@מוטי-0 לפני שאתה רץ לטפל בזה
לי זה קרה לפני 10 חודשים וכמובן רצתי למוסך עם תוכניות מאין תבוא המשכנתא אבל שם הוא אמר לי שמנסיונו לא בטוח שזה טוטאל עדיף לאפס במחשב ורק אם זה חוזר שוב צריך לתקן את זה
ואם בכל זאת החלטת לטפל בזה יש אחד מאנ"ש בבני ברק (ולא בכפר) שמרכיב חלקים מפירוק במחירים סבירים רולי 0587874466 זמין בעיקר בוואטספ ולמי שבעידן גם ב SMS
TCRVO
-
מערכת ABS לפריוס 2008 -
מורה נהיגה קרית גתממליץ בחום על הולצמן בקרית גת 0523937007
אומנם קשוח למי שלא איתו בקצב אבל מהיר ומקצועי
מומלץ בפרט למי שמחפש מהיר וזול
הרוב אצלו עוברים בטסט ראשון (אני לא) אבל אלוף בקיצורי דרך וזמינות שיעורים,לי יצא אחרי טסט שלישי 5200 בערך לפני כשנה וד"ל
מחיר לשיעור לפני שנה+ 160 ש"ח
-
השלט לא מגיב בפריוס 2008@דניאל אשמח לשידוך
ותודה גם ל @נייטרון-חפשי אנסהלא בטוח שיותר קל להכניס את זה ב 45 שניות מלגמור את השיעורים ב 2דק’ בליל הסדר
-
השלט לא מגיב בפריוס 2008שלום לכולם אשמח אם למישהו יהיה פתרון בשבילי
ביום בהיר השלט הפסיק להגיב החלפתי בטריה אך לא הועיל
האם יש למישהו ניסיון בנושא?
לי יש חשד שזה אולי בעיה ברכב ולא בשלט כי שלל הכפתורים בדלת הנהג מגמגמים לעיתים ולפי מה שאמרו לי המערכת שקולטת את השלט נמצאת ג"כ בדלת זו
אשמח לעזרה
תודה רבה -
האם אפשר לשכפל את השלט הזה?@נייטרון-חפשי פתרון למעיישה או הפנייה למישהו יש לך?
-
קנייה מרוכזת, ביחד פלסטיקים של המזגנים!!@EBA אההה לא שמתי לב
מקווה שלא מאוחר מדי (אפשר עד 08:59)
https://he.aliexpress.com/item/1005006056029816.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.5.21ef586aQH0RnE&gatewayAdapt=glo2isr -
קנייה מרוכזת, ביחד פלסטיקים של המזגנים!!@EBA לכל הסט זה הכי זול + קופונים בכלל יצא לי 144 כל הסט.
-
האם אפשר לשכפל את השלט הזה?הי זה אולי לא כל כך קשור לפה אבל אם כבר מישהו פתח על זה שרשור אז…
אני כבר חצי שנה מנסה לאתר מישהו שישכפל לי שלט לפריוס 2008 ששבק חיים (וישאיר לי קצת כסף בכיס)
יש למישהו מידע בעניין? -
קנייה מרוכזת, ביחד פלסטיקים של המזגנים!!@דוד-המומחה כתב בקנייה מרוכזת, ביחד פלסטיקים של המזגנים!!:
@TCRVO מאפה בארץ ???
בבקשה כל המעוניין שיכתוב מהיכן הואנע על ציר בני ברק עפולה
-
קנייה מרוכזת, ביחד פלסטיקים של המזגנים!!@דוד-המומחה אני צריך את ABC
אם זה יצא מחיר טוב לא אכפת לי גם את D
תעדכן -
המלצת קניה למולטימדיה לפריוס 2008נחשפתי לאחרונה לפורום המכובד הזה
אך טבעתי במגוון ההצעות האוניברסליות שהוצעו פה
אם מישהו (@מיישה @מוטי-ברנד ?) יוכל לחוות דעתו על מה שאני מצאתי (מותאם לפריוס במחיר סביר) אשמח מאוד
תודה
מצ"ב הקישור דגם L2
https://he.aliexpress.com/item/1005005046310000.html?spm=a2g0o.cart.0.0.3b2f5c6ecytn6g&mp=1&gatewayAdapt=glo2isr
