דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. מערכת רכבים זה לזה
      3. הודעות המערכת
      4. משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!

      משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר הודעות המערכת
      44 פוסטים 18 כותבים 1.6k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • מאירמ מנותק
        מאירמ מנותק
        מאיר
        מנהל ראשי
        כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר
        #1

        משתמשי “רכבים זה לזה” תתחדשו!!!

        לרגל הגעת האתר ל־3,000 משתמשים התחדשנו במספר דברים! את מופע החגיגות המיוחד כנראה כבר ראיתם, ללוגו החדש אולי כבר הספקתם להתרגל, וכעת תוכלו ליהנות גם מסרגל ניווט עליון חדש, נוח ומתקדם, עם אפקט ייחודי שלא תמצאו באף מקום אחר…

        וזו גם הזדמנות לעצור לרגע ולהודות. תודה לכל אחד מכם שלקח חלק במסע המיוחד הזה – למנהלים, לסיירת הפיקוח, לכותבים, למומחים, ולכל חברי הקהילה שמשקיעים מזמנם, מניסיונם ומידיעותיהם כדי לסייע לאחרים.

        האתר “רכבים זה לזה” הוא הרבה יותר מפורום רכב. הוא קהילה של אנשים טובים, מקום שבו אפשר להתייעץ, ללמוד, לעזור ולהיעזר – והכול באווירה של כבוד, אחווה ורצון אמיתי להיטיב עם הזולת.

        תודה לכם על האמון, על השותפות ועל הדרך שעשינו יחד עד כה. בעזרת ה’, זו רק תחילת הדרך, ואנחנו מצפים להמשיך לצמוח, להתחדש ולהעניק לכם את בית הרכב הטוב ביותר במגזר החרדי.

        במידה ויש לכם רעיונות נוספים נשמח לשמוע…

        מכיוון שמדובר בהתחדשות יתכנו באגים או תקלות ובמידה ומצאתם כאלו, תוכלו גם כן לכתוב כאן.

        ליצירת קשר לחץ כאן

        EBAE ג פתוח לשמועפ טוסוןט נ 6 תגובות תגובה אחרונה
        44
        • מאירמ מאיר

          משתמשי “רכבים זה לזה” תתחדשו!!!

          לרגל הגעת האתר ל־3,000 משתמשים התחדשנו במספר דברים! את מופע החגיגות המיוחד כנראה כבר ראיתם, ללוגו החדש אולי כבר הספקתם להתרגל, וכעת תוכלו ליהנות גם מסרגל ניווט עליון חדש, נוח ומתקדם, עם אפקט ייחודי שלא תמצאו באף מקום אחר…

          וזו גם הזדמנות לעצור לרגע ולהודות. תודה לכל אחד מכם שלקח חלק במסע המיוחד הזה – למנהלים, לסיירת הפיקוח, לכותבים, למומחים, ולכל חברי הקהילה שמשקיעים מזמנם, מניסיונם ומידיעותיהם כדי לסייע לאחרים.

          האתר “רכבים זה לזה” הוא הרבה יותר מפורום רכב. הוא קהילה של אנשים טובים, מקום שבו אפשר להתייעץ, ללמוד, לעזור ולהיעזר – והכול באווירה של כבוד, אחווה ורצון אמיתי להיטיב עם הזולת.

          תודה לכם על האמון, על השותפות ועל הדרך שעשינו יחד עד כה. בעזרת ה’, זו רק תחילת הדרך, ואנחנו מצפים להמשיך לצמוח, להתחדש ולהעניק לכם את בית הרכב הטוב ביותר במגזר החרדי.

          במידה ויש לכם רעיונות נוספים נשמח לשמוע…

          מכיוון שמדובר בהתחדשות יתכנו באגים או תקלות ובמידה ומצאתם כאלו, תוכלו גם כן לכתוב כאן.

          EBAE מנותק
          EBAE מנותק
          EBA
          מאסטר
          כתב נערך לאחרונה על ידי EBA
          #2

          @מאיר כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

          וזו גם הזדמנות לעצור לרגע ולהודות. תודה לכל אחד מכם שלקח חלק במסע המיוחד הזה – למנהלים, לסיירת הפיקוח, לכותבים, למומחים, ולכל חברי הקהילה שמשקיעים מזמנם, מניסיונם ומידיעותיהם כדי לסייע לאחרים.

          בבקשה, על לא דבר.

          @מאיר כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

          והכול באווירה של כבוד, אחווה ורצון אמיתי להיטיב עם הזולת.

          והכי חשוב, הומור! בלי זה אין לי מה לחפש פה! טוב, כמעט…

          את מופע החגיגות המיוחד כנראה כבר ראיתם

          ראיתי, והתרגשתי היטב היטב, ועכשיו בחייאת איך אפשר לבטל את זה?
          אני נכנס לפורום עשרות פעמים ביום [כשאני עובר כרטיסיות וזה מתרענן לי אוטומטית ואכמ"ל] והלב שלי לא עומד בהתרגשות לראות את זה בכל פעם מחדש.

          התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
          050-4133851
          מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

          מאירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
          16
          • EBAE EBA

            @מאיר כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

            וזו גם הזדמנות לעצור לרגע ולהודות. תודה לכל אחד מכם שלקח חלק במסע המיוחד הזה – למנהלים, לסיירת הפיקוח, לכותבים, למומחים, ולכל חברי הקהילה שמשקיעים מזמנם, מניסיונם ומידיעותיהם כדי לסייע לאחרים.

            בבקשה, על לא דבר.

            @מאיר כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

            והכול באווירה של כבוד, אחווה ורצון אמיתי להיטיב עם הזולת.

            והכי חשוב, הומור! בלי זה אין לי מה לחפש פה! טוב, כמעט…

            את מופע החגיגות המיוחד כנראה כבר ראיתם

            ראיתי, והתרגשתי היטב היטב, ועכשיו בחייאת איך אפשר לבטל את זה?
            אני נכנס לפורום עשרות פעמים ביום [כשאני עובר כרטיסיות וזה מתרענן לי אוטומטית ואכמ"ל] והלב שלי לא עומד בהתרגשות לראות את זה בכל פעם מחדש.

            מאירמ מנותק
            מאירמ מנותק
            מאיר
            מנהל ראשי
            כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר
            #3

            @EBA כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

            ראיתי, והתרגשתי היטב היטב

            למי שרגיש מדי יכול להכנס לקבוצת “וואו” שהיא קבוצה שמיועדת למי שמאד נהנה מהמופע ומעדיף בכל זאת טיפה להמתין עם זה…

            המופע לא יוצג לחברי קבוצת “וואו”. הכניסה והיציאה מהקבוצה חופשיים ואינם מצריכים אישור. לכניסה לקבוצה לחץ כאן

            ליצירת קשר לחץ כאן

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            13
            • מאירמ מאיר

              משתמשי “רכבים זה לזה” תתחדשו!!!

              לרגל הגעת האתר ל־3,000 משתמשים התחדשנו במספר דברים! את מופע החגיגות המיוחד כנראה כבר ראיתם, ללוגו החדש אולי כבר הספקתם להתרגל, וכעת תוכלו ליהנות גם מסרגל ניווט עליון חדש, נוח ומתקדם, עם אפקט ייחודי שלא תמצאו באף מקום אחר…

              וזו גם הזדמנות לעצור לרגע ולהודות. תודה לכל אחד מכם שלקח חלק במסע המיוחד הזה – למנהלים, לסיירת הפיקוח, לכותבים, למומחים, ולכל חברי הקהילה שמשקיעים מזמנם, מניסיונם ומידיעותיהם כדי לסייע לאחרים.

              האתר “רכבים זה לזה” הוא הרבה יותר מפורום רכב. הוא קהילה של אנשים טובים, מקום שבו אפשר להתייעץ, ללמוד, לעזור ולהיעזר – והכול באווירה של כבוד, אחווה ורצון אמיתי להיטיב עם הזולת.

              תודה לכם על האמון, על השותפות ועל הדרך שעשינו יחד עד כה. בעזרת ה’, זו רק תחילת הדרך, ואנחנו מצפים להמשיך לצמוח, להתחדש ולהעניק לכם את בית הרכב הטוב ביותר במגזר החרדי.

              במידה ויש לכם רעיונות נוספים נשמח לשמוע…

              מכיוון שמדובר בהתחדשות יתכנו באגים או תקלות ובמידה ומצאתם כאלו, תוכלו גם כן לכתוב כאן.

              ג מנותק
              ג מנותק
              גיל
              מאסטר מגיה
              כתב נערך לאחרונה על ידי גיל
              #4

              @מאיר כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

              במידה ויש לכם רעיונות נוספים נשמח לשמוע…

              יש לי רעיון נוסף -
              להודות למנהל שמשקיע מזמנו ⏳ , מרצו 🏃 ומהונו 💰 ! למען האתר,
              מעיד אני בר’ @מאיר (עד כמה שאני נחשף) כמה העניין מעסיק אותו לשפר ולייעל,
              והכי מעסיק אותו - לתת את התחושה הטובה והנעימה לכולם.

              תודה לך! מאיר!

              ו…על כן דבר!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              20
              • אבי 56א מנותק
                אבי 56א מנותק
                אבי 56
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                מזל טוב🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • מאירמ מאיר

                  משתמשי “רכבים זה לזה” תתחדשו!!!

                  לרגל הגעת האתר ל־3,000 משתמשים התחדשנו במספר דברים! את מופע החגיגות המיוחד כנראה כבר ראיתם, ללוגו החדש אולי כבר הספקתם להתרגל, וכעת תוכלו ליהנות גם מסרגל ניווט עליון חדש, נוח ומתקדם, עם אפקט ייחודי שלא תמצאו באף מקום אחר…

                  וזו גם הזדמנות לעצור לרגע ולהודות. תודה לכל אחד מכם שלקח חלק במסע המיוחד הזה – למנהלים, לסיירת הפיקוח, לכותבים, למומחים, ולכל חברי הקהילה שמשקיעים מזמנם, מניסיונם ומידיעותיהם כדי לסייע לאחרים.

                  האתר “רכבים זה לזה” הוא הרבה יותר מפורום רכב. הוא קהילה של אנשים טובים, מקום שבו אפשר להתייעץ, ללמוד, לעזור ולהיעזר – והכול באווירה של כבוד, אחווה ורצון אמיתי להיטיב עם הזולת.

                  תודה לכם על האמון, על השותפות ועל הדרך שעשינו יחד עד כה. בעזרת ה’, זו רק תחילת הדרך, ואנחנו מצפים להמשיך לצמוח, להתחדש ולהעניק לכם את בית הרכב הטוב ביותר במגזר החרדי.

                  במידה ויש לכם רעיונות נוספים נשמח לשמוע…

                  מכיוון שמדובר בהתחדשות יתכנו באגים או תקלות ובמידה ומצאתם כאלו, תוכלו גם כן לכתוב כאן.

                  פתוח לשמועפ מנותק
                  פתוח לשמועפ מנותק
                  פתוח לשמוע
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי פתוח לשמוע
                  #6

                  @מאיר כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

                  את מופע החגיגות המיוחד כנראה כבר ראיתם,

                  לרגע חששתי לוירוס על המחשב

                  @מאיר כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

                  במידה ויש לכם רעיונות נוספים נשמח לשמוע…

                  יש
                  אחד הדברים שהותיקים עוזרים הם מראי מקומות לפורום וצריך לייעל קצת את השיטה לעשות תיוגים לשרשורים המבוקשים
                  @רשימת קישורים למולטימדיות
                  @שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב
                  @חסימת MDM
                  @מדריך למצלמת רוורס
                  @מדריך למצלמת דרך
                  @מדריך של הוצאות ברכב
                  @רכב עד 15K [עד מתי…]
                  @סקירה רכבים 7 מקומות
                  @סקירת סוגי רכבים
                  @סקירת מצלמות דרך
                  @בוסטרים לרכב
                  @פיוזים נעים להכיר
                  @מציאת החלקים לפי מק"ט
                  @איך לקנות רכב יד 2
                  @כפתור לכל המדריכים של גיל
                  וכ’ו יש המון שרשורים כאלה וכל פעם צריך לחפש וכן יש שרשורים ומדריכים נפלאים שכבר נכנסו לארכיון ומעלים אבק עד שמיהו יזכור אותם והם רלוונטים מתמיד
                  עצתי לעשות תיוגים ואם זה לא יפריע למשתמשים [אולי לעשות סקר] לקחת את ה10 נושאים שהכי מבוקשים
                  ולשים אותם בשורה בצד ימין לא בצורה בולטת כמו שהיה פעם אלא בצורה כזו d4386e96-7ca5-4e7c-a889-0dd57ae5b5e1-image.png
                  מי שיצר מדריכים ושרשורים שלא זכרתי בשלוף סליחה מראש

                  אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                  הם אלו שיודעים לשאול
                  מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                  ג טוסוןט 2 תגובות תגובה אחרונה
                  7
                  • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                    @מאיר כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

                    את מופע החגיגות המיוחד כנראה כבר ראיתם,

                    לרגע חששתי לוירוס על המחשב

                    @מאיר כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

                    במידה ויש לכם רעיונות נוספים נשמח לשמוע…

                    יש
                    אחד הדברים שהותיקים עוזרים הם מראי מקומות לפורום וצריך לייעל קצת את השיטה לעשות תיוגים לשרשורים המבוקשים
                    @רשימת קישורים למולטימדיות
                    @שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב
                    @חסימת MDM
                    @מדריך למצלמת רוורס
                    @מדריך למצלמת דרך
                    @מדריך של הוצאות ברכב
                    @רכב עד 15K [עד מתי…]
                    @סקירה רכבים 7 מקומות
                    @סקירת סוגי רכבים
                    @סקירת מצלמות דרך
                    @בוסטרים לרכב
                    @פיוזים נעים להכיר
                    @מציאת החלקים לפי מק"ט
                    @איך לקנות רכב יד 2
                    @כפתור לכל המדריכים של גיל
                    וכ’ו יש המון שרשורים כאלה וכל פעם צריך לחפש וכן יש שרשורים ומדריכים נפלאים שכבר נכנסו לארכיון ומעלים אבק עד שמיהו יזכור אותם והם רלוונטים מתמיד
                    עצתי לעשות תיוגים ואם זה לא יפריע למשתמשים [אולי לעשות סקר] לקחת את ה10 נושאים שהכי מבוקשים
                    ולשים אותם בשורה בצד ימין לא בצורה בולטת כמו שהיה פעם אלא בצורה כזו d4386e96-7ca5-4e7c-a889-0dd57ae5b5e1-image.png
                    מי שיצר מדריכים ושרשורים שלא זכרתי בשלוף סליחה מראש

                    ג מנותק
                    ג מנותק
                    גיל
                    מאסטר מגיה
                    כתב נערך לאחרונה על ידי גיל
                    #7

                    @פתוח-לשמוע


                    בדר"כ אני מסכים עם רעיונותיך והחשיבה החדה שלך,
                    אבל הפעם - חצי מהרעיונות צפויים להטיל קנאה במעשה בראשית…

                    אתה כולך עשוי במידות טובות של לעזור ולהקל על הזולת,
                    אבל אני עשוי במידות אחרות, שרואות את ה"אפס זולת…"

                    פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ג גיל

                      @פתוח-לשמוע


                      בדר"כ אני מסכים עם רעיונותיך והחשיבה החדה שלך,
                      אבל הפעם - חצי מהרעיונות צפויים להטיל קנאה במעשה בראשית…

                      אתה כולך עשוי במידות טובות של לעזור ולהקל על הזולת,
                      אבל אני עשוי במידות אחרות, שרואות את ה"אפס זולת…"

                      פתוח לשמועפ מנותק
                      פתוח לשמועפ מנותק
                      פתוח לשמוע
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי פתוח לשמוע
                      #8

                      @גיל אולי קנאת סופרים…
                      אתה בכל מקרה תקבל רק כפתור אחד מרוכז
                      שתיים ביחד עם המילון מושגים שכמובן לא אתה עשית
                      לפעמים אתה רואה שרשור אחר שרשור שצריכים מ"מ והקליטה לא משהו ויש פה בגדר לא תמנע טוב מבעליו

                      אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                      הם אלו שיודעים לשאול
                      מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                      ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                        @גיל אולי קנאת סופרים…
                        אתה בכל מקרה תקבל רק כפתור אחד מרוכז
                        שתיים ביחד עם המילון מושגים שכמובן לא אתה עשית
                        לפעמים אתה רואה שרשור אחר שרשור שצריכים מ"מ והקליטה לא משהו ויש פה בגדר לא תמנע טוב מבעליו

                        ג מנותק
                        ג מנותק
                        גיל
                        מאסטר מגיה
                        כתב נערך לאחרונה על ידי גיל
                        #9

                        @פתוח-לשמוע

                        אין פוסק אחד בישראל שזכה שהלכה כמותו בכל מקום, אפי’ ממשה רבנו נשכחו הלכות,
                        והנקודה שלי היא שלא ראוי “לנכס” נושא מסוים למשתמש מסוים באופן אוטומטי

                        @פתוח-לשמוע כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

                        ויש פה בגדר לא תמנע טוב מבעליו

                        אתה רואה שצדקתי -

                        @גיל כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

                        אתה כולך עשוי במידות טובות של לעזור ולהקל על הזולת,
                        אבל אני עשוי במידות אחרות, שרואות את ה"אפס זולת…"

                        יוניי תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ג גיל

                          @פתוח-לשמוע

                          אין פוסק אחד בישראל שזכה שהלכה כמותו בכל מקום, אפי’ ממשה רבנו נשכחו הלכות,
                          והנקודה שלי היא שלא ראוי “לנכס” נושא מסוים למשתמש מסוים באופן אוטומטי

                          @פתוח-לשמוע כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

                          ויש פה בגדר לא תמנע טוב מבעליו

                          אתה רואה שצדקתי -

                          @גיל כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

                          אתה כולך עשוי במידות טובות של לעזור ולהקל על הזולת,
                          אבל אני עשוי במידות אחרות, שרואות את ה"אפס זולת…"

                          יוניי מנותק
                          יוניי מנותק
                          יוני
                          מגיה
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #10
                          פוסט זה נמחק!
                          ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • יוניי יוני

                            פוסט זה נמחק!

                            ג מנותק
                            ג מנותק
                            גיל
                            מאסטר מגיה
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #11
                            פוסט זה נמחק!
                            יוניי תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ג גיל

                              פוסט זה נמחק!

                              יוניי מנותק
                              יוניי מנותק
                              יוני
                              מגיה
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #12
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ל מנותק
                                ל מנותק
                                לחי
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                @מאיר יש"כ גדול על הפורום המיוחד הזה.
                                רציתי לציין באג שאם אני נכנס לנושא מסוים/לסרטון אחד ואני חוזר אחורה הוא חוזר לי לתחילת העמוד.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                                  @מאיר כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

                                  את מופע החגיגות המיוחד כנראה כבר ראיתם,

                                  לרגע חששתי לוירוס על המחשב

                                  @מאיר כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

                                  במידה ויש לכם רעיונות נוספים נשמח לשמוע…

                                  יש
                                  אחד הדברים שהותיקים עוזרים הם מראי מקומות לפורום וצריך לייעל קצת את השיטה לעשות תיוגים לשרשורים המבוקשים
                                  @רשימת קישורים למולטימדיות
                                  @שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב
                                  @חסימת MDM
                                  @מדריך למצלמת רוורס
                                  @מדריך למצלמת דרך
                                  @מדריך של הוצאות ברכב
                                  @רכב עד 15K [עד מתי…]
                                  @סקירה רכבים 7 מקומות
                                  @סקירת סוגי רכבים
                                  @סקירת מצלמות דרך
                                  @בוסטרים לרכב
                                  @פיוזים נעים להכיר
                                  @מציאת החלקים לפי מק"ט
                                  @איך לקנות רכב יד 2
                                  @כפתור לכל המדריכים של גיל
                                  וכ’ו יש המון שרשורים כאלה וכל פעם צריך לחפש וכן יש שרשורים ומדריכים נפלאים שכבר נכנסו לארכיון ומעלים אבק עד שמיהו יזכור אותם והם רלוונטים מתמיד
                                  עצתי לעשות תיוגים ואם זה לא יפריע למשתמשים [אולי לעשות סקר] לקחת את ה10 נושאים שהכי מבוקשים
                                  ולשים אותם בשורה בצד ימין לא בצורה בולטת כמו שהיה פעם אלא בצורה כזו d4386e96-7ca5-4e7c-a889-0dd57ae5b5e1-image.png
                                  מי שיצר מדריכים ושרשורים שלא זכרתי בשלוף סליחה מראש

                                  טוסוןט מחובר
                                  טוסוןט מחובר
                                  טוסון
                                  מייבין
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  @פתוח-לשמוע

                                  במתמחים יש ‘נושאים פופולאריים’ שזה השרשורים עם הכי הרבה פוסטים
                                  אולי יש דרך טכנית לסמן שגם נושאים - מדריכים נעולים יכנסו לשם
                                  זה יכול להיות התחלה טובה

                                  אני ג"כ מכיר את תפקיד השר המקשר…
                                  ואני עוד במובייל חצי מהזמן, אפילו לפתוח שתי כרטיסיות אני לא יכול
                                  @המאעסטר אולי שדרוג לאפליקציה של הפורום, אופצייה לפתיחת כרטיסיות במקביל (ושזה יזכור איפה אחזתי, כמו דפדפן, כי היום המכשיר הורג לי תהליכים שברקע)

                                  כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                  (מס"י פ"א)
                                  נחייה ולא…

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • נייטרון חפשינ מנותק
                                    נייטרון חפשינ מנותק
                                    נייטרון חפשי
                                    מאסטר
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #15

                                    כבר דובר בעבר על עניין התגובות באימוג’י שבוטל, אבל לדעתי חשוב לתת אפשרות לאימוג’י שנראה כך f9f193be-95f8-48a9-9d3e-78a31a6cb740-image.png
                                    כל אחד מחברי הפורום נתקל בזה המון!

                                    ושוב תודה לך @מאיר על הפורום ועל מי שאתה!

                                    pikolinou@gmail.com

                                    טוסוןט מיכאלושמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    6
                                    • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                                      כבר דובר בעבר על עניין התגובות באימוג’י שבוטל, אבל לדעתי חשוב לתת אפשרות לאימוג’י שנראה כך f9f193be-95f8-48a9-9d3e-78a31a6cb740-image.png
                                      כל אחד מחברי הפורום נתקל בזה המון!

                                      ושוב תודה לך @מאיר על הפורום ועל מי שאתה!

                                      טוסוןט מחובר
                                      טוסוןט מחובר
                                      טוסון
                                      מייבין
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                                      #16

                                      @נייטרון-חפשי

                                      רציתי להצביע לך, אבל…
                                      Screenshot_20260618-214827.png
                                      (הוסף כאן את האימוג׳י המתאים)

                                      אצלי הטקסט הזה מוצמד בלוח

                                      ![Screenshot_20260618-214827.png](/assets/uploads/files/1782131270157-screenshot_20260618-214827.png) 
                                      
                                      

                                      כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                      (מס"י פ"א)
                                      נחייה ולא…

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                                        כבר דובר בעבר על עניין התגובות באימוג’י שבוטל, אבל לדעתי חשוב לתת אפשרות לאימוג’י שנראה כך f9f193be-95f8-48a9-9d3e-78a31a6cb740-image.png
                                        כל אחד מחברי הפורום נתקל בזה המון!

                                        ושוב תודה לך @מאיר על הפורום ועל מי שאתה!

                                        מיכאלושמ מנותק
                                        מיכאלושמ מנותק
                                        מיכאלוש
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #17

                                        @נייטרון-חפשי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

                                        כבר דובר בעבר על עניין התגובות באימוג’י שבוטל

                                        בוטל מפני כשרות חלק מהאייקונים בתוסף המובנה בפורום
                                        אולי אפשר לעשות כמו שהגדירו במתמחים לאחרונה שרק אייקונים ספציפים מופיעים ולא כולם
                                        4642dcb5-717d-477a-b5d8-b43f0a7792bf-image.png

                                        לא צריך להיות מאסטר בשביל לדעת שבלי לקרוא גם תשובות של אחרים, אי אפשר להיות אפילו מייבין.

                                        ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • מאירמ מאיר

                                          משתמשי “רכבים זה לזה” תתחדשו!!!

                                          לרגל הגעת האתר ל־3,000 משתמשים התחדשנו במספר דברים! את מופע החגיגות המיוחד כנראה כבר ראיתם, ללוגו החדש אולי כבר הספקתם להתרגל, וכעת תוכלו ליהנות גם מסרגל ניווט עליון חדש, נוח ומתקדם, עם אפקט ייחודי שלא תמצאו באף מקום אחר…

                                          וזו גם הזדמנות לעצור לרגע ולהודות. תודה לכל אחד מכם שלקח חלק במסע המיוחד הזה – למנהלים, לסיירת הפיקוח, לכותבים, למומחים, ולכל חברי הקהילה שמשקיעים מזמנם, מניסיונם ומידיעותיהם כדי לסייע לאחרים.

                                          האתר “רכבים זה לזה” הוא הרבה יותר מפורום רכב. הוא קהילה של אנשים טובים, מקום שבו אפשר להתייעץ, ללמוד, לעזור ולהיעזר – והכול באווירה של כבוד, אחווה ורצון אמיתי להיטיב עם הזולת.

                                          תודה לכם על האמון, על השותפות ועל הדרך שעשינו יחד עד כה. בעזרת ה’, זו רק תחילת הדרך, ואנחנו מצפים להמשיך לצמוח, להתחדש ולהעניק לכם את בית הרכב הטוב ביותר במגזר החרדי.

                                          במידה ויש לכם רעיונות נוספים נשמח לשמוע…

                                          מכיוון שמדובר בהתחדשות יתכנו באגים או תקלות ובמידה ומצאתם כאלו, תוכלו גם כן לכתוב כאן.

                                          טוסוןט מחובר
                                          טוסוןט מחובר
                                          טוסון
                                          מייבין
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #18

                                          @מאיר עכשיו שמתי לב לפיצול של הדיונים לכמה קטגוריות, ועוד בניחוח נוסטלגי, ‘מדברים רכב’ רק על זה שאפו מיוחד (אני רק חושב על הטרחה לבחור מה הולך לאיפה)

                                          כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                          (מס"י פ"א)
                                          נחייה ולא…

                                          מאירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1
                                          • טוסוןט טוסון

                                            @מאיר עכשיו שמתי לב לפיצול של הדיונים לכמה קטגוריות, ועוד בניחוח נוסטלגי, ‘מדברים רכב’ רק על זה שאפו מיוחד (אני רק חושב על הטרחה לבחור מה הולך לאיפה)

                                            מאירמ מנותק
                                            מאירמ מנותק
                                            מאיר
                                            מנהל ראשי
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #19

                                            @טוסון כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

                                            @מאיר עכשיו שמתי לב לפיצול של הדיונים לכמה קטגוריות, ועוד בניחוח נוסטלגי, ‘מדברים רכב’ רק על זה שאפו מיוחד (אני רק חושב על הטרחה לבחור מה הולך לאיפה)

                                            זה תחילתו של מהלך. תמתין לשעה שעתיים הקרובות.

                                            ליצירת קשר לחץ כאן

                                            E תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            4
                                            • מאירמ מאיר

                                              @טוסון כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

                                              @מאיר עכשיו שמתי לב לפיצול של הדיונים לכמה קטגוריות, ועוד בניחוח נוסטלגי, ‘מדברים רכב’ רק על זה שאפו מיוחד (אני רק חושב על הטרחה לבחור מה הולך לאיפה)

                                              זה תחילתו של מהלך. תמתין לשעה שעתיים הקרובות.

                                              E מנותק
                                              E מנותק
                                              ez058
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #20

                                              @מאיר

                                              מאוד יפה הכותרות המפוצלות למעלה, זה כבר הפך מפורום לאתר וכמו שאומר הלוגו הדנדנש…
                                              שאפו!
                                              הצלחתך היא הצלחתינו:)

                                              מסקרן מה עוד אנחנו עתידים לגלות…

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              1

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3

                                              57

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.8k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום