@spider נשמע מחיר ממש יקר
אני בזמנו (לפני שנתיים) כנהג חדש אך לא צעיר
קיבלתי מביטוח ישיר 6600
ומלוביט דרך הראל כ 4600 (לא זוכר בדיוק)
TCRVO
-
אשכול סוכני ביטוח זולים, לכאורה אמינים וזולים.... -
בעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.@טאטל-ע
עדיין לא סגרתי איתה על אחוזים על הגנה עליה
אבל עכשיו ברצינות
אני לא מתכחש לחוויה שלך
אבל אצלי החוויה הייתה בדיוק הפוכה
אחרי האזהרה מכאן חששתי ממנה ולכן כמובן הקלטתי הכל למנוע בעיות אפשריות
אבל היא נתנה לי את המחיר הכי זול בפער של 2000 ש"ח מביטוח קודם ו1000 ש"ח מההצעה הכי זולה מקבילה
היא הסבירה לי ושלחה לי למייל מה עוד צריך לצרף (צילום 4 צדדים ועבר ביטוחי)
וגם כשהתקשרתי אליה (כבר פעמיים) אחרי שסגרתי את הביטוח בשביל שתסדר לי דברים היא הייתה זמינה (אחרי 2/3 הודעות במייל היא התקשרה אלי) וטיפלה לשביעות רצוני
אמת אי אפשר להיות איתה תמים, ואתה צריך לבדוק מה אתה רוצה ומה אתה מקבל, ומה סיכמת ומה קיבלת.
אבל לדעתי זה שווה את ההפרש
בפרט שבסוף אתה מקבל את מה שאתה צריך
יחליט כל אחד מה מתאים לו אבל לא הייתי פוסל על סמך חו"ד אחת אלא רק מגלה יותר ערנות לפרטים
אני כבר שלחתי אליה עוד כמה וחזרו מרוצים מההפרש ולא התלוננו על משהו אחר -
חוו"ד על הצעת ביטוח@aiib אם אני מבין נכון זה דרך ליברה אז למה שלא תנסה דרך רחל כמוזכר ב טקסט קישור
-
בעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.שם וטלפון: רחלי - 0528775929 הסוכנת המוזכרת לעיל של ליברה (עובדת שם בפועל)
רכב דגם ושנה: קורולה 2007 סאן
עבר ביטוחי: שנה וחצי
למי הביטוח: 24 ושנה רשיון
מחיר: 3011 חובה 1267 צד ג’ עם כל התוספות
חברת ביטוח: ליברה
מעלות: מחיר זול מכל הסוכנים שהובאו בשרשור
חסרונות: מהירה וקצרה
אם מה שנכתב לעיל אין לי נסיון
אבל לדעתי בדרך כלל המבוטח פחות צריך את הסוכן אלא רק הנפגע ובכל מקרה אם היא חזרה אלי מהמרכזיה של ליברה ושלחה לי את הטפסים מדומיין של ליברה אז מסתמא אוכל לפנות אליהם ישירות אם לא אקבל ממנה מענה
ולשם השוואת המחיר לפני זה הכי זול שמצאתי היה 6200 דרך שומירה
אז לפני שאתם עושים ביטוח שווה לעבור דרך הפורום תודה @מאיר -
למסירה חלקים לפריוס 2008מערכת רדיו המקורית עם כל הפלסטיקה למטה
הפלסטיק של המזגן הכי ימני (ליד דלת הנוסע) חדש
בעפולה או בבני ברק (רלבנטי לסופ"ש הזה)
רק בטלפון 0504165348 -
עזרה בקנית רכב משומש בסביבות 20000 ש"ח@טאייער דווקא לא
זה כבר עשיתי
אני משתדל לעקוב כמו כל מחפש רכב
רק ביקשתי שאם מזדמן למישהו לראות מציאה במפרט הנ"ל או כל רעיון שיקדם אותי
אשמח אם יבשר לי -
עזרה בקנית רכב משומש בסביבות 20000 ש"חאיזה כיף זה לרכב על שרשור קיים

קראתי בעניין את השרשור רציתי רק להצטרף
אני מחפש קורולה 2009 ומעלה לא רובוטי
בטווח 15 - 20 אלש"ח (כמובן מה שפחות עדיף)
קילומטראז’ עד סביבות ה 200K
עד יד 5 (נשמע לי סביר)
מראה חיצוני פחות קריטי מצב מכני יותר מעניין
אז אם מישהו יוכל להחכים אותי (וכמובן עדיף את מציאת הדור ואזור צפון)
אשמח מאוד
תודה מראש -
האם זה שווה את כיוון המחיר פריוס 2010 ב 25800@נייטרון-חפשי כתב בהאם זה שווה את כיוון המחיר פריוס 2010 ב 25800:
@TCRVO כן!
אבל מה כבר עוד יש לשאול שלא מתאים לפורום?מתאים אבל אולי זה כבר גולש מעניין הציבור
ברכב הוחלף מדחס + משאבת אינוורטר + 3 צמיגים + פלאגים+ מולטימדיה ומצלמות + משחק על המחיר הסופי שנראה קצת גמיש
האם לכל זה כן יש משמעות -
האם זה שווה את כיוון המחיר פריוס 2010 ב 25800@נייטרון-חפשי אתה עונה בחתימה?
-
האם זה שווה את כיוון המחיר פריוס 2010 ב 25800@נייטרון-חפשי כתב בהאם זה שווה את כיוון המחיר פריוס 2010 ב 25800:
כמה כן?
כי הקילומטראז’ נמוך יחסית לשנתון -
האם זה שווה את כיוון המחיר פריוס 2010 ב 25800@נייטרון-חפשי מקורי לא נבדק
-
האם זה שווה את כיוון המחיר פריוס 2010 ב 25800@נייטרון-חפשי תוקן
-
האם זה שווה את כיוון המחיר פריוס 2010 ב 25800https://www.yad2.co.il/vehicles/item/ldpg5gkj
אשמח לשמוע חו"ד -
מסך מהירות פריוס מפסיק לעבוד@צילפינגים וכנ"ל גם @נייטרון-חפשי
-
נורת אזהרה כתומה - VSC@אליחי אצלי כנ"ל הנורות, וזה היה סוללה גמורה ואח"כ נוסף גם משאבת אינוורטר שתוקנה ואז חזר רק לסוללה וב"ה עובד מצוין ובעז"ה שימשיך הלאה כך
-
הקטינו לי את המסך בפורום@מאיר כתב בהקטינו לי את המסך בפורום:
@TCRVO זה עומד לי בראש ואני מתלבט לגבי הפתרון הטוב ביותר אבל אני לא שוכח מזה (וגם אם אשכח - מזכירים לי את זה מכל הכיוונים…)
כרגע אני רואה שזה בכלל נעלם
זה הפתרון?
או שזה זמני? -
הקטינו לי את המסך בפורום
אני פחות התחברתי אבל אולי אחרים ממש אוהבים את זה
מעניין? -
מורה. נהיגה. קרית גת .מודיעין. -
המלצה לשמירת אורך החיים של הבטרייה בפריוס@מאיר רק בעיה אחת יש שאצלי בשלט עובד רק הכפתור פתיחה (אני נועל ע"י לחיצה פעמים עליו)
-
המלצה לשמירת אורך החיים של הבטרייה בפריוס@הכל-בעזרת-השם כתב בהמלצה לשמירת אורך החיים של הבטרייה בפריוס:
@TCRVO כתב בהמלצה לשמירת אורך החיים של הבטרייה בפריוס:
הייתי היום במוסך והוא נתן לי פתרון פשוט והגיוני
הרי חלק גדול מהבלאי בבטריה הוא תוצר הזמן ולא דווקא השימוש, בלאי שנוצר בין היתר מהתחממות הבטריה באקלים הישראלי (המאוד נח)
ולכן הוא נתן לי טיפ מאוד פשוט שאני משום מה לא חשבתי עליו
בדגם שיש לי בכל אופן (2009) יש וילון נגלל בתא המטען שלטענתו נוצר בדיוק בשביל זה שיסגרו אותו תמיד וכך תרד משמעותית השפעת החום הישיר על הבטריה שנמצאת בירכתי תא המטען
מקווה שבאמת יביא תועלת לי ולכולםאני הייתי גם מוסיף מגיני רוח לחלונות ומשאיר חלונות פתוחים ס"מ 1 וככה תמיד יהיה יותר נעים להיכנס לרכב בימים החמים
נעילת שלט בפריוס נועלת את החלונות עד הסוף
