דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      ל

      לוחצגז

      @לוחצגז
      אודות
      פוסטים
      145
      נושאים
      24
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      1
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • מזהים? אשמח לעזרה! - השבת אבידה.
        ל לוחצגז

        היום ג’ כ"א בחשוון ה’תשפ"ו (12.11.2025) לקחתי ברכבי זוג מבוגר מאולמי פוראנד בבית שמש לכיוון רמות פולין בירושלים, מסיבה כלשהי הם הוצרכו לחזור לאולם ושכחו אצלי ברכב שקית של ‘חותם’ ובתוכו מגנט עם תמונות ניו בורן וכן שקית נוספת עם עוד מספר אביזרים הקשורים לבנייה.

        כל מאמצי לאתר את הזוג עלו בתוהו.

        אם מישהו מכיר או יודע, ויכול לעזור לי באיתור הפרטים. אודה לו במאוד!

        בכתובת אימייל …RSP5808252

        אשמח אם כל מי שיוכל להפיץ הודעה זו בכל דרך שהיא!​

        שאר נושאים

      • קיבלתם דו''ח מעיריית ירושלים בעצרת המיליון? כנסו לכאן.
        ל לוחצגז

        כבר ברגע הראשון זה היה נראה לי פייק.

        קודם כל הניסוח הלא מקצועי “אם מישהו מכיר אנשים…” ו"בעזרת הנציגים החרידים" נשמע ניסוח קצת… זול ולא מקצועי.

        דבר שני, אפילו אם מדובר במשהו אמיתי, אף נציג חרדי בעירייה לא הולך לפרסם בריש גלי שהוא יכול לעזור לבטל דוחו"ת.

        זה נשמע יותר עוד עקיצה לעסקונה החרדית שלא השכילה למנוע את הדוחו"ת בעצרת (כמו עוד הרבה דברים שלא הצליחו למנוע בתקופה האחרונה…)

        הדרכות וטיפים - משפטי, תביעות ותאונות

      • נוזל לניקוי שמשות
        ל לוחצגז

        אני קונה באושר עד חומר לניקוי שמשות בתכולה של 4 ליטר במחיר של 10.9 (הכי זול בשוק).
        החומר הכי טוב שנתקלתי בו.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • עתיד המכוניות החשמליות
        ל לוחצגז

        אני לא חושב שיש ממש בדבריו
        כי מקסימום כל הרכבים ה’פחות שווים’ ילכו למי שתקציבו דל, ויהיו הסובארו אברייכים (או הפריוס אברייכים, אם תרצו) של הדור הבא.
        כמובן זה לא יקרה בבת אחת, אבל ככל שיכנסו לשוק רכבים במחירים עממיים עם טווח נסיעה ארוך (של 600 ק"מ ומעלה) נוכל לראות את שאר דגמי החשמליים כמו הג’ילי, בי ווי די ודומיהם כלהיטות בשוק המשומשות ביד 2.
        עדיין, 350 ק"מ טווח זה משהו שמספיק לרוב הציבור.

        מדברים רכב

      • ראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור
        ל לוחצגז

        @אחרית-לעמך כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

        פריוס 2010, בטרייה של לקסוס מסוף 2024 ב17999
        https://www.yad2.co.il/vehicles/item/6ekctlge?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=9&pagination=1

        תיקון ‘קטן’.
        הוחלף מנוע למנוע של לקסוס (???) במוסך מורשה של טויוטה, לא מוזכרת החלפת סוללה.
        גם בקבוק הבירה ליד מושב הנהג לא מטיבה עם מוכר הרכב…

        עסקאות רכב

      • הארכת אחריות לסוללה היברידית - קוד תקלה - p0852 - אנא עצתכם
        ל לוחצגז

        השלום והברכה לכל חברי הפורום הלזה
        בשעה טובה ומוצלחת הגיע הזמן להיכנס עם האוטול’ה שלי למוסך של אוטואים ולהאריך את האחריות על הסוללה ההיברידית.
        א קיצע’ר אני נכנס למוסך, כל המנהלים המעונבים מסתובבים שם עם האף למעלה, מוסך של טויוטה, כן? ולאחר דיברור של מס’ דקות אני מוצא איזה בן דוד יושב בתוך הרכב שלי ומחבר לרכב מיני כבלים וכל מיני כלים מכלים שונים כדי לבדוק את האפשרות של הארכת האחריות על הסוללה ההיברידית.
        לאחר מס’ דקות קורא לי הבן דוד, ההוא שעובד אצל המעונב ואומר לי ‘אתה יודע שאי אפשר להאריך לך את האחריות על הסוללה ההיברידית’ ‘מה?’ ‘כן!’ הוא אומר ‘יש קוד תקלה, וואלה לא יודע מה זה, זה יכול להיות צמה ויכול להיות בעיה במערכת ההילוכים’, ‘וכמה זה אמור לעלות? כמה זמן טיפול?’ אני נזעק ‘וואלה בין 3 שעות ליום’ הוא אומר, אחלה של תשובה.
        בקיצור, אני נכנס למעונב - דוד - והוא מסביר לי שיש תקלה במערכת ההילוכים, והוא מבהיר שזה לא יפריע להתנהלות היומיומית שלי עם האוטו בכהוא זה, לדבריו, אני יכול לנסוע עם הרכב עד אילת הלוך וחזור בלי בעיה. סך הכל המחשב לפני שהוא סורק את הבטריה הוא עובר על כל הרכב, ופשוט התקלה הזאת ‘מפריעה’ למחשב להמשיך לסרוק את הרכב עד לשלב של הסוללה.
        ‘וכמה עולה לתקן את הבעיה בהילוכים?’ אני שואל ‘2000 שקלים’ מגיעה התשובה, וזה עוד לפני הארכת האחריות שזה עוד 1032 שקלים.
        ועכשיו אני פונה אליכם, חברי הפורום הנכבדים והיקרים, מס’ שאילות, בתור טירון בפריוס.
        א. האם שווה לתקן את התקלה במערכת ההילוכים? האם התקלה במערכת ההילוכים כן יכולה לגרום ‘נגיסה’ ברכב?
        ב. האם יש אפשרות, מבחינת טויוטה לתקן את הרכב במוסך מורשה (לא של טויוטה) ולבוא רק להאריך את האחריות? או שרכב שידיים אחרות נגעו בו - זה כבר לא כשר מבחינתם?
        ג. האם שווה בכלל להאריך את האחריות על כזה רכב (355000 ק"מ, אך מטופל אך ורק בחברה)? מה עוד שהאחריות היא עד 15000 ק"מ, (ומבדיקה - זה לא מכסה לי את העלות בדלק)?
        ד. מדובר בפעם האחרונה שאני יכול להאריך את האחריות - אולי זה שווה לי כי אולי הסוללה תילך בדיוק בתקופת האחריות ואז ‘הרווחתי’ סוללה חדשה?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • עתיד המכוניות החשמליות
        ל לוחצגז

        @יוסי-לוינטל
        הוא אשר אמרתי, למרות ההתקדמות הטכנולוגית בתחום עדיין יהיה ביקוש בשוק המשומשות לרכבים ‘מיושנים’ יותר, כמו הבי איי די והג’ילי.
        כמו שמחירם של הרבה רכבים עם מערכת הנעה מיושנת יחסית המבוססות בנזין לא ירדו במחירם משמעותית מאז כניסת החשמליות לשוק.
        ואם בטווח עסקינן, טווח של 350 ק"מ מספיקים לאדם הממוצע, זה שיש יותר טווח ברכבים חדשים לא בהכרח יגרום לפגיעה בשוק המשומשות של הרכב.

        מדברים רכב

      • היברידי על דיזל
        ל לוחצגז

        יש לי את אותה התקלה בדיוק!!! (פתחתי אפילו על זה שרשור, תבדוק).
        המסקנות שלי לבינתיים: א. לגבי רעש הדיזל - תנסה לפתוח ולסגור את דלת הנהג בחזקה כמה פעמים, זה אמור להפסיק את הרעש (אפילו שהרכב לא צרפתי…)
        ב. לגבי ש’הרכב רוצה להתקדם’ תנסה לשים תוסף דלק (איכותי כמובן), אצלי זה שיפר את התופעה פלאים ואני לא מרגיש אפילו את המעבר בין מנוע הבנזין למנוע החשמלי (וכמובן להשתדל לתדלק בתחנות דלק מוכרות).
        ג. האם הרעש מהמנוע קורה רק אחרי שהמנוע חם (אחרי שעתיים של עבודה רצופה למשל) או גם ממש בתחילת הנסיעה?
        ד. בדקת שמן?
        ה. אם בדקת וזה נראה תקין תנסה גם לעבור את מד האקו בעליות, זה אמור לשפר את תופעת הרעש.
        ו. מאיפה אתה בארץ?
        תעדכן אותי בהתפתחויות
        https://rechavimzelaze.ovh/topic/5970/רעש-דיזלי-בפריוס/18

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • סקר רכב אדום
        ל לוחצגז

        @EBA כתב בסקר רכב אדום:

        כמה אנשים אתם מכירים שעונים על ההגדרה “אברך כולל” [ועוד כזה שבאמת נמצא בכוילל, ששם החברים יכולם לצחוק עליו] שהאשה (!) שלהם קונה להם רכב (!) ליום ההולדת (!) בהפתעה (!) ולא מבינה מה הבעיה בצהוב זורח?

        אין קשר למה שאמרתי
        אני יכול גם להמציא מחר סיפור על אברך עם מינוס רציני ביותר בבנק שפתאום נפל לו מהשמיים טויוטה לנד קרוזר חדשה 2025 באורח נס? כן, אני בהחלט יכול, אני יכול גם להוסיף לזה עוד ירקות שבדיוק הוא עשה איזה מעשה חסד או משהו כזה שממש משמים שלחו לו את הלנד קרוזר.
        אבל, האם אני יכול לחזק מישהו מהסיפור הזה? לא! כי זה צ’יזבאט, מצוץ מהאצבע, חלומות בהקיץ. אף אחד לא אמור ללמוד מהסיפור הזה כלום אם הוא לא קרה במציאות.
        גם כאן, הסיפור חמוד, מאוד, אבל השאלה הנשאלת האם הסיפור קרה באמת? כי אם כן - אז זה באמת וואו, סיפור של סיעתא דשמיא מיוחדת ומופלאה. אבל אם זה סיפור מומצא - אז מה הקשר לכאן? מה אנחנו אמורים להבין מזה?=|
        גם @מיישה עצמו כתב ש’מה זה משנה אם הסיפור קרה במציאות או לא? זה סיפור יפה!’ הסיפור יפה, אבל אם זה דמיונות אז זה לא רק סיפור יפה זה גם סיפור שלדעתי ‘חבל על הזמן…’.

        מדברים רכב

      • יש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים)
        ל לוחצגז

        האם זו מציאה?

        https://www.yad2.co.il/vehicles/item/i1mfoh2e?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=15&pagination=6

        @שמואל קליין (משום מה לא הצלחתי לתייג, אבל לפחות ניסיתי…)

        עסקאות רכב מציאה יד 2 שווה

      • תעלומה מעניינת בקיה נירו, המים נעלמו....
        ל לוחצגז

        אם זה הטענה, אפשר לבדוק אותה ביום אחד! פשוט למלאת שוב, לסגור היטב, ולראות אם נעלמו שוב…

        רעיון גאוני בהחלט!

        אבל הבעיה היא שהרכב לא אצלי כעת אלא אצל המוכר ועם כל הכבוד - על ה 1 % שאולי הוא מרמה (והוא באמת עושה רושם של אדם ישר) ובאמת ישנה תקלה במים - אני לא מוכן להמר על כאלה סוגי בדיקות.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מהירות מופרזת - הסוף?
        ל לוחצגז

        @אבי-ים כתב במהירות מופרזת - הסוף?:

        זה כמו שתטען על מצלמת מהירות רגילה שזה לא מדויק

        כשהמצלמה מתעדת - זה משהו אחד, אבל כשאין תיעוד מהעבירה אלא רק הכרח שהייתה עבירה - כל זמן שהיא לא מתועדת - יש הרבה מקום לערער.

        מדברים רכב

      • שטיפה רכב יסודית באזור ירושלים
        ל לוחצגז

        לא להתקרב לשטיפות באיזור גבעון החדשה!

        קיימים דיווחים על כך שהם משתילים שבבים ברכבים שהם שוטפים לצורך מעקב, כך שבעת שירצו לגנוב את הרכב - הם יוכלו להגיע לזה ביתר קלות, וכבר היו כמה וכמה מקרים שרכבים בירושלים נגנבו ‘בדיוק’ לאחר שעברו שטיפה באיזור.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מוּדעוּת !! עדכונים מהקטל בכבישים להגברת המוּדעוּת !
        ל לוחצגז

        @תצמנ

        מה תגובת הנהגת?

        נ.ב. אני חושב שיחסית לכזאת תאונה הטסלה יצאה די בזול, וגם תא הנוסעים כמעט ולא נפגע. אני לא יודע אם ככה היה המצב ברכבים אחרים

        מדברים רכב זהירות בדרכים הקטל בכבישים

      • שרשור "חיות על הכביש"
        ל לוחצגז

        @חיים-ברזל כתב בשרשור "חיות על הכביש":

        מעניין איזה רכב זה שככה הוא מצליח לדחוף ועוד בלי שניזק לו כלום

        מי אומר שהוא לא ניזוק?

        ברור שהוא ניזוק, אבל כנראה האגו יותר יקר מעלות התיקון…

        מדברים רכב

      • קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2
        ל לוחצגז

        בטח רכב חף מתאונות…38013df1-8cef-4bc5-8c04-58102db1feb9-image.png

        מדברים רכב

      • צמיג חדש עם רעש של שפשוף בעת סיבוב גלגל ההגה - תקין?
        ל לוחצגז

        @Klonimoos כתב בצמיג חדש עם רעש של שפשוף בעת סיבוב גלגל ההגה - תקין?:

        @לוחצגז , הסתדרת?

        כן
        תודה לך וכמובן גם ל@Shebsale
        פשוט אלופים! בזכותכם נסעתי בראש שקט

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • המלצה לרכב ידני: 7 מקומות, או 5 סטיישן
        ל לוחצגז

        @Shebsale כתב בהמלצה לרכב ידני: 7 מקומות, או 5 סטיישן:

        א. כל רכב סטיישן שתיקח זה אותו רעיון, יש רכבים קצת יותר ארוכים וקצת פחות אבל לאו דווקא איביזה.

        חיכיתי לתגובה הזאת.
        זה לא כל כך משנה בין סיאט איביזה לקיה סיד ליונדאי I30 וסיאט לאון… הכל פלוס מינוס אותו גודל בגאז’ לכאן ולכאן. אין יותר מידי הבדל בשורה התחתונה.
        זה שהיה לך כיף שם זה לא אומר שזה רעיון פרקטי, פות"ש ביקש רעיון בר - קיימא ולא אילתורי סבתא בע"מ.
        היה לך כיף? נהנת מהמאוורר בסובארו אבריכים? שינעם לך, אבל מי שחושב לקחת רכב סטיישן לשימוש יומיומי וקבוע - שבל יטעה לחשוב שהוא עלה על הנוסחה.

        עסקאות רכב
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום