@משה-אייזנבאך איפה יש מוסך טוב בירושלים
שאפשר לבדוק רכב כזה
משה אייזנבאך
-
דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013 -
דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013ירדתי מזה
זה נראה לי הזוי להתעסק עם זה
מצאתי 2 אחרים הרבה יותר נורמלים בניראות -
מוסך לבדיקת רכב בירושלים - איפה מומלץאני רוצה לבדוק רכב לפני קנייה
אני רוצה שמוסכניק יראה את זה לפני קנייה
מנוע גיר וכו
איפה בירושלים הכי טוב והכי מהיר -
דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013@גיל בגדול כיסוי יספיק
לגבי המושב של הנהג הייתי רוצה משהו יותר נוח
בכל מקרה נראה לי שאני יסגור עם הרכב הזה
כי מבחינה מכאנית הוא מאד שמור
וגם מבחוץ הוא נראה טוב ואפי מעולה
כל הפינוקים אני יעשה אחרי זה לאט לאט
יש כבר ברכב מסך ומצלמת רוורס ומצלמה קידמית
מגיע עם 2 מפתחות
גג פנוראמי
נראה לי שאני מאד יהנה מהרכב -
דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013@גיל המושבים גמורים ממילא
וגם הכיסא של הנהג נראה לקרת סוף דרכו
השאלה אם זה שווה -
דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013@גיל ולגבי המושבים יש מה לעשות ?
-
דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013@גיל למה ?
-
דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013שנה 2011
דגם טקנה
מושבים רגילים [לא עור, גמורים]
20,000 טיפה גמיש - יותר בכיוון של להחליף ריפודים על חשבונו -
דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013@ראובי הוא אמר לי שהחליף תושבת ועדיין מרגישים את זה
-
דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013מצאתי מישהו ליד הבית שלי
הוא נראה אדם מאד אמין זה אצלו יד שנייה
לפני זה זה היה מטופל במוסך מורשה של ניסאן
הוחלף שמן גיר בזמן
החליף מיכל עיבוי
הצירים בפגאז עובדים היטב
ובכללי מבחוץ ללא מכות או שריטות רציניות
יש מסך גדול ומצלמה
הכל עובד פיקס
הריפודים גמורים [צריך להחליף]
יש קפיצה כשעוברים מ R ל D
המכלול נראה מתוחזק היטב
טיפול כל 10 אלף [לא הזניח]
הנהיגה מאד נוחה ומפנקת
מה אומרים, לסגור ? -
דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013@טוסון @צפוני-פשוט
הם שלחו לי את הטיפול הגדול שהם עשו כעת
[הסטוריית טיפולים עוד לא הצלחתי למצוא]
ולהלן הקובץמה זה אומר ?
ודרך אגב ייש"כ לכולם על העזרה גם בשעות לא שעות והכל בסבלות ומאור פנים
-
דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013@גיל ויש איך לבדוק את זה
או שזה רק לסמוך על המוכר ? -
דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013@משה-אייזנבאך או שאולי להתפשר על רכב 5 מקומות
ואז להעביר את הדיון לשרשור אחר -
דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013@טוסון בליסינג אני לא רוצה להתחייב
ואני לא רוצה להוסיף כלום כרגע
[מספיק לי מה שיש אין לי כוח להשקיע עוד] -
דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013@צפוני-פשוט
אני מקבל מהעבודה 25000 ש"ח לרכב לשנה +
לבוס לא מעניין שום דבר מלבד להיפטר מכאב ראש
מבחינתו אחרי השנה + לזרוק ולקנות חדש
אין שום שיקול של חיסכון בדלק
וכעת מגיע הרצונות שלי
אני יסע עם זה בעז"ה כ 200 ק"מ ביום
אני חייב רכב גבוה אחרת אני מתעייף מהר
רכב מאד נוח ומפנק כזה שאפשר לעבוד איתו תוך כדי [לדבר עם לקוחות או לעצור בצד ולשלוח מייל]
הייתי רוצה 4*4
בהיות ולמשפחה אני צריך 7 מקומות אז הייתי מאד רוצה להתמקד קודם בקטגוריית 7 מקומות
מה שמצאתי עד עכשיו זה רק הקשקאי +2 דגם Tekna או אסטנה
השאלה היא האם זה שווה
תנסו לעזור לי כי אני מתחיל ללכת לאיבוד
תודה לכולם -
דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013@צפוני-פשוט איך אפשר לדעת ?
רק לסמוך על המוכר
או שיש דרך לבדוק את זה במכון בדיקה -
דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013@צפוני-פשוט כתב בדיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013:
כי המנוע 1.2 באמת ידוע כבעייתי,
ולכן אני לא קיבלתי עדיין תשובה ברורה איזה דגם בדיוק לחפש
אגב אני אישית מאד רוצה את ה Tekna 4*4 -
דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013- אמרו לי שזה על השנתונים של 2009 - 2013
[אולי זה חברה שפחות מבינים בדגמים ודקויות] - זה הקטע שהדלק לא מעניין אותי [יש דלקן, למי ששאל]
- אמרו לי שזה על השנתונים של 2009 - 2013
