דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      מאירמ

      מאיר

      @מאיר
      מנהל ראשי
      אודות
      פוסטים
      3.5k
      נושאים
      190
      שיתופים
      0
      קבוצות
      9
      עוקבים
      25
      עוקב אחרי
      6

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • רכב 7 מקומות אמין וחסכוני
        מאירמ מאיר

        @שלמה-מביתר כתב ברכב 7 מקומות אמין וחסכוני:

        מה אתה אומר על הקיה קארנס דיזל?

        אין לי יותר מדי מידע על הקארנס. פשוט אני מחזיק באוטלנדר עם 287 אק"מ ממורה נהיגה וטפו טפו האוטו עושה עבודה

        עסקאות רכב

      • יש מדריך עבור רכב חדש?
        מאירמ מאיר

        @משתמש-מתחיל כתב ביש מדריך עבור רכב חדש?:

        זהו, פה אני לא יודע מה הכוונה…
        עושים כל 10,000? כל 15,000? או כל פעם שנדלקת נורה ל"ע?

        “לפי הספר” זה לא קלישאה. אלא לעשות טיפולים ע"פ מה שכתוב בספר הרכב. אבל עדיף שתעשה כמו מה שאמר לך @נייטרון-חפשי ותשאל את יונדאי בעצמם.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • הונדה אודיסיי 2014 - שיאנית הרייטינג של יד 2
        מאירמ מאיר

        @ישראליק יד 2 דוחפים מודעות מקודמות של רכבים דומים. סוג של “הצעת מערכת”.

        לגבי הטויוטה וההונדה, לדעתי זהו סוחר שדובר אמת בלבבו אך אין פיו וליבו שווים… והוא רוצה שההונדה תידחף לאלו שחיפשו טויוטה סיינה…

        עסקאות רכב

      • החלפת קלאץ סוזוקי אלטו
        מאירמ מאיר

        @אוטוטו-0 כתב בהחלפת קלאץ סוזוקי אלטו:

        @מאיר כך המוסכניק אמר, וחלק מהשאלה שלי זה אם זה מוסך אמין.

        הקטע הוא שבשביל להזיז את הרכב אני צריך גרר.

        כשהקלאץ’ הולך ההילוכים נכנסים חלק אבל הרכב לא נוסע כי הקלאץ מחליק.

        כשהרכב כבוי ההילוכים נכנסים חלק?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • הונדה אודיסיי 2014 - שיאנית הרייטינג של יד 2
        מאירמ מאיר

        @ישראליק כתב בהונדה אודיסיי 2014 - שיאנית הרייטינג של יד 2:

        @מאיר ראית כמה זמן זה באתר?

        המודעה לא מיועדת אליך או למי שיש לו תוספים למינהם, אלא מיועדת לאנשים תמימים שאמנם לוקח זמן למצוא אותם אבל הם יאמינו לכל מילה שתאמר להם… ה’ יעזור…

        עסקאות רכב

      • קניתי מיצובישי אאונטלנדר וברשיון לא כתוב כמה מקומות איך אני יודע האם זה 5 או 7 - מושבים ?
        מאירמ מאיר

        @אין-על-קורולה-בעולם כתב בקניתי מיצובישי אאונטלנדר וברשיון לא כתוב כמה מקומות איך אני יודע האם זה 5 או 7 - מושבים ?:

        זה כרגע 5 מושבים אבל יש חגורה מהתקרה מאחורה ואני לא יודע האם היא מקורית

        גם ב5 מושבים יש חגורה מהתקרה. היא נמצאת שם כדי שיהיה קל לקפל את המושבים שאגב, (לפחות אצלי) אפשר להרים את המסעד ולהטות אותו קדימה ובכך הקיפול נעשה יותר מהודק ומייצר משטח טעינה גדול יותר.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • הונדה HR-V
        מאירמ מאיר

        @natan ידוע לי שיש חוסר בחלקים לגביו. צריך לבדוק אם יש לו מכלולים זהים לאלו שנמצאים בסיוויק ומשכך יהיה קל יותר למצוא חלקי מנוע ומרכיביו.

        עסקאות רכב

      • למה (כמעט רק) פנסים קדמיים צריכים ליטוש אחת לתקופה.
        מאירמ מאיר

        @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בלמה (כמעט רק) פנסים קדמיים צריכים ליטוש אחת לתקופה.:

        כבר תקופה שאני מסתכל על רכבים שהפנסים הקדמיים נראים עם דלקת חריפה בעיין,
        וכשאני מסתכל מהצד האחורי של הרכב הפנסים נראים יפים וברורים.

        הפנסים האחוריים מטרתם להראות כלומר שיראו אותם במקומם. הפנסים הקדמיים מיועדים להאיר ל30 ו100 מטר קדימה. בד"כ הפנסים האחוריים מחופים בפלסטיק אדום ויהיה קשה להבדיל בשינויים בגוון.

        לגבי הדוגמא שהבאת מהאאוטולנדר, זו באמת קושיא וכנראה יש ליישב כמו שאמר ר’ @israel_458xv20n שלא כל פלסטיק יכול להאיר קדימה כ"כ טוב. אבל עדיין לדעתי היה כדאי לשים פלסטיק כמו האחורי ולהתקין פנסים חזקים יותר. (אולי הם עלולים לסנוור)

        אגב, בסוזוקי אלטו יש תופעה הפוכה: הפנסים האחוריים הופכים מאדומים לשקופים…

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • התייעצות על רכב קורולה 2009
        מאירמ מאיר

        @Yaron-s כתב בהתייעצות על רכב קורולה 2009:

        תסתכל על קורולות מ2007 שעוד רגע יש להם 2 טסטים בשנה, והמחיר בהתאם

        סתם ככה, אולי כדאי לך ללכת על 2007? אני אעשה לך את 2 הטסטים ותביא לי 2500 שח בשנה (ירידת הערך ב2009)… 😉

        ר"ל אולי שווה לעשות טסט נוסף בשנה כדי לחסוך את הסכום הזה. ד"א אולי כדאי לבזבז יום אחד בשנה מאשר לשלם מחיר של 10 ימי עבודה…

        עסקאות רכב

      • אחריות לסוללה טיוטה פרויס
        מאירמ מאיר

        @מוטי כתב באחריות לסוללה טיוטה פרויס:

        @יודי-ויין לא ידוע לי שהחליפו סוללה
        רק האריכו את האחריות מטיפול לטיפול
        אז היא בת 10 וקרוב ל200K

        לדעתי שווה לך לעשות בדיקת דר פריוס ותדע לפי התוצאה.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • רנו קליאו, לא להתקרב, או שיש על מה לדבר?
        מאירמ מאיר

        @נוסע-ומסיע כתב ברנו קליאו, לא להתקרב, או שיש על מה לדבר?:

        תודה רבה לכל המגיבים.
        רק שאלה אחת, אני קונה ידני בעיקר כי הוא חסכוני, לפי מה שאני רואה הוא לוקח 1/16, זה לא נחשב בזבוז יחסית לדאציה (זה נכון שדאציה סנדרו לוקחת 1/20?)

        אם אתה קונה דיזל אז אמורה להיות צריכה דומה.

        צריכת דלק זה לא שחור ולבן וזה תלוי באלף ואחת גורמים (כגון צורת הנהיגה, איזור ועוד) ויתכן שאותו רכב יתן לאדם אחד 1/22 כשלאדם אחר יתן 1/10…

        עסקאות רכב

      • שווה לקנות ספורטאז?
        מאירמ מאיר

        @אני-0 כתב בשווה לקנות ספורטאז?:

        חשבתי לקנות ספורטאז
        כמה תכל’ס הוא לוקח?
        כמה הוא אמין?
        עד כמה ק"מ הוא שווה?
        כל מידע על הרכב יוסיף לי

        יש לספורטאז’ כמה סוגי הנעות ושנתונים וכל אחד שונה מחברו.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • חוות דעת והמלצות על דאציה ג'וגר
        מאירמ מאיר

        @מאיר-ג כתב בחוות דעת והמלצות על דאציה ג'וגר:

        אשמח לדעת אם משהו שבעל רכב כזה או מכיר את הרכב מה התקלות אם יש.
        וכמה צריכת הדלק האמיתית
        בנוסף אשמח לדעת לגבי נפח המנוע כי הבנתי שרק מ2025 שווק עם מנוע 1.6 ליטר ולפני כן עם 1 ליטר האם המנוע הראשון ממש בלתי נסבל (בפרט בתנאי עומס מזגן וכו’)

        כפי שאמרו לך מנוע ה1.0 לא מומלץ בגלל אמינות אבל גם בגלל שעם רכב מלא בעליות קשות הוא יהיה ממש עגלה - סיוט.

        לגבי ההיברידי, שמעתי שהוא טוב.

        עסקאות רכב

      • אוטלנדר פלאג אין
        מאירמ מאיר

        @רובן כתב באוטלנדר פלאג אין:

        מעוניין לקנות בסביבות 60000 אלף האם זה רכב שווה ומה המעלות והחסרונות של הרכב

        בנוסף, הבנתי שהסוללה עלולה להתקלקל והמחיר גבוה מאד

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • יש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים)
        מאירמ מאיר

        מה אתם אומרים זו מציאה?

        8d5fc1fc-4a41-4cf6-83d9-d9d9c5307efa-image.png

        https://www.yad2.co.il/vehicles/item/fktrp70k?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=5&pagination=1

        עסקאות רכב מציאה יד 2 שווה

      • בירור הטענת רכב חשמלי מרכב "רגיל" אפשרי?
        מאירמ מאיר

        @פתוח-לשמוע כתב בבירור הטענת רכב חשמלי מרכב "רגיל" אפשרי?:

        @טכנולוג מה הטווח מחירים? אפשר להזמין מעלי כזה דבר?

        גם אם תמצא מאלי אקספרס זה יצא כ5 דקות טעינה לכל קילומטר בודד וגם זה אם תמצא מתאם אמין כי אתה יודע הסינים אוהבים להגזים עם נתונים.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • רכב 7 מקומות מסחרי
        מאירמ מאיר

        @רפאל-הגדול כתב ברכב 7 מקומות מסחרי:

        אני עושה 20 אלף בשנה,
        לא משמעותי מידי הצריכת דלק, מעדיף כמובן שיהיה כמה שפחות, אבל לא זה הנושא,
        השאלה שלי, היא לענין המסחריות עצמם, הברלינגו לא נחשבת לאמינה מאוד?
        כנ’'ל הלודג’י שהומלצה פה בפורום בכמה הזדמנויות…

        ככל הזכור לי הברלינגו האוטומטית לא נחשבת לאמינה.

        יש דגמים אוטומטים אחרים שנכנסים בתקציב שלך כגון אאוטלנדר עד 2013 שהוא מצויין אבל שותה דלק (אפשר גז) יש לך מיצובישי גרנדיס רק שקשה למצוא שמורה ואולי מאזדה 5 (לא יודע מהי אמינותה)

        אני אישית הייתי מתאמץ טיפה בתקציב וקונה אאוטלנדר 2013 ומעלה עם קילומטר גבוה.

        עסקאות רכב רכבים מומלצים

      • המלצות על רכב אם ג'י MG5
        מאירמ מאיר

        @mik6868 כתב בהמלצות על רכב אם ג'י MG5:

        יש לו טווח קצר 250 מוצהר

        מהיכן הבאת את הנתון הזה? כמדומני מוצהר 400 אבל אפשר לבדוק בשניה…

        @אורח כתב בהמלצות על רכב אם ג'י MG5:

        אשמח למידע כללי על הדגם / חברה, טיפים לקנית רכב חשמלי פעם ראשונה
        ואם יש פרטים או תקלות שאני צריך לדעת ולברר

        למעשה יש לרכב הזה 2 חסרונות משמעותיים מבחינת שמירה על הערך. הראשון שהוא סטיישן ומי כמוך יודע שהשוק שלהם לא אייי… בנוסף כיום רכבים חשמליים לא שומרים על ערכם כראוי ככה שיוצא שרכב חשמלי סטיישן יתקשה מאד במכירה במחיר שפוי. כן יהיה לו ביקוש כשהוא יגיע לטווח המחירים באזור ה35,000…

        מדוע את חייב דווקא סטיישן ולא ג’יפון? היום רוב הנהגים שנסעו בעבר עם סטיישן עברו לגיפונים שהם נותנים פחות או יותר את כל מה שסטיישן יכול לתת (תא גבוה, קיפול מושבים, דלת חמישית וכו’) וגם תקבל שמירת ערך גבוהה.

        לגבי רכב חשמלי בכללי, כדי שיהיה משתלם קודם כל צריך שתהיה לך אופציה להתקנת עמדת טעינה פרטית. אם אתה עושה נסיעות ארוכות מאד זה יצריך שימוש תכוף בעמדות ציבוריות מהירות שעולות כמעט כמו דלק וגם שם הטעינה לוקחת לא מעט זמן (במקרה של הMG5 הטעינה איטית במיוחד כ40 דקות מ20% ל80%).

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • אוריס 2015
        מאירמ מאיר

        @א.ב. כתב באוריס 2015:

        מדובר בסוכן אמין שנותן לו אחריות על כל הטיפולים של השנה הקרובה

        לא לפתוח את הארנק עד שהוא חותם על כך בצורה ברורה! לקיים מה שנאמר “אל תאמין בעצמך” ק"ו לאחרים. מאד קשה עד בלתי אפשרי להיות סוחר רכב משומש אמין.

        המחיר משתלם רק אם הרכב ספץ’ ומתוקתק ברמה מחמירה. אחרת - כמה אוריס איכא בשוקא…

        עסקאות רכב

      • מזגן לפעמים עובד לפעמים לא
        מאירמ מאיר

        @קאמירין כתב במזגן לפעמים עובד לפעמים לא:

        חשוב לציין שהרכב עמד 4 חודשים ללא התנעה

        לפני זה עבד מצויין?

        טיפולים, אחזקה ותקלות
      • 1
      • 2
      • 116
      • 117
      • 118
      • 119
      • 120
      • 119 / 120
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום