@שלמה-מביתר כתב ברכב 7 מקומות אמין וחסכוני:
מה אתה אומר על הקיה קארנס דיזל?
אין לי יותר מדי מידע על הקארנס. פשוט אני מחזיק באוטלנדר עם 287 אק"מ ממורה נהיגה וטפו טפו האוטו עושה עבודה
@שלמה-מביתר כתב ברכב 7 מקומות אמין וחסכוני:
מה אתה אומר על הקיה קארנס דיזל?
אין לי יותר מדי מידע על הקארנס. פשוט אני מחזיק באוטלנדר עם 287 אק"מ ממורה נהיגה וטפו טפו האוטו עושה עבודה
@משתמש-מתחיל כתב ביש מדריך עבור רכב חדש?:
זהו, פה אני לא יודע מה הכוונה…
עושים כל 10,000? כל 15,000? או כל פעם שנדלקת נורה ל"ע?
“לפי הספר” זה לא קלישאה. אלא לעשות טיפולים ע"פ מה שכתוב בספר הרכב. אבל עדיף שתעשה כמו מה שאמר לך @נייטרון-חפשי ותשאל את יונדאי בעצמם.
@ישראליק יד 2 דוחפים מודעות מקודמות של רכבים דומים. סוג של “הצעת מערכת”.
לגבי הטויוטה וההונדה, לדעתי זהו סוחר שדובר אמת בלבבו אך אין פיו וליבו שווים… והוא רוצה שההונדה תידחף לאלו שחיפשו טויוטה סיינה…
@אוטוטו-0 כתב בהחלפת קלאץ סוזוקי אלטו:
@מאיר כך המוסכניק אמר, וחלק מהשאלה שלי זה אם זה מוסך אמין.
הקטע הוא שבשביל להזיז את הרכב אני צריך גרר.
כשהקלאץ’ הולך ההילוכים נכנסים חלק אבל הרכב לא נוסע כי הקלאץ מחליק.
כשהרכב כבוי ההילוכים נכנסים חלק?
@ישראליק כתב בהונדה אודיסיי 2014 - שיאנית הרייטינג של יד 2:
@מאיר ראית כמה זמן זה באתר?
המודעה לא מיועדת אליך או למי שיש לו תוספים למינהם, אלא מיועדת לאנשים תמימים שאמנם לוקח זמן למצוא אותם אבל הם יאמינו לכל מילה שתאמר להם… ה’ יעזור…
@אין-על-קורולה-בעולם כתב בקניתי מיצובישי אאונטלנדר וברשיון לא כתוב כמה מקומות איך אני יודע האם זה 5 או 7 - מושבים ?:
זה כרגע 5 מושבים אבל יש חגורה מהתקרה מאחורה ואני לא יודע האם היא מקורית
גם ב5 מושבים יש חגורה מהתקרה. היא נמצאת שם כדי שיהיה קל לקפל את המושבים שאגב, (לפחות אצלי) אפשר להרים את המסעד ולהטות אותו קדימה ובכך הקיפול נעשה יותר מהודק ומייצר משטח טעינה גדול יותר.
@natan ידוע לי שיש חוסר בחלקים לגביו. צריך לבדוק אם יש לו מכלולים זהים לאלו שנמצאים בסיוויק ומשכך יהיה קל יותר למצוא חלקי מנוע ומרכיביו.
@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בלמה (כמעט רק) פנסים קדמיים צריכים ליטוש אחת לתקופה.:
כבר תקופה שאני מסתכל על רכבים שהפנסים הקדמיים נראים עם דלקת חריפה בעיין,
וכשאני מסתכל מהצד האחורי של הרכב הפנסים נראים יפים וברורים.
הפנסים האחוריים מטרתם להראות כלומר שיראו אותם במקומם. הפנסים הקדמיים מיועדים להאיר ל30 ו100 מטר קדימה. בד"כ הפנסים האחוריים מחופים בפלסטיק אדום ויהיה קשה להבדיל בשינויים בגוון.
