גם לי זה היה בטויוטה קורולה 2005 מצבר יחסית ישן וקטן (בן 3),
אחרי נסיעה ארוכה ומאמצת עשה קצת בעיות בהתנעה, אבל חזר לעצמו תוך כמה פעמים.
עד לפעם הבאה…
[הערה: כדאי כשמתניעים ונתקלים בבעיית מצבר, לא למשוך את ההתנעה הראשונה כי זה גומר את המצבר, אלא לנסות קצרות פעם אחת שמכניס את המנוע ל’שוונג’, ואז להוציא ולהכניס שוב עם גז פול ובעז"ה יצליח]






