האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?
-
יישר כח על המענה הברור והמדוייק.
נ.ב. האם בהגדרת הווייז נסיעה ללא כבישי אגרה יתן אוטומטית את המסלול מהכבישים הנ"ל.
ומה המסלול בנסיעה מירושלים לצפון,
אני עם הארץ בכבישים למרות שאני כמה שנים על הכביש.
אני יודע לשים ווייז וזהו, הראש שלי עוד לא התפתח לקלוט את הגלובוס…@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
יישר כח על המענה הברור והמדוייק.
בשמחה רבה לא הכי מדוייק בעולם אבל סביר
@חובק-עולם כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
נניח והאאוטלנדר לוקח בבין עירוני 1ל13 (אני צודק?) והדלק עולה כ7.30?
@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
האם בהגדרת הווייז נסיעה ללא כבישי אגרה יתן אוטומטית את המסלול מהכבישים הנ"ל.
אמור שכן אלא אם יש פקקים מזעזעים ואז הוא יתמרן אותך טוב. מה שאני עושה זה כל נסיעה בודק עם אגרה/ בלי אגרה ורואה את ההפרשים ואת המסלול ולפי זה מחליט.
אגב. לאחר כמה נסיעות הוא מבין מה אתה רוצה. למשל אני גם כשלא מוגדר אצלי להימנע מכבישי אגרה הוא מדלג לי על 6 צפון כי הוא יודע שאני תמיד נוסע דרך יקנעם.
-
@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
יישר כח על המענה הברור והמדוייק.
בשמחה רבה לא הכי מדוייק בעולם אבל סביר
@חובק-עולם כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
נניח והאאוטלנדר לוקח בבין עירוני 1ל13 (אני צודק?) והדלק עולה כ7.30?
@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
האם בהגדרת הווייז נסיעה ללא כבישי אגרה יתן אוטומטית את המסלול מהכבישים הנ"ל.
אמור שכן אלא אם יש פקקים מזעזעים ואז הוא יתמרן אותך טוב. מה שאני עושה זה כל נסיעה בודק עם אגרה/ בלי אגרה ורואה את ההפרשים ואת המסלול ולפי זה מחליט.
אגב. לאחר כמה נסיעות הוא מבין מה אתה רוצה. למשל אני גם כשלא מוגדר אצלי להימנע מכבישי אגרה הוא מדלג לי על 6 צפון כי הוא יודע שאני תמיד נוסע דרך יקנעם.
בשמחה רבה לא הכי מדוייק בעולם אבל סביר
הכי מדוייק במסלול - וכמעט כמעט הכי מדוייק בצריכה.
רק עם הסתייגות קלה בצריכה בהתאם למצב רוח הנהג.
מבחינתי קיבלתי מענה מְממ-מדויק!! והתייחסות מלאה,
אז מגיע לך שוב…יישר כח !!
-
> ומאשדוד עד נתיבות יש באזור ה-30 רמזורים)
30??? קצת מוגזם באיזור 5 על כביש 4 ועוד כמה בודדים כמו ליד שדרות
@יוני כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
מאשדוד לנתיבות ניתן לנסוע דרך 7 ואז 6 בחינם
אם זה הצעה טובה מעניין שאף פעם הוויז לא הציע לי
@פתוח-לשמוע כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
מאשדוד לנתיבות ניתן לנסוע דרך 7 ואז 6 בחינם
אם זה הצעה טובה מעניין שאף פעם הוויז לא הציע לי
נסעת בשעות הפקקים אחה"צ או בוקר?
-
@פתוח-לשמוע כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
מאשדוד לנתיבות ניתן לנסוע דרך 7 ואז 6 בחינם
אם זה הצעה טובה מעניין שאף פעם הוויז לא הציע לי
נסעת בשעות הפקקים אחה"צ או בוקר?
-
@יוני שישי קלאסי בצהריים בין 45-50 דקות
@פתוח-לשמוע כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
@יוני שישי קלאסי בצהריים בין 45-50 דקות
אז דרך 4 יותר מהר
אבל בשעות עומס משם יותר מהר -
> ומאשדוד עד נתיבות יש באזור ה-30 רמזורים)
30??? קצת מוגזם באיזור 5 על כביש 4 ועוד כמה בודדים כמו ליד שדרות
@יוני כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
מאשדוד לנתיבות ניתן לנסוע דרך 7 ואז 6 בחינם
אם זה הצעה טובה מעניין שאף פעם הוויז לא הציע לי
@פתוח-לשמוע כמה פעמים נסעת במקטע הזה שאתה כל כך בטוח שאני מגזים?
בא תשאל את @מאיר אם אני הגזמתי
אם אני זוכר המספר המדויק זה 26 אבל כתבתי באזור 30 כי אני לא ממש בטוח במספר המדויק (פעם ספרתי)
מה שברור שאין בודדים באזור שדרות. כל נתיבותי שרואה את מה שכתבת מתפוצץ עכשיו מצחוק ובוכה כאחד@יוני כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
מאשדוד לנתיבות ניתן לנסוע דרך 7 ואז 6 בחינם
ארוך משמעותית בזמן
-
בלת"ק
השנקל שלי הוא
שגם אם יוצא שווה לנסוע דרך כביש 2
אני מכיר כמה שחסכו את התשלום לכביש שש
אבל שילמו בדרך האחורית כמה מאות שקלים לקנסות מהירות במצלמות וכן אכלו אותה עם נקודות
אז גם אם זה שווה מספיק דוח אחד כדי להגיע למסקנה הפוכה…
(פשוט יש אם אני לא טועה על כביש 67 3 מצלמות מהירות ברמזורים שאתה מאיץ כדי להספיק וכמעט לא שמים לב לתמרור
ומאד קל לקבל שם דוח כי מותר רישמית רק 90 וכולם נועים שם על 120+ שזה דוח של 500 ו8 נקודות) -
בלת"ק
השנקל שלי הוא
שגם אם יוצא שווה לנסוע דרך כביש 2
אני מכיר כמה שחסכו את התשלום לכביש שש
אבל שילמו בדרך האחורית כמה מאות שקלים לקנסות מהירות במצלמות וכן אכלו אותה עם נקודות
אז גם אם זה שווה מספיק דוח אחד כדי להגיע למסקנה הפוכה…
(פשוט יש אם אני לא טועה על כביש 67 3 מצלמות מהירות ברמזורים שאתה מאיץ כדי להספיק וכמעט לא שמים לב לתמרור
ומאד קל לקבל שם דוח כי מותר רישמית רק 90 וכולם נועים שם על 120+ שזה דוח של 500 ו8 נקודות) -
@פתוח-לשמוע כמה פעמים נסעת במקטע הזה שאתה כל כך בטוח שאני מגזים?
בא תשאל את @מאיר אם אני הגזמתי
אם אני זוכר המספר המדויק זה 26 אבל כתבתי באזור 30 כי אני לא ממש בטוח במספר המדויק (פעם ספרתי)
מה שברור שאין בודדים באזור שדרות. כל נתיבותי שרואה את מה שכתבת מתפוצץ עכשיו מצחוק ובוכה כאחד@יוני כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
מאשדוד לנתיבות ניתן לנסוע דרך 7 ואז 6 בחינם
ארוך משמעותית בזמן
@מאיר-ג כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
@פתוח-לשמוע כמה פעמים נסעת במקטע הזה שאתה כל כך בטוח שאני מגזים?
חמי גר בנתיבות ככה שיוצא לי לנסוע לשם
כנראה השבת אני יסע ונמספר לך -
ההבדל במרחק זה כ18ק"מ. נניח והאאוטלנדר לוקח בבין עירוני 1ל13 (אני צודק?)
כמעט, תלוי כמה ממהרים בכביש. - בנסיעה ממש רגועה כן.
והדלק עולה כ7.30? (אני מתדלק סולר ואני לא יודע בדיוק מחיר של בנזין כרגע) זה יוצא בדלק כ10 ש"ח יותר.
אני על גז… אז זה עוד יותר זול.
וכביש 6 עולה 27.5 למנוי לכל האורך
מנוי וידאו או פסקל? - לי יש מנוי וידאו,
ואיזה כביש הוא תחליף נוח לכביש 6?@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
וכביש 6 עולה 27.5 למנוי לכל האורך
מנוי וידאו או פסקל? - לי יש מנוי וידאו,
ואיזה כביש הוא תחליף נוח לכביש 6?@חובק-עולם כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
מנוי וידיאו
טעות!

-
@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
וכביש 6 עולה 27.5 למנוי לכל האורך
מנוי וידאו או פסקל? - לי יש מנוי וידאו,
ואיזה כביש הוא תחליף נוח לכביש 6?@חובק-עולם כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
מנוי וידיאו
טעות!

@נייטרון-חפשי כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
טעות!

השתגעתי כבר מהמגבלה הזאת

-
@ש.נ כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
וחוצה צפון חוסך אולי שתי דקות אבל זה עולה 4 ש"ח
4 ש"ח לשתי דקות = 120 ש"ח לשעה!
המנהרה של יקנעם בד"כ חוסכת פחות מחצי דקה, המקסימום הוא 2 דקות (לפעמים זה נראה יותר בוויז רק בגלל שהשינוי מסלול גורם לו לחשב מחדש ואז הוא מתעדכן מחדש), אני אף פעם לא נוסע משם אבל כדאי לעשות מנוי כי ללא מנוי זה יקר בפער.
@נייטרון-חפשי כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
המנהרה של יקנעם בד"כ חוסכת פחות מחצי דקה, המקסימום הוא 2 דקות (לפעמים זה נראה יותר בוויז רק בגלל שהשינוי מסלול גורם לו לחשב מחדש ואז הוא מתעדכן מחדש), אני אף פעם לא נוסע משם אבל כדאי לעשות מנוי כי ללא מנוי זה יקר בפער.
אני פחות חושב כך השאלה באיזה שעות זה אני ביום שישי האחרון נסעתי לטבריה ןפשוט היה הפרש של חמש דק בין המנהרה לבין יקנעם
ובהמשך לשאלה של הפות’'ש זה מאוד תלוי לאן אתה צריך בעיקר ובאיזה שעה ואני חושב שרובם ענו לך אבל ואי שאם אתה נוסע לירושלים יותר עדיף שש אבל למרכז לא תמיד
אבל מה שכן אני שבוע שעבר חזרתי מאשדוד והיה לי אופציה או דרך 4 או שש והיה הפרש של רבע שעה בלילה מאוחר בקיצור נסעתי בשש ואז היה בניה בקיצור הגעתי לבית באיחור של כמעט חצי שעה לכן צריך לבדוק טוב טוב ואני יוסיף טוב לגבי נסעיות בלילה שאין בניה ואין חסימות בעיקר במקטע של עירון עין תות -
@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
וכביש 6 עולה 27.5 למנוי לכל האורך
מנוי וידאו או פסקל? - לי יש מנוי וידאו,
ואיזה כביש הוא תחליף נוח לכביש 6?@חובק-עולם כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
מנוי וידיאו
טעות!

@נייטרון-חפשי טעות שלי בין 27 ל37. את החצי עיגלתי כי לא זכרתי במדויק.
-
@מאיר-ג כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
@פתוח-לשמוע כמה פעמים נסעת במקטע הזה שאתה כל כך בטוח שאני מגזים?
חמי גר בנתיבות ככה שיוצא לי לנסוע לשם
כנראה השבת אני יסע ונמספר לך -
@מאיר-ג כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
@פתוח-לשמוע כמה פעמים נסעת במקטע הזה שאתה כל כך בטוח שאני מגזים?
חמי גר בנתיבות ככה שיוצא לי לנסוע לשם
כנראה השבת אני יסע ונמספר לך@מאיר-ג כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
בא תשאל את @מאיר
מאשדוד לנתיבות יש כמות בלתי נתפסת של רמזורים! לא ספרתי 30 אבל יש המון! אני אעשה ספירה מהראש לרגע בספויילר:
4 רמזורים בארבעת הכניסות של אשקלון,
1 לכביש 3
1 לכביש 35 (צומת ברכיה)
יש עוד 2 רמזורים לגברעם וזיקים,
יד מרדכי 1
2 רמזורים לארז,
2 רמזורים לשדרות (אור הנר ושדרות),
2 רמזורים לכביש 232
1 גבים
1 יכיני
1 יושיביה
1 נתיבות צפון (המזלג)
1 נתיבות ראשי
אין לי כוח לספור…
@פתוח-לשמוע כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
חמי גר בנתיבות ככה שיוצא לי לנסוע לשם
כנראה השבת אני יסע ונמספר לךאתה מוזמן לומר שלום
