סט מגבים בקיץ.
ממש מגניב, מעניין איך לא חשבו על זה קודם…
סט מגבים בקיץ.
ממש מגניב, מעניין איך לא חשבו על זה קודם…
@מיישה כתב בסקר רכב אדום:
יש מצב,שמעתי את הסיפור לפני כמה שנים, וסיפרו שזה היה אברך מביתר, נשמע מבוסס, אבל תכל’ס יש מסר חזק, אז מה זה משנה?
זה מאוד משנה.
אם זה סיפור אמיתי אז זה עם מסר, ואם זה סתם צ’יזבאט אז אין פה שום מוסר השכל.
אין עוררין על זה שזה סיפור נחמד, אבל יש הבדל אם זה קרה במציאות או לא.
שלום לכולם!
ברשותי טויוטה פריוס 2013 מטופלת ושמורה אך ורק בחברה, אך דא עקא יש לי בעיה מוזרה ברכב. כשאני לוחץ על דוושת הבלם (בד"כ אני לוחץ בירידות במהירויות גבוהות כמעט עד חצי הדוושה) ואני משחרר את הדוושה (נניח ברמזור או תאוצה מחדש) יש קול מוזר מכיוון דוושת הבלם, משהו כמו ‘ממממממממ’ כזה ארוך שמשתנה לפי עוצמת הלחיצה על הדוושה.
שומעים את הרעש הזה גם מחוץ לרכב בצד שמאל מקדימה.
חוץ מזה הרכב בולם כמו שצריך ובלי תקלות מיוחדות ב"ה.
וכעת אשמח לעזרתכם, חברי הפורום, מישהו יודע לומר לי ממה הרעש הזה נובע? מה זה אומר? האם מישהו נתקל פעם ברעש דומה?
אני אישית כבר התרגלתי לרעש, אבל כשאני עוצר במעברי חצייה וכדומה אנשים פתאום מסתכלים עלי מה זה הרעש הזה… בקיצור, לא נעים ולא אסתטי.
אשמח לכל פיסת או בדל מידע.
בתודה!
@מאיר
לטובת הכלל, אולי כדאי ששרשור זה יהפוך לנעוץ?
@מוטי-56
אני לא מכיר אישית את נהוראי.
וזו אפילו פעם ראשונה שאני רואה כאן את השם הזה.
אבל אם זה נהוראי שמתעסק בתיווך מכוניות - שווה לך מאוד לשמוע לו, הוא בן אדם ומקצוען ברמות על!
שוחחתי עימו לא פעם ולא פעמיים ומדובר בבן אדם עם לב זהב וידע מטורף.
גם בסרטוני השיווק של ‘אוטו’ מסריטים את ‘מבחן הנסיעה’ בכביש הזה כמדומני
https://www.youtube.com/watch?v=NHAck-PvSKo
https://www.youtube.com/watch?v=BWRESoAVR3Y
@משהקפלן
החלפתי רפידות בלם קדמיות
@EBA כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:
מבטיח לך שגם אם לא הייתי קונה שבוע שעבר קורולה 2019 הייתי מגחך, או כועס.
ידוע שאם תתקין מברשות על תחתית הקורולה הרכב יהפוך לאוטו מטאטא מרוב שהוא מגרד את האספלט כל היום…
אתמול נסעתי בכביש 1 מבית שמש לכיוון ירושלים, בקטע של העלייה לפני המנהרה נסעתי במהירות של 114 קמ"ש ומאחורי היה רכב שנסע, לא יחסתי לכך חשיבות, אך לאחר דקה הרכב שנסע מאחורי עקף אותי ונוכחתי לראות שמדובר במשטרת תנועה - הצ’קלקות לא היו פעילות.
המשטרה המשיכה בנסיעה ולאחר כמה מטרים הדליקה את הצ’קלקות ועצרה רכב אחר.
השאלה הנשאלת היא; בכביש 1 המהירות המותרת היא 90 קמ"ש, וכאן חרגתי ב 24 קמ"ש, האם יתכן שהניידת שנסעה מאחורי תיעדה את המהירות שלי ואקבל את הדו"ח בדואר? או שאם לא עצרו אותי כנראה שהם דילגו ממני לקרבן הבא? ואם לא קיבלתי דו"ח, מדוע המשטרה לא עצרה אותי כשהייתי בחריגה של 24 קמ"ש מעל המותר?
אודה לעונים
@משהקפלן
שמן ברקס (נוזל בלמים אולי)? וואלה לא יודע.
אני בימים הקרובים יעשה טיפול 10000 ואני יבקש מהמוסכניק להוסיף את זה.
עוד רעיונות? מאסטרים נוספים? איפה הם כשצריך אותם
?
רציני?
אין גאונות מיוחדת בלעצב פנסים שמתקפלים כלפי מעלה, זה לא פרארי או מזראטי שהעיצובים שלהם מיוחדים ול’מייבינים’ בלבד. זה כנראה טלפתיה בין מעצבי המכוניות האלה.
ואגב הראב 4 החדשה, זלזול מופגן בלקוחות. כל סינית שנייה כבר נראית יותר בוגרת.
תכלס חודש הבא המחיר עולה או יורד?
מתוך ג’ימני
תקלות P0400 ו-P0103 בטויוטה פריוס 2010
אוקיי, קיבלת שני קודי תקלות שונים בפריוס 2010 שלך: P0400 ו-P0103. בוא נפרט מה כל אחד מהם אומר ומה הסבירות לתקלה.
אם חיישן ה-MAF (P0103) מדווח על קריאות שגויות (למשל, מודד יותר אוויר ממה שנכנס בפועל), המחשב עלול לשלוט בצורה לא נכונה במערכת ה-EGR, מה שעלול לגרום לקוד P0400.
מצד שני, בעיות במערכת ה-EGR (P0400) יכולות להשפיע על זרימת האוויר הנכנסת למנוע, מה שעלול לגרום לחיישן ה-MAF לדווח על קריאות לא תקינות, ואף להוביל ללכלוך מוגבר שלו.
בפריוס 2010, סתימת מקרר ה-EGR (P0400) היא תקלה נפוצה מאוד וידועה. לעיתים קרובות, הפיח שגורם לסתימה זו יכול גם להשפיע על חיישנים אחרים במערכת, כמו חיישן ה-MAF.
מה לעשות?
גש למוסך המתמחה בטויוטה/היברידיות: יש חשיבות גדולה לאבחון נכון. מוסך שיודע לטפל בפריוס ידע בדיוק היכן לחפש.
דיאגנוסטיקה מקצועית: טכנאי יצטרך לבדוק את שני הקודים ולראות אילו מהם “פעילים” (Active) ואילו “שמורים” (Stored). הוא יבחן את קריאות החיישנים השונים (MAF, EGR) בזמן אמת.
התחלה מטיפול קל יותר:
ניקוי חיישן MAF: זהו תיקון זול וקל יחסית שיכול לפתור את קוד P0103. משתמשים בתרסיס מיוחד לניקוי חיישני MAF.
בדיקת מערכת EGR: אם קוד P0103 לא נפתר בניקוי חיישן MAF, יש להתמקד במערכת ה-EGR. בפריוס 2010, ככל הנראה יהיה צורך לפרק ולנקות את מקרר ה-EGR ואת צינורות ה-EGR. זו עבודה הדורשת פירוק לא מעט חלקים ועלולה להיות מורכבת יותר.
בדיקת שסתום ה-EGR: וודא ששסתום ה-EGR עצמו תקין (נפתח ונסגר כראוי).
בדיקת חיווט ומחברים: תמיד יש לוודא שאין בעיות חשמל או חיבורים רופפים/קורוזיה.
אל תזניח את התקלות האלו. הן משפיעות ישירות על ביצועי המנוע, צריכת הדלק, ואף על אורך חיי המנוע בטווח הארוך אם הבעיות במערכות האלו לא נפתרות.
@תלת-גוונא כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:
@לוחצגז לא נראה לי ככה לשלול. זה לכאורה פרטי
סוחר היה מעלה תמונות אחרי שטיפה
בדיוק בגלל שהוא לא רוצה שיחשבו שזה מסוחר הוא מצלם את זה ככה…
@אוטופון זה יענה לך על כל השאלות
https://www.youtube.com/watch?v=hCWL0XF_f8Y
|=ואגב, אני לא בטוח שמערכת כמו שמותקנת במונדאו תהיה ידידותית לכל נהג ישראלי ממוצע, ולו רק בגלל מה שרואים בסרטון מדקה 6:05 ואילך…=|
אפשר את מספר הטלפון של יחיא?
והאם האזור שם לא מסוכן? צריך להיכנס לתוך הכפר?
אשמח ליותר פרטים, כי כנראה גם אני אצטרךלהחליף בקרוב.
בברכה
@שלמה כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:
שני הרכבים מדהימים ביופים,
לא הגזמת? זה בכל זאת טויוטה אוריס…