דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      ש

      שמואל10

      @שמואל10
      אודות
      פוסטים
      249
      נושאים
      5
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      1
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • האם כדאי לקנות רכב מסוכנות?
        ש שמואל10

        @דוד-מלך
        אוי ואבוי !!
        אתה צריך לשנות את הנושא ל’האם לקנות רכב מישי מזרחי עסקי רכב’ (רק שלפעמים הוא קורא לעצמו שי)
        לדעתי יש כמה שרשורים עליו, ולא רק פה.

        בכל מקרה, פה בפורום תקבל תשובה חד משמעית שלילית על כל סוכנות

        עסקאות רכב

      • כמה עולה הפרמיית ביטוח לאחר תביעה
        ש שמואל10

        @צביי
        סעיף ג מפרש את המונח ‘תביעה’ כתביעה ששולמו בשלה תגמולי ביטוח … בסכום העולה על 5000 ש"ח.
        כך שפחות מזה לא נחשב תביעה

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • התקנת מצלמת דרך
        ש שמואל10

        בשביל מה לחבר למצלמה הקדמית??? זה יצור בעייה שהמצלמה לא תדלק ברוורס. תקן אותי אם אני טועה.
        יש למצלמה אחורית חיבוא יעודי במולטימדיה.

        מדובר על המצלמת דרך האחורית

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2
        ש שמואל10

        @שמואל-2
        באמת חבל שלא בדק, נראה לי דווקא החבר’ה בנתניה יודעים לבדוק מצוין…

        מדברים רכב

      • יונדאי I 30 שנה 2009 - 16,000 שווה?
        ש שמואל10

        @מאיר-8
        מעבר לעניין ההשכרה
        אל תשכח שמדובר ברכב בן 17, והוא אפילו לא קורולה 😉
        בסופו של דבר הקילומטר הוא לא חזות הכל, הרי לא תיקח רכב בן שלושים עם 50K ק"מ…
        בנוסף המחיר נראה לי מופרז ביותר

        לשם דוגמא גיסתי קנתה לפני 4-5 שנים I30 שנת 2010 עם כ 80K ק"מ מיד ראשונה באזור המחיר הזה (מחיפוש עצמאי ביד 2)

        עסקאות רכב

      • אני צריך אישור בלמים?
        ש שמואל10

        @טוסון למיטב ידיעתי רק משנה הבאה

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • וויז ללא חשש מראית העין...
        ש שמואל10

        @קורולה-אברכים כתב בוויז ללא חשש מראית העין...:

        אמיתי?!

        במו"ע כן.

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • עכשיו תורי... עזרה בבחירת רכב, אשמח אם תכנסו!
        ש שמואל10

        @תלת-גוונא כתב בעכשיו תורי... עזרה בבחירת רכב, אשמח אם תכנסו!:

        @מאיר כתב בעכשיו תורי... עזרה בבחירת רכב, אשמח אם תכנסו!:

        מה עם זה?

        https://www.yad2.co.il/s/c/utjajkjv

        בקצב שהוא מוריד שם את המחיר הייתי סוחט אותו עוד קצת למטה

        לא אמיתי !
        הרגע ממש הוא העלה חזרה ל 45

        כנראה שהרבה מהפורום התקשרו אליו בבת אחת (אחרי 20 יום בלי טלפונים…)

        מחיר מלפני מחיר
        פחות מדקה ₪45,000
        כ־4 שעות ₪34,000
        יומיים ₪38,000
        4 ימים ₪39,500
        9 ימים ₪39,990
        15 ימים ₪40,999
        18 ימים ₪42,999
        20 ימים ₪44,900
        המודעה נראתה לראשונה לפני 20 ימים

        עסקאות רכב

      • האם כדאי לתבוע את הסוכן ביטוח שלי
        ש שמואל10

        @ישראליי
        אם הביטוח לא היה תקף והוא לא עשה דבר לתקן זאת, יתכן והוא חייב לך את עלות הביטוח ששילמת למשך כמה חודשים.

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • כמה יעלה לתקן דבר כזה? זה טויוטה אוונסיס
        ש שמואל10

        @גיל כתב בכמה יעלה לתקן דבר כזה??? זה טויוטה אוונסיס:

        @טייס-קרבי אוונסיס לא כדאי לגעת,
        עיין למשל כאן.

        לפי מה שאני שמעתי בעבר כשקצת ביררתי, היה מדובר בעיקר על הגיר שלמיטב זכרוני זה אותו הגיר המדובר של הורסו, מעבר לזה, חלקים נדירים יותר וממילא גם יקרים יותר (ודאי בהשוואה לקורולה).
        בהנחה ובזה זה מסתכם, לענ"ד ( לולא דברי ר’ @גיל )לא הייתי מגדיר זאת כ’לא לגעת’ באופן גורף.

        עריכה: עכשיו אני רואה שכבר ר’ @גיל כתב ע"ז בספולייר שהבעיה היא הגיר וע"ז אני שואל האם גם לגבי הורסו זו ההגדרה- ‘לא לגעת’, או שהכל ענין של מחיר?

        אני אישית חושב שאם הורסו היתה נמכרת במחיר הגיוני היא היתה שווה אחרי הכל, אלא שלקנות רכב במחיר מופקע בגלל האמינות בזמן שהגיר מועד לפורענות זה לא מצדיק את עצמו,
        את האוונסיס לעומת זאת אתה קונה במחיר של קורולה ואולי פחות, מקבל מרווח ופינוק משמעותית יותר, ולוקח סיכון של גיר-כמובן גם משתדל לתחזק נכון.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מחפש לקנות פריוס
        ש שמואל10

        @נהוראי
        קצת מעל המחיר שלו (יתכן ואפשר להוריד), וקצת מעל הק"מ שלו ( לא מומלץ להוריד…).

        עסקאות רכב

      • משמים אין לי מספר רכב בתמונה
        ש שמואל10

        @אבי-ים כתב במשמים אין לי מספר רכב בתמונה:

        תנסה להתלונן במשטרה

        רק אם אתה לא עריק כמובן

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • צריכת דלק מוגזמת בעיר | אאוטלנדר 2014
        ש שמואל10

        @tzvihe2 כתב בצריכת דלק מוגזמת בעיר | אאוטלנדר 2014:

        מבדיקה שעשיתי עם טנק שאני ממלא ונוסע רק בתוך העיר - נסיעות ממש ממש קצרות, ילדים לגן קניות וכדו’ יצא לי באזור 4 ק"מ לליטר

        אחת הטעויות של האנשים שהם מגדירים הכל בהגדרה כוללת ‘כמה הרכב לוקח בעיר’
        ‘העיר’ זה משתנה כמובן באיזה עיר, מישורית או הררית, פקוקה או פתוחה, נסיעות קצרות יותר או פחות, נוסיף לזה מזגן כן או לא, וכמובן איזה רגל לוחצת על הדוושה (משמעותי מאוד!)
        מה שאתה מתאר כאן זה התוואי שצורך הכי הרבה דלק נסיעות קצרות מה שכולל הרבה הנעות, הרבה התחלות נסיעה מה שאומר מנוע קר האצות, ואם התוואי נסיעה הוא גם הררי, אז אין כאן שום דבר חריג.

        אני רואה שגם כעי"ז כתב לך @יצחק-רשטונ

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • כמה שווה טויוטה קורולה 2010
        ש שמואל10

        @א.ב. כתב בכמה שווה טויוטה קורולה 2010:

        הקורולה התפרסמה בגלל שהיא טויוטה

        ההפך הוא הנכון, הקורולה היא אחת מהדגמים שהפכו את טויוטה לטויוטה

        עסקאות רכב

      • רכב שנקנה עם סדק בשמשה
        ש שמואל10

        @יעקבי כתב ברכב שנקנה עם סדק בשמשה:

        הלכתית מה היחס לנושא הזה.

        יש פה שאלה?

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • סיפור שהתחיל בטיפול עשר אלף אצל בן דוד והסתיים בממיר קטליטי..
        ש שמואל10

        @ראובן-שבתי
        אני טיפלתי כמה פעמים בואדי ג’וז הבאתי את החומרים (כ200 ש"ח) ושילמתי על העבודה עוד 50 ש"ח.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • הוספת מקומות מיצובישי אאוטלנדר
        ש שמואל10

        @זה-לזה כתב בהוספת מקומות מיצובישי אאוטלנדר:

        האם זה יהפך לחוקי?

        לא.
        ועיין כאן

        עסקאות רכב

      • אפשר לדחות טסט?
        ש שמואל10

        @אבי-ים כתב באפשר לדחות טסט?:

        לכאורה קיבלת הארכה ל-30 יום
        https://www.gov.il/he/pages/news-e-0103-2

        מדובר ברישיונות רכב שתוקפם פג מ-1 במרס 2026 ועד 11 במרס 2026,
        אצלו פג יום אחד קודם.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • ג'ק הרמה לרכב מומלץ ב 129 ש"ח מבצע!!!
        ש שמואל10

        @mik6868

        כל דבר לגופו אבל בגדול אפשר למצוא במבצעים דברים ממש משתלמים.

        כמו זה וגם זה שאת שניהם קניתי לאחרונה וממש מרוצה.

        לשים לב גם שהמבצעים (רובם או כולם) רק באתר.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • האם באמת בודקים הכל בטסט לרכב
        ש שמואל10

        @חיים-ברזל
        הנדברקס תמיד בודקים

        טיפולים, אחזקה ותקלות טסט
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום