דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      ק

      קלאטש

      @קלאטש
      אודות
      פוסטים
      307
      נושאים
      17
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • מצבר לא מניע לאחר נסיעה ארוכה
        ק קלאטש

        גם לי זה היה בטויוטה קורולה 2005 מצבר יחסית ישן וקטן (בן 3),
        אחרי נסיעה ארוכה ומאמצת עשה קצת בעיות בהתנעה, אבל חזר לעצמו תוך כמה פעמים.
        עד לפעם הבאה…

        [הערה: כדאי כשמתניעים ונתקלים בבעיית מצבר, לא למשוך את ההתנעה הראשונה כי זה גומר את המצבר, אלא לנסות קצרות פעם אחת שמכניס את המנוע ל’שוונג’, ואז להוציא ולהכניס שוב עם גז פול ובעז"ה יצליח]

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • השחרת חלונות
        ק קלאטש

        @MEM לי יש פילם, [לא אני עשיתי, קניתי ככה אז אני לא יודע איך בדיוק עשו],
        וזה ממש מוצלח, כמו שאתה מתאר. אני מרוצה מזה ואני לא חושב שיש סיבה לשלם יותר על האחרים.
        החיסרון שלו הוא שבגירוד של משהו חד (מבפנים) זה יכול להתקלף אבל רק בגירוד מסיבי ממש.

        שאר נושאים

      • חגורת בטיחות - תיאור איך החגורה ננעלת בזמן בלימה.
        ק קלאטש

        @מתלמד-0 נפלא ביותר!
        צודק ותודה.
        אני התכוונתי שהשיניים של הגלגלת הצידית לא נתקעים בכלום, עד שמופעל לחץ על המנגנון כולו, ואז השיניים של הגלגלת נתקעות בזיז,

        בחבל זה שונה כי החבל עמיד הרבה יותר ויש לו עובי של 7/11 מ"מ שנותן בשר לתפיסה של החבל עצמו, בשונה מחגורה, שם זה נתפס על בסיס הגלגלת

        טיפים והדרכות כללי

      • דו"ח, האם יש מה לטעון 'תום לב'??
        ק קלאטש

        טוב, ערערתי על דו"ח אחד, אני יעדכן בעז"ה על התוצאה, ולפי זה אני אלמד לערער על הדו"ח השני,
        @גיל תודה
        ותודה ל@כולם

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • עגלת דונה (סלקל לרכב..)
        ק קלאטש

        אנחנו קיבלנו דונה במתנה מהשכן ה… שלקח את העגלה לפח כי ‘עבר עליה התוקף’, שכנענו אותו שבמקרר זה בסדר וזכינו בדונה מתנה.
        לא מצב פיקס אבל עובדת,
        ובתור מושב לרכב- אגדי!!
        נוח, מוצלח ומהיר.

        באמת רציתי להתייעץ, לדונה יש את הקשירה העצמית שאפשר לקשור בה תינוק כשהולכים איתה ברחוב, השאלה אם כשמניחים אותה ברכב צריך לקשור את הילד גם לדונה וגם לרכב-עם החגורה- או שמספיק חגורה,
        השאלה היא על תינוק בן פחות משנה; ודרך אגב, אולי מישהו יודע עד איזה @גיל אפשר להשתמש בדונה??
        😘

        שאר נושאים

      • הפעלת ביטוח לנהג ללא עבר ביטוחי
        ק קלאטש

        עשיתי תאונה קטנה אתמול, שלא יקרה לאף אחד,
        נכנסתי שמאלה בלי להסתכל ושפשפתי רכב שעבר בדיוק משמאל,
        בקיצור הוא רצה 6000 ש”ח אז נתתי לו מספר פוליסה,
        עכשיו הוא טוען שהוא תיקן במוסך [-עריכה בשיחה אחרת איתו התברר שהוא לא תיקן, ולא מוכן לתקן אלא רוצה רק את הכסף-] ו-י-עלה לו 2500, והוא הציע לי לשלם בלי להפעיל ביטוח.
        אממה אני נהג חדש והפוליסה שלי בלי עבר ביטוחי, מלפני חודש וחצי, אז אמרו לי שאין מה להיזהר לא להפעיל ביטוח כי זה כבר לא יעלה יותר בשנים הקרובות,
        השאלה אם זה נכון, אם במקרה כזה במילא יקר לי ועדיף שהביטוח ישלם, או שעדיף לשלם לו 2500 ולגמור בלי ביטוח?

        אשמח מאוד לעזרה, תודה רבה!

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות נהג חדש ביטוח

      • דלת הרכב לא נפתחת
        ק קלאטש

        איזה יופי! ב"ה

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • עזרה | איך אתם מסתדרים / נענים לבקשות לטרמפים מצד קרובי המשפחה?
        ק קלאטש

        @אלי-2 למה?
        לא פעם אנחנו עושים חשבון כמה יעלה הנסיעה מהבית להורים באוטובוס וכמה ברכב.
        -אבל כל פעם מגיעים למסקנה שההפרש (הקטן בדר"כ-למשפחה עם ילדים) לא שווה את המאמץ-😜
        תחב"צ יקרה היום🙄

        פורום דיונים וחדשות רכב רכב

      • שלום לכם אשמח לייעוץ בקניית רכב באזור ה-17 עד 24 אלף ש"ח למיטב עד כמה שאפשר
        ק קלאטש

        אלה דורשים 20 אל על קילומטראז׳ גבוה סתם מרימים תאף,
        אני קניתי קורולה 2005 160,000 ב8,000,
        תתעקש בסוף תמצא
        והשאלה גם מאיזה שנתון,
        אני מאוד ממליץ על קורולה, האמינות שלו שווה הכל,
        רק החסכון לא מדהים,
        הוא גדול יחסית לסיריון, שזה אוטו פיצי, אבל חסכוני מאוד,
        וכו׳
        הכלל, מנוע 1000 1200 אוטו קטן בדרך כלל חסכוני מאד, פיקנטי, סיריון, אולי גם i10 ,
        מנוע 1400 אוטו גודל קצת יותר סביר, תחשוב על יציאות טיולים, או/ו העברות דירות וכו
        1600 חזק וגדול לא חסכוני בכלל בדרך כלל. למעט היברידי וסטייל דומה

        זה לידיעתי אשמח לתיקונים והארות

        עסקאות רכב

      • "שומרי הדרך"
        ק קלאטש

        @שלמה-7 ממש
        אמרין לון אייתון לן נטורי קרתא אייתון לון סנטורי-קרתא.
        אמרון לון אילין אינון נטורי קרתא לית אילין אלא חרובי קרתא.

        [אמרין לין ומאן אינון נטורי קרתא אמר לון ספרייא ומתנייניא] ירושלמי חגיגה.
        הייתי חייב, “שומרי הדרך”…

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • מגן גלגל פנימי/מגן בןץ? שנפל
        ק קלאטש

        נכון, גם אני קניתי בלי זה,
        ובאמת הטמבון יותר חלש בלי זה,
        אבל ברגים סידרו אותו.
        לא אמור להיות בעיה,
        אבל זה סיכון של בלאי מוגבר, מים מהכביש, בוץ,

        כשמו-מגן בוץ

        שזה בעצם אם בא לך לפנק את המנוע הבייבי בסביבת עבודה קצת יותר נקייה…

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2
        ק קלאטש

        @מיכאלוש כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

        מי רוצה מלא דברים יפים מאליאקספרס
        ad679e1a-d41c-4659-9546-821189f1d542-image.png

        זה נראה חדשות האוטו. מתעדכן.
        הוא לא סגור על זה אם הוא החליף מנוע או שכבר הוחלף אם הוא טיפל בשמן, או שהיה חסר…

        פורום דיונים וחדשות רכב

      • משאית -זבל פגעה בי
        ק קלאטש

        אם כבר מדברים על אוטו וזבל, קיבלתי מדבקה של קונה הכל, רכבים גרוטאות. על החלון.
        😠
        כנראה שמישהו לקח את זה ברצינות
        😆 😆 😆

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • העברת טסט באיזור ירושלים.
        ק קלאטש

        אתה צריך מישהו שמכיר, לא יעבירו אותך מפרסום בפורום, תשאל חבר שמכיר חבר, תפתח עיניים תראה אוטו ישן תשאל את הבעלים.
        אם תראה אותי תשאל 😉

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מבצע אכיפה עדיין ממשיך..
        ק קלאטש

        @תודה-לבורא-עולם-0 ותודה גם לך!

        פורום דיונים וחדשות רכב

      • ביטול טסט כפול לרכב מיושן
        ק קלאטש

        @אלעדי כתב בביטול טסט כפול לרכב מיושן:

        @חושב-על-ירושלים זה לא ודאי, לא עבר את התהליך עדיין.
        זה כל כך משנה לך עוד טסט בשנה?

        ודאי וודאי, אל תשכח שטסט זה בדרך כלל באוטו ישן תיקונים מיותרים ומייגעים שעולים הרבה יותר מהטסט

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • הרכב לא מניע עזרה בבקשה !
        ק קלאטש

        אם לא עושה שום רעש…
        מוזר, בעיית חשמל…
        יש חשמל באוטו?
        פיוזים בדקת?
        אפשר לבקש מידידים שיבוא מישהו עם בודק פיוזים.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • הממשלה אישרה הבוקר בוועדת השרים לחקיקה מהלך רחב להחמרת הענישה על שורת עבירות תנועה
        ק קלאטש

        @אבי-ים נפלא, רעיון מאוד תורני!!!

        פורום דיונים וחדשות רכב

      • דו"ח על נסיעה בשוליים - שלא בצדק
        ק קלאטש

        @יראת-שמים כתב בדו"ח על נסיעה בשוליים - שלא בצדק:

        @גיל אז אם התינוק שלי צורח, ואני חייב שאשתי תעבור לשבת לידו, ולצורך זה אני עוצר בשול בצורה בטיחותית. בהנחה שאין תחנת דלק בטווח של הדקות הקרובות, זה גם אסור? או שזה נכלל בבעיה רפואית או משהו בטיחותי?

        כמו ש@גיל אמר,
        רק להעיר שאתה צודק שאמור להיות ככה,
        אבל לעצור בשול זה לא בטיחותי, רק אם הוא ממש רחב…
        אם אין ברירה עושים את זה, (וכמו שההנחיות אומרות לעשות באזעקה), אבל לכאורה זה סכנה גדולה פי כמה מאזעקה והחי ייתן אל ליבו להיזהר בשוליים

        כאן אפשר לראות למה

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום