דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      TCRVOT

      TCRVO

      @TCRVO
      אודות
      פוסטים
      172
      נושאים
      18
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • דיון בנושא שירשור סוכני רכב אמינים
        TCRVOT TCRVO

        @גזלט אולי תשתף אותנו במי מדובר
        כי אמנם כל מי שפה הוא מומלץ ע"י לכה"פ אחד המשתמשים אבל גם על דיס צריך לדעת
        כמובן רק אם זה משהו שהסוכן היה אמור לדעת ובכל זאת הוא לא אמר לך

        עסקאות רכב

      • ראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור
        TCRVOT TCRVO

        נשמע מציאה
        אינסייט 2011 300000 קמ יד 3 10000 שח

        גמיש אבל לא עושה שפגט :)

        עסקאות רכב

      • מה זה אומר הודעה על זימון לדין מהמשטרה בלי שידוע לי על דוח כלשהו?
        TCRVOT TCRVO

        @גיל כתב במה זה אומר הודעה על זימון לדין מהמשטרה בלי שידוע לי על דוח כלשהו?:

        אני לא חושד אותך חלילה במשהו, רק מעלה אפשרויות מסתברות…

        החשדות לו יהי כי בכל מקרה לא אני נהגתי ברכב (השאלה היא רק מה חבר מוכשר הצליח לעולל)

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • מה זה אומר הודעה על זימון לדין מהמשטרה בלי שידוע לי על דוח כלשהו?
        TCRVOT TCRVO

        @גיל למה זימון לדין ולא דוח?

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • חידוש ששמעתי על הבטריה בפריוס - נכון או לא נכון, מזיק/מועיל
        TCRVOT TCRVO

        @EBA כתב בחידוש ששמעתי על הבטריה בפריוס - נכון או לא נכון, מזיק/מועיל:

        @TCRVO דבר ראשון תפעיל את מצב EV, שאומר שהרכב ימשיך לנסוע על סוללה כמה שהוא יכול, ואז תראה שזה לא באמת חסך כלום.
        הכי טוב לתת למחשב של טויוטה לנהל את זה, הוא מתוחכם מספיק.

        הדיון היה יותר לגופו של ענין - פחות בפרקטיקה
        חבר הגיע עם רעיון אמרתי לו דבר ראשון אני לא מכיר דבר שני אני לא בטוח שזה יעיל ולא מזיק גם בטווח הקצר, אז אני אשאל ע"ז באיזה פורום תותח (שאפו ל @מאיר ) שמסתמא אני יקבל בו תשובה ברורה לגוף הדיון

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • חידוש ששמעתי על הבטריה בפריוס - נכון או לא נכון, מזיק/מועיל
        TCRVOT TCRVO

        @נייטרון-חפשי כתב בחידוש ששמעתי על הבטריה בפריוס - נכון או לא נכון, מזיק/מועיל:

        @TCRVO מדבריך היה נשמע שברור לך שזה חוסך בדלק אבל שאלתך האם הנזק לסוללה/מנוע שווה את החיסכון.

        48b6b16d-a92c-4f3e-b8d1-1c0fb11df646-image.png

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • חידוש ששמעתי על הבטריה בפריוס - נכון או לא נכון, מזיק/מועיל
        TCRVOT TCRVO

        @נייטרון-חפשי כתב בחידוש ששמעתי על הבטריה בפריוס - נכון או לא נכון, מזיק/מועיל:

        @TCRVO כתב בחידוש ששמעתי על הבטריה בפריוס - נכון או לא נכון, מזיק/מועיל:

        להבנתי אין טעם בנסיעה רק סוללה במהירות גבוהה כי תוך רגע הסוללה תתרוקן ואז במקרה של האצה המנוע בנזין יסחוב לבד ובזבזת ב20 שניות מה שחסכת ב10 דקות, (יש כאן עוד הרבה נתונים לחשב ואכמ"ל).

        שומע בהחלט בזה גופא הסתפקתי

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מה זה אומר הודעה על זימון לדין מהמשטרה בלי שידוע לי על דוח כלשהו?
        TCRVOT TCRVO

        4f83fc93-0976-4318-815e-38c059fafd44-image.png
        זה מה שגיליתי להפתעתי באיזור האישי
        ואני לא מצליח לאתר / להבין מה זה
        מישהו מכיר?
        או יודע איך מבינים מה זה חוץ מלהמתין בסבלנות לדואר רשום?

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • חידוש ששמעתי על הבטריה בפריוס - נכון או לא נכון, מזיק/מועיל
        TCRVOT TCRVO

        @נייטרון-חפשי זה החלק של ההשערות שלי 🙂
        אחזיר לך בשאלה, כשאני נוסע על בטריה הרכב צורך דלק?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • חידוש ששמעתי על הבטריה בפריוס - נכון או לא נכון, מזיק/מועיל
        TCRVOT TCRVO

        חבר טען לי היום שיש אפשרות להגדיר באמצעות המחשב רכב שהבטריה של הפריוס תמשיך לפעול לבדה (בלי להפעיל את הבנזין) עד למהירות של 90 קמש מה שאומר שאם הבטריה טעונה במלואה יהיה אפשר לנצל אותה יותר גם בבינעירוני.
        שאלותיי:

        1. האם זה נכון?
        2. האם זה שווה בכלל (בלי קשר לנזק כמה זה בכלל יחסוך בדלק)?
        3. האם זה מזיק לטווח קצר (שנה שנתיים, כי לטווח ארוך זה מסתמא וודאי מזיק השאלה אם זה בטריה במצב טוב ובעל הרכב לא מעוניין להחזיק אותו לנצח אם הוא ירוויח מזה)?

