דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      משה אייזנבאךמ

      משה אייזנבאך

      @משה אייזנבאך
      אודות
      פוסטים
      137
      נושאים
      8
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      1
      עוקב אחרי
      1

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        @משה-אייזנבאך איפה יש מוסך טוב בירושלים
        שאפשר לבדוק רכב כזה

        עסקאות רכב

      • דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        ירדתי מזה
        זה נראה לי הזוי להתעסק עם זה
        מצאתי 2 אחרים הרבה יותר נורמלים בניראות

        עסקאות רכב

      • מוסך לבדיקת רכב בירושלים - איפה מומלץ
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        אני רוצה לבדוק רכב לפני קנייה
        אני רוצה שמוסכניק יראה את זה לפני קנייה
        מנוע גיר וכו
        איפה בירושלים הכי טוב והכי מהיר

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        @גיל בגדול כיסוי יספיק
        לגבי המושב של הנהג הייתי רוצה משהו יותר נוח
        בכל מקרה נראה לי שאני יסגור עם הרכב הזה
        כי מבחינה מכאנית הוא מאד שמור
        וגם מבחוץ הוא נראה טוב ואפי מעולה
        כל הפינוקים אני יעשה אחרי זה לאט לאט
        יש כבר ברכב מסך ומצלמת רוורס ומצלמה קידמית
        מגיע עם 2 מפתחות
        גג פנוראמי
        נראה לי שאני מאד יהנה מהרכב

        עסקאות רכב

      • דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        @גיל המושבים גמורים ממילא
        וגם הכיסא של הנהג נראה לקרת סוף דרכו
        השאלה אם זה שווה

        עסקאות רכב

      • דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        @גיל ולגבי המושבים יש מה לעשות ?

        עסקאות רכב

      • דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        @גיל למה ?

        עסקאות רכב

      • דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        שנה 2011
        דגם טקנה
        מושבים רגילים [לא עור, גמורים]
        20,000 טיפה גמיש - יותר בכיוון של להחליף ריפודים על חשבונו

        עסקאות רכב

      • דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        @ראובי הוא אמר לי שהחליף תושבת ועדיין מרגישים את זה

        עסקאות רכב

      • דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        מצאתי מישהו ליד הבית שלי
        הוא נראה אדם מאד אמין זה אצלו יד שנייה
        לפני זה זה היה מטופל במוסך מורשה של ניסאן
        הוחלף שמן גיר בזמן
        החליף מיכל עיבוי
        הצירים בפגאז עובדים היטב
        ובכללי מבחוץ ללא מכות או שריטות רציניות
        יש מסך גדול ומצלמה
        הכל עובד פיקס
        הריפודים גמורים [צריך להחליף]
        יש קפיצה כשעוברים מ R ל D
        המכלול נראה מתוחזק היטב
        טיפול כל 10 אלף [לא הזניח]
        הנהיגה מאד נוחה ומפנקת
        מה אומרים, לסגור ?

        עסקאות רכב

      • דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        @טוסון @צפוני-פשוט
        הם שלחו לי את הטיפול הגדול שהם עשו כעת
        [הסטוריית טיפולים עוד לא הצלחתי למצוא]
        ולהלן הקובץ

        מה זה אומר ?


        ודרך אגב ייש"כ לכולם על העזרה גם בשעות לא שעות והכל בסבלות ומאור פנים

        rep2mail.pdf

        עסקאות רכב

      • דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        @גיל ויש איך לבדוק את זה
        או שזה רק לסמוך על המוכר ?

        עסקאות רכב

      • דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        @משה-אייזנבאך או שאולי להתפשר על רכב 5 מקומות
        ואז להעביר את הדיון לשרשור אחר

        עסקאות רכב

      • דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        @טוסון בליסינג אני לא רוצה להתחייב
        ואני לא רוצה להוסיף כלום כרגע
        [מספיק לי מה שיש אין לי כוח להשקיע עוד]

        עסקאות רכב

      • דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        @צפוני-פשוט
        אני מקבל מהעבודה 25000 ש"ח לרכב לשנה +
        לבוס לא מעניין שום דבר מלבד להיפטר מכאב ראש
        מבחינתו אחרי השנה + לזרוק ולקנות חדש
        אין שום שיקול של חיסכון בדלק
        וכעת מגיע הרצונות שלי
        אני יסע עם זה בעז"ה כ 200 ק"מ ביום
        אני חייב רכב גבוה אחרת אני מתעייף מהר
        רכב מאד נוח ומפנק כזה שאפשר לעבוד איתו תוך כדי [לדבר עם לקוחות או לעצור בצד ולשלוח מייל]
        הייתי רוצה 4*4
        בהיות ולמשפחה אני צריך 7 מקומות אז הייתי מאד רוצה להתמקד קודם בקטגוריית 7 מקומות
        מה שמצאתי עד עכשיו זה רק הקשקאי +2 דגם Tekna או אסטנה
        השאלה היא האם זה שווה
        תנסו לעזור לי כי אני מתחיל ללכת לאיבוד
        תודה לכולם

        עסקאות רכב

      • דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        @צפוני-פשוט איך אפשר לדעת ?
        רק לסמוך על המוכר
        או שיש דרך לבדוק את זה במכון בדיקה

        עסקאות רכב

      • דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        @צפוני-פשוט כתב בדיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013:

        כי המנוע 1.2 באמת ידוע כבעייתי,

        ולכן אני לא קיבלתי עדיין תשובה ברורה איזה דגם בדיוק לחפש
        אגב אני אישית מאד רוצה את ה Tekna 4*4

        עסקאות רכב

      • דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        @צפוני-פשוט

        1. אמרו לי שזה על השנתונים של 2009 - 2013
          [אולי זה חברה שפחות מבינים בדגמים ודקויות]
        2. זה הקטע שהדלק לא מעניין אותי [יש דלקן, למי ששאל]
        עסקאות רכב
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5
      • 6
      • 7
      • 4 / 7
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום