משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!
-
@ראובן-שבתי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
הכל למאיר אמיתי הוא סתם מפיל עלי
ראובן, שנינו יודעים בדיוק על מה אני מדבר. השינויים הגרפים הם צעצוע לעומת מה שאתה עושה.
@ראובן-שבתי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
הוא סתם מצטנע…
כל הפוסל…
@מאיר כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
ראובן, שנינו יודעים בדיוק על מה אני מדבר.
שיפור מהירות הגלישה פורום, לדוגמא בפתיחת כמה נושאים בזה אחר זה בכרטיסיות נפרדות.
ניחשתי משהו מאיר?
-
@EBA כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
רק הערה אחת קטנטנטנה ממש פיצפונת: למה יש שם רק מאמרים שלך? מה עם למשל מדריך כזה או כזה?
אני מתפלא עליך. אתה שואל למה יש כתבות רק שלי ואז אתה מביא שאפשר גם של אחרים אבל מביא רק דוגמאות שלך…
ולמעשה התשובה האמיתית היא:
מדובר במבחנים וחדשות רכב. הכותרות שם הן האחרונות שבקטגוריית מבחני רכב וחדשות רכב. ברגע שתעלה שם כתבה חדשה היא תעלה. ותחליף את קודמתה באופן אוטומטי. לגבי מדריכים אולי אפשר לקדם אותם עם רעיון אחר.
לעת עתה אני היחיד שכותב את חדשות הרכב ואת המבחנים. מחוסר תקציב אין לנו את האפשרות להביא כתבים נוספים שיכולים להתאים לסטנדרטים הגבוהים של “רכבים זה לזה” ואולי זה יקרה בעתיד.
@מאיר כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
מחוסר תקציב אין לנו את האפשרות להביא כתבים נוספים
מורי ורבותי אולי הגיע הזמן שמי שמכיר יחצני פירסום של רכבים או כל הנוגע לזה שיפנה אותם לרב @מאיר היקר וככה יהיה תקציב לאתר ואז יהיה כתבים נוספים ועוד כתבות מעניינות וכו’ וכו’
ואולי אולי רב @מאיר תפרסם פרטי חשבון ומי שירצה לעזור לפורום הנפלא הזה (שהוא גם הרבה חסד, לי אישית הוא חסך 1,200 ש"ח…) אני מוכן להיות המתנדב הראשון ולהשים בנתיים 500 ש"ח (אני יודע שזה כלום אבל אם עוד כמה ישימו יהיה מעניין לא???) זה אולי יראה כמו מערכת התרמה אבל לא!! זה מי שנהנה ורוצה לעזור, בבקשה…
-
@מאיר כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
מחוסר תקציב אין לנו את האפשרות להביא כתבים נוספים
מורי ורבותי אולי הגיע הזמן שמי שמכיר יחצני פירסום של רכבים או כל הנוגע לזה שיפנה אותם לרב @מאיר היקר וככה יהיה תקציב לאתר ואז יהיה כתבים נוספים ועוד כתבות מעניינות וכו’ וכו’
ואולי אולי רב @מאיר תפרסם פרטי חשבון ומי שירצה לעזור לפורום הנפלא הזה (שהוא גם הרבה חסד, לי אישית הוא חסך 1,200 ש"ח…) אני מוכן להיות המתנדב הראשון ולהשים בנתיים 500 ש"ח (אני יודע שזה כלום אבל אם עוד כמה ישימו יהיה מעניין לא???) זה אולי יראה כמו מערכת התרמה אבל לא!! זה מי שנהנה ורוצה לעזור, בבקשה…
@אריאל-קמחי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
אני מוכן להיות המתנדב הראשון ולשים בנתיים 500 ש"ח (אני יודע שזה כלום
אם כל אחד כאן יתן כזה ‘כלום’ מאיר עוד יפתח לנו כולל…
מעריך מאוד! -
@מאיר כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
מחוסר תקציב אין לנו את האפשרות להביא כתבים נוספים
מורי ורבותי אולי הגיע הזמן שמי שמכיר יחצני פירסום של רכבים או כל הנוגע לזה שיפנה אותם לרב @מאיר היקר וככה יהיה תקציב לאתר ואז יהיה כתבים נוספים ועוד כתבות מעניינות וכו’ וכו’
ואולי אולי רב @מאיר תפרסם פרטי חשבון ומי שירצה לעזור לפורום הנפלא הזה (שהוא גם הרבה חסד, לי אישית הוא חסך 1,200 ש"ח…) אני מוכן להיות המתנדב הראשון ולהשים בנתיים 500 ש"ח (אני יודע שזה כלום אבל אם עוד כמה ישימו יהיה מעניין לא???) זה אולי יראה כמו מערכת התרמה אבל לא!! זה מי שנהנה ורוצה לעזור, בבקשה…
@אריאל-קמחי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
ואולי אולי רב @מאיר תפרסם פרטי חשבון ומי שירצה לעזור לפורום הנפלא הזה
אפשר גם לשים לינק לתרומה בדף הבית.
-
מה קרה נפל ללמטה?

-
@מאיר כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
מחוסר תקציב אין לנו את האפשרות להביא כתבים נוספים
מורי ורבותי אולי הגיע הזמן שמי שמכיר יחצני פירסום של רכבים או כל הנוגע לזה שיפנה אותם לרב @מאיר היקר וככה יהיה תקציב לאתר ואז יהיה כתבים נוספים ועוד כתבות מעניינות וכו’ וכו’
ואולי אולי רב @מאיר תפרסם פרטי חשבון ומי שירצה לעזור לפורום הנפלא הזה (שהוא גם הרבה חסד, לי אישית הוא חסך 1,200 ש"ח…) אני מוכן להיות המתנדב הראשון ולהשים בנתיים 500 ש"ח (אני יודע שזה כלום אבל אם עוד כמה ישימו יהיה מעניין לא???) זה אולי יראה כמו מערכת התרמה אבל לא!! זה מי שנהנה ורוצה לעזור, בבקשה…
@אריאל-קמחי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
אני מוכן להיות המתנדב הראשון
קודם כל אני מאד מעריך. אבל למעשה אני לא מעוניין בתרומה כספית ובע"ה גם לא אצטרך.
מה שכן, אם יש משתמשים נדיבי לב, שיש להם עריכה לשונית טובה, והם חזקים - מסוג האנשים שלא יפגעו אם יגידו להם שצריך שיפור וכו’ אני אשמח אם ישלחו לי באישי.
ושוב, @אריאל-קמחי אני מעריך מאד!
אגב, מופע האורות סיים את תפקידו לעת עתה, כך שאפשר לומר שלום לקבוצת וואו…
-
@אריאל-קמחי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
אני מוכן להיות המתנדב הראשון
קודם כל אני מאד מעריך. אבל למעשה אני לא מעוניין בתרומה כספית ובע"ה גם לא אצטרך.
מה שכן, אם יש משתמשים נדיבי לב, שיש להם עריכה לשונית טובה, והם חזקים - מסוג האנשים שלא יפגעו אם יגידו להם שצריך שיפור וכו’ אני אשמח אם ישלחו לי באישי.
ושוב, @אריאל-קמחי אני מעריך מאד!
אגב, מופע האורות סיים את תפקידו לעת עתה, כך שאפשר לומר שלום לקבוצת וואו…
-
@מאיר כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
אגב, מופע האורות סיים את תפקידו לעת עתה, כך שאפשר לומר שלום לקבוצת וואו…
וואוו
@שלמה-א-0 דרך אגב לקבוצות פה אפשר להירשם ?
-
@שלמה-א-0 דרך אגב לקבוצות פה אפשר להירשם ?
@אליהו-בן-יוסף
בעיקרון כשאתה לוחץ על תגית של קבוצה יש לך אפשרות בצד שמאל אפשרות לבקש להיצטרף -
@אליהו-בן-יוסף
בעיקרון כשאתה לוחץ על תגית של קבוצה יש לך אפשרות בצד שמאל אפשרות לבקש להיצטרף -
@yso כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
פרסומות???..
@תודה-לבורא-עולם-0 כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
כדאי לכתוב מה ניתן לפרסם כאן, וקצת רקע על החידוש בהוספת פרסומות בפורום…
יש מלללללא הוצאות על הפורום הנפלא וזה מלא כסף (תשאלו את רב @מאיר בפרטי…) אז אפשר להכניס פרסומות כדי לממן את ההוצאות וכמובן למותר לציין שזה פרסומות בעניין רכבים כגון חברות, חברות השכרה, חברת ביטוח, מוסכים אמינם, מגרשים אמינים, וכו’. מה קרה? אני סו"ס רואה בזה קצת אויר לרב @מאיר היקר שעושה ימים כלילות למען שיפור ויעול הפורום שזה נראלי עולה כסף… לא?..
אני לא מכיר אתר חינמי בלי פרסומות ודו"ק… -
@yso כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
פרסומות???..
@תודה-לבורא-עולם-0 כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
כדאי לכתוב מה ניתן לפרסם כאן, וקצת רקע על החידוש בהוספת פרסומות בפורום…
יש מלללללא הוצאות על הפורום הנפלא וזה מלא כסף (תשאלו את רב @מאיר בפרטי…) אז אפשר להכניס פרסומות כדי לממן את ההוצאות וכמובן למותר לציין שזה פרסומות בעניין רכבים כגון חברות, חברות השכרה, חברת ביטוח, מוסכים אמינם, מגרשים אמינים, וכו’. מה קרה? אני סו"ס רואה בזה קצת אויר לרב @מאיר היקר שעושה ימים כלילות למען שיפור ויעול הפורום שזה נראלי עולה כסף… לא?..
אני לא מכיר אתר חינמי בלי פרסומות ודו"ק…@אריאל-קמחי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
אני לא מבין מה הבעיה??
איפה ראית מישהו כתב “בעיה”.
להיפך סה"כ התרגשו מהחידוש לטובה.
-
@אריאל-קמחי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
אני לא מבין מה הבעיה??
איפה ראית מישהו כתב “בעיה”.
להיפך סה"כ התרגשו מהחידוש לטובה.
לא התכוונתי אליך ספציפית אלא מנעתי מכל מיני אחרים שיבואו ויקנטרו אל הפרסומות… רק באתי לומר שלצורך המשך הפורום הנפלא הזה חייב…
וסליחה… זה קצת היה תוקפני אני ייתקן… -
@yso כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
פרסומות???..
@תודה-לבורא-עולם-0 כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
כדאי לכתוב מה ניתן לפרסם כאן, וקצת רקע על החידוש בהוספת פרסומות בפורום…
יש מלללללא הוצאות על הפורום הנפלא וזה מלא כסף (תשאלו את רב @מאיר בפרטי…) אז אפשר להכניס פרסומות כדי לממן את ההוצאות וכמובן למותר לציין שזה פרסומות בעניין רכבים כגון חברות, חברות השכרה, חברת ביטוח, מוסכים אמינם, מגרשים אמינים, וכו’. מה קרה? אני סו"ס רואה בזה קצת אויר לרב @מאיר היקר שעושה ימים כלילות למען שיפור ויעול הפורום שזה נראלי עולה כסף… לא?..
אני לא מכיר אתר חינמי בלי פרסומות ודו"ק…@אריאל-קמחי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
ימים כלילות
ימים כלילות??? מקובל לומר לילות כימים אבל אתה צודק כי בעידן הדיגיטלי רוב העבודה נעשית בעיקר בלילה כך ש"ימים כלילות" חוזר להיות מחמאה…
-
@mik6868 כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
אולי תפרסם את כל הקרדיטים למי מגיע ועל מה לפרסומי ניסא…
הכל למאיר אמיתי הוא סתם מפיל עלי לא עשיתי כלום מהשינויים האחרונים
הוא סתם מצטנע…@מאיר כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
ימים כלילות??? מקובל לומר לילות כימים אבל אתה צודק כי בעידן הדיגיטלי רוב העבודה נעשית בעיקר בלילה כך ש"ימים כלילות" חוזר להיות מחמאה…
ההפך, מקובל לומר “ימים כלילות” אבל זו טעות כאמור, ואכן אתה צודק וכו’.
@ראובן-שבתי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
הכל למאיר אמיתי הוא סתם מפיל עלי לא עשיתי כלום מהשינויים האחרונים
הוא סתם מצטנע…אני מצטער, אנשים כבר מפסיקים להאמין לך…
@ראובן-שבתי כתב בדיונים על המדריך "מילון מושגים", הארות הערות.:
אתה חייב להפסיק להגזים, דחוף…
עשיתי שם עשירית עבודה על גבול ההזנחה -
@אריאל-קמחי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
ימים כלילות
ימים כלילות??? מקובל לומר לילות כימים אבל אתה צודק כי בעידן הדיגיטלי רוב העבודה נעשית בעיקר בלילה כך ש"ימים כלילות" חוזר להיות מחמאה…
-
@מאיר כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
ימים כלילות??? מקובל לומר לילות כימים אבל אתה צודק כי בעידן הדיגיטלי רוב העבודה נעשית בעיקר בלילה כך ש"ימים כלילות" חוזר להיות מחמאה…
ההפך, מקובל לומר “ימים כלילות” אבל זו טעות כאמור, ואכן אתה צודק וכו’.
@ראובן-שבתי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
הכל למאיר אמיתי הוא סתם מפיל עלי לא עשיתי כלום מהשינויים האחרונים
הוא סתם מצטנע…אני מצטער, אנשים כבר מפסיקים להאמין לך…
@ראובן-שבתי כתב בדיונים על המדריך "מילון מושגים", הארות הערות.:
אתה חייב להפסיק להגזים, דחוף…
עשיתי שם עשירית עבודה על גבול ההזנחה
