דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה

      וואו

      התרגשתי במיוחד מהמופע ואני רגיש מדי

      פוסטים


      • למה היברידי ולא דיזל?
        ט טייס קרבי

        @חובק-עולם כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:

        יותר מדאי עזיבה מדודה של הקלאץ ואתה נוסע

        אוקי אז אנימבין שיש לך רכב ידני מה שמוסיף לחיסכון העירוני…

        עסקאות רכב

      • האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?
        מ מאיר ג

        @פתוח-לשמוע כמה פעמים נסעת במקטע הזה שאתה כל כך בטוח שאני מגזים?
        בא תשאל את @מאיר אם אני הגזמתי
        אם אני זוכר המספר המדויק זה 26 אבל כתבתי באזור 30 כי אני לא ממש בטוח במספר המדויק (פעם ספרתי)
        מה שברור שאין בודדים באזור שדרות. כל נתיבותי שרואה את מה שכתבת מתפוצץ עכשיו מצחוק ובוכה כאחד

        @יוני כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

        מאשדוד לנתיבות ניתן לנסוע דרך 7 ואז 6 בחינם

        ארוך משמעותית בזמן

        שאר נושאים

      • האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?
        תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

        @חובק-עולם

        בשמחה רבה לא הכי מדוייק בעולם אבל סביר

        הכי מדוייק במסלול - וכמעט כמעט הכי מדוייק בצריכה.
        רק עם הסתייגות קלה בצריכה בהתאם למצב רוח הנהג.
        מבחינתי קיבלתי מענה מְממ-מדויק!! והתייחסות מלאה,
        אז מגיע לך שוב…

        יישר כח !!

        שאר נושאים

      • האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?
        תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

        @חובק-עולם

        יישר כח על המענה הברור והמדוייק.

        נ.ב. האם בהגדרת הווייז נסיעה ללא כבישי אגרה יתן אוטומטית את המסלול מהכבישים הנ"ל.

        ומה המסלול בנסיעה מירושלים לצפון,
        אני עם הארץ בכבישים למרות שאני כמה שנים על הכביש.
        אני יודע לשים ווייז וזהו, הראש שלי עוד לא התפתח לקלוט את הגלובוס…

        שאר נושאים

      • משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!
        ל לחי

        @מאיר יש"כ גדול על הפורום המיוחד הזה.
        רציתי לציין באג שאם אני נכנס לנושא מסוים/לסרטון אחד ואני חוזר אחורה הוא חוזר לי לתחילת העמוד.

        הודעות המערכת

      • האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?
        תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

        @חובק-עולם

        ההבדל במרחק זה כ18ק"מ. נניח והאאוטלנדר לוקח בבין עירוני 1ל13 (אני צודק?)

        כמעט, תלוי כמה ממהרים בכביש. - בנסיעה ממש רגועה כן.

        והדלק עולה כ7.30? (אני מתדלק סולר ואני לא יודע בדיוק מחיר של בנזין כרגע) זה יוצא בדלק כ10 ש"ח יותר.

        אני על גז… אז זה עוד יותר זול.

        וכביש 6 עולה 27.5 למנוי לכל האורך

        מנוי וידאו או פסקל? - לי יש מנוי וידאו,
        ואיזה כביש הוא תחליף נוח לכביש 6?

        שאר נושאים

      • המדריך המלא להחזקת רכב אספנות
        סוסיתא קדישתאס סוסיתא קדישתא

        @נייטרון-חפשי כתב בהמדריך המלא להחזקת רכב אספנות:

        @סוסיתא-קדישתא כתב בהמדריך המלא להחזקת רכב אספנות:

        ראיתי בירושלים פריוויה עם מערכת גז.

        בכמה?
        אולי אני ארצה

        לא ראיתי למכירה,
        ראיתי פריוויה…

        סליחה על הבלבול

        טיפים והדרכות כללי המדריכים של גיל רכב אספנות רישוי חוק אגרת רישוי משרד התחבורה אכיפה

      • משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!
        ג גיל

        @פתוח-לשמוע

        אין פוסק אחד בישראל שזכה שהלכה כמותו בכל מקום, אפי’ ממשה רבנו נשכחו הלכות,
        והנקודה שלי היא שלא ראוי “לנכס” נושא מסוים למשתמש מסוים באופן אוטומטי

        @פתוח-לשמוע כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

        ויש פה בגדר לא תמנע טוב מבעליו

        אתה רואה שצדקתי -

        @גיל כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

        אתה כולך עשוי במידות טובות של לעזור ולהקל על הזולת,
        אבל אני עשוי במידות אחרות, שרואות את ה"אפס זולת…"

        הודעות המערכת

      • משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!
        ג גיל

        @פתוח-לשמוע


        בדר"כ אני מסכים עם רעיונותיך והחשיבה החדה שלך,
        אבל הפעם - חצי מהרעיונות צפויים להטיל קנאה במעשה בראשית…

        אתה כולך עשוי במידות טובות של לעזור ולהקל על הזולת,
        אבל אני עשוי במידות אחרות, שרואות את ה"אפס זולת…"

        הודעות המערכת

      רשימת חברי הקבוצה

      י ישראליק
      איש 1א איש 1
      ל לחי
      שלמהש שלמה
      סוסיתא קדישתאס סוסיתא קדישתא
      תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0
      מיכאלושמ מיכאלוש
      טוסוןט טוסון
      ג גיל
      מ מאיר ג
      אריאל קמחיא אריאל קמחי
      ט טייס קרבי
      LexusL Lexus
      במווב במוו
      itamarI itamar
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום