האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?
-
@תודה-לבורא-עולם-0 ההבדל במרחק זה כ18ק"מ . נניח והאאוטלנדר לוקח בבין עירוני 1ל13 (אני צודק?) והדלק עולה כ7.30? (אני מתדלק סולר ואני לא יודע בדיוק מחיר של בנזין כרגע) זה יוצא בדלק כ10 ש"ח יותר. וכביש 6 עולה 27.5 למנוי לכל האורך
ההבדל במרחק זה כ18ק"מ. נניח והאאוטלנדר לוקח בבין עירוני 1ל13 (אני צודק?)
כמעט, תלוי כמה ממהרים בכביש. - בנסיעה ממש רגועה כן.
והדלק עולה כ7.30? (אני מתדלק סולר ואני לא יודע בדיוק מחיר של בנזין כרגע) זה יוצא בדלק כ10 ש"ח יותר.
אני על גז… אז זה עוד יותר זול.
וכביש 6 עולה 27.5 למנוי לכל האורך
מנוי וידאו או פסקל? - לי יש מנוי וידאו,
ואיזה כביש הוא תחליף נוח לכביש 6? -
ההבדל במרחק זה כ18ק"מ. נניח והאאוטלנדר לוקח בבין עירוני 1ל13 (אני צודק?)
כמעט, תלוי כמה ממהרים בכביש. - בנסיעה ממש רגועה כן.
והדלק עולה כ7.30? (אני מתדלק סולר ואני לא יודע בדיוק מחיר של בנזין כרגע) זה יוצא בדלק כ10 ש"ח יותר.
אני על גז… אז זה עוד יותר זול.
וכביש 6 עולה 27.5 למנוי לכל האורך
מנוי וידאו או פסקל? - לי יש מנוי וידאו,
ואיזה כביש הוא תחליף נוח לכביש 6?@תודה-לבורא-עולם-0 מנוי וידיאו
והתחליף הוא כביש 2 ואז 20 ואז 1 -
@מאיר-ג כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
ומאשדוד עד נתיבות יש באזור ה-30 רמזורים)
מאשדוד לנתיבות ניתן לנסוע דרך 7 ואז 6 בחינם
כמה זמן זה חוסך בד"כ לא הרבה אא"כ בשעת פקקים> ומאשדוד עד נתיבות יש באזור ה-30 רמזורים)
30??? קצת מוגזם באיזור 5 על כביש 4 ועוד כמה בודדים כמו ליד שדרות
@יוני כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
מאשדוד לנתיבות ניתן לנסוע דרך 7 ואז 6 בחינם
אם זה הצעה טובה מעניין שאף פעם הוויז לא הציע לי
-
@תודה-לבורא-עולם-0 מנוי וידיאו
והתחליף הוא כביש 2 ואז 20 ואז 1יישר כח על המענה הברור והמדוייק.
נ.ב. האם בהגדרת הווייז נסיעה ללא כבישי אגרה יתן אוטומטית את המסלול מהכבישים הנ"ל.
ומה המסלול בנסיעה מירושלים לצפון,
אני עם הארץ בכבישים למרות שאני כמה שנים על הכביש.
אני יודע לשים ווייז וזהו, הראש שלי עוד לא התפתח לקלוט את הגלובוס… -
יישר כח על המענה הברור והמדוייק.
נ.ב. האם בהגדרת הווייז נסיעה ללא כבישי אגרה יתן אוטומטית את המסלול מהכבישים הנ"ל.
ומה המסלול בנסיעה מירושלים לצפון,
אני עם הארץ בכבישים למרות שאני כמה שנים על הכביש.
אני יודע לשים ווייז וזהו, הראש שלי עוד לא התפתח לקלוט את הגלובוס…@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
יישר כח על המענה הברור והמדוייק.
בשמחה רבה לא הכי מדוייק בעולם אבל סביר
@חובק-עולם כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
נניח והאאוטלנדר לוקח בבין עירוני 1ל13 (אני צודק?) והדלק עולה כ7.30?
@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
האם בהגדרת הווייז נסיעה ללא כבישי אגרה יתן אוטומטית את המסלול מהכבישים הנ"ל.
אמור שכן אלא אם יש פקקים מזעזעים ואז הוא יתמרן אותך טוב. מה שאני עושה זה כל נסיעה בודק עם אגרה/ בלי אגרה ורואה את ההפרשים ואת המסלול ולפי זה מחליט.
אגב. לאחר כמה נסיעות הוא מבין מה אתה רוצה. למשל אני גם כשלא מוגדר אצלי להימנע מכבישי אגרה הוא מדלג לי על 6 צפון כי הוא יודע שאני תמיד נוסע דרך יקנעם.
-
@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
יישר כח על המענה הברור והמדוייק.
בשמחה רבה לא הכי מדוייק בעולם אבל סביר
@חובק-עולם כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
נניח והאאוטלנדר לוקח בבין עירוני 1ל13 (אני צודק?) והדלק עולה כ7.30?
@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
האם בהגדרת הווייז נסיעה ללא כבישי אגרה יתן אוטומטית את המסלול מהכבישים הנ"ל.
אמור שכן אלא אם יש פקקים מזעזעים ואז הוא יתמרן אותך טוב. מה שאני עושה זה כל נסיעה בודק עם אגרה/ בלי אגרה ורואה את ההפרשים ואת המסלול ולפי זה מחליט.
אגב. לאחר כמה נסיעות הוא מבין מה אתה רוצה. למשל אני גם כשלא מוגדר אצלי להימנע מכבישי אגרה הוא מדלג לי על 6 צפון כי הוא יודע שאני תמיד נוסע דרך יקנעם.
בשמחה רבה לא הכי מדוייק בעולם אבל סביר
הכי מדוייק במסלול - וכמעט כמעט הכי מדוייק בצריכה.
רק עם הסתייגות קלה בצריכה בהתאם למצב רוח הנהג.
מבחינתי קיבלתי מענה מְממ-מדויק!! והתייחסות מלאה,
אז מגיע לך שוב…יישר כח !!
-
> ומאשדוד עד נתיבות יש באזור ה-30 רמזורים)
30??? קצת מוגזם באיזור 5 על כביש 4 ועוד כמה בודדים כמו ליד שדרות
@יוני כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
מאשדוד לנתיבות ניתן לנסוע דרך 7 ואז 6 בחינם
אם זה הצעה טובה מעניין שאף פעם הוויז לא הציע לי
@פתוח-לשמוע כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
מאשדוד לנתיבות ניתן לנסוע דרך 7 ואז 6 בחינם
אם זה הצעה טובה מעניין שאף פעם הוויז לא הציע לי
נסעת בשעות הפקקים אחה"צ או בוקר?
-
@פתוח-לשמוע כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
מאשדוד לנתיבות ניתן לנסוע דרך 7 ואז 6 בחינם
אם זה הצעה טובה מעניין שאף פעם הוויז לא הציע לי
נסעת בשעות הפקקים אחה"צ או בוקר?
-
@יוני שישי קלאסי בצהריים בין 45-50 דקות
@פתוח-לשמוע כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
@יוני שישי קלאסי בצהריים בין 45-50 דקות
אז דרך 4 יותר מהר
אבל בשעות עומס משם יותר מהר -
> ומאשדוד עד נתיבות יש באזור ה-30 רמזורים)
30??? קצת מוגזם באיזור 5 על כביש 4 ועוד כמה בודדים כמו ליד שדרות
@יוני כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
מאשדוד לנתיבות ניתן לנסוע דרך 7 ואז 6 בחינם
אם זה הצעה טובה מעניין שאף פעם הוויז לא הציע לי
@פתוח-לשמוע כמה פעמים נסעת במקטע הזה שאתה כל כך בטוח שאני מגזים?
בא תשאל את @מאיר אם אני הגזמתי
אם אני זוכר המספר המדויק זה 26 אבל כתבתי באזור 30 כי אני לא ממש בטוח במספר המדויק (פעם ספרתי)
מה שברור שאין בודדים באזור שדרות. כל נתיבותי שרואה את מה שכתבת מתפוצץ עכשיו מצחוק ובוכה כאחד@יוני כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
מאשדוד לנתיבות ניתן לנסוע דרך 7 ואז 6 בחינם
ארוך משמעותית בזמן
-
בלת"ק
השנקל שלי הוא
שגם אם יוצא שווה לנסוע דרך כביש 2
אני מכיר כמה שחסכו את התשלום לכביש שש
אבל שילמו בדרך האחורית כמה מאות שקלים לקנסות מהירות במצלמות וכן אכלו אותה עם נקודות
אז גם אם זה שווה מספיק דוח אחד כדי להגיע למסקנה הפוכה…
(פשוט יש אם אני לא טועה על כביש 67 3 מצלמות מהירות ברמזורים שאתה מאיץ כדי להספיק וכמעט לא שמים לב לתמרור
ומאד קל לקבל שם דוח כי מותר רישמית רק 90 וכולם נועים שם על 120+ שזה דוח של 500 ו8 נקודות) -
בלת"ק
השנקל שלי הוא
שגם אם יוצא שווה לנסוע דרך כביש 2
אני מכיר כמה שחסכו את התשלום לכביש שש
אבל שילמו בדרך האחורית כמה מאות שקלים לקנסות מהירות במצלמות וכן אכלו אותה עם נקודות
אז גם אם זה שווה מספיק דוח אחד כדי להגיע למסקנה הפוכה…
(פשוט יש אם אני לא טועה על כביש 67 3 מצלמות מהירות ברמזורים שאתה מאיץ כדי להספיק וכמעט לא שמים לב לתמרור
ומאד קל לקבל שם דוח כי מותר רישמית רק 90 וכולם נועים שם על 120+ שזה דוח של 500 ו8 נקודות)
