@דוד-מלך
אוי ואבוי !!
אתה צריך לשנות את הנושא ל’האם לקנות רכב מישי מזרחי עסקי רכב’ (רק שלפעמים הוא קורא לעצמו שי)
לדעתי יש כמה שרשורים עליו, ולא רק פה.
בכל מקרה, פה בפורום תקבל תשובה חד משמעית שלילית על כל סוכנות
@דוד-מלך
אוי ואבוי !!
אתה צריך לשנות את הנושא ל’האם לקנות רכב מישי מזרחי עסקי רכב’ (רק שלפעמים הוא קורא לעצמו שי)
לדעתי יש כמה שרשורים עליו, ולא רק פה.
בכל מקרה, פה בפורום תקבל תשובה חד משמעית שלילית על כל סוכנות
@צביי
סעיף ג מפרש את המונח ‘תביעה’ כתביעה ששולמו בשלה תגמולי ביטוח … בסכום העולה על 5000 ש"ח.
כך שפחות מזה לא נחשב תביעה
בשביל מה לחבר למצלמה הקדמית??? זה יצור בעייה שהמצלמה לא תדלק ברוורס. תקן אותי אם אני טועה.
יש למצלמה אחורית חיבוא יעודי במולטימדיה.
מדובר על המצלמת דרך האחורית
@שמואל-2
באמת חבל שלא בדק, נראה לי דווקא החבר’ה בנתניה יודעים לבדוק מצוין…
@מאיר-8
מעבר לעניין ההשכרה
אל תשכח שמדובר ברכב בן 17, והוא אפילו לא קורולה 
בסופו של דבר הקילומטר הוא לא חזות הכל, הרי לא תיקח רכב בן שלושים עם 50K ק"מ…
בנוסף המחיר נראה לי מופרז ביותר
לשם דוגמא גיסתי קנתה לפני 4-5 שנים I30 שנת 2010 עם כ 80K ק"מ מיד ראשונה באזור המחיר הזה (מחיפוש עצמאי ביד 2)
@טוסון למיטב ידיעתי רק משנה הבאה
@תלת-גוונא כתב בעכשיו תורי... עזרה בבחירת רכב, אשמח אם תכנסו!:
@מאיר כתב בעכשיו תורי... עזרה בבחירת רכב, אשמח אם תכנסו!:
מה עם זה?
בקצב שהוא מוריד שם את המחיר הייתי סוחט אותו עוד קצת למטה
לא אמיתי !
הרגע ממש הוא העלה חזרה ל 45
כנראה שהרבה מהפורום התקשרו אליו בבת אחת (אחרי 20 יום בלי טלפונים…)
מחיר מלפני מחיר
פחות מדקה ₪45,000
כ־4 שעות ₪34,000
יומיים ₪38,000
4 ימים ₪39,500
9 ימים ₪39,990
15 ימים ₪40,999
18 ימים ₪42,999
20 ימים ₪44,900
המודעה נראתה לראשונה לפני 20 ימים
@ישראליי
אם הביטוח לא היה תקף והוא לא עשה דבר לתקן זאת, יתכן והוא חייב לך את עלות הביטוח ששילמת למשך כמה חודשים.
@גיל כתב בכמה יעלה לתקן דבר כזה??? זה טויוטה אוונסיס:
@טייס-קרבי אוונסיס לא כדאי לגעת,
עיין למשל כאן.
לפי מה שאני שמעתי בעבר כשקצת ביררתי, היה מדובר בעיקר על הגיר שלמיטב זכרוני זה אותו הגיר המדובר של הורסו, מעבר לזה, חלקים נדירים יותר וממילא גם יקרים יותר (ודאי בהשוואה לקורולה).
בהנחה ובזה זה מסתכם, לענ"ד ( לולא דברי ר’ @גיל )לא הייתי מגדיר זאת כ’לא לגעת’ באופן גורף.
עריכה: עכשיו אני רואה שכבר ר’ @גיל כתב ע"ז בספולייר שהבעיה היא הגיר וע"ז אני שואל האם גם לגבי הורסו זו ההגדרה- ‘לא לגעת’, או שהכל ענין של מחיר?
אני אישית חושב שאם הורסו היתה נמכרת במחיר הגיוני היא היתה שווה אחרי הכל, אלא שלקנות רכב במחיר מופקע בגלל האמינות בזמן שהגיר מועד לפורענות זה לא מצדיק את עצמו,
את האוונסיס לעומת זאת אתה קונה במחיר של קורולה ואולי פחות, מקבל מרווח ופינוק משמעותית יותר, ולוקח סיכון של גיר-כמובן גם משתדל לתחזק נכון.
@נהוראי
קצת מעל המחיר שלו (יתכן ואפשר להוריד), וקצת מעל הק"מ שלו ( לא מומלץ להוריד…).
@tzvihe2 כתב בצריכת דלק מוגזמת בעיר | אאוטלנדר 2014:
מבדיקה שעשיתי עם טנק שאני ממלא ונוסע רק בתוך העיר - נסיעות ממש ממש קצרות, ילדים לגן קניות וכדו’ יצא לי באזור 4 ק"מ לליטר
אחת הטעויות של האנשים שהם מגדירים הכל בהגדרה כוללת ‘כמה הרכב לוקח בעיר’
‘העיר’ זה משתנה כמובן באיזה עיר, מישורית או הררית, פקוקה או פתוחה, נסיעות קצרות יותר או פחות, נוסיף לזה מזגן כן או לא, וכמובן איזה רגל לוחצת על הדוושה (משמעותי מאוד!)
מה שאתה מתאר כאן זה התוואי שצורך הכי הרבה דלק נסיעות קצרות מה שכולל הרבה הנעות, הרבה התחלות נסיעה מה שאומר מנוע קר האצות, ואם התוואי נסיעה הוא גם הררי, אז אין כאן שום דבר חריג.
אני רואה שגם כעי"ז כתב לך @יצחק-רשטונ
@א.ב. כתב בכמה שווה טויוטה קורולה 2010:
הקורולה התפרסמה בגלל שהיא טויוטה
ההפך הוא הנכון, הקורולה היא אחת מהדגמים שהפכו את טויוטה לטויוטה
@ראובן-שבתי
אני טיפלתי כמה פעמים בואדי ג’וז הבאתי את החומרים (כ200 ש"ח) ושילמתי על העבודה עוד 50 ש"ח.
@אבי-ים כתב באפשר לדחות טסט?:
לכאורה קיבלת הארכה ל-30 יום
https://www.gov.il/he/pages/news-e-0103-2
מדובר ברישיונות רכב שתוקפם פג מ-1 במרס 2026 ועד 11 במרס 2026,
אצלו פג יום אחד קודם.
@חיים-ברזל
הנדברקס תמיד בודקים