דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      ש

      שרולצ'ה

      @שרולצ'ה
      אודות
      פוסטים
      122
      נושאים
      0
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • לעריקים להקפיד יותר לתקן פנסים ותקלות נראות לעין
        ש שרולצ'ה

        בקצב הזה צריך לברך ברכות התורה לפני שנכנסים לפורום.

        שאר נושאים

      • עזרה הדדית לתיקוני רכב
        ש שרולצ'ה

        אם כבר יוזמה כזאת
        למה לא לבדוק את האפשרות של שת"פ עם 2/3 מוסכים באזורים שונים ומי שפונה מהפרום יקבל מחיר מסוים לטיפול 10,000 לא כולל החלקים, שלדעתי מומלץ לרכוש לבד כדי לוודא שסוג השמן איכותי והפילטר מקורי,
        לדעתי יש כאן מספיק רכבים כדי לקבל הוזלה משמעותית על העבודה…
        ככה זה גם חוקי גם זול וגם נוח.

        הצעות יעול

      • פריוס - האמין ביותר! האומנם?
        ש שרולצ'ה

        נראה שהרוב שמושכים יותר לכיוון הפריוס נוגעים בדבר כבעלים של הרכב בהווה,
        בנוסף לאלו שכתבו שזה ויכוח… לא היה כאן ויכוח על מציאות אלא על חשיבה שונה ברכישת רכב, אני אישית חושב שהמידע שעבר כאן בין השורות יכול להועיל להמון שעד היום היה ברור להם שחסכון בכסף/מניה בטוחה התושבה היא פריוס, מה שיגרום להם לחסוך כסף ולחשוב בצורה שונה…

        נ.ב אין טעם לרשום בסוף כל הודעה “מיצתי את הויכוח” ובכו"א להמשיך 😉

        הדרכות וטיפים - עסקאות רכב

      • ייעוץ בקניית רכב
        ש שרולצ'ה

        @יעקב לא רואה סיבה לברוח מכזאת עסקה,
        מובן שמי שמחזיק כמה רכבים לצורך עבודה שוטפת לא ידע לענות על כל השאלות וזה גם הסיבה שכנראה מוכן להתגמש, פשוט לקחת למוסך טוב ולהסביר לו את הסיפור כדי שיבדוק באמת הכל כמו שצריך…

        אם אותו חשמלאי ימכור את הרכב לאדם פרטי, ואותו אחד יפרסם ביד 2 (ואולי גם ביותר יקר) וידע לתת פרטים על סמך שנה שהחזיק ברכב, פתאום זה כן יהיה בסדר?!

        עסקאות רכב

      • פריוס - האמין ביותר! האומנם?
        ש שרולצ'ה

        מצטרף כאן למה שנכתב על הפריוס, בהחלט אין חולק שמדובר ברכב עם מנוע אמין אבל הלהיטות שיש סביבו בלי לחשוב על המחיר הגבוה שמשלמים בקנייה שלא תמיד מצדיק את הנתונים וכן תיקונים שלרוב התשובה שלהם שזאת “רק” המחלה של הפריוס, אכילת שמן, וכן סיכון של סוללה שעלול לגנוב את כל החסכון בדלק,
        זה שהוא מגיע לק"מ גבוהים זה ממש לא מה שמבדל אותו מכל רכב יפני אחר שהנה הוא יותר אמין, פשוט לאנשים שווה לתקן גם במחיר גבוה כי 100% שהם יקבלו תמורה למחיר, מה שלא יקרה במיצובישי לנסר במאזדה 3 פוקוס דור 2 קורולה וכדו’ שיכולים להגיע לק"מ דומה וראיתי ושמעתי לא מעט כאלה, רק לבעל הרכב וכן לקונה יש גבול כמה הוא מוכן להשקיע יחסית לשווי הרכב.

        הדרכות וטיפים - עסקאות רכב

      • פריוס - האמין ביותר! האומנם?
        ש שרולצ'ה

        @shine יש הבדל בין נהג שקונה רכב על מנת ש-80% מהיום הוא יהיה על הכביש והנתון היחיד שמעניין אותו זה ליצור רווח ולא שהתשלום על הנסיעה יתקזז לו עם הדלק, שבכזה מקרה גם אם הוא יצטרך להחליף אפי’ מנוע זה משתלם לו בסוף התקופה, והחסכון והרווח מפצה לו על הכל.
        לבין אדם פרטי שגם אם הוא נוסע המון אין לו הבטחה שבסוף התקופה החסכון יפצה אותו על הירידת ערך, שזה מחיר הקנייה תיקונים יקרים סיכון של בטריה ועוד כל מה שנדון כאן למעלה.

        הדרכות וטיפים - עסקאות רכב

      • סקר בעניין עיצוב השרשורים.
        ש שרולצ'ה

        מה הצורך בעצם בהדגשה של תגובה ראשונה
        כמעט תמיד זה התגובה של פות"ש,
        לדעתי עדיף סימון או כיתוב שמעיד על כך,
        כרגע זה אמנם נראה חדשני אבל כבד מידי לעין…
        תודה רבה על הרצון להועיל ולשפר יישר כוח

        הודעות המערכת

      • קניתי מיצובישי אאונטלנדר וברשיון לא כתוב כמה מקומות איך אני יודע האם זה 5 או 7 - מושבים ?
        ש שרולצ'ה

        @אין-על-קורולה-בעולם
        אם עוזר לך בדקתי בעוד כמה מקומות, בכולם הוא רשום כ-5 מק’

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • הצילו... חייב להשיג אלטרנטור לפיקאסו C4.
        ש שרולצ'ה

        @mdy
        בהצעות שקיבלתי היה מופיע גם שם המוסך,
        אפשר לשלוח בקשה ולראות מי המציעים ולבדוק עליהם בגוגל…

        חלקי חילוף

      • פריוס - האמין ביותר! האומנם?
        ש שרולצ'ה

        @טידה אני מניח שלא נהגת מעולם על פוקוס, מדובר ברכב נוח מאד ויציב בפער משאר הרכבים בקטגוריה שלו,
        וכמעט ללא רעשי כביש בשונה מהפריוס,
        בנוסף לא חושב שבאו להשוות בינהם כי מדובר ברכבים שונים לגמרי, אלא יותר לתת מודעות שלא חייבים לשלם יקר על נתונים שלא שווים את זה רק כי מדובר בפריוס,

        אני אישית כותב את הדברים ולא כדי למשוך לכיוון הפוקוס המאזדה או הלנסר וכדו’ אלא רק כי חבריי האברכים לפעמים כמעט ולוקחים משכנתא רק כי זה פריוס, בעיניי זה לא שווה את זה, מרגיש כבר שצריך לעורר במיוחד לפני שבועות על האלילות שיש על הפריוס

        הדרכות וטיפים - עסקאות רכב

      • האם כדאי לתבוע את הסוכן ביטוח שלי
        ש שרולצ'ה

        @ישראליי כתב בהאם כדאי לתבוע את הסוכן ביטוח שלי:

        היום הבאתי לו את ההוכחה בשיחה שהוא מכר לי גם ביטוח שמשות

        אני חושב שלא כדאי לך לספק לו את ההוכחות שיש לך
        מעבר לזה שזה לא יפתור כלום בינכם זה גם נותן לו אפשרות להתארגן על ראיות כנגד שלא בטוח שיהיו נכונות
        אבל יעזרו לו בבי"ד או רב לאן שבסוף תלכו,
        לדעתי אין טעם שתדבר איתו על העניין זה לא יפתר ככה
        ממליץ לך לדרוש ממנו להפגש יחד אצל רב כדי להשים את זה מאחריכם

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • חוסר בלימה במצב ניוטרל
        ש שרולצ'ה

        @Y.M אני חושב שכל בעל רכב מכיר פחות או יותר את הטאץ’ של דוושת הברקס ברכב שלו,
        לדעתי כשהתחלת להאט לא קיבלת עצירה כמו שאתה מכיר מכוון שאין בלימה של הגיר ולקראת הסוף הוצרכת בהפתעה לבלום לבד 100% ממהירות הרכב ולאחר שזה לא האט זה היה נראה חשוד, אני חושב שזה תקין, בפרט בגלל שכתבת שלא ידעת שהרכב היה על ניוטרל.
        (אך בכו"א אסתייג מכוון שמדובר בבלמים)

        אם תרצה לבדוק שזה אכן כך, תיסע בכביש ריק תכניס לניוטרל ותבלום כביכול בהפתעה ותראה שהמצב יהיה דומה, ק"ו בירידה שנוסף משקל הרכב על המהירות.
        (סליחה אם זה נראה פתרון פסיכולוגי יותר ממכני)

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • תאונה קטנה
        ש שרולצ'ה

        @פריוס-אפור
        אם אתה תובע טמבון אתה גורם לה לעליית הפוליסת ביטוח בעתיד,
        לא שאתה מחויב לחשוש מההשלכות, אלא שאם השריטה לא מוגדרת מבחינתך כנזק וזה נטו בשביל לקבל יותר ממה שקרה. לענ"ד לא הוגן ואולי גם אסור כלפיה וכלפי חברת הביטוח,

        מעריך את הויתור, המעביר על מידותיו מעבירין לו על כל פשעיו, העגמת נפש שנגרמת לאנשים בתהליך הזה שורטת יותר ולא רק את הרכב…

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • בקשת ייעוץ | מעשה שארע בקניית צמיגים
        ש שרולצ'ה

        @המאעסטר ממה שזכור לי, ברכישת צמיגים דרכם כתוב ההתקנה חינם, הם יכולים לטעון שהמחיר הוא לצמיגים בלבד, וההתקנה חינם אך לא מחייבת.
        אם כבר תלונות ששמעתי וקרו לי זה שהם דוחים את זמן המסירה ולא באמת מתאמים אם לא התקשרת אליהם לנדנד…

        הדרכות וטיפים - טיפולים, אחזקה ותקלות

      • כמה לדרוש על תאונה כזו
        ש שרולצ'ה

        @קלאטש לא אמרתי שלא והוא לא אמור לצאת מופסד,
        רק ציינתי שהגבול כמה ומה צריך להינתן מרב ולא מהצעת מחיר.

        הוא כתב על עניין הגזל מחברת הביטוח לכן כתבתי שצריך להזהר גם עם האדם עצמו אפי’ שהוא אשם

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • פריוס - האמין ביותר! האומנם?
        ש שרולצ'ה

        @MENI כתב בהודעה חשובה לכל מחפשי המציאות בפריוס.:

        על הגיר שלהם שמעת

        זה רק משנתון 2011 ומעלה,
        השנתונים הנמוכים יותר עם מנוע וגיר אמינים מאד

        הדרכות וטיפים - עסקאות רכב

      • טומבון חדש או שניתן לתקן?
        ש שרולצ'ה

        @אברימי-הסוכן
        אם זה רק טמבון תבדוק את האפשרות לפרק אותו ולשלוח לכפר לתיקון כך גם תרוויח שהרכב לא נכנס, יש כאלה שעושים זאת בעבור תשלום

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • יש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים)
        ש שרולצ'ה

        @בעש-ט כתב ביש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים):

        נראה לי שהוו גרירה ג"כ מסביר קצת את המחיר (כנראה עבר הרבה) לא?

        להרבה מאאוטלנדר בשנתונים האלו יש וו גרירה נשלף,
        אם אני לא טועה זאת תוספת שמגיעה מהחברה, וסיכוי שהוא כלל לא היה בשימוש…
        @נהג-אלוף ביחס ליד 2 זה מחיר זול, וק"מ דיי נדיר לאאוטלנדר בשנתון הנ"ל

        שלא תחשדו בסוף שזה רכב שלי…

        עסקאות רכב מציאה יד 2 שווה

      • פריוס - האמין ביותר! האומנם?
        ש שרולצ'ה

        @שלמה-א-0 כתב בפריוס - האמין ביותר! האומנם?:

        זו דעתי אשמח שתגיבו

        ההשוואה לא הייתה בין פריוס לא מתוחזקת לרכב יפני אחר מתוחזק שאז זה נכון מה שאתה כותב,
        אלא בין פריוס של אברך למיצובישי מאזדה קורולה גם של אברך ועדיין בתוקף כל שנכתב כאן…

        כמו שנכתב למעלה אין חולק שפריוס הוא רכב אמין,
        המטרה כאן היא לגלות שיש חיים מחוץ לפריוס, ולא תמיד החסכוני בדלק ליום יום הוא החסכוני בכיס בסוף התקופה שלך עם הרכב.

        הדרכות וטיפים - עסקאות רכב

      • חישני רוורס שהפסיקו לעבוד
        ש שרולצ'ה

        @אלי-ר הצג של החיישנים כן פועל ?
        אם כן על הצג עצמו יש לחצן שמשתיק אותו,
        בנוסף למה שכתב @זיק-המבריק מוח של חיישניים זה לא דבר שמופקע אם נהרס בפרט אם הם מותקנים ברכב כבר כמה שנים, תבדוק חיבורים + פיוז ואם זה לא נפתר אפשר להזמין מעלי אקספרס ולהחליף רק את המוח זה זול ולא מסובך.

        טיפולים, אחזקה ותקלות
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 1 / 4
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום