@אליחי כתב באוריס או ורסו:
אני יודע שאוריס עם ספסל מאחורה זה לא בדיוק לבן לגמרי
ניסוח עדין מידי!
אין לזה שום דבר שקרוב לחוקי, לא בטיחותי בכלל (תאונה קלה מאחור וחלילה…) וגם במקרה של תאונה בעייתי מאוד מבחינת הביטוח.
לגופו של ענין - בנסיעה של 2000 ק"מ בחודש- שרובם המכריע בבינעירוני מן הסתם, אם תלך על הקארנס דיזל כהמלצת @צילפינגים לא חושב שתשלם על הדלק הרבה יותר מאשר באוריס. ואגב הוא רכב נוח וחזק בלא השוואה לאוריס.
