@טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):
מוכרררררר מחזיק לך אצבעות…
חחחח תודה
@טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):
אם אתה רוצה את אותו דגם או משהו ברמה הזאת אז כבר תשאר עם מה שהזמנת כי הפער לא גדול ואפשר להתחבר אליה גם ללא סים אבל אם אתה רוצה מתחת רף המכס צריך משהו קצת יותר פשוט יש רשימה של כמה דגמים מומלצים אבל קודם תבטל את מה שכבר הזמנת
עזוב יאללה נשאר איתה וזהו כבר הזמנתי אין לי כוח לביטולים וכאבי ראש
@טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):
כן דרך תקשורת וויפי (ללא אינטרנט זה רק חיבור בין המצלמה למכשיר כמו בלוטוס)
טוב לדעת
@טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):
תכנס לדף ההזמנות שלי בקישור כאן ותראה אם המוכר עדיין לא שלח את ההזמנה שלך תעשה ביטול - אם הוא כבר שלח זה יותר מסובך
@טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):
למעשה קודם תראה אם אתה מצליח לבטל במידה והצלחת נמשיך למה כדאי להזמין
“ואשר נכתב בטבעת המלך אין להשיב…” חחח
נתפלל שלא יקחו לי מכס ושטויות בעזרת ה’
שוב פעם תודה רבה על כל העזרה האישית והליווי הצמוד