משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!
-
משתמשי “רכבים זה לזה” תתחדשו!!!
לרגל הגעת האתר ל־3,000 משתמשים התחדשנו במספר דברים! את מופע החגיגות המיוחד כנראה כבר ראיתם, ללוגו החדש אולי כבר הספקתם להתרגל, וכעת תוכלו ליהנות גם מסרגל ניווט עליון חדש, נוח ומתקדם, עם אפקט ייחודי שלא תמצאו באף מקום אחר…
וזו גם הזדמנות לעצור לרגע ולהודות. תודה לכל אחד מכם שלקח חלק במסע המיוחד הזה – למנהלים, לסיירת הפיקוח, לכותבים, למומחים, ולכל חברי הקהילה שמשקיעים מזמנם, מניסיונם ומידיעותיהם כדי לסייע לאחרים.
האתר “רכבים זה לזה” הוא הרבה יותר מפורום רכב. הוא קהילה של אנשים טובים, מקום שבו אפשר להתייעץ, ללמוד, לעזור ולהיעזר – והכול באווירה של כבוד, אחווה ורצון אמיתי להיטיב עם הזולת.
תודה לכם על האמון, על השותפות ועל הדרך שעשינו יחד עד כה. בעזרת ה’, זו רק תחילת הדרך, ואנחנו מצפים להמשיך לצמוח, להתחדש ולהעניק לכם את בית הרכב הטוב ביותר במגזר החרדי.
במידה ויש לכם רעיונות נוספים נשמח לשמוע…
מכיוון שמדובר בהתחדשות יתכנו באגים או תקלות ובמידה ומצאתם כאלו, תוכלו גם כן לכתוב כאן.
-
משתמשי “רכבים זה לזה” תתחדשו!!!
לרגל הגעת האתר ל־3,000 משתמשים התחדשנו במספר דברים! את מופע החגיגות המיוחד כנראה כבר ראיתם, ללוגו החדש אולי כבר הספקתם להתרגל, וכעת תוכלו ליהנות גם מסרגל ניווט עליון חדש, נוח ומתקדם, עם אפקט ייחודי שלא תמצאו באף מקום אחר…
וזו גם הזדמנות לעצור לרגע ולהודות. תודה לכל אחד מכם שלקח חלק במסע המיוחד הזה – למנהלים, לסיירת הפיקוח, לכותבים, למומחים, ולכל חברי הקהילה שמשקיעים מזמנם, מניסיונם ומידיעותיהם כדי לסייע לאחרים.
האתר “רכבים זה לזה” הוא הרבה יותר מפורום רכב. הוא קהילה של אנשים טובים, מקום שבו אפשר להתייעץ, ללמוד, לעזור ולהיעזר – והכול באווירה של כבוד, אחווה ורצון אמיתי להיטיב עם הזולת.
תודה לכם על האמון, על השותפות ועל הדרך שעשינו יחד עד כה. בעזרת ה’, זו רק תחילת הדרך, ואנחנו מצפים להמשיך לצמוח, להתחדש ולהעניק לכם את בית הרכב הטוב ביותר במגזר החרדי.
במידה ויש לכם רעיונות נוספים נשמח לשמוע…
מכיוון שמדובר בהתחדשות יתכנו באגים או תקלות ובמידה ומצאתם כאלו, תוכלו גם כן לכתוב כאן.
@מאיר כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
וזו גם הזדמנות לעצור לרגע ולהודות. תודה לכל אחד מכם שלקח חלק במסע המיוחד הזה – למנהלים, לסיירת הפיקוח, לכותבים, למומחים, ולכל חברי הקהילה שמשקיעים מזמנם, מניסיונם ומידיעותיהם כדי לסייע לאחרים.
בבקשה, על לא דבר.
@מאיר כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
והכול באווירה של כבוד, אחווה ורצון אמיתי להיטיב עם הזולת.
והכי חשוב, הומור! בלי זה אין לי מה לחפש פה! טוב, כמעט…
את מופע החגיגות המיוחד כנראה כבר ראיתם
ראיתי, והתרגשתי היטב היטב, ועכשיו בחייאת איך אפשר לבטל את זה?
אני נכנס לפורום עשרות פעמים ביום [כשאני עובר כרטיסיות וזה מתרענן לי אוטומטית ואכמ"ל] והלב שלי לא עומד בהתרגשות לראות את זה בכל פעם מחדש. -
@מאיר כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
וזו גם הזדמנות לעצור לרגע ולהודות. תודה לכל אחד מכם שלקח חלק במסע המיוחד הזה – למנהלים, לסיירת הפיקוח, לכותבים, למומחים, ולכל חברי הקהילה שמשקיעים מזמנם, מניסיונם ומידיעותיהם כדי לסייע לאחרים.
בבקשה, על לא דבר.
@מאיר כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
והכול באווירה של כבוד, אחווה ורצון אמיתי להיטיב עם הזולת.
והכי חשוב, הומור! בלי זה אין לי מה לחפש פה! טוב, כמעט…
את מופע החגיגות המיוחד כנראה כבר ראיתם
ראיתי, והתרגשתי היטב היטב, ועכשיו בחייאת איך אפשר לבטל את זה?
אני נכנס לפורום עשרות פעמים ביום [כשאני עובר כרטיסיות וזה מתרענן לי אוטומטית ואכמ"ל] והלב שלי לא עומד בהתרגשות לראות את זה בכל פעם מחדש.@EBA כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
ראיתי, והתרגשתי היטב היטב
למי שרגיש מדי יכול להכנס לקבוצת “וואו” שהיא קבוצה שמיועדת למי שמאד נהנה מהמופע ומעדיף בכל זאת טיפה להמתין עם זה…
המופע לא יוצג לחברי קבוצת “וואו”. הכניסה והיציאה מהקבוצה חופשיים ואינם מצריכים אישור. לכניסה לקבוצה לחץ כאן
-
משתמשי “רכבים זה לזה” תתחדשו!!!
לרגל הגעת האתר ל־3,000 משתמשים התחדשנו במספר דברים! את מופע החגיגות המיוחד כנראה כבר ראיתם, ללוגו החדש אולי כבר הספקתם להתרגל, וכעת תוכלו ליהנות גם מסרגל ניווט עליון חדש, נוח ומתקדם, עם אפקט ייחודי שלא תמצאו באף מקום אחר…
וזו גם הזדמנות לעצור לרגע ולהודות. תודה לכל אחד מכם שלקח חלק במסע המיוחד הזה – למנהלים, לסיירת הפיקוח, לכותבים, למומחים, ולכל חברי הקהילה שמשקיעים מזמנם, מניסיונם ומידיעותיהם כדי לסייע לאחרים.
האתר “רכבים זה לזה” הוא הרבה יותר מפורום רכב. הוא קהילה של אנשים טובים, מקום שבו אפשר להתייעץ, ללמוד, לעזור ולהיעזר – והכול באווירה של כבוד, אחווה ורצון אמיתי להיטיב עם הזולת.
תודה לכם על האמון, על השותפות ועל הדרך שעשינו יחד עד כה. בעזרת ה’, זו רק תחילת הדרך, ואנחנו מצפים להמשיך לצמוח, להתחדש ולהעניק לכם את בית הרכב הטוב ביותר במגזר החרדי.
במידה ויש לכם רעיונות נוספים נשמח לשמוע…
מכיוון שמדובר בהתחדשות יתכנו באגים או תקלות ובמידה ומצאתם כאלו, תוכלו גם כן לכתוב כאן.
@מאיר כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
במידה ויש לכם רעיונות נוספים נשמח לשמוע…
יש לי רעיון נוסף -
להודות למנהל שמשקיע מזמנו
, מרצו
ומהונו
! למען האתר,
מעיד אני בר’ @מאיר (עד כמה שאני נחשף) כמה העניין מעסיק אותו לשפר ולייעל,
והכי מעסיק אותו - לתת את התחושה הטובה והנעימה לכולם.תודה לך! מאיר!
ו…על כן דבר!
-
משתמשי “רכבים זה לזה” תתחדשו!!!
לרגל הגעת האתר ל־3,000 משתמשים התחדשנו במספר דברים! את מופע החגיגות המיוחד כנראה כבר ראיתם, ללוגו החדש אולי כבר הספקתם להתרגל, וכעת תוכלו ליהנות גם מסרגל ניווט עליון חדש, נוח ומתקדם, עם אפקט ייחודי שלא תמצאו באף מקום אחר…
וזו גם הזדמנות לעצור לרגע ולהודות. תודה לכל אחד מכם שלקח חלק במסע המיוחד הזה – למנהלים, לסיירת הפיקוח, לכותבים, למומחים, ולכל חברי הקהילה שמשקיעים מזמנם, מניסיונם ומידיעותיהם כדי לסייע לאחרים.
האתר “רכבים זה לזה” הוא הרבה יותר מפורום רכב. הוא קהילה של אנשים טובים, מקום שבו אפשר להתייעץ, ללמוד, לעזור ולהיעזר – והכול באווירה של כבוד, אחווה ורצון אמיתי להיטיב עם הזולת.
תודה לכם על האמון, על השותפות ועל הדרך שעשינו יחד עד כה. בעזרת ה’, זו רק תחילת הדרך, ואנחנו מצפים להמשיך לצמוח, להתחדש ולהעניק לכם את בית הרכב הטוב ביותר במגזר החרדי.
במידה ויש לכם רעיונות נוספים נשמח לשמוע…
מכיוון שמדובר בהתחדשות יתכנו באגים או תקלות ובמידה ומצאתם כאלו, תוכלו גם כן לכתוב כאן.
@מאיר כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
את מופע החגיגות המיוחד כנראה כבר ראיתם,
לרגע חששתי לוירוס על המחשב
@מאיר כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
במידה ויש לכם רעיונות נוספים נשמח לשמוע…
יש
אחד הדברים שהותיקים עוזרים הם מראי מקומות לפורום וצריך לייעל קצת את השיטה לעשות תיוגים לשרשורים המבוקשים
@רשימת קישורים למולטימדיות
@שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב
@חסימת MDM
@מדריך למצלמת רוורס
@מדריך למצלמת דרך
@מדריך של הוצאות ברכב
@רכב עד 15K [עד מתי…]
@סקירה רכבים 7 מקומות
@סקירת סוגי רכבים
@סקירת מצלמות דרך
@בוסטרים לרכב
@פיוזים נעים להכיר
@מציאת החלקים לפי מק"ט
@איך לקנות רכב יד 2
@כפתור לכל המדריכים של גיל
וכ’ו יש המון שרשורים כאלה וכל פעם צריך לחפש וכן יש שרשורים ומדריכים נפלאים שכבר נכנסו לארכיון ומעלים אבק עד שמיהו יזכור אותם והם רלוונטים מתמיד
עצתי לעשות תיוגים ואם זה לא יפריע למשתמשים [אולי לעשות סקר] לקחת את ה10 נושאים שהכי מבוקשים
ולשים אותם בשורה בצד ימין לא בצורה בולטת כמו שהיה פעם אלא בצורה כזו
מי שיצר מדריכים ושרשורים שלא זכרתי בשלוף סליחה מראש -
@מאיר כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
את מופע החגיגות המיוחד כנראה כבר ראיתם,
לרגע חששתי לוירוס על המחשב
@מאיר כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
במידה ויש לכם רעיונות נוספים נשמח לשמוע…
יש
אחד הדברים שהותיקים עוזרים הם מראי מקומות לפורום וצריך לייעל קצת את השיטה לעשות תיוגים לשרשורים המבוקשים
@רשימת קישורים למולטימדיות
@שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב
@חסימת MDM
@מדריך למצלמת רוורס
@מדריך למצלמת דרך
@מדריך של הוצאות ברכב
@רכב עד 15K [עד מתי…]
@סקירה רכבים 7 מקומות
@סקירת סוגי רכבים
@סקירת מצלמות דרך
@בוסטרים לרכב
@פיוזים נעים להכיר
@מציאת החלקים לפי מק"ט
@איך לקנות רכב יד 2
@כפתור לכל המדריכים של גיל
וכ’ו יש המון שרשורים כאלה וכל פעם צריך לחפש וכן יש שרשורים ומדריכים נפלאים שכבר נכנסו לארכיון ומעלים אבק עד שמיהו יזכור אותם והם רלוונטים מתמיד
עצתי לעשות תיוגים ואם זה לא יפריע למשתמשים [אולי לעשות סקר] לקחת את ה10 נושאים שהכי מבוקשים
ולשים אותם בשורה בצד ימין לא בצורה בולטת כמו שהיה פעם אלא בצורה כזו
מי שיצר מדריכים ושרשורים שלא זכרתי בשלוף סליחה מראש -
בדר"כ אני מסכים עם רעיונותיך והחשיבה החדה שלך,
אבל הפעם - חצי מהרעיונות צפויים להטיל קנאה במעשה בראשית…אתה כולך עשוי במידות טובות של לעזור ולהקל על הזולת,
אבל אני עשוי במידות אחרות, שרואות את ה"אפס זולת…" -
@גיל אולי קנאת סופרים…
אתה בכל מקרה תקבל רק כפתור אחד מרוכז
שתיים ביחד עם המילון מושגים שכמובן לא אתה עשית
לפעמים אתה רואה שרשור אחר שרשור שצריכים מ"מ והקליטה לא משהו ויש פה בגדר לא תמנע טוב מבעליואין פוסק אחד בישראל שזכה שהלכה כמותו בכל מקום, אפי’ ממשה רבנו נשכחו הלכות,
והנקודה שלי היא שלא ראוי “לנכס” נושא מסוים למשתמש מסוים באופן אוטומטי@פתוח-לשמוע כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
ויש פה בגדר לא תמנע טוב מבעליו
אתה רואה שצדקתי -
@גיל כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
אתה כולך עשוי במידות טובות של לעזור ולהקל על הזולת,
אבל אני עשוי במידות אחרות, שרואות את ה"אפס זולת…" -
אין פוסק אחד בישראל שזכה שהלכה כמותו בכל מקום, אפי’ ממשה רבנו נשכחו הלכות,
והנקודה שלי היא שלא ראוי “לנכס” נושא מסוים למשתמש מסוים באופן אוטומטי@פתוח-לשמוע כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
ויש פה בגדר לא תמנע טוב מבעליו
אתה רואה שצדקתי -
@גיל כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
אתה כולך עשוי במידות טובות של לעזור ולהקל על הזולת,
אבל אני עשוי במידות אחרות, שרואות את ה"אפס זולת…" -
@מאיר כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
את מופע החגיגות המיוחד כנראה כבר ראיתם,
לרגע חששתי לוירוס על המחשב
@מאיר כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
במידה ויש לכם רעיונות נוספים נשמח לשמוע…
יש
אחד הדברים שהותיקים עוזרים הם מראי מקומות לפורום וצריך לייעל קצת את השיטה לעשות תיוגים לשרשורים המבוקשים
@רשימת קישורים למולטימדיות
@שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב
@חסימת MDM
@מדריך למצלמת רוורס
@מדריך למצלמת דרך
@מדריך של הוצאות ברכב
@רכב עד 15K [עד מתי…]
@סקירה רכבים 7 מקומות
@סקירת סוגי רכבים
@סקירת מצלמות דרך
@בוסטרים לרכב
@פיוזים נעים להכיר
@מציאת החלקים לפי מק"ט
@איך לקנות רכב יד 2
@כפתור לכל המדריכים של גיל
וכ’ו יש המון שרשורים כאלה וכל פעם צריך לחפש וכן יש שרשורים ומדריכים נפלאים שכבר נכנסו לארכיון ומעלים אבק עד שמיהו יזכור אותם והם רלוונטים מתמיד
עצתי לעשות תיוגים ואם זה לא יפריע למשתמשים [אולי לעשות סקר] לקחת את ה10 נושאים שהכי מבוקשים
ולשים אותם בשורה בצד ימין לא בצורה בולטת כמו שהיה פעם אלא בצורה כזו
מי שיצר מדריכים ושרשורים שלא זכרתי בשלוף סליחה מראשבמתמחים יש ‘נושאים פופולאריים’ שזה השרשורים עם הכי הרבה פוסטים
אולי יש דרך טכנית לסמן שגם נושאים - מדריכים נעולים יכנסו לשם
זה יכול להיות התחלה טובהאני ג"כ מכיר את תפקיד השר המקשר…
ואני עוד במובייל חצי מהזמן, אפילו לפתוח שתי כרטיסיות אני לא יכול
@המאעסטר אולי שדרוג לאפליקציה של הפורום, אופצייה לפתיחת כרטיסיות במקביל (ושזה יזכור איפה אחזתי, כמו דפדפן, כי היום המכשיר הורג לי תהליכים שברקע)
-
כבר דובר בעבר על עניין התגובות באימוג’י שבוטל, אבל לדעתי חשוב לתת אפשרות לאימוג’י שנראה כך

כל אחד מחברי הפורום נתקל בזה המון!ושוב תודה לך @מאיר על הפורום ועל מי שאתה!
-
כבר דובר בעבר על עניין התגובות באימוג’י שבוטל, אבל לדעתי חשוב לתת אפשרות לאימוג’י שנראה כך

כל אחד מחברי הפורום נתקל בזה המון!ושוב תודה לך @מאיר על הפורום ועל מי שאתה!
@נייטרון-חפשי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
כבר דובר בעבר על עניין התגובות באימוג’י שבוטל
בוטל מפני כשרות חלק מהאייקונים בתוסף המובנה בפורום
אולי אפשר לעשות כמו שהגדירו במתמחים לאחרונה שרק אייקונים ספציפים מופיעים ולא כולם



