@לייזי נסה לחשוב על רנו קליאו סטיישן דיזל. בדגש על דיזל בלבד!
מאיר
-
אני צריך המלצה לרכב -
טיפול במערכת גז@POKER כתב בטיפול במערכת גז:
היכן ניתן לעשות טיפול במערכת גז באזור הדרום?
בתודה מראשהיכן אתה גר בדרום? אפשר גם במוסך בארי
-
המלצה לאאוטלנדר 2014@נהג-אלוף כתב בהמלצה לאאוטלנדר 2014:
@נהג-אלוף כתב בהמלצה לאאוטלנדר 2014:
וראיתי את כל השרשורים בענין…
ראיתי…
אשמח להמלצה מנסיון…או מידע אישי.נראה לי קצת יקר. במחיר הזה אפשר למצוא קילומטרים יותר נמוכים
אגב, האוטלנדר דיזל לא כזה חסכוני, בטח לא בתוך העיר.
-
טיפול במערכת גז@POKER כתב בטיפול במערכת גז:
054-338-0736
מוסך בארי
לתועלת כלל החברים
כעת שוחחתי עם המוסך הנ"ל, ונאמר לי ע"י המזכירה שהם הפסיקו לטפל במערכות גז!בזמנו הוא אמר לי שמי שהיה מתעסק עם זה נרצח במתקפת הפתע בשמחת תורה והם מטפלים עם המלאי שנשאר.
תודה על העדכון
-
יונדאי I30@נסיעתא כתב בזקוק לעזרה - יודנאי אקסנט:
שותה ליטר ל14-15 ק"מ,
זה אולי בנסיעה על 90 בבין עירוני… ביום יום הרכב לוקח לפי מה ששמעתי באזור 1/9-10
-
בקשת ייעוץ | רכב ב-25,000 ש"ח@שרה-0 כתב בבקשת ייעוץ | רכב ב-25,000 ש"ח:
יש לנו 3 ילדים.
מחפשים- חסכוני, אמין ונח.
על אילו דגמים מומלץ לחפש?לכמה זמן אתם מתכננים להחזיק את הרכב כי אולי כדאי להכניס לסל השיקולים אופציה לילד רביעי
-
רמת עדיפות בקניית רכב@משה-שמחה כתב ברמת עדיפות בקניית רכב:
@מאיר אני צודק?
מעולם לא החזקתי רכב שהוא לא מונית או לימוד נהיגה לשעבר… הייתי מרוצה מכולם.
למעשה הבעיה במונית זה שנוסעים הרבה. העניין הוא שהמחירון מוריד פעמיים גם על המונית וגם על הקילומטר…
לגבי לימוד נהיגה, אני לא יודע מה כבר התלמיד הורס שם? ברקסים? לימוד נהיגה זה רכב שלא השתוללו איתו, 99.9% מהנסיעה עם מנוע חם, תחזוקה מוכרת במס ככה שאין סיבה להזניח. על זה תוסיף את מחירי הבדיחה שהם נמכרים
-
התייעצות לגבי קניית הונדה אינסייט@shmuelk כתב בהתייעצות לגבי קניית הונדה אינסייט:
@מאיר ובמידה והכל תקין? אני שואל בעיקר על הק"מ הגבוה, האם יש שוק לכזה ק"מ במחיר של 6-7 אלף?
אני לא בקיא במחירונים ולא יודע אם הרכב משתלם במחיר הזה. תגובתי הייתה לגבי תקינות הרכב. אני מציע לך להוריד את הבחור לאזור ה6 כזה. מה תפסיד?
אבל גם אם נניח שבמקרה הרע המחיר יהיה עוד שנתיים 4,000. קיבלת ירידה אפסית של 5,000 שקלים לשנתיים שזה כלום במונחי ירידת ערך.
-
פיגו 3008 וכן 5008@פיג-ו5008 כתב בפיגו 3008 וכן 5008:
16.6 ליטר עבור 100 ק"מ.
אתה בטוח? זה יוצא כ6 קילומטרים לליטר… אולי אתה מתכוון ל16.6 קמ"ל?