לגבי הדוגמא שהבאת מהאאוטולנדר, זו באמת קושיא וכנראה יש ליישב כמו שאמר ר’ @israel_458xv20n שלא כל פלסטיק יכול להאיר קדימה כ"כ טוב. אבל עדיין לדעתי היה כדאי לשים פלסטיק כמו האחורי ולהתקין פנסים חזקים יותר. (אולי הם עלולים לסנוור)
אגב, בסוזוקי אלטו יש תופעה הפוכה: הפנסים האחוריים הופכים מאדומים לשקופים…
@Yaron-s כתב בהתייעצות על רכב קורולה 2009:
תסתכל על קורולות מ2007 שעוד רגע יש להם 2 טסטים בשנה, והמחיר בהתאם
סתם ככה, אולי כדאי לך ללכת על 2007? אני אעשה לך את 2 הטסטים ותביא לי 2500 שח בשנה (ירידת הערך ב2009)… 
ר"ל אולי שווה לעשות טסט נוסף בשנה כדי לחסוך את הסכום הזה. ד"א אולי כדאי לבזבז יום אחד בשנה מאשר לשלם מחיר של 10 ימי עבודה…
@מוטי כתב באחריות לסוללה טיוטה פרויס:
@יודי-ויין לא ידוע לי שהחליפו סוללה
רק האריכו את האחריות מטיפול לטיפול
אז היא בת 10 וקרוב ל200K
לדעתי שווה לך לעשות בדיקת דר פריוס ותדע לפי התוצאה.
@נוסע-ומסיע כתב ברנו קליאו, לא להתקרב, או שיש על מה לדבר?:
תודה רבה לכל המגיבים.
רק שאלה אחת, אני קונה ידני בעיקר כי הוא חסכוני, לפי מה שאני רואה הוא לוקח 1/16, זה לא נחשב בזבוז יחסית לדאציה (זה נכון שדאציה סנדרו לוקחת 1/20?)
אם אתה קונה דיזל אז אמורה להיות צריכה דומה.
צריכת דלק זה לא שחור ולבן וזה תלוי באלף ואחת גורמים (כגון צורת הנהיגה, איזור ועוד) ויתכן שאותו רכב יתן לאדם אחד 1/22 כשלאדם אחר יתן 1/10…
@אני-0 כתב בשווה לקנות ספורטאז?:
חשבתי לקנות ספורטאז
כמה תכל’ס הוא לוקח?
כמה הוא אמין?
עד כמה ק"מ הוא שווה?
כל מידע על הרכב יוסיף לי
יש לספורטאז’ כמה סוגי הנעות ושנתונים וכל אחד שונה מחברו.
@מאיר-ג כתב בחוות דעת והמלצות על דאציה ג'וגר:
אשמח לדעת אם משהו שבעל רכב כזה או מכיר את הרכב מה התקלות אם יש.
וכמה צריכת הדלק האמיתית
בנוסף אשמח לדעת לגבי נפח המנוע כי הבנתי שרק מ2025 שווק עם מנוע 1.6 ליטר ולפני כן עם 1 ליטר האם המנוע הראשון ממש בלתי נסבל (בפרט בתנאי עומס מזגן וכו’)
כפי שאמרו לך מנוע ה1.0 לא מומלץ בגלל אמינות אבל גם בגלל שעם רכב מלא בעליות קשות הוא יהיה ממש עגלה - סיוט.
לגבי ההיברידי, שמעתי שהוא טוב.
@רובן כתב באוטלנדר פלאג אין:
מעוניין לקנות בסביבות 60000 אלף האם זה רכב שווה ומה המעלות והחסרונות של הרכב
בנוסף, הבנתי שהסוללה עלולה להתקלקל והמחיר גבוה מאד
@פתוח-לשמוע כתב בבירור הטענת רכב חשמלי מרכב "רגיל" אפשרי?:
@טכנולוג מה הטווח מחירים? אפשר להזמין מעלי כזה דבר?
גם אם תמצא מאלי אקספרס זה יצא כ5 דקות טעינה לכל קילומטר בודד וגם זה אם תמצא מתאם אמין כי אתה יודע הסינים אוהבים להגזים עם נתונים.
@רפאל-הגדול כתב ברכב 7 מקומות מסחרי:
אני עושה 20 אלף בשנה,
לא משמעותי מידי הצריכת דלק, מעדיף כמובן שיהיה כמה שפחות, אבל לא זה הנושא,
השאלה שלי, היא לענין המסחריות עצמם, הברלינגו לא נחשבת לאמינה מאוד?
כנ’'ל הלודג’י שהומלצה פה בפורום בכמה הזדמנויות…
ככל הזכור לי הברלינגו האוטומטית לא נחשבת לאמינה.
יש דגמים אוטומטים אחרים שנכנסים בתקציב שלך כגון אאוטלנדר עד 2013 שהוא מצויין אבל שותה דלק (אפשר גז) יש לך מיצובישי גרנדיס רק שקשה למצוא שמורה ואולי מאזדה 5 (לא יודע מהי אמינותה)
אני אישית הייתי מתאמץ טיפה בתקציב וקונה אאוטלנדר 2013 ומעלה עם קילומטר גבוה.
@mik6868 כתב בהמלצות על רכב אם ג'י MG5:
יש לו טווח קצר 250 מוצהר
מהיכן הבאת את הנתון הזה? כמדומני מוצהר 400 אבל אפשר לבדוק בשניה…
@אורח כתב בהמלצות על רכב אם ג'י MG5:
אשמח למידע כללי על הדגם / חברה, טיפים לקנית רכב חשמלי פעם ראשונה
ואם יש פרטים או תקלות שאני צריך לדעת ולברר
למעשה יש לרכב הזה 2 חסרונות משמעותיים מבחינת שמירה על הערך. הראשון שהוא סטיישן ומי כמוך יודע שהשוק שלהם לא אייי… בנוסף כיום רכבים חשמליים לא שומרים על ערכם כראוי ככה שיוצא שרכב חשמלי סטיישן יתקשה מאד במכירה במחיר שפוי. כן יהיה לו ביקוש כשהוא יגיע לטווח המחירים באזור ה35,000…
מדוע את חייב דווקא סטיישן ולא ג’יפון? היום רוב הנהגים שנסעו בעבר עם סטיישן עברו לגיפונים שהם נותנים פחות או יותר את כל מה שסטיישן יכול לתת (תא גבוה, קיפול מושבים, דלת חמישית וכו’) וגם תקבל שמירת ערך גבוהה.
לגבי רכב חשמלי בכללי, כדי שיהיה משתלם קודם כל צריך שתהיה לך אופציה להתקנת עמדת טעינה פרטית. אם אתה עושה נסיעות ארוכות מאד זה יצריך שימוש תכוף בעמדות ציבוריות מהירות שעולות כמעט כמו דלק וגם שם הטעינה לוקחת לא מעט זמן (במקרה של הMG5 הטעינה איטית במיוחד כ40 דקות מ20% ל80%).
@א.ב. כתב באוריס 2015:
מדובר בסוכן אמין שנותן לו אחריות על כל הטיפולים של השנה הקרובה
לא לפתוח את הארנק עד שהוא חותם על כך בצורה ברורה! לקיים מה שנאמר “אל תאמין בעצמך” ק"ו לאחרים. מאד קשה עד בלתי אפשרי להיות סוחר רכב משומש אמין.
המחיר משתלם רק אם הרכב ספץ’ ומתוקתק ברמה מחמירה. אחרת - כמה אוריס איכא בשוקא…
@קאמירין כתב במזגן לפעמים עובד לפעמים לא:
חשוב לציין שהרכב עמד 4 חודשים ללא התנעה
לפני זה עבד מצויין?