@יוני כתב ברישום רכב בשביל פטור מאגרת רישוי:
@aiib כתב ברישום רכב בשביל פטור מאגרת רישוי:
זה אפשרי ומקובל שבוע אחרי שעשיתי ביטוח לעשות ביטוח מחדש דרך סוכן אחר?
אני חושב שיש חברות שנותנות על זה קנס תבדוק את זה
הרעיון הוא שביטוח לקצת זמן יקר ולכן יש כאלה שצריכים ביטוח לחודש ועושים לשנה ומבטלים אז החברה הרבה פעמים קונסת
אני עשיתי ביטוח על רכב ביום חמישי, ביום ראשון עשיתי תאונה והרכב שלי הושבת ביום שני ביטלתי את הביטוח ושילמתי סה"כ 84 ש"ח + השתתפות עמית 2500 בערך וחברת הביטוח שילמה כ 15K
ללא שום קנסות על סיום מוקדם
רק הצטערתי שלא עשיתי מקיף הייתי משלם עוד כמה שקלים ומרוויח 3K 




