דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      מאירמ

      מאיר

      @מאיר
      מנהל ראשי
      אודות
      פוסטים
      3.5k
      נושאים
      190
      שיתופים
      0
      קבוצות
      9
      עוקבים
      25
      עוקב אחרי
      6

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • זכרון דברים מהו והאם לחתום?
        מאירמ מאיר

        @חיים-ברזל וגם להגן על המוכר “שהרכב לשביעות רצונו של הקונה” כדי שאם למחרת יתקלקל המנוע וכו’…

        אבל לכאורה זה גם טוב לקונה כי אם הקילומטר מזוייף הוא לא יכול לטעון שיידע את הקונה כי כתוב קילומטר, יד וכו’

        עסקאות רכב

      • הרכב רועד מעל 100 קמ"ש
        מאירמ מאיר

        @נייטרון-חפשי כתב בהרכב רועד מעל 100 קמ"ש:

        זה שוב בגלל שהבוץ הורס את האיזון.

        פשוט הוצאתי את הבוץ והרכב חזר לנסוע כמו חדש

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • ייעוץ לגבי קניית רכב
        מאירמ מאיר

        @יהודה7 כתב בייעוץ לגבי קניית רכב:

        קיה ספורטאז 2014 פרטית עם 66 אלף ק’‘מ מקורי. הרכב נראה יחסית שמור נסיעות קצרות לעבודה וחזור. המוכר דורש מחיר 45 אלף שח. מחירון לוי יצחק 33000 ש’'ח האם לדרוש 12 אלף שח מעל המחירון זה הגיוני רק בגלל קילומטר נמוך ?

        הקילומטר מאד מחשיד.

        למעשה, אם הרכב יד ראשונה ויש תיעוד על הקילומטר (היסטוריית טיפולים, טסטים) ויש בדיקה מקיפה שהרכב תקין והבלאי תואם לקילומטר. יתכן והרכב יהיה מתאים לך כלומר לצרכיך אבל הסכום הזה כנראה לא יחזור אליך… כך שהרכב יתאים רק אם תחזיק אותו לאורך זמן.

        @הכל-בעזרת-השם

        אגב, למה שלא תכתוב את הדרישות שלך מהרכב (תקציב,נסועה שנתית, סיגנון נהיגה, כמה חשוב לך צריכת דלק/אמינות ועוד…) והמומחים דכאן יוכלו להתאים לך את הרכב הטוב ביותר עבורך.

        עסקאות רכב

      • עקב המחסור בגז
        מאירמ מאיר

        היום היה בתפוז מבקיעים

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • התייעצות על פורד פוקוס 2012 ממכירה פומבית
        מאירמ מאיר

        @טייס-קרבי כתב בהתייעצות על פורד פוקוס 2012 ממכירה פומבית:

        @DanielC
        תאמת זה כצת הסתבך לי כי אין לי מי שיפרוץ לי את הרכב (הרכב נמכר ללא מפתח)
        וגם אם אני ימצא כמה שידוע לי רכב ששכב 4 חודש כבר פורק את המצבר לא???

        נשמח לשמוע עדכון.

        עסקאות רכב

      • וו גרירה
        מאירמ מאיר

        ר’ @EBA

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • עזרה בקניית רכב
        מאירמ מאיר

        @ראובי כתב בעזרה בקניית רכב:

        אשמח מאוד למידע על מערכת גז גפמ ברכבים
        אני חש שישנו בלבול גדול בנושא בין הציבור למוסכניקים ואנשי מקצוע
        אך מאידך ישנם שמאוד ממליצים
        רוצה בעיקר לדעת מה הסיכונים תודה מראש

        הויכוח על הגפ"מ לא פסח על הפורום הזה… יש שירשורים בעניין. בכסף שאני חוסך מהגפ"מ אני יכול להחליף כ2 מנועים בשנה… בנתים יש לי כשנה וחצי וטפו טפו!

        עסקאות רכב

      • אאוטלנדר תקלת fcm ממתי
        מאירמ מאיר

        @יראת-שמים כתב באאטאלנדר תקלת fcm ממתי:

        @א.ד.מ. כתב באאטאלנדר תקלת fcm ממתי:

        חיישן שניתן לנטרול

        נראה לי שלא.

        אם התקלה מגיעה, נדלקת נורה בלוח השעונים והרכב לא עובר טסט.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • אני צריך רכב 8 מקומות - ומה לגבי מערכת גז
        מאירמ מאיר

        @ישראליק כתב באני צריך רכב 8 מקומות - ומה לגבי מערכת גז:

        הבעיה עם הויטו שזה גם נראה כמו טנדר, או רכב עבודה של שיפוצניק

        אפשר לקנות לו קיט של AMG…

        עסקאות רכב

      • אפשר לדחות טסט?
        מאירמ מאיר

        @נהג-אלוף כתב באפשר לדחות טסט?:

        בעזרת השם!!!

        ברור ש @הכל-בעזרת-השם !

        כנראה שביום-יומיים הקרובים תצא הנחיה בעניין כמו במלחמה הקודמת.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • התלבטות קיה קרניבל: האם "להתאבד" על התקציב (120K) או להסתפק ב-2017 (95K)?
        מאירמ מאיר

        @shine כתב בהתלבטות קיה קרניבל: האם "להתאבד" על התקציב (120K) או להסתפק ב-2017 (95K)?:

        זה אמנם לא טויוטה אבל לפחות הונדה

        הונדה אודסי רכב מאד לא מצוי כך שכנראה קשה מאד להשיג חלקים. אמינות זה לא רק מיעוט תקלות אלא שקט נפשי.

        עסקאות רכב

      • מדריך שיפוץ של מחשב גיר מאזדה
        מאירמ מאיר

        ראשית ייש"כ על המדריך המטורף הלזה! הכל כתוב בצורה מאד ברורה ושאינה משתמעת לשתי פנים! כל הכבוד!

        @אהרון-שלום כתב במדריך שיפוץ של מחשב גיר מזדה:

        ביקשו שאעשה מדריך איך שיפצתי את המחשב גיר של מזדה 5 2008

        אם זה דווקא למאזדה 5 בשנתון הנקוב, אולי כדאי להוסיף זאת בכותרת.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • שברולט קרוז - מומלץ?
        מאירמ מאיר

        @סימניה כתב בשברולט קרוז - מומלץ?:

        התקציב שלי הוא עד 8-9 אל"ש
        יש ביד 2 הרבה שברולט קרוז במחירים האלו

        בנוסף לאמור שהרכב בעייתי המחירים האלו גבוהים מאד ואפשר למצוא במחיר המתקרב להעברת בעלות והדלק…

        עסקאות רכב

      • רעש מהצמיגים כאילו יש שמיניה
        מאירמ מאיר

        @מאיר-ג כתב ברעש מהצמיגים כאילו יש שמיניה:

        @מאיר מערב-כרמל

        אני לא כ"כ מבין גדול במיסבים וכו’ אבל אם תרצה אוכל לנסות מחר

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מזדה cx5
        מאירמ מאיר

        @שניאור-הכהן כתב במזדה cx5:

        @שניאור-הכהן
        המחיר המבוקש ביד 2 70-90k+

        הרכב הזה מאוד מאוד סחיר והוא ישמור טוב על הערך שלו, והשאלה הנשאלת, מה הם הדרישות שלך מהרכב כדי לוודאות שאכן הרכב מתאים לך או שאולי יש תחלופות זולות או יעילות יותר.

        עסקאות רכב

      • רעש מהצמיגים כאילו יש שמיניה
        מאירמ מאיר

        @מאיר-ג כתב ברעש מהצמיגים כאילו יש שמיניה:

        @מאיר כתב ברעש מהצמיגים כאילו יש שמיניה:

        איפה אתה בארץ?

        דרום-נתיבות

        איפה בנתיבות?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מה ההסבר במחירים הלא קשורים על כל מיני רכבים ביד שתיים?
        מאירמ מאיר

        @מישהו1

        לפעמים זה בהלואה והמחיר הוא תשלום בודד.

        אבל בד"כ אלה אנשים ישרים אבל לא מספיק והם בכוונה עושים דברים שיגרמו לאנשים עם טיפה שכל לא להתקשר ומכאן הדרך קלה להרויח בעולם הזה…

        עסקאות רכב

      • מזגן על חום לא עובד
        מאירמ מאיר

        @אביעד כתב במזגן על חום לא עובד:

        @קלאטש כתב במזגן על חום לא עובד:

        בגדול זה מנוף פלסטיק קטן מאחורי תא הכפפות לכיוון הנהג,

        אתה מתכוון שזה גלגלת שצריך להוזיז אותה?
        היה לי בעיה כזאת גם כן בקורולה 2011 וזה באמת מה שפתר אותה, אבל כאן (למרות שזה 2010) יש בקרת אקלים, וכל המבנה שונה- לא הצלחתי למצוא על מה מדובר

        מהיכן בארץ? בעיקרון זה נמצא מאחורי תא הכפפות. צריך לחפש מה לא זז כראוי.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • עזרה דחופה לקנית רכב 5 מקומות
        מאירמ מאיר

        @על-הטוב-ש-ך כתב בעזרה דחופה לקנית רכב 5 מקומות:

        באיזה שנתונים יש מנוע 1.6

        אני חושב בכל השנתונים

        עסקאות רכב

      • הרכב מחליק מה הסיבה????
        מאירמ מאיר

        @שלמה-6 כתב בהרכב מחליק מה הסיבה???:

        @מאיר כתב בהרכב מחליק מה הסיבה???:

        @שלמה-6 כתב בהרכב מחליק מה הסיבה???:

        החלפתי רכב לטויוטה קורולה סטיישן 2019 לפני שנה + ומאז וכו’

        ברכב שלך פחות מרגישים שהמהירות עולה ולכן יתכן ואתה נוסע יותר מהר ממה שהיית רגיל. כמו כן ברכבי טויוטה הABS הרבה יותר רגיש כמו שכמה כתבו לך. לגבי זריקת זנב, זה מצוי בסטיישן כי יש משקל רב יותר מאחור. (האמת, אם הגעת לזריקת זנב אז כנראה שאתה נהג קצת נמרץ)

        הייתי מציע שתכתוב את אזור מגורך ואולי אי מי ממשתמשי הפורום ירגיש מקרוב.

        לגבי הסטיישן כמו שכתבתי - גם לפני כן היה לי סטיישן וזה לא קרה.
        ולגבי המהירות - דיברתי עם אחי שלמד נהיגה מבצעית על אמבולנס (-אולי זה שונה) הוא טוען שבכל מקרה לא אמורה להיות זריקת זנב בגלגים תקינים, הוא מספר שבמגרש לימוד ישנם מתזים על הכביש ומציפים את שטח הנסיעה ואז נותנים להם ליסוע על 70-80 קמ’‘ש וללחוץ בעוצמה על דוושת הבלם תוך כדי שבירת ההגה - ולמרה הפליאה הרכב לא מתהפך זורק זנב או מחליק אלא פונה ימינה ועוצר.
        כך שלכאורה רכב תקין לא אמור להחליק, שהרי בדיוק בשביל זה ישנם את חריצי הניקוז בשביל שלא לנתק את הגלגל מהכביש,
        וזאת למרות שבהחלט האחיזה יורדת משמעותי בזמן שהכביש רטוב ויותר כשהוא מוצף,
        ויתר על זאת - איני נוהג מהר (בו נגיד שהכי מהר איני מאמין שאני עושה סיבוב על 30 קמ’‘ש אבל אבדוק בעז’'ה בהמשך מה המהירות אליה אני רגיל בפניות.

        תראה לגבי הרכב הקודם אמרתי שיתכן ובגלל שהקורולה היברידית קשה לחוש את המהירות.

        לגבי 30 קמש בכיכר - לרוב הכיכרות זה די הרבה אבל לא קיצוני ועם מים זה סביר להחליק.

        הראיה מהאמבולנסים לא נכונה לדעתי כי בשונה משבירה ימינה, בכיכר אתה נותן ימינה ואז שמאלה וכביכול את מרים להנחתה… נוצרת העברת משקל מאד גבוהה לחלק האחורי במקרים אלו.

        עוד הייתי לוקח בחשבון יתכנות לבעיית פרונט חמורה מאחורה.

        מציע שוב לכתוב אזור מגורים כדי לשמוע דעה נוספת…

        טיפולים, אחזקה ותקלות
      • 1
      • 2
      • 115
      • 116
      • 117
      • 118
      • 119
      • 120
      • 117 / 120
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום