2 שאלות
- שאלתי 2 חברים ואמרו לי לא להתקרב לרכב הזה
במה הם טועים
יש לי קצת פירפורי בטן - אני מתכנן ליסוע איתו ממוצע של 200 ק"מ ליום האם הוא ישרוד ללא בעיות לפחות שנה
תודה מראש
2 שאלות
אין כ"כ היצע לרכב הזה
@גיל אין קישור
@שברולט כתב בדיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013:
ותקלה אחת שאני מתבייש לומר אותה כי @גיל הזהיר לגביה והתעצלתי לעשות את הטיפול מונע שהמליץ, הכנף של הפגוש איפה שלוחצים ומרימים, נתלש מהחיבורים שלו.
את זה צריך לעשות ?
ייש"כ לדיון החשוב הזה
אני באמת שובר את הראש כבר כמה ימים מי יכול לייעץ לי בנושא קשקאי +2
ופתאום אורו עיני
יש שירשור ממוקד !
לענייננו
@גיל כשאני רוצה לגשת לחפש
לכל המתעניינים
הבוסטר המיוחל הגיע
בהמשך העלה סקירה מקיפה על המוצר עם כל האופציות שבו [ויש המון]
מלמעלה מה שראיתי שיוצא מאד זול לשכור רכב קטן ליום

אם הרכב היה שמור אזס הק"מ הוא בסדר לרכב כזה
לאור הביקוש בגבוה שיש לו בקרב אנ"ש [וסוחרים למינהם]

אני לא יודע מה יותר גרוע
בעיה במד המהירות או שמא בכריות אוויר
אני רוצה גם וגם
ושזה יהיה מחברה טובה עם הרבה המלצות מהפורום
בנוסף יש לו המון חלקים ותיק להחזיק ברכב
לכן אקח את ההמלצה של @טכנולוג
זה יצא לי 292 ש"ח
אעדכן כשזה יגיע
[מקווה שזה יהיה מהר]
@טכנולוג
תודה על התגובה המהירה
כמה זמן לוקח עד שזה מגיע לארץ
האם יש לו גם תנינים רגילים [למקרה של פירוק מצבר
והאם ניתן לחבר את זה ישירות למצת
תודה
תגובה: המלצה לבוסטר התנעה עם משאבה
אני צריך די דחוף כזה מוצר
טוב
איכותי
זול
לקבל את זה הכי מהר
ועוד בעיה אני בור ועם הארץ בהזמנות מאתרים [מעולם לא הזמנתי]
מי שיוכל לעזור לי עם קישור טוב והסבר
תודה

מה שזכור לי שצריך 2 ידים על ההגה
@ישראליי אני לא יודע
פשוט ראיתי את המצוקה שלך אמרתי אני ינסה לחפש משהו
בסביבי אין כעמט מישהו עם חשמלי בגלל מצוקת חנייה \ טעינה\

לפי האמינות של הרכב והביקוש הגבוה שלו בקרב אברכים אולי זה שווה את המחיר !
מה עם זה
אם תצליח להוריד קצת את המחיר זה נשמע לי מושלם
לפי כל הפרמטרים שלך
[אף פעם אין מושלם]
@פתוח-לשמוע כתב באיראן איראן במה אקללך:
שמעתי פעם סברא שבחורף המחירים תמיד עולים בגלל שהצריכת גז בעולם [משתמשים לחימום] עולה
חשבתי שיש עומס קור בעולם
הבעיה היא שזה רק עולה בחורף
אבל בקיץ מישום מה זה לא יורד בחזרה
נורא מוזר
אולי האחראים לעידכון המחירים נוסעים בקיץ למלדיבים !
גיוס רכבי אזרחים זה לא חדש. החשש של האברכים הוא שצה"ל יתחיל לגייס רכבים בכמות מסחרית בריכוזים חרדים.