בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן
-
יש לי רמת גימור טקנה
אבל החלונות לא עולים לי וגם המראות לא מתקפלים בעת נעילת הרכב
לגי צריכת הדלק @הבל-הבלים-הכל כתב שזה לוקח 1 ל 16 זה הגיוני
איך לי זה לוקח 1 ל 6
אולי זה עניין של להתרגל לרכב ? -
יש לי רמת גימור טקנה
אבל החלונות לא עולים לי וגם המראות לא מתקפלים בעת נעילת הרכב
לגי צריכת הדלק @הבל-הבלים-הכל כתב שזה לוקח 1 ל 16 זה הגיוני
איך לי זה לוקח 1 ל 6
אולי זה עניין של להתרגל לרכב ?@משה-אייזנבאך כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:
יש לי רמת גימור טקנה
אבל החלונות לא עולים לי וגם המראות לא מתקפלים בעת נעילת הרכבאז המרים שמשות נפטר.
המראות לא מתקפלות בנעילת הרכב, אלא יש לך כפתור משמאל להגה, אתה יכול לקפל ואז לדומם מנוע וללחוץ על פתיחה ולהשאיר כך, בהתנעה הבאה הם ייפתחו לבד.לגי צריכת הדלק @הבל-הבלים-הכל כתב שזה לוקח 1 ל 16 זה הגיוני
איך לי זה לוקח 1 ל 6
אולי זה עניין של להתרגל לרכב ?אולי הוא מדבר על בין עירוני עם אופי נהיגה מאוד מתון, ואתה מדבר על עירוני עם אופי נהיגה לחוץ.
-
יש לי רמת גימור טקנה
אבל החלונות לא עולים לי וגם המראות לא מתקפלים בעת נעילת הרכב
לגי צריכת