        אשמח לשמוע דעת המבינים בעניין -מידיעה (השערות וסברות גם לי יש הרבה)
        תודה מראש

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • האם שווה להשכיר את הרכב הפרטי שלי לידידים בשביל לכסות את עלויות ההחזקה שלו?
        TCRVOT TCRVO

        @טוסון פחות מסתבר שהם יאהבו את זה מלכתחי’

        עסקאות רכב

      • האם שווה להשכיר את הרכב הפרטי שלי לידידים בשביל לכסות את עלויות ההחזקה שלו?
        TCRVOT TCRVO

        @MEM צודק מצאתי
        אני חיפשתי את זה בצד ג’
        כי אולי זה טענה שתעזור לך לחובה אבל היא לא תעזור לך לצד ג שזה יותר נפוץ

        עסקאות רכב

      • האם שווה להשכיר את הרכב הפרטי שלי לידידים בשביל לכסות את עלויות ההחזקה שלו?
        TCRVOT TCRVO

        @MEM איפוא מצאת את הסעיף הזה?
        אני לא מוצא

        עסקאות רכב

      • ידע הציבור ויזהר | רשימת תחנות דלק מפוקפקות
        TCRVOT TCRVO

        @מאיר כתב בידע הציבור ויזהר | רשימת תחנות דלק מפוקפקות:

        @EBA כתב בידע הציבור ויזהר | רשימת תחנות דלק מפוקפקות:

        כן כן, גם מהפורום הנידח הזה.

        מי נידח?

        זה גם עילה לתביעת דיבה (יאלללה מאיר 🙂 )

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • ידע הציבור ויזהר | רשימת תחנות דלק מפוקפקות
        TCRVOT TCRVO

        @דוד-המומחה כתב בידע הציבור ויזהר | רשימת תחנות דלק מפוקפקות:

        @TCRVO
        לא כתבת לכאורה …

        סיפור מקרה גם צריך לכאורה?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • ידע הציבור ויזהר | רשימת תחנות דלק מפוקפקות
        TCRVOT TCRVO

        @אלי-0 כתב בידע הציבור ויזהר | רשימת תחנות דלק מפוקפקות:

        נחמד שיש הרגשה שחזרתם מהר לתדלק, מישהו מכם בדק את זה מדוייק בהשוואה למדידות מדוייקות מתחנות אמינות אחרות?
        אני כן רושם בדיוק כל תדלוק ויש לי סטטיסטיקה מלאה וגם כשפעם אחת מילאתי דלק מהול (והיה לי בעיות התנעה קשות עד שתפסתי את העניין ותדלקתי תחנה אחרת חצי טנק שדי פתר את הבעיה) הסטטיסטיקה שלי הראתה צריכה גבוהה של הדלק המהול בחצי קמ"ל בלבד! שאפשר לומר שזה בטווח הטעות הסטטיסטית.
        לסיכום מנסיוני הארוך בהשוואת סטטיסטיקות מדויקות מול תחושות של נהגים בנושא צריכת דלק אני מצטער להגיד שאנשים בד"כ טועים לכל הכיוונים… שוב ושוב הנתונים מראים שהתחושות פשוט לא שוות כלום די אצל כולם…

        אצלך זה אולי לא יצא פער אבל אצלי זה יצר פער משמעותי בין תדלוק לתדלוק ואני עוקב כל הזמן (אני כבר לא זוכר מה היה הפער)
        אולי אני מדמיין כמו שמשתמע ממה שאתה כותב
        אבל מעניין שכשחזרתי לתחנת הבית שלי הדמיונות נעלמו מייד (וגם האשראי התגהץ פחות)
        בכל אופן כותרת השרשור היא לתשומת לב ולכן כל אחד ישים את ליבו אם נראה לו שיש פערים אז כדאי לעקוב - זה חוסך הרבה כסף

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • ידע הציבור ויזהר | רשימת תחנות דלק מפוקפקות
        TCRVOT TCRVO

        אני לא יודע מי מוהל מים ומי לא
        אני כן יודע שניסיתי כמה פעמים לתדלק בסדש ב 2 מקומות וזה היה ככ כיף לצאת משם ולדעת שחסכתי 1/2 שח לליטר
        אבל… רק עד לפעם הבאה שהייתי צריך לחזור לשם מדי מהר (לקח לי זמן לתפוס את זה אבל מאז ששמתי לב אני כבר לא דורך שם)

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • רישום הרכב ע"ש מישהו אחר - מה ההשלכות
        TCRVOT TCRVO

        @MEM כתב ברישום הרכב ע"ש מישהו אחר - מה ההשלכות:

        ליסה חדשה אם אני מעביר את הרכב על שמו והביטוח נשאר על שמי או

        לא יודע תשאל אותם

        שאר נושאים
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5
      • 8
      • 9
      • 3 / 9
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום