריוס - נכון או לא נכון, מזיק/מועיל:
להבנתי אין טעם בנסיעה רק סוללה במהירות גבוהה כי תוך רגע הסוללה תתרוקן ואז במקרה של האצה המנוע בנזין יסחוב לבד ובזבזת ב20 שניות מה שחסכת ב10 דקות, (יש כאן עוד הרבה נתונים לחשב ואכמ"ל).
שומע בהחלט בזה גופא הסתפקתי
-
מה זה אומר הודעה על זימון לדין מהמשטרה בלי שידוע לי על דוח כלשהו?
זה מה שגיליתי להפתעתי באיזור האישי
ואני לא מצליח לאתר / להבין מה זה
מישהו מכיר?
או יודע איך מבינים מה זה חוץ מלהמתין בסבלנות לדואר רשום? -
חידוש ששמעתי על הבטריה בפריוס - נכון או לא נכון, מזיק/מועיל@נייטרון-חפשי זה החלק של ההשערות שלי

אחזיר לך בשאלה, כשאני נוסע על בטריה הרכב צורך דלק? -
חידוש ששמעתי על הבטריה בפריוס - נכון או לא נכון, מזיק/מועילחבר טען לי היום שיש אפשרות להגדיר באמצעות המחשב רכב שהבטריה של הפריוס תמשיך לפעול לבדה (בלי להפעיל את הבנזין) עד למהירות של 90 קמש מה שאומר שאם הבטריה טעונה במלואה יהיה אפשר לנצל אותה יותר גם בבינעירוני.
שאלותיי:- האם זה נכון?
- האם זה שווה בכלל (בלי קשר לנזק כמה זה בכלל יחסוך בדלק)?
- האם זה מזיק לטווח קצר (שנה שנתיים, כי לטווח ארוך זה מסתמא וודאי מזיק השאלה אם זה בטריה במצב טוב ובעל הרכב לא מעוניין להחזיק אותו לנצח אם הוא ירוויח מזה)?
אשמח לשמוע דעת המבינים בעניין -מידיעה (השערות וסברות גם לי יש הרבה)
תודה מראש -
האם שווה להשכיר את הרכב הפרטי שלי לידידים בשביל לכסות את עלויות ההחזקה שלו?@טוסון פחות מסתבר שהם יאהבו את זה מלכתחי’
-
האם שווה להשכיר את הרכב הפרטי שלי לידידים בשביל לכסות את עלויות ההחזקה שלו?@MEM צודק מצאתי
אני חיפשתי את זה בצד ג’
כי אולי זה טענה שתעזור לך לחובה אבל היא לא תעזור לך לצד ג שזה יותר נפוץ -
האם שווה להשכיר את הרכב הפרטי שלי לידידים בשביל לכסות את עלויות ההחזקה שלו?@MEM איפוא מצאת את הסעיף הזה?
אני לא מוצא -
ידע הציבור ויזהר | רשימת תחנות דלק מפוקפקות@מאיר כתב בידע הציבור ויזהר | רשימת תחנות דלק מפוקפקות:
@EBA כתב בידע הציבור ויזהר | רשימת תחנות דלק מפוקפקות:
כן כן, גם מהפורום הנידח הזה.
מי נידח?
זה גם עילה לתביעת דיבה (יאלללה מאיר
) -
ידע הציבור ויזהר | רשימת תחנות דלק מפוקפקות@דוד-המומחה כתב בידע הציבור ויזהר | רשימת תחנות דלק מפוקפקות:
@TCRVO
לא כתבת לכאורה …סיפור מקרה גם צריך לכאורה?
-
ידע הציבור ויזהר | רשימת תחנות דלק מפוקפקות@אלי-0 כתב בידע הציבור ויזהר | רשימת תחנות דלק מפוקפקות:
נחמד שיש הרגשה שחזרתם מהר לתדלק, מישהו מכם בדק את זה מדוייק בהשוואה למדידות מדוייקות מתחנות אמינות אחרות?
אני כן רושם בדיוק כל תדלוק ויש לי סטטיסטיקה מלאה וגם כשפעם אחת מילאתי דלק מהול (והיה לי בעיות התנעה קשות עד שתפסתי את העניין ותדלקתי תחנה אחרת חצי טנק שדי פתר את הבעיה) הסטטיסטיקה שלי הראתה צריכה גבוהה של הדלק המהול בחצי קמ"ל בלבד! שאפשר לומר שזה בטווח הטעות הסטטיסטית.
לסיכום מנסיוני הארוך בהשוואת סטטיסטיקות מדויקות מול תחושות של נהגים בנושא צריכת דלק אני מצטער להגיד שאנשים בד"כ טועים לכל הכיוונים… שוב ושוב הנתונים מראים שהתחושות פשוט לא שוות כלום די אצל כולם…אצלך זה אולי לא יצא פער אבל אצלי זה יצר פער משמעותי בין תדלוק לתדלוק ואני עוקב כל הזמן (אני כבר לא זוכר מה היה הפער)
אולי אני מדמיין כמו שמשתמע ממה שאתה כותב
אבל מעניין שכשחזרתי לתחנת הבית שלי הדמיונות נעלמו מייד (וגם האשראי התגהץ פחות)
בכל אופן כותרת השרשור היא לתשומת לב ולכן כל אחד ישים את ליבו אם נראה לו שיש פערים אז כדאי לעקוב - זה חוסך הרבה כסף -
ידע הציבור ויזהר | רשימת תחנות דלק מפוקפקותאני לא יודע מי מוהל מים ומי לא
אני כן יודע שניסיתי כמה פעמים לתדלק בסדש ב 2 מקומות וזה היה ככ כיף לצאת משם ולדעת שחסכתי 1/2 שח לליטר
אבל… רק עד לפעם הבאה שהייתי צריך לחזור לשם מדי מהר (לקח לי זמן לתפוס את זה אבל מאז ששמתי לב אני כבר לא דורך שם) -
רישום הרכב ע"ש מישהו אחר - מה ההשלכות@MEM כתב ברישום הרכב ע"ש מישהו אחר - מה ההשלכות:
ליסה חדשה אם אני מעביר את הרכב על שמו והביטוח נשאר על שמי או
לא יודע תשאל אותם
