דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      מאירמ

      מאיר

      @מאיר
      מנהל ראשי
      אודות
      פוסטים
      3.5k
      נושאים
      190
      שיתופים
      0
      קבוצות
      9
      עוקבים
      25
      עוקב אחרי
      6

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • טויוטה אוריס חוות דעת
        מאירמ מאיר

        @דוד-100 כתב בטויוטה אוריס חוות דעת:

        @ש.נ הוא מעוניין לדעת בכוונה על השנתונים היותר קודמים לפני שהיה היברידי בכל מקרה תודה אם יש עוד מישהו שיודע על השנתונים האלה נשמח לשמוע תודה רבה

        אני חושב שב2011 יש גירסה היברידית.

        @יצחק-רשטונ כתב בטויוטה אוריס חוות דעת:

        וכמו הקורולה גם היא שווקה בארצנו באזור 2008 כרובוטית

        זכורני שהאוריס המשיכה כרובוטית גם הרבה אחרי 2008. אשמח אם תבדוק זאת.

        עסקאות רכב

      • גז מזגנים - קיים גמ"ח בבני ברק?
        מאירמ מאיר

        @ia659411 כתב בגז מזגנים - קיים גמ"ח בבני ברק?:

        ולא לזרוק סתם כל שנה 300-400 על מזגן…

        @ia659411 כתב בגז מזגנים - קיים גמ"ח בבני ברק?:

        זה רכב שגם ככה אני ממש אוטוטו נפרד ממנו…

        “אמרתי שאני מגיע עוד 5 דקות. אין צורך להתקשר כל רבע שעה!”…

        בין אם אתה אוטוטו נפרד או ממשיך עם הרכב, הכי טוב למלאות בקיץ (ולשים זרחן) ואח"כ נהיה יותר חכמים כמה עולה לתקן ואם משתלם…

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • רכישת רכב
        מאירמ מאיר

        @שלמה-1 כתב ברכישת רכב:

        סוזוקי היברידי
        משנת 2021

        רק מזכיר שזה לא היברידי אמיתי כמו בטויוטה אלא מערכת סיוע של 48V שעוזרת מעט בתאוצה.

        עסקאות רכב

      • טסט לרכב
        מאירמ מאיר

        @ITAMAR25 כתב בטסט לרכב:

        @אברך-מתמיד כתב בטסט לרכב:

        דולקת לי מנורה על לחץ אוויר בגלגל כמובן ללא סיבה

        תנסה לנפח את כל הגלגלים גם את הרזרבי עם לחץ 34-35, אצלי ככה היה.

        בגלגל רזרבי מוקטן בד"כ 60 PSI

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • רכישת רכב
        מאירמ מאיר

        @EBA כתב ברכישת רכב:

        מחר אני אוסיף לסקודה טורבו דיזל סוללת AAA ואכתוב שהיא היברידית…

        קצת כבוד… מה אתה משווה סוללת AAA??? עם 48V אתה יכול לסחוב אפי’ אופניים חשמליות…

        ועכשיו ברצינות הסיכום הסופי יהיה באמפר שיוביל לכמות הW (וואט) הסופית. למשל במנוע 1.2 של סטלנטיס המערכת מוסיפה יותר מ20 כוח סוס!

        עסקאות רכב

      • לגבי התקלת FCM המפורסמת במיצובישי [בעיקר באאוטלנדר] יש פיתרון!!!
        מאירמ מאיר

        @נתנאל-0 כתב בלגבי התקלת FCM המפורסמת במיצובישי [בעיקר באאוטלנדר] יש פיתרון!!!:

        אני חייב לשתף!! הצלחתי לסדר את התקלה הידועה והמפורסמת במיצובישי “תקלת הFCM"

        הבאת פה חתיכת בשורה!!!

        אם תוודא שאצל כולם מדובר באותה התקלה תעדכן אותי ונדאג בע"ה למדריך מפורט ומפושט עם תמונות ברורות! זה מאד חשוב!

        ייש"כ עצום.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • האם קילומטר נמוך מעורר חשד?
        מאירמ מאיר

        @נהג-חדש-2 כתב בהאם קילומטר נמוך מעורר חשד?:

        ובעוד מאה שנה כל הרכבים יעברו דיאטה

        אם רכבים היו מחזיקים 100 שנה מצבנו היה טוב… כיום המכוניות לא מחזיקות מעמד ככה

        @נהג-חדש-2 כתב בהאם קילומטר נמוך מעורר חשד?:

        ואם כך אז אין מה לדאוג גם בעוד אלף שנה כמות הרכבים בישראל שעברו דיאטה יהיה אחוז אחד

        לדעתי היית צודק לו המכוניות היו עושים טסט פעם בחיים אבל מה לעשות שבכל שנה 1% מכל הרכבים הנבחנים עוברים דיאטה.

        ובצורה יותר מופשטת: נניח ויש בישראל יש 2 מליון רכבים עם רשיון פעיל. בשנת 2025 למניינם 1% מהם עבר הפחתת קילומטר שזה אומר ש20,000 רכבים (שהם אחוז אחד) עברו הפחתה במהלך שנת 2025. בשנת 2024 היו עוד 20,000 מכוניות (ממוצע) שהופחת להם הקילומטר כך שיש כבר 40,000 מכוניות שהן 2% וכן על זה הדרך…

        כרגע בדקתי וממוצע החיים של רכב בישראל עומד על 7.7 שנים (תאונות, טוטאלוס על כל שריטה, מנועי פרויוטק…). כך שעל פי נתון זה כ7.7% מהרכבים עבר הפחתת קילומטר.

        כל האמור הוא ממוצע כלומר שיתכן שרכב אחד עבר פעמיים הפחתה על חשבון אחר שלא עבר הפחתה מימיו. כ’'כ הסיכויים משתנים בין חדש לישן ועוד.

        עסקאות רכב

      • עזרה ב2 נושאים תאורה קדמית ושלט
        מאירמ מאיר

        @דוד-שמש כתב בעזרה ב2 נושאים תאורה קדמית ושלט:

        הוא קיבל עם הרכב שתי מפתחות שנראות כמו המקוריות עם הכפתורים במפתח [כמו של הלנסר] ובשתיהם השלט לא פותח [יש בטריה, יש אור]

        אצלי באאוטלנדר יש בעיה דומה ולפעמים אין תקשורת בין השלט לרכב

        הפתרון אצלי הוא ללחוץ על הפתיחה לחיצה ארוכה (6 הבהובים) לאיר מכן לחיצה ארוכה נוספת (כ2 שניות עד שהנורה נדלקת בשלט) ובלחיצה שאחריה הרכב נפתח, ומאז השלט חוזר לעבוד כרגיל (עד שבוע הבא…)

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • האם קילומטר נמוך מעורר חשד?
        מאירמ מאיר

        @אביחי כתב בהאם קילומטר נמוך מעורר חשד?:

        @מאיר אם כך זה ודאי לא יותר מ-11 אחוז, כי בשנה הראשונה הקילומטראז’ נכון… וסטטיסטית זה 6 אחוז כי זה קורה בממוצע באמצע החיים של הרכב שזה לסטטיסטיקתך אחרי 6 שנים.

        הממוצע טוען ש1% עובר דיאטה כך שזה מתפזר בין הרכבים. רכבים חדשים פחות, אז זה בא על חשבון הישנות שיש יותר, אבל יפה שקראת את האריכות שלי בעניין…📜

        עסקאות רכב

      • מסקנה מוזרה לקניית רכב
        מאירמ מאיר

        @סאנגיונג כתב במסקנה מוזרה לקניית רכב:

        כמובן שצריך לברר טוב (ולא ליפול להרפתקאות עם רכבים אירופאים פחות אמינים), אבל אם פותחים קצת תראש אפשר למצוא מציאות!!

        מסכים עם כל מילה. אכן צריך לברר היטב כדי לא להכנס להרפתקאות.

        אני לא מכיר את סאניאנג טיבולי אבל באופן כללי חשוב לקנות רכב שיש לו אמינות לפחות בסיסית ולבדוק ככל הניתן את הטיפולים ורק כך ליהנות לאורך זמן מהרכב.

        בנוגע לחלקי חילוף, זה לא אסון, בטח אם אתה נוהג כמו בן אדם ולא עושה תאונות כל הזמן… אבל כן יש לקחת בחשבון שפה ושם יתכן ותצטרך לקנות חלקים מקוריים יקרים.

        תתחדש על הרכב.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • האם כדאי לי להשתדרג לרכב חשמלי?
        מאירמ מאיר

        @דוד-הכהן כתב בהאם כדאי לי להשתדרג לרכב חשמלי?:

        תודה לכל העונים

        רק יש לי כמה הוספות שאולי ישנו את התמונה:

        דבר ראשון אני משלם ביטוח מקיף כבר עכשיו.
        ב. לא איכפת לי גם חשמלית יד 2 (ולזה אני צריך גם המלצות ספציפיות איזה רכב משתלם גם במצב כזה).
        ג. אני מעוניין להתקדם לרכב נח יותר בלי קשר לחיסכון בדלק.
        ד. אני רק מנסה לספוג את עלות הרכב החדש ע"י ההפרש בין מחיר הדלק לחשמל.

        מהו סוג הנסיעות שלך?

        האם אתה משתמש בסמארטפון? (לפי מה שידוע לי עמדות הטעינה מצריכות אפליקציה)

        לכמה זמן אתה מעוניין להחזיק את הרכב?

        כמה תכננת להוציא עבור השדרוג? לא נראה לי שיש רכב חשמלי משומש נורמלי בפחות מ100,000 שח.

        עסקאות רכב

      • בקשת ייעוץ מעבר מהיברידי לדיזל
        מאירמ מאיר

        @שלמה-א-0 כתב בבקשת ייעוץ מעבר מהיברידי לדיזל:

        @מאיר תודה, עם הייתי רוצה אותו לתקופה קצרה אתה צודק בוודאי אבל הייתי רוצה משהו לתקופת מה של 5 שנים ומעלה השאלה הפריוס ב5 שנים הקרובות כמה היא תחזיק באיזה תפוקה וכמה אני ימכור אותה לעומת עכשיו ועם אני מביא דיזל שנתון גבוה יותר עם ק"מ נמוך משמעותית מהפריוס לא יחזיק יותר טוב?

        למעשה אין לפריוס הרבה לאן לרדת. אולי 2000 שקל בשנה. יש לה ביקוש ואנשים מעריכים אותה גם עם המון קילומטרים.

        אם אתה קונה רכב דיזל חדיש, ככל שהוא יעלה בקילומטרז’ יתרחקו ממנו עוד ועוד קונים פוטנציאלים והערך שלו ירד משמעותית.

        אני לא אומר שזה טעות להחליף עכשיו אלא שלדעתי זה לא ממש יעיל.

        רק מזכיר שהחלפת רכב כרוכה בבזבוז זמן על חיפוש, תשלום על בדיקות, נסיעות ארוכות כדי לאתר את הרכב, יישור קו, סיכון ליפול בפח ע״י רמאים (אין דרך הרמטית להינצל) וכמובן למכור את הרכב הקודם וכו’. ככה שהחשש מהק"מ של הפריוס לא מצדיק זאת.

        אם החשש מהקילומטר של הפריוס הוא סיפור כיסוי לרצון העז שלך להתחדש בככב מפנק 😉, יכול להיות שזה דווקא חכם לעבור לרנו קליאו למשל ודומיו (אך איני מבין בדגמי הדיזל לסוגיהם). זה גם תלוי בתגובות של הארנק שלך להוצאות מפתיעות פה ושם כי אם אתה בקטע חש הרבה רכבים מפנקים מאד! @שלמה 📢 ועוד…

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • לדמותם של מגרשי רכבים בק"ס, ובעוד ערים חרדיות...
        מאירמ מאיר

        @aiib כתב בלדמותם של מגרשי רכבים בק"ס, ובעוד ערים חרדיות...:

        @מאיר למה? זה יכול להיות הבעלים או המגרש.

        לא אחזתי שזה סוחר אבל עדיין אפשר לבדוק בבית משפט…

        עסקאות רכב

      • עזרה דחופה -אוריס 2018
        מאירמ מאיר

        @ישי-אזולאי כתב בעזרה דחופה -אוריס 2018:

        שלום חברים יקרים
        יש לי אוריס 2018 אצלי שנתיים הרכב היה מונית עד 160 ק"מ ואז פרטי קניתי אותו ב 228 ק"מ עכשיו הרכב 263 ק"מ בפועל הוא שותה 1:14 דלק המצב הזה בערך שנה אני נוסע רגוע וכו… כשקניתי אותו החלפתי פלאגים למקורי ניקתי את כל הEGR והחלפתי שסתום ניקתי את הסעפת יניקה והתעלות של ה EGR ניקתי בית מצרת ניקתי אינזיקטורים שמתי 2 תוספים צמיגים מעולים שום דבר לא עזר היום חיברתי את הרכב למחשב מקצועי המאוורר של הסוללה מצוין המשאבת מים מצוינת הסוללה מאוזנת כל התאים 7.5V -7.8V במנוחה בזמן נסיעה (עומס)7.4-7.5 V הברזלים שמחברים בין התאים חדשים והרכב עדין שותה 1:14
        אשמח לעזרה ממשהו שיש לו ניסיון או שבתחום (אני יודע שיש GPT וכו אשמח רק למשהו בתחום) תודה רבה

        קודם כל האם ניקית את הפילטר מתחת המושב האחורי?

        בנוסף, אם אתה הוסע באזור הררי פקוק או לוחץ חזק על הגז - הצריכה הגיונית.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • ליסינג מימוני, בירור.
        מאירמ מאיר

        @תצמנ כתב בליסינג מימוני, בירור.:

        עדכון, כרגע אני נוטה לסגור על הג’אקו 8.

        חשבת על MG8? עולה 189 ולמיטב הבנתי הוא גדול מהג’קו. לג’קו ביצועים עדיפים בהרבה (5.8 למאה מול 9.6). לmg תא מטען עדיף והספסל האחורי מתאים גם למבוגרים

        עסקאות רכב

      • מדריך תיקוני אלקטרוניקה איך משתמשים במולטימטר (רב מודד)
        מאירמ מאיר

        @אהרון-שלום מדריך מטורף ממש! כל הכבוד! שמח שיש לנו כותבים כמוך!

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • ליסינג מימוני, בירור.
        מאירמ מאיר

        @תצמנ הכוונה במחיר החודשי…

        אגב, אולי יהיה שווה לחכות חצי שנה (אם מסתדר לך)

        עסקאות רכב

      • עזרה דחופה -אוריס 2018
        מאירמ מאיר

        @ישי-אזולאי כתב בעזרה דחופה -אוריס 2018:

        אבל מעל הכל אני רואה שהרכב פשוט לא משתמש בסוללה גם אם היא מלאה ב 8 פסים
        וזה בעצם הכי מטריד אותי כי בדקתי אותה במנוחה ועומס והחלפתי את כל הברזלי גישור…

        זה לא אמור להטריד. להיפך זה מקדם אותך לפתרון. אם הסוללה טעונה וברכה לא משתמש בה זה יכול לנבוע מתקלה מכאנית שזה פחות סביר שכן הרכב היה אמור להדליק נורה. אפשרות נוספת היא שהרכב לא מרשה לעצמו להשתמש בסוללה.

        אם הפילטר נקי כנראה שהסוללה לא מאווררת מסיבה אחרת. אולי המאוורר לא עובד, אולי מעברי האוויר שם סתומים.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • רכב 7 מקומות אמין וחסכוני
        מאירמ מאיר

        @שלמה-מביתר כתב ברכב 7 מקומות אמין וחסכוני:

        אין לו עניין לקבל רכב עם קילומטראז’ נמוך יותר ולשלם על זה עוד 30K, אם בסוף הרכב לא יהיה יותר טוב וכל הרווח הוא שרק הוא יוכל למכור בעוד מספר שנים ב-30K יותר

        👍

        אגב, לאוטלנדר על גז יש יתרון על פני הפריוס פלוס בניראות ובמרווח גחון

        עסקאות רכב

      • תיקון מנוע שברולט אורלנדו 2018
        מאירמ מאיר

        @חיים-Y0737 כתב בתיקון מנוע שברולט אורלנדו 2018:

        לא אמור להיות יקר כי המנוע נפוץ בכל קונצרן GM למששל אופל אסטרה מכלולים זהים

        נכון אבל המנועים האלו נהרסים מהר ויש ביקוש גבוה למנועים…

        טיפולים, אחזקה ותקלות
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום