דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. מולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן

      מולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      18 פוסטים 8 כותבים 249 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • S shmulik

        @פתוח-לשמוע אתה מדבר על המולטימדיה ? לא ביררתי כמה זה אצל הערבים אבל בפריוס שלי עשיתי ב950 עם מצלמת רוורס
        ZETA 14 עם 8 ראם נראה לי עם חיבור ישיר של סים

        פתוח לשמועפ מנותק
        פתוח לשמועפ מנותק
        פתוח לשמוע
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי פתוח לשמוע
        #9

        @shmulik זה מחיר טוב מדאי איזה שנה הפריוס?
        אני ראיתי T3 בקורולה בלי מצלמה ב900 מערכת טרנטה לקח לי חצי שעה החסימה עד שהתקין כל אפליקציה

        אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
        הם אלו שיודעים לשאול
        מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • S מנותק
          S מנותק
          shmulik
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #10

          @פתוח-לשמוע
          2009 הצורה הישנה

          פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • S shmulik

            @פתוח-לשמוע
            2009 הצורה הישנה

            פתוח לשמועפ מנותק
            פתוח לשמועפ מנותק
            פתוח לשמוע
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי פתוח לשמוע
            #11

            @shmulik כנראה הוא לא עשה עליך שקל
            או שנשמט ממך 1 והמחיר היה 1950

            אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
            הם אלו שיודעים לשאול
            מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

            יצחק רשטוני תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

              @shmulik כנראה הוא לא עשה עליך שקל
              או שנשמט ממך 1 והמחיר היה 1950

              יצחק רשטוני מחובר
              יצחק רשטוני מחובר
              יצחק רשטונ
              מאסטר
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #12

              @פתוח-לשמוע
              גם לי נשמע מוזר, בפרט שהוא אומר 8 ראם (אולי 8 ליבות וגם זה בחסד יש zeta 14 vision שהוא 4 ליבות) ובפרט בפריוס הנ"ל שהצמה יקרה מאד אלא אם כן החמור התקין כמו הפרצוף שלו

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • S מנותק
                S מנותק
                shmulik
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #13

                @יצחק-רשטונ @פתוח-לשמוע
                אולי התבלבלתי עם ה 8 אולי זה 4
                מה שבטוח שזה ZETA 14 וזה עם חיבור סים ישיר וזה המעבד החזק יותר שפועלות בו אפליקציות אני זוכר שהתלבטתי בין הדגם הפשוט יותר מבחינת ראם ולקחתי את הטוב יותר
                מה אני מסתבך עכשיו אני נזכר שזה TS10

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • S shmulik

                  שלום וברכה אני מעוניין לקנות קורולה סטיישן 2022
                  אני לא יודע מה יש במערכת המקורית של טויוטה
                  האם כדאי לי להתקין מערכת אנדרואיד חדשה כמו ZETA לדוגמא ? מה אני מרוויח או מפסיד מזה , אני לא מכיר את המערכת הנוכחית אולי יש דברים שלא יהיו לי במולטימדיה החדשה ( כל התצוגת אנרגיה מצלמת רווורס וכו )?

                  בנוסף אני מעוניין שהרכב שלי מבפנים יקבל מראה ותחושה של יוקרתי מה אתם אומרים על התקנת ריפודי עור ? מישהו התנסה בזה ? זה נראה טוב, יושב יפה כאילו זה מקורי?
                  אשמח למידע תודה רבה מראש !!!

                  א מנותק
                  א מנותק
                  אלעזר 3
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #14

                  @shmulik אם אתה לא רוצה להחליף מולטמדיה אפשר להשים קופסת אנדרואיד זה עובד מצוין
                  ללא התקנות והמחיר הרבה יותר זול

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • S מנותק
                    S מנותק
                    shmulik
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #15

                    @EBA @אלעזר-3 @יצחק-רשטונ @מאיר-ג @פתוח-לשמוע
                    תודה על התגובות
                    מה אתם אומרים על לשים כיסוי עור מצאתי ב650 כולל התקנה
                    מישהו התנסה בזה ? זה עושה את העבודה בקטע של היוקרתי ?
                    מבחינת נוחות זה נח יותר או פחות ?

                    מ שלמה א 0ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • S shmulik

                      @EBA @אלעזר-3 @יצחק-רשטונ @מאיר-ג @פתוח-לשמוע
                      תודה על התגובות
                      מה אתם אומרים על לשים כיסוי עור מצאתי ב650 כולל התקנה
                      מישהו התנסה בזה ? זה עושה את העבודה בקטע של היוקרתי ?
                      מבחינת נוחות זה נח יותר או פחות ?

                      מ מנותק
                      מ מנותק
                      מאיר ג
                      כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
                      #16

                      @shmulik רק תקח בחשבון שזה עור לא אמיתי מה שאומר הרבה זיעה ואפס ספיגה ואורור
                      מבחינת המחיר נשמע לי הגיוני

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • טוסוןט מנותק
                        טוסוןט מנותק
                        טוסון
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                        #17

                        אם כבר לשדרג את המושבים, אני הייתי מוסיף להם קירור (אני משער כמובן שזה לא ישים)
                        נסעתי עם מישהו בזיקר, זה ממש גישמאק לדבר ככה בלימוד…
                        על המסאז׳ הייתי מוותר

                        כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                        (מס"י פ"א)
                        נחייה ולא…

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • S shmulik

                          @EBA @אלעזר-3 @יצחק-רשטונ @מאיר-ג @פתוח-לשמוע
                          תודה על התגובות
                          מה אתם אומרים על לשים כיסוי עור מצאתי ב650 כולל התקנה
                          מישהו התנסה בזה ? זה עושה את העבודה בקטע של היוקרתי ?
                          מבחינת נוחות זה נח יותר או פחות ?

                          שלמה א 0ש מחובר
                          שלמה א 0ש מחובר
                          שלמה א 0
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #18

                          @shmulik כתב במולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן:

                          מה אתם אומרים על לשים כיסוי עור מצאתי ב650 כולל התקנה

                          התקנה לרוב אמורה להיות קלה אם יש לך ידיים, ככה ש:
                          א’ תבדוק כמה זה ללא התקנה
                          וב’ אולי תשקיע את עלות ההתקנה על דגם יותר טוב

                          מישהו התנסה בזה ? זה עושה את העבודה בקטע של היוקרתי ?
                          מבחינת נוחות זה נח יותר או פחות ?

                          כשאתה יושב על ספה מעור זה מציק לך? ( ותבדוק גם עם ב"ב), זה אמור להיות אותו דבר רק למשך זמן ממושך יותר (תלוי בנסיעות שלך),
                          בהחלט יש דגמים שמייקרים את המראה של האוטו,
                          בדר"כ בד יותר נח , עור (או דמוי) יותר יפה , אבל זה לא שחור ולבן

                          @shmulik כתב במולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן:

                          זה נראה טוב, יושב יפה כאילו זה מקורי?

                          אצל הערבים אני לא יודע, ואני גם לא יודע כמה זה אמין בקטע של התאמה אישית , אבל בארץ, התאמה אישית לפי הרכב בד"כ תוספת של 450-550 ש"ח, ואז זה ממש כמו מהחברה

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0

                          57

                          מחובר

                          3.0k

                          משתמשים

                          9.7k

                          נושאים

                          131.0k

                          פוסטים
                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • תקנון הפורום
                          • מילון מושגים המלא
                          • המדריך המלא למשתמש
                          • פוסטים אחרונים
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • פנייה למנהל הפורום