דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      משה אייזנבאךמ

      משה אייזנבאך

      @משה אייזנבאך
      אודות
      פוסטים
      137
      נושאים
      8
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      1
      עוקב אחרי
      1

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        @ש.נ מתברר שהדגם שלי מגיע ללא גלגל רזרבי
        רק עם ערכת תיקון פנצרים

        שאר נושאים

      • מדריך לבחירת בוסטר הנעה לרכב
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        לי את של יוטראי ש @טכולוג שלח לי ומרוצה עד הגג
        קצת מגושם אבל שווה כל שקל

        טיפים והדרכות כללי בוסטר הנעה מדריך המלצה טכנולוג

      • רכב יד 2 זול לנהג חדש, מיצובישי לנסר, סובארו, או משהו אחר?
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        @עולה כתב ברכב יד 2 זול לנהג חדש, מיצובישי לנסר, סובארו, או משהו אחר?:

        א. יש בנמצא לנסר על גז? [או רכב אחר מומלץ עם גז]
        {או שלא מומלץ, פשוט הבנתי שזה חותך את עלויות הדלק משמעותית, השאלה אם גורר אחריו תיקונים},

        הגז שלו מעולה
        יותר טוב מדלק אפי [כמובן אם התקינו במקום מסודר]
        מהניסיון שלי שנה + 0 תיקונים
        בעיית חשמל אחת שסודה ב 500 ש"ח - מקורה במחלטר שהתקין דיבורית
        תקנה עם גז כי זה אותו מחיר כמו לקנות בלי - אין על זה עליית ערך
        רק לבדוק שלא אוכל שמן יותר מידי ומותקן במקום טוב

        טיפולים, אחזקה ותקלות מיצובישי לנסר יד 2 סוברו א

      • בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        @ש.נ יש שמה רק איזה ברזל עגול
        צריך להוציא את הקלקר ?

        שאר נושאים

      • בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        מי יודע איפה נמצא הגלגל הרזרבי ?

        שאר נושאים

      • בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך
        • יש מקום מיוחד להניח את הסוכך שמש כשפותחים את ה 7 מקומות
          זה נמצא מתחת לפגאז יש עוד פגאז קטן המיועד לכבלים ולשאר דברים קטנים ואפשר להניח שם את הסוכך יש אפי 2 רתמות שמחזיקות את זה
          הפגאז מתחת לפגאז - כולם מכירים
          התא קירור - התא כפפות איפה שמונח בד"כ הספר רכב יכול גם להיות תא קירור לפחיות צריך רק לפתוח את הפלסטיק האפור
          לחגורה של המושב האמצעי יש מגנט לקבע אותו לגג
          ניתן לשנות את יחידות המדידה במחשב רכב לחישוב ק"מ
          תזכורות לכל טיפול והחלפת צמיגים
          ניתן לכוון אורות ליווי שייכבו אחרי פרק זמן מוגדר שיאירו לכם את הדרך הבייתה
          יש מקום לעט בתא כפפות
        שאר נושאים

      • בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        בהיות והרכב הזה פחות מצוי אצל אנש אני פותח שירשור לבעלי הרכבים האלו בלבד כדי לקבל טיפים וידע על הרכב
        וכן פונקציות שימושיות ברכב שלא יודעים
        ויש המון

        שאר נושאים

      • קיה קרניבל או טויוטה סיינה
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        @ישראליק כתב בקיה קרניבל או טויוטה סיינה:

        לסיינה אמינות של טויוטה… אבל קח בחשבון שהיא יקרה כמעט פי 2

        גם קיה היא חברה שלא מאכזבת באמינות
        וגם אם טויוטה יותר אמין עדיין אין סיבה הגיונית לשלם פי 2 ! על זה
        בנוסף הקרנבלים הוכחו כמחזיקים הרבה זמן
        עיין ערך הדור הקודם של קרניבל שמסרב לרדת מהכביש
        בד"כ אנשים שקנו קרניבל הם אנשים יותר מבוססים ומסתא ששמרו יותר על הרכב
        בהצלחה

        עסקאות רכב

      • דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        טוב
        קניתי משהו
        אני צריך את הברכות שלכם
        וגם את העצות שלכם איך לטפל בזה
        אני רוצה לשמור על זה

        עסקאות רכב

      • בעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        @חובק-עולם היא אמרה לי תמונות מ 4 צדדים וזהו
        מה עוד אני צריך לבדוק ?

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        @צפוני-פשוט מצד שני הגיר נראה בסדר גמור
        אם הוא יחזיק שנה + זה יכול להיות מצוין

        עסקאות רכב

      • כלמוביל וידידים ישתפו פעולה: טעינה מרכב לרכב לנהגים שנתקעו עם סוללה ריקה
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        @yso כבר משתמשים בו או בשלבי פיתוח

        חדשות רכב

      • כלמוביל וידידים ישתפו פעולה: טעינה מרכב לרכב לנהגים שנתקעו עם סוללה ריקה
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        זה יכול להיות רעיון מהפכני לחשמל כשר לשבת
        ברגע שהדבר הזה קיים
        צריך רק למסד את זה קצת
        הכבל שמביא חשמל מהבית לרכב להטענה יעשה את זה בכיוון ההפוך מהרכב לבית

        חדשות רכב

      • פתיחת סניף השכרה
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        @איש-גמזו כתב בפתיחת סניף השכרה:

        אז אם למישהו יש רעיון איך אפשר לפעול שיפתח סניף של אחת החברות הגדולות אני אשמח לשמוע.

        ראשית כל אני שמח לראות שדואגים כאן לטבריה [מקום שקרוב לליבי]
        תנסה לפנות לחברות ההשכרה החרדיות - כגון בביביליס וכדומה יהיה להם יותר רציונל וגם כנראה יותר נחמד להתעסק איתם

        עסקאות רכב

      • בעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        @חובק-עולם כלומר לבקש את מסמכי הפוליסה במייל לפני הסגירה הסופית ?

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        מה אתם אומרים מצאתי משהו
        יד 5
        245 אלף
        דגם טקנה
        2010
        אבל שמור בקפדנות
        הכל במקום ריפודים תאורה וכו
        זה נראה נקי ומתוחזק מבפנים
        גם המוסכניק לא ראה כלל בעיות הוא אומר לי שהרכב בסדר גמור
        גם השמן גיר שלו צלול ובצבע טוב
        הוא רוצה 16 אלף
        שווה ?
        זה יחזיק לי שנה + בלי תקלות ?

        עסקאות רכב

      • דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        @צפוני-פשוט לא
        עוד אחת
        מתברר שהמצב בשוק אינו מרנין כלל
        אגב ההוא ליד הבית ירדתי ממנו כרגע כי אני רוצה טקנה ויש לו אסטנה

        עסקאות רכב

      • בעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        @שיש מה זה אומר 7 עניים
        לבדוק שמה
        אני מתקשר ואז ?
        לא כ"כ הבנתי

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • מוסך לבדיקת רכב בירושלים - איפה מומלץ
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        @טרנטע נחכה שיגיב

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        @טוסון כתב בדיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013:

        תחפש בפורום

        חיפשתי
        לא מצאתי משהו טוב

        עסקאות רכב
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5
      • 6
      • 7
      • 3 / 7
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום