דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      ב

      בנג'ה

      @בנג'ה
      מאסטר
      אודות
      פוסטים
      380
      נושאים
      13
      שיתופים
      0
      קבוצות
      1
      עוקבים
      3
      עוקב אחרי
      1

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)
        ב בנג'ה

        @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

        אין עליך אתה גאון!!! (אני רציני לא צוחק)
        צריך להקיש את שני הקופונים בנפרד (את הראשון וללחוץ אישור ואז את השני ושוב ללחוץ אישור) ולא את שניהם יחד

        גם עכשיו וגם במצלמה עצמה ניסיתי כל דרך אפשרית לפני אחרי ביחד גם וגם בלי ועם ושום דבר לא עבד…
        לאדע למה🤷‍♂️

        @טוסון כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

        שמת לב שיש לך שם פרטים אישיים, לשיקולך

        כן הודיעו לי על כך מחקתי תודה רבה🙏

        החיים עמוסים וגם מתחילים להזדקן לא שׂמים לב לדברים כבר…🫣

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)
        ב בנג'ה

        @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

        נצטרך להמתין

        תחילת חודש יעני? עוד 10 ימים?
        אין לי בעיה

        תודה רבה👏

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)
        ב בנג'ה

        …

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)
        ב בנג'ה

        @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

        איזה קופון מבינהם לא עובד אצלי שניהם עובדים

        וואאללה לא עובד לי
        העתקתי את הקודים האלו לשורת ההוסף קופון וזה כותב לי מצטערים לא ניתן…

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • סוזוקי ויטרה
        ב בנג'ה

        @אפייי כתב בסוזוקי ויטרה:

        מהמנוע 1.6 שבו יש גיר רציף

        @טוסון כתב בסוזוקי ויטרה:

        או 1.6 אטמוספרי רציף

        אלו גירים שהיו עד 2016 ומאז הוא גיר פלנטרי רגיל של חברת איסיין 6 הילוכים

        עסקאות רכב

      • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)
        ב בנג'ה

        @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

        עדיף לך לקנות כרטיס בנפרד מכאן 256 ג’יגה ב55$ עם הקופון SYHZ90LU0MU1 ואח"כ ILMS03

        הכרטיס כאן עולה 201 שקלים הקופון לא עובד…
        יש אלטרנטיבה אחרת?
        בתודה מראש כמובן

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)
        ב בנג'ה

        @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

        מוכרררררר מחזיק לך אצבעות…

        חחחח תודה

        @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

        אם אתה רוצה את אותו דגם או משהו ברמה הזאת אז כבר תשאר עם מה שהזמנת כי הפער לא גדול ואפשר להתחבר אליה גם ללא סים אבל אם אתה רוצה מתחת רף המכס צריך משהו קצת יותר פשוט יש רשימה של כמה דגמים מומלצים אבל קודם תבטל את מה שכבר הזמנת

        עזוב יאללה נשאר איתה וזהו כבר הזמנתי אין לי כוח לביטולים וכאבי ראש

        @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

        כן דרך תקשורת וויפי (ללא אינטרנט זה רק חיבור בין המצלמה למכשיר כמו בלוטוס)

        טוב לדעת

        @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

        תכנס לדף ההזמנות שלי בקישור כאן ותראה אם המוכר עדיין לא שלח את ההזמנה שלך תעשה ביטול - אם הוא כבר שלח זה יותר מסובך

        @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

        למעשה קודם תראה אם אתה מצליח לבטל במידה והצלחת נמשיך למה כדאי להזמין

        “ואשר נכתב בטבעת המלך אין להשיב…” חחח
        נתפלל שלא יקחו לי מכס ושטויות בעזרת ה’

        שוב פעם תודה רבה על כל העזרה האישית והליווי הצמוד👏

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)
        ב בנג'ה

        @טכנולוג אשתי עכשיו נכנסה לסיפור חחחחח
        אומרת לי למה צריך צפיה מרחוק??!!
        אם אני מבטל את ההזמנה, איזה דגם צריך לבחור?
        ואם זה ללא צפיה מרחוק, כשאני עם מכשיר לייד המצלמה בתוך הרכב אני יכול להתחבר למצלמה ולראות את כל המצולם שם?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)
        ב בנג'ה

        @טכנולוג לא נורא כבר הזמנתי…
        מחר בעזרת ה נזמין את הכרטיס.
        תודה רבה על העזרה🙏
        נעדכן מה הלוז

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)
        ב בנג'ה

        @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

        אבל הכנסת רק קוד אחד תכניס גם את הקוד 70MMY06 באותו מקום שהכנסת את הקוד הקודם בקופה רק שים לב שבחרת את האופציה T800-2 n UP04 שעולה 665 ש"ח לפני הנחה (אתה עדיין תראה מחיר טיפה יותר גבוה מ550 כי עלי אקספרס גובים עמלת המרה שמוכנסת בתוך המחיר)

        1000194985.jpg
        ככה זה טוב?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)
        ב בנג'ה

        @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

        נכון להיום עולה בקישור הזה 187$ - כ550 ש"ח

        נראה לי יש לי בעיה עם אלי אקספרס 🤣
        בחרתי את זה והזנתי את הקוד קופון זה כותב לי שכבר חל הקופון הזה…
        את הקוד השני אין בכלל איפה להזין חחח
        קיצעערר כרגע זה עומד על 599 שח
        49 שח זה כסף לא?!😉

        @טכנולוג דווקא בשעת מעשה אתה נעלם לי חחחח

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)
        ב בנג'ה

        @טכנולוג

        1. אחלה מצויין!
        2. חוץ מזה עוד משהו צריך?
        3. כרטיס זיכרון עדיף להזמין מחר נכון?!
        4. כבר לא רלוונטי להחליף את הצג לדולר נכון?!
        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)
        ב בנג'ה

        @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

        רגע רגע אל תכעס הייתי באמצע הסיידר…

        חסססססס ושלום כועס עליך ובפרט שהיית באמצע להעמיד את העולם כולו בזכות התורה!!!

        @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

        במידה והשלמת עם זה אז ניתן לחזור לz50 pro בקישור הזה כולל קיט חניה ורכיב 4g (לבחור את האופצה 2-Channel 4G n Hw) בעלות של 127$ או 148$ כולל כרטיס זיכרון עם הקופון ILJUN9 ואח"כ ILMS04
        זה יוצא כ430 ש"ח כולל כרטיס זיכרון ואם נוסיף מכס עוד כ100 - 150 ש"ח אתה מגיע ל550 - 600 ש"ח זה עדיין בתוך התקציב שהגדרת בהתחלה

        נו נו שויין…

        @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

        אם החלטת להתפרע קח את ה70mai t800 שהיא אחת המצלמות הטובות ביותר נכון להיום עולה בקישור הזה 187$ - כ550 ש"ח

        550 ללא מכס וללא כרטיס זכרון מסתמא…
        נכון?!

        הא וזה עם צפיה מרחוק?👇
        צילום מסך 2026-06-15 152948.jpg

        שווה להוסיף את הכרטיס זיכרון הזה? זה מספיק 128?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)
        ב בנג'ה

        @בנג-ה כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

        הקופונים האלו פעילים כרגע?

        @בנג-ה כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

        לאלו גם יש קופונים?

        @טכנולוג ???

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)
        ב בנג'ה

        @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

        70mai A810Lite - המתחרה של הz50 pro בערך עם אותו מפרט

        70Mai A810Lite

        מצלמת 2 ערוצים עם חיבור סים לצפיה מרחוק

        החיישנים שלה הם לא סוני אלא gc אבל מדובר בחיישנים טובים ובנוסף יש לה חיבור סים ועוד המון יתרונות היא בעצם המתחרה הישירה של הz50 pro של ddpai המפרט שלהם כמעט זהה

        מבוססת קבל ולא סוללה
        מסך בגודל 3 אינץ
        תומכת בכרטיס זיכרון של עד 512 ג’יגה
        wifi6 להורדה וצפיה מהירה יותר של סרטונים
        מפתח צמצם ענק של 1.55 (ככל שהמספר נמוך יותר זה גדול יותר) מה שמאפשר ראות טובה גם בחשיכה
        בעלת חיישן GC8613 למצלמה הקדמית - אותו חיישן שנמצא בz50 pro
        ברזולוציה - 3840x2160 (4k)  למצלמה הקדמית ו1920x1080 למצלמה הפנימית והאחורית
        זווית צילום של 140 מעלות למצלמה הקדמית ו 130 מעלות למצלמה האחורית
        רכיב gps משולב במצלמה 
        במצלמה הזו יש אופציה לצפיה מרחוק על ידי חיבור סים בקניה של הרכיב של ddpai לחיבור סים
        מחיר רגיל כ90$ ובזמני מבצעים כ65$
        כאן עם או בלי קיט חניה ורכיב 4g (במצלמות של 70mai אם קונים רכיב 4g אין צורך בקיט חניה)

        בקישור הזה קדמית ואחורית בלבד (לבחור באופציה Color Name: 2-Channel) קוד קופון IL2602 ואח"כ ILSS3 יוצא 70$
        ובנוסף לקנות קיט חניה שמשמש גם כרכיב 4g בקישור הזה בעלות של 38$ עם הקופון ILSS2 (לא לקנות יחד כדי שלא יאחדו לחבילה אחת)
        סה"כ 108$

        הקופונים האלו פעילים כרגע?

        @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

        לגבי כרטיס זיכרון לדעתי הכרטיס טוב ביותר למצלמות דרך הוא של סמסונג בקישור הזה או זה או זה
        רק שים לב שאתה קונה את הדגם שנקרא SAMSUNG PRO Endurance
        אם זה יקר עבורך ניתן לקנות סאנדיסק כאן

        לאלו גם יש קופונים?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • סוזוקי ויטרה
        ב בנג'ה

        @חיים-Y0737 כתב בסוזוקי ויטרה:

        לפי הידוע לי הבגאז’ קטן מהמקבילה שלה עם אותו מנוע- קרוסאובר/S CROSS

        אם אני לא טועה הבסיס ארוך יותר ב 10 או 15 סמ

        עסקאות רכב

      • סוזוקי ויטרה
        ב בנג'ה

        @זה-לזה לי יש 2017 גיר אוטומט.
        בכללי אחלה רכב קומפקטי נוח ואמין מאד.
        החדשים זה מנוע 1.4 טורבו מילד הייבריד שזה יותר חסכוני לא כמו הייבריד של טויוטה אבל עדיין די חסכוני.
        למען האמת הכבישים כרגע מוצפים ברכב הזה ויצא לי לדבר עם חברה והם מבּסוטים עד השמיים על הויטרה.
        המרכב שלו לא הכי גבוה אבל כן גבוה מרווח סבבה לגמרי, הבּגאז׳ לא הכי גדול וזה קצת חיסרון למרות שיש לו תחתית כפולה שמוסיפה עוד נפח משמעותי, אבל אני מאחסן שם ציוד ודברים אז אני משתמש רק בחלק העליון.
        כרגע יש מאחור 2 כסאות ילדים ועדיין גבר ממוצע יכול לשבת באמצע.
        לפי מה שאני יודע קראתי ושמעתי מבעלי ויטרה כזו, הם מאד מרוצים מבחינת אמינות חיסכון ושימושיות, השאלה מה זה משפחה שלימה אצלך, מה הגילאים כבודה וכו.
        בכל אופן ממליץ לך לראות כמה כאלו לעשות עליהם סיבוב ולהתרשם מהן.
        בהצלחה.

        עסקאות רכב

      • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)
        ב בנג'ה

        @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

        הסייל הקרוב יהיה ב15.6 עד ה20.6 והוא יהיה סייל רגיל

        הא עכשיו אני רואה
        תודה רבה אעבור על העניין🙏

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)
        ב בנג'ה

        @טכנולוג תודה רבה על התזכורים💖
        זה התחיל היום עד מתי?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)
        ב בנג'ה

        @EBA כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

        פספסת פעמיים, גם ירד רף הפטור ממכס ל75 דולר, וגם נגמר אחד המבצעים הטובים שהיו לאחרונה.

        😧

        @EBA כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

        חכה קצת למבצע הבא…

        😥

        שזה אומר תחילת חודש הבא?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום