@ש.נ מתברר שהדגם שלי מגיע ללא גלגל רזרבי
רק עם ערכת תיקון פנצרים
משה אייזנבאך
-
בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן -
מדריך לבחירת בוסטר הנעה לרכבלי את של יוטראי ש @טכולוג שלח לי ומרוצה עד הגג
קצת מגושם אבל שווה כל שקל -
רכב יד 2 זול לנהג חדש, מיצובישי לנסר, סובארו, או משהו אחר?@עולה כתב ברכב יד 2 זול לנהג חדש, מיצובישי לנסר, סובארו, או משהו אחר?:
א. יש בנמצא לנסר על גז? [או רכב אחר מומלץ עם גז]
{או שלא מומלץ, פשוט הבנתי שזה חותך את עלויות הדלק משמעותית, השאלה אם גורר אחריו תיקונים},הגז שלו מעולה
יותר טוב מדלק אפי [כמובן אם התקינו במקום מסודר]
מהניסיון שלי שנה + 0 תיקונים
בעיית חשמל אחת שסודה ב 500 ש"ח - מקורה במחלטר שהתקין דיבורית
תקנה עם גז כי זה אותו מחיר כמו לקנות בלי - אין על זה עליית ערך
רק לבדוק שלא אוכל שמן יותר מידי ומותקן במקום טוב -
בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן@ש.נ יש שמה רק איזה ברזל עגול
צריך להוציא את הקלקר ? -
בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאןמי יודע איפה נמצא הגלגל הרזרבי ?
-
בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן- יש מקום מיוחד להניח את הסוכך שמש כשפותחים את ה 7 מקומות
זה נמצא מתחת לפגאז יש עוד פגאז קטן המיועד לכבלים ולשאר דברים קטנים ואפשר להניח שם את הסוכך יש אפי 2 רתמות שמחזיקות את זה
הפגאז מתחת לפגאז - כולם מכירים
התא קירור - התא כפפות איפה שמונח בד"כ הספר רכב יכול גם להיות תא קירור לפחיות צריך רק לפתוח את הפלסטיק האפור
לחגורה של המושב האמצעי יש מגנט לקבע אותו לגג
ניתן לשנות את יחידות המדידה במחשב רכב לחישוב ק"מ
תזכורות לכל טיפול והחלפת צמיגים
ניתן לכוון אורות ליווי שייכבו אחרי פרק זמן מוגדר שיאירו לכם את הדרך הבייתה
יש מקום לעט בתא כפפות
- יש מקום מיוחד להניח את הסוכך שמש כשפותחים את ה 7 מקומות
-
בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאןבהיות והרכב הזה פחות מצוי אצל אנש אני פותח שירשור לבעלי הרכבים האלו בלבד כדי לקבל טיפים וידע על הרכב
וכן פונקציות שימושיות ברכב שלא יודעים
ויש המון -
קיה קרניבל או טויוטה סיינה@ישראליק כתב בקיה קרניבל או טויוטה סיינה:
לסיינה אמינות של טויוטה… אבל קח בחשבון שהיא יקרה כמעט פי 2
גם קיה היא חברה שלא מאכזבת באמינות
וגם אם טויוטה יותר אמין עדיין אין סיבה הגיונית לשלם פי 2 ! על זה
בנוסף הקרנבלים הוכחו כמחזיקים הרבה זמן
עיין ערך הדור הקודם של קרניבל שמסרב לרדת מהכביש
בד"כ אנשים שקנו קרניבל הם אנשים יותר מבוססים ומסתא ששמרו יותר על הרכב
בהצלחה -
דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013טוב
קניתי משהו
אני צריך את הברכות שלכם
וגם את העצות שלכם איך לטפל בזה
אני רוצה לשמור על זה -
בעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.@חובק-עולם היא אמרה לי תמונות מ 4 צדדים וזהו
מה עוד אני צריך לבדוק ? -
דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013@צפוני-פשוט מצד שני הגיר נראה בסדר גמור
אם הוא יחזיק שנה + זה יכול להיות מצוין -
כלמוביל וידידים ישתפו פעולה: טעינה מרכב לרכב לנהגים שנתקעו עם סוללה ריקה@yso כבר משתמשים בו או בשלבי פיתוח
-
כלמוביל וידידים ישתפו פעולה: טעינה מרכב לרכב לנהגים שנתקעו עם סוללה ריקהזה יכול להיות רעיון מהפכני לחשמל כשר לשבת
ברגע שהדבר הזה קיים
צריך רק למסד את זה קצת
הכבל שמביא חשמל מהבית לרכב להטענה יעשה את זה בכיוון ההפוך מהרכב לבית -
פתיחת סניף השכרה@איש-גמזו כתב בפתיחת סניף השכרה:
אז אם למישהו יש רעיון איך אפשר לפעול שיפתח סניף של אחת החברות הגדולות אני אשמח לשמוע.
ראשית כל אני שמח לראות שדואגים כאן לטבריה [מקום שקרוב לליבי]
תנסה לפנות לחברות ההשכרה החרדיות - כגון בביביליס וכדומה יהיה להם יותר רציונל וגם כנראה יותר נחמד להתעסק איתם -
בעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.@חובק-עולם כלומר לבקש את מסמכי הפוליסה במייל לפני הסגירה הסופית ?
-
דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013מה אתם אומרים מצאתי משהו
יד 5
245 אלף
דגם טקנה
2010
אבל שמור בקפדנות
הכל במקום ריפודים תאורה וכו
זה נראה נקי ומתוחזק מבפנים
גם המוסכניק לא ראה כלל בעיות הוא אומר לי שהרכב בסדר גמור
גם השמן גיר שלו צלול ובצבע טוב
הוא רוצה 16 אלף
שווה ?
זה יחזיק לי שנה + בלי תקלות ? -
דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013@צפוני-פשוט לא
עוד אחת
מתברר שהמצב בשוק אינו מרנין כלל
אגב ההוא ליד הבית ירדתי ממנו כרגע כי אני רוצה טקנה ויש לו אסטנה -
בעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.@שיש מה זה אומר 7 עניים
לבדוק שמה
אני מתקשר ואז ?
לא כ"כ הבנתי -
מוסך לבדיקת רכב בירושלים - איפה מומלץ@טרנטע נחכה שיגיב
-
דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013
