דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      ב

      בנג'ה

      @בנג'ה
      מאסטר
      אודות
      פוסטים
      380
      נושאים
      13
      שיתופים
      0
      קבוצות
      1
      עוקבים
      3
      עוקב אחרי
      1

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)
        ב בנג'ה

        @משה-שמחה כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

        לחכות ל@טכנולוג.

        מחכה.

        @טכנולוג

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)
        ב בנג'ה

        סתם לשאלה איך זה עובד במכס זה רק על מוצרים כמו מצלמות וכו או שזה מכס על כל קניה מחו"ל לא משנה מה?
        לאחרונה קניתי מטמו קניה יותר מ 1,600 שקל והכל הגיע חלק…

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)
        ב בנג'ה

        אוקיי
        אופציה ראשונה אני שואל את המוכר אם הוא יכול לציין שזה 120$(?)…
        אופציה שניה זה לקנות כל רכיב בנפרד?

        1. מצלמה
        2. כרטיס
        3. רכיב צפיה מרחוק

        ככה אני מבין
        אבל השאלה מה הפער בין כל החבילה עם המכס הדביל הזה לבין כל רכיב בנפרד…

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)
        ב בנג'ה

        @משה-שמחה כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

        שזה מתחת לרף המס.

        אבל אני צריך גם כרטיס וגם את הרכיב הזה של הסים

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)
        ב בנג'ה

        @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

        z50 pro - מצלמה מצויינת עם מסך 3 אינץ’ אבל חיישנים (החלק שמשמש בתור עין של המצלמה) של חברת gc (סינית אבל טובה)יוצא כ143$ עם כרטיס זיכרון(אתה צריך את האופציה האחרונה 2-Channel 4G n Hw) - להכניס בקופה קוד SWKCSXP71SRA ואח"כ ILSS5

        רק תקנה ללא כרטיס זיכרון

        ואז מה מרוויחים?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)
        ב בנג'ה

        @משה-שמחה וווואאאאטטטטט???
        אז זה כבר לא 500+ זה נושק לאיזור ה 700…

        @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

        צריך לבחור 2-Channel 4G Hw

        זה כולל קדמית, אחורית, רכיב 4g. שמאפשר צפיה מרחוק ,וקיט חניה (אל תשכח לבחור כרטיס זיכרון)
        לגבי המכס מכיוון שזה מעל 130$ אתה אמור לשלם מכס אבל זה לא בטוח לפעמים זה נתפס ולפעמים לא אתה יכול לעשות כמו שהמליץ @itamar לכתוב למוכר שיכתוב על החבילה סכום של 120$

        טוב אני אבדוק עכשיו מה הלוז עם זה
        תודה רבה🙏

        @מיישה כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

        ברור
        עליאקספרס מדווח למכס הישראלי על העלות המדוייקת של המוצר
        פעמים רבות אפילו מדווח על המחיר לפני קופוני הנחה

        קיצערר אין איך להתקמבן אלא רק לשלם עמלות גניבה וזהו…

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)
        ב בנג'ה

        @משה-שמחה כמה מכס זה יוצא?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)
        ב בנג'ה

        @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

        בד"כ אין מכס על המצלמות אבל אם אתה רוצה להיות בטוח ב100 אחוז תקנה מצלמה בנפרד וכרטיס בנפרד (עד 130$ אין מכס בכלל)

        ??

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)
        ב בנג'ה

        @itamar לא הבנתי אז כולם מזמינים?
        מה אני אמור לכתוב למוכר שם?
        אין לי כח להתעסק עם שטויות עכשיו

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)
        ב בנג'ה

        @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

        z60 pro - דומה חיצונית לz50 pro אבל עולה עליה בכמה רמות

        החיישן הטוב ביותר של סוני למצלמות דרך (בשונה מהz50 pro ששם החיישן הוא של חברת gc הסינית) - חיישן זה הרכיב שמשמש בתור העין של המצלמה
        גם למצלמה האחורית יש חיישן סוני איכותי (בשונה מהz50 pro ששם המצלמה האחורית היא די פשוטה)
        מאפשרת חיבור של מצלמה נוספת לפנים הרכב
        עולה כ180$ לקדמית ואחורית וכרטיס זיכרון (גם כאן צריך לבחור 2-Channel 4G Hw) להכניס בקופה קוד ILJUN6 ואח"כ

        אתה מתכוון לזה נכון?
        👇
        1000185769.jpg

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)
        ב בנג'ה

        בוקר טוב.
        הצצתי כאן בלינקים של המצלמות וראיתי שאכן ירגו המחירים קצת.
        @טכנולוג @אלוף-העולם-1
        על מה ללכת בשביל שליטה מרחוק איזה דגם ואיזה כרטיס?
        אשמח להמלצות תודה רבה🙏

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)
        ב בנג'ה

        @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

        בכל מצב לדעתי עכשיו זה לא זמן מוצלח כי המחירים לא זולים כדאי להמתין לעוד שבוע אז אמור להתחיל סייל חדש

        לפי מה אתה יודע את זה?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)
        ב בנג'ה

        תודה רבה לכל המסייעים והעוזרים
        אבדוק את הפרטים ואעדכן.
        תודה רבה 🙏

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)
        ב בנג'ה

        @קורולה-אברכים 😉

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)
        ב בנג'ה

        @טכנולוג אוקיי אני אשב על העניין

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)
        ב בנג'ה

        @מיישה אוקיי אני אבדוק את העניין מכניס לרשימה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)
        ב בנג'ה

        @אלוף-העולם-1
        למה זה אמור להיות בעיה?
        כמה ג׳יגה צריך בסים בשביל זה?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)
        ב בנג'ה

        לילה קסום חברים.
        כבר זמן מה שחשקה נפשי במצלמת דרך ובכל פעם שאני מנסה להבין מה אני רוצה מה חבר’ה רוכשים ומה השוק מציע אני הולך לאיבוד ויורד מהעניין זריזזז…
        החלטתי להחציף פניי ולפתוח שרשור על מצלמה מומלצת למרות שיש כבר עשרות כאלו…🤷‍♂️
        לצערי עיינתי קצת בהמלצות והמדריכים וגם חלק מהמדריך של @טכנולוג אבל הלכתי יותר לאיבוד טוטאלי אז אבקש לדון אותי לכף זכות כי איני מבין כלל בכל נושׂא המצלמות והמולטימדיה.😉

        בגדול הדרישות שלי הן:

        1. מצלמה איכותית וטובה.
        2. קדימה אחורה.
        3. פלוס קיט חניה.
        4. חיבור/צפיה מרחוק למכשיר אנדרואיד.
        5. אם צריך אז שיהיה כולל כרטיס זכרון.
        6. עד 600 שקל כּסף (650 גם נסלח אם זה שווה את זה).
        7. (תוסיפו אתם אם שכחתי משהו חשוב).

        אשׂמח מאד ללינק המוּשלם כדי להתחדש בּכּלה.
        מודה לכם מראש על העזרה והסיוע ושוב פעם סליחה על החפירה בנושׂא המצלמות.
        תודה רבה.🙏

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום