@רפאל-יהושע כתב ברכב עד 10K:
בדקתי עכשיו ולא יאומן…אחד ל 9.7 רוב הנסיעות בינעירוניות, יש הרבה פקקים, ועדיין זה הרבה מאוד
@צילפינגים ואנכי הקטן אמרנו לך…
@רפאל-יהושע כתב ברכב עד 10K:
בדקתי עכשיו ולא יאומן…אחד ל 9.7 רוב הנסיעות בינעירוניות, יש הרבה פקקים, ועדיין זה הרבה מאוד
@צילפינגים ואנכי הקטן אמרנו לך…
@itzik כתב בהאם להימנע מרכבים עם ירידת ערך באיזור ה90 אלף ירידת ערך 3 אחוז הוחלף כנף אשמח לתשובה במיידי:
@מאיר השאלה היא מה זה ‘זה’.
זה נראה פגוש שבור אבל יכול להיות שנפגעו גם כנף אחורי, דלת תא מטען ועוד.
אבל יכול להיות שזה כן רק כנף, אני לא יודע בוודאות.
חדי עין ישימו לב שהפנס השמאלי נשבר בקצה הימני. זה נזק לא משנה מה גודל השבר - מבחינת שמאי הלך הפנס. כנ"ל דלת תא מטען צמוד לשבר הנ"ל קיבלה מכה עדינה - זה אומר עבודה על כל דלת התא מטען. וברור שהטמבון האחורי ניזוק, לא סתם המנורה בחוץ. כל חלק שנשרט - יצטרך טיפול ונכנס בירידת ערך. רק שהתיקון קל ולא דורש החלפת חלק ולכן הירידה לא קשוחה כ"כ. הכנף בטח תוחלף ולכן עליו השמאי “נפל”.
@TOMI30 כתב ברכב עד 10K:
@gil3686 מה זה ס"ד? סיעתא דשמיא? (ייאמר שאיני דתי ולא ידעתי שזהו פורום דתי חח)
כן. אין כאן (ולא בשום מקום) הבדל בינינו. אתה תעשה את הבירורים שלך (זה נקרא “השתדלות”) ותן לאבא שבשמיים לסדר את ההמשך. מה ששלך יהיה שלך.
וברוך הבא לפורום! אני גם כולה פה חודש ופעיל יותר רק בימים האחרונים אבל אני מבטיח לך שתהנה מהידע שזורם פה.
@ראובן-שבתי כתב בדו"ח נת"צ ירושלים:
עיריית י-ם מאוד מרובעת בדוחות
קיבלתי שתי דוחות על חנייה שמותר לנכה לחנות שם או עם אישור עובד בבניין הצמוד.
יש לי את שתיהם גם אישור חנייה של העבודה וגם תו נכה
בשתי הדוחות לא ויתרו והלכתי להשפט
יכול להיות שהאחראי על הערעורים לא יודע לקרוא ודוחה הכל…
@TOMI30 כתב ברכב עד 10K:
@gil3686 ואיך ניתן להימנע? מוסך טוב ידע לזהות רכב מועד לבעיות טרם הרכישה? אני בטוח שלא
ס"ד נטו.
@aiib כתב במהי האמינות של הרכבים הסיניים העכשוויים?:
סין היא אחת מהמעצמות הגדולות בעולם, זה שהיא גם גונבת תוכניות זה לא אומר שאין שם יכולות ענקיות.
ימים יגידו לגבי הרכבים האלה. בנתיים אתה מוזמן לראות את הכתבה שקישרו קודם, כאן את הכתבה הזאת
קרדיט ל @אוהב-ספר .
@דוד-שמש כתב בהסבת קורולה עם גיר רובוטי לגיר אוטומט, האמנם?:
לאחי יש 2009 שהמירו לאוטומט רק שהוא קנה אותה כך ולא הוא עשה את זה
אז אולי תספר מה הוא אומר. הרכב עובד טוב? המנוע מבין את הגיר ולהפך?
@aiib כתב במהי האמינות של הרכבים הסיניים העכשוויים?:
טסלה מיוצרת בחלקה בסין…
יש להם מטוסים, אוניות, צוללות… הכל הם יודעים לעשות מעולה! השאלה היא כמה הם השקיעו. (בדיוק כמו כל המוצרים האמריקאים שמיוצרים בסין, הכל תלוי בבקרה וברצינות של הפיתוח והייצור)
הם לא השקיעו בכל זה בפיתוח. ידוע שהכל תוכניות גנובות. ריגול צבאי + ריגול תעשייתי. מגזינים כמו זמן וכדור עשו על זה קופה כמעט כמו הסיניים עצמם. לטסלה יש מפעל בסין שמייצר חלק מזערי מהייצור וזה כי כח האדם שם זול. החומרים לא משם, הוראות ההרכבה לא משם.
@TOMI30 כתב ברכב עד 10K:
@gil3686 לא זה ברור לי שרכב אמין לפי מה שאומרים אבל לא נעים. מוריד מהרשימה. מדבר על הצרפתיות C1+107 (גילוי נאות - מאמין מאוד בתוצרת אירופאית והחלום תמיד היה גרמני או לפחות קליאו /208)
אתה מאמין בצדק. תראה למעלה יותר שסיפרתי שהחזקתי בעצמי רנו קליאו 2006 ובלה בלה. אגב לשואלים, קניתי ב-5000 ומכרתי כעבור 3 שנים ב-3700 לאותו קצין. וכבר אמרתי שלא ראתה מוסך.
האירופאיות נוחות ואמינות אבל בצרפתיות הישנות יש קטע של רולטה, אם נפלת על בעיית חשמל, תברח. אפשר להילחם בזה, לא כולם מנצחים.
להביא צמה מפירוקיה+ עבודה יכול להסתכם ב-900 ש"ח, תלוי כמה זמן עבודה.
@יוסף כתב בזהירות מפנצ'ריה בבית שמש:
@gil3686
תפרט מה מוזר לא מובן מה מוזר כאן
סתם סקרנות
הוא הגיב לי, ולא הבנתי על מה, מה קשור אליי הצ’רלי הזה…
@TOMI30 כתב ברכב עד 10K:
@gil3686 אז למה בכל זאת ממליצים? מדובר בתקלות יותר זולות ?
אתה שואל אותי על האלטו, נכון?
@יעקב-מ-פינס כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:
@נייטרון-חפשי
אותי מעניין בעיקר איפה יש לנהג סדק…
בגולגולת בטח. או שהוא התכוון לומר “צדק”, בדיחה ב"ב ידועה.
@שמואל-קליין כתב ברכב עד 10K:
יכול להיות שיהיה לי קיה ריו 2008
170 ק’'מ ב7000 אני אדע מחר
שיהיה בהצלחה אבל תנסה לבדוק בכל דרך (אין לי מושג איך תצליח) לגבי צריכת דלק. אין מצב שפשוט יגידו לך את האמת על זה. ואם כן - תבקש מבעל הרכב ברכה.
תודו שזה קצת מלחיץ לקנות רכב ממדינה שמעולם לא ייצרה רכבים, ואפילו צמיגים ובעצם כל דבר שיוצא מתחת ידה לא תמיד שווה את ההפרש. בטח כשכאן אין כמעט הפרשים…
@צילפינגים כתב ברכב עד 10K:
כולם מקללים את האלטו?
אף אחד לא מקלל אם אתה מוכן להתפשר על רכב פושר אז תלך על זה ובגדול…
זה רכב קטן מאוד 4 מקומות ישיבה לנוסעים [לא תמצא חגורה חמישית]
נוחות לוקה בחסר וכן אסור ליסוע עם הרכב בספירת העומר כי אז אסור לשמוע שירים ואין משהו אחר לשמוע חוץ מהטטטטרררררר של האוט
@TOMI30 שתדע, חבר שהחזיק כזו אמר לי - אתה כמעט לא ממלא דלק אבל מעצבן שהחלון מאחור נפתח כמו בשירותים (בזווית), והיה מוכן להישבע שאם הוא מרים את השטיחון הוא יכול לראות את השטיח, או שככה זה מרגיש לו.
@TOMI30 כתב ברכב עד 10K:
@gil3686 אז מדוע אומרים להימנע מצרפתיות ישנות? לפחות עד לשנים האחרונות, שהבנתי שהן מהטובות בקטגוריה (גם כשחייתי באירופה היו כ"כ נפוצות).
החשמל שלהן זה צרה, כשאתה מתחיל עם איזה קצר בצמה - זה לא נגמר.
בקטע הזה זה עדיין של ס"ד.
מבחינת איכות מנוע ואיכות מרכב - אין ספק שצרפתית שוברת כל יפנית.
הרבה מכונאים אומרים לי - מכנית לך על יפני, איכות - לך על צרפתי או גרמני.
עזוב את שאר החסרונות לכל צד אבל זאת הנקודה ששייכת כאן.
ואנקדוטה קטנה - כשהיה לי הרכב הנ"ל היה נוסע איתי חבר לכולל והיה אומר לי - לי יש i35 המפוארת, 2015, שלך רכב 2006 פשוט, אצלך אני מאחורה ואצלי אני בהגה, ואני אומר לך - אני מרגיש את הכביש אצלך הרבה פחות.
@Lexus לא יצא מהעיר מעולם אומר שברגע שהמנוע לראשונה יגלה שיש מהירות של 100 קמ"ש יש סיכוי טוב שהוא ישפוך. מכונאי ותיק אמר לי את זה הרבה פעמים. זאת לא אגדה.
@נייטרון-חפשי כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:
מישהו יכול להסביר מה זה אומר?
אולי הוא יציע מחיר גבוה?
תנסה להציע לו 200 ש"ח ותראה מה יקרה. עדיין זה זהה “לבוא לקחת וזהו”?
@דוד-שמש כתב בזהירות מפנצ'ריה בבית שמש:
@gil3686 הייתי אצל צ’רלי ביום חמישי האחרון פעם ראשונה וממש נהניתי מהיעילות מהמחיר [30 ש"ח] ומהשירות
לאחר שנסתי את כל המוזכרים כאן לעיל כולל את ה"15 שקל פנצ’ר" ופחות נהניתי ואכמ"ל
מוזר, לא זכור לי שהשתתפתי בדיון על 15 ש"ח לפנצ’ר שטענו שהוא רמאי.
@טכנולוג כתב במדריך לקומפרסור לניפוח גלגל - מדריך מתעדכן:
אבל גם אם קונים עם חיבור למצת מומלץ לקנות מתאם לבוסטר או למצבר על מנת להמנע ממצב שהפיוז נשרף
או לקנות מאלי מארז פיוזים כזה בכמה שקלים
(ולפני שישאלו - יש לי כמה מארזים ליתר בטחון ויצא לי להשתמש והחזיק מצויין).