דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      ק

      קלאטש

      @קלאטש
      אודות
      פוסטים
      307
      נושאים
      17
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • תאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.
        ק קלאטש

        @אליהוא כתב בתאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.:

        @מיכלין-שמאי-רכב אין לי.
        תסתכל כאן https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001473396

        מעיין, מעיין, לא מבין כלום!!
        משחקים במילים, רק לכאורה, לכאורה! כתוב שזה חוקי לנהוג עם ביטוח חובה לא מתאים, אבל זה חשוף לתביעות…
        זה לא נכון???
        לא מתאין לגלובס מידע שקרי כ"כ…

        מוזר מוזר מוזר

        כל החכמים אנא עזרו לעשות סדר בבקשה.

        המילים שמהם נשמע כך:
        51343059-765e-4212-8938-afd3be1a6045-image.png

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • תאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.
        ק קלאטש

        @מיכלין-שמאי-רכב כתב בתאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.:

        @אליהוא
        תוכל לשלוח לפורום צילום ביטוח חובה של ליברה שמבטחת כל נהג כולל נהג צעיר? (תשחיר שמות ות’'ז)

        לי אמרו בפירוש בשיחה טלפונית, שביטוח חובה מכל סוג מכסה כל נהג, מה שכן כתוב באתר אחרת, ולליברה אין ביטוח חובה בכלל, רק חובה וצד ג’
        b1ca0a19-7a3b-4a1a-b00a-b1efa0dc7e19-image.png
        זה כבר נתון לפרשנות מה כוונתם.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • סופרב דיזל 2020 שותה מים - רכב שהחליט שהוא גמל
        ק קלאטש

        @נייטרון-חפשי כתב בסופרב דיזל 2020 שותה מים - רכב שהחליט שהוא גמל:

        @קלאטש כתב בסופרב דיזל 2020 שותה מים - רכב שהחליט שהוא גמל:

        , עיקר הלימוד הוא בחזרה עליו וההתמדה

        אם אתה בקטע של ציטוטים אז ‘עיקר התועלת’

        צודק ולא צודק😘

        “אבל התועלת יוצא מן החזרה עליו וההתמדה.”

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • סופרב דיזל 2020 שותה מים - רכב שהחליט שהוא גמל
        ק קלאטש

        @גיל כתב בסופרב דיזל 2020 שותה מים - רכב שהחליט שהוא גמל:

        @חיים-ברזל

        @גיל כתב בסופרב דיזל 2020 שותה מים - רכב שהחליט שהוא גמל:

        מחילה אם חזרתי כאן על דברי מישהו התותחים, באמת לא עברתי על השרשור.

        אתה צודק!
        יודע אני שחזרתי על דבריך, עשיתי זאת לצורך מי ש

        באמת לא עבר על השרשור.

        וניכר שככה, מהשאלות, חזרתי ואמרתי, וכידוע לכל מי שמנגיש מידע, עיקר הלימוד הוא בחזרה עליו וההתמדה

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • סופרב דיזל 2020 שותה מים - רכב שהחליט שהוא גמל
        ק קלאטש

        כנראה עדכון והתמלאות ויצאו בועות אויר,
        לכן ירד

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • בדיקת רכב בפסגת זאב
        ק קלאטש

        @הבל-הבלים-הכל יש אחד בפסגת זאב שמבין ברכבים כאלה ועושה בדיקת רכב מקיף כולל בכ-250 ש"ח לא יודע בדיוק כמה,
        אני מאוד מרוצה ממנו הוא הציל אותי בזמנו מכמה עגלות שיכלו לנסוע בדיעבד למוסך הקרוב, ואת הרכב שקניתי בזכותו אני נוסע איתו כבר 7 חודשים

        אליה 0585524459

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מיצובישי ספייס 2017
        ק קלאטש

        @Lexus כתב במיצובישי ספייס 2017:

        @קלאטש הספייסטאר והאטראז’ הם אותו רכב רק מרכב שונה
        יתכן ובין 2015 ל2017 היה מתיחת פנים אבל אם לא
        הייתי בודק את זה
        https://www.yad2.co.il/vehicles/item/veytntxj
        לגופה של שאלה
        רכבים אמינים זולים לתחזוקה
        אבל לא אם הרבה כח
        למה לא קליאו דיזל?

        תודה,
        כי השאלה היא בעצם על רכב מוצע למכירה אם הוא שווה או לא.
        לכן אני שואל ספציפית עליו למי שיודע פרטים

        עסקאות רכב

      • סופרב דיזל 2020 שותה מים - רכב שהחליט שהוא גמל
        ק קלאטש

        @טייס-קרבי כתב בסופרב דיזל 2020 שותה מים - רכב שהחליט שהוא גמל:
        תם לא קשור) ווישרים ומילוי מיים ואחר כך עוד בדיקת לחץ לוודא שאין עוד נזילות,

        ס"ה עלות 750 ש"ח האם זה עוקץ או מחיר הוגן?

        תעדכן כמה עלה הצינור
        וכמה המנורה,
        וכו’
        ואז תדע אם זה הוגן, ותבדוק אם יש בחשבונית שורת ’מצליח’

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מיצובישי ספייס 2017
        ק קלאטש

        @Lexus כתב במיצובישי ספייס 2017:

        איזו שנה?

        עסקאות רכב

      • מיצובישי ספייס 2017
        ק קלאטש

        ומה לגבי הסבתו למערכת גז? מישהו ניסה?
        אשמח לכל עזרה, תודה!

        עסקאות רכב

      • מיצובישי ספייס 2017
        ק קלאטש

        הוא יד 3,
        112000 קילומטר,
        ב 25,000 ש"ח.
        עבר בדיקת שלדה וגיר ומנוע ויצא מצוין.

        הרכב נדרש לנסיעות יומיומיות של כחצי שעה, ופעמיים בשבוע בינעירוניות, הרבה קילומטראז’,

        הוא חסכוני?

        הוא אמין? זה מאוד חשוב לי לדעת, אם זה רכב שדורש הרבה תחזוקה או שקט תעשיייתי.
        כמובן חוץ מהטיפולים הקבועים, בתודה רבה!!!

        עסקאות רכב

      • תאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.
        ק קלאטש

        תודה לכולם!

        הייתי שמח אם יהיה מידע גם לגבי השאלה אם המשטרה תתן דו"ח בדיעבד על זה שהיא נהגה בלי ביטוח?
        תודה רבה!

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • שמאות ''ניתוק קשר סיבתי''
        ק קלאטש

        @MEM כתב בשמאות ''ניתוק קשר סיבתי'':

        @פתוח-לשמוע כתב בשמאות ''ניתוק קשר סיבתי'':

        @מיכלין-שמאי-רכב כתב בשמאות ''ניתוק קשר סיבתי'':

        כמה זמן לאחר התאונה הוא בדק את הרכב לראשונה?

        חודשיים בערך
        אני כרגע מנסה לפנות למנהל לפני הבית משפט
        ולו כדי לומר לעו"ד ההוא גירא בעינך

        חץ

        הוא לא תרגם מילולית, אלא רעיונית, לביטוי מקורב בימינו, ויפה!!

        הדרכות וטיפים - משפטי, תביעות ותאונות

      • תאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.
        ק קלאטש

        תודה רבה רבה!! לכל המגיבים!

        @מיכלין-שמאי-רכב @גיל @טוסון. וכל העוזרים והמסייעים.

        אפרט עוד קצת.
        הרכב היה עם טסט בתוקף, אבל הביטוח כנ"ל מגיל 21,
        השוטר סמוי לא נתן דו"ח כי לא אסיק אדעתיה שאין לה ביטוח, הוא ראה בחורה לחוצה ושחרר אותה לנפשה אחרי שלקח ממנה מספר.
        הניסיון להסתדר בתשלום על הנזק נכשל לחלוטין, השוטר מתעקש שהרכב לא שלו ובכל תאונה חובה לדווח בטופס, והחברה יתקנו. והוא חייב להכניס את הפרטים בדיווח.

        אני מקווה שלא ייתנו דו"ח בדיעבד ושאם כן, שיסתכם בדו"ח, כאמור לא היה ח"ו פגיעות נפש, אז הפוליסה לא תעמוד לפני חברת הביטוח לתביעה.

        ולגבי החובה, אני מניח שליברה וכאלה טוענים שבעל הרכב יעשה את הפוליסת חובה לכל נהג, ורק את הצד ג’ יעשה דרך הוספה זמנית, וזה ברור למה, חברת הביטוח של הרכב שלי (כלל) הוסיפו 52 ש"ח בלבד, כדי להוסיף לחובה כל נהג גם בן 18 חדש דנדש,
        אבל לצד ג’ רצו 2500 ש"ח.
        וזה ברור למה לכל מבין.

        אז כנראה זה הפתרון, ואסור לנהג חדש לנהוג ברכב עם פוליסת חובה שמכסה רק נהג ותיק, כמ"ש @מיכלין-שמאי-רכב .ותודה רבה!
        עם זאת פעם ראיתי פסיקה שהשופט חייב את חברת הביטוח לשלם, וחברת הביטוח תבעה את הנהג על הפרת הסכם ביטוח, וכמ"ש @גיל הצודק באופן הרגיל.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • תאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.
        ק קלאטש

        למעשה התברר שיש ביטוח לנהג מגיל 21 אבל היא בת 18,
        האם זה נקרא שיש לה ביטוח?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • קיבלתי דוח, מה עושים?
        ק קלאטש

        @israel_458xv20n כתב בקיבלתי דוח, מה עושים?:

        @קלאטש כתב בקיבלתי דוח, מה עושים?:

        לא נכון, כמה פעמים.

        אתה יכול לכתוב לא נכון כמה שתרצה, זה לא ישנה את המציאות, מהנדסים בדקו את הנושא לעומק והגיעו לתוצאה שהכרית יותר מסוכנת מאשר הדשבורד.

        ככלל ההמלצה היא לא לשים בכלל את הילד במושב קדמי רק כשאין ברירה אז לנתק את הכרית ולהזיז את המושב כמה שיותר לאחור

        אז למה יש כרית אויר ככלל? עדיף שלא יהיה, לא?

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • תאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.
        ק קלאטש

        אחותי עשתה תאונה קטנה, פגיעה, עם רכב אזרחי שוטר סמוי, הוא רוצה לדווח על התאונה למשטרה, כדי שיתקנו, העלות של הנזק נמוכה, רק הפלסטיקים של המראה.

        אבל החשש הוא אם המשטרה יכולה לזהות שלנהגת רכב לא היה ביטוח חובה בשעת תאונה,
        אולי גם לא היה טסט לרכב,
        כי הרכב של מישהו אחר.
        הבו עזרה בבקשה,
        מה העצה?!

        אין לנהג השוטר פרטים כלל, רק טלפון של אמא שלי, השאלה אם שווה להכחיש את האירוע ברשמי אם זה יעבוד?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • קיבלתי דוח, מה עושים?
        ק קלאטש

        @ישראל10 כתב בקיבלתי דוח, מה עושים?:

        הייתי בשוק, השבתי לו, ברור שחידשתי את הרשיון, למזלי… הרשיון לא היה עלי [הייתי צריך לתת אותו פיקדון לבעל הוויז…] התקשרתי אליו, שאלתי אותו, אולי אני מדמיין, תגיד לי מה התוקף של הרשיון, והשיב לי 2030,

        קרה גם לי אותו הדבר כתבתי על זה https://rechavimzelaze.ovh/post/119597
        אין מי שידע להסביר,
        בנס היה לי רשיון פלסטיק ביד.
        צריך להתעקש עם השוטר שהמערכת לא מעודכנת…
        חלם: 🙄

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • קיבלתי דוח, מה עושים?
        ק קלאטש

        @israel_458xv20n כתב בקיבלתי דוח, מה עושים?:

        @ישראל10 כתב בקיבלתי דוח, מה עושים?:

        הדוח השני זה רק עם הילד יושב נגד כיוון התנועה

        אין הבדל. כרית אוויר נפתחת במהירות של 300 קמש ובגלל שהוא יושב יותר קרוב לכרית אוויר מאשר מבוגר הוא יכול להפגע מהפתיחה גם אם הוא יושב בכיוון התנועה.

        לא נכון, כמה פעמים.
        א’ הוא לא יושב קרוב יותר לכרית אויר רק הפנים שלו, וזה לא רע, שיציל לו את הפנים מהמפגש עם הדשבורד רח"ל במקרה של תאונה.
        ב’ אם הוא יושב לכיוון נסיעה צריך וחייב כרית אויר למקרה של תאונה בדיוק כמו מבוגר מה שונה?!

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • רכב שקשה לו בעליות
        ק קלאטש

        @מאיר-ג כתב ברכב שקשה לו בעליות:

        P0770

        https://carsforum.co.il/topic/533935-תקלה-p0770-בטויוטה-קורולה-2004/

        טיפולים, אחזקה ותקלות
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5
      • 15
      • 16
      • 1 / 16
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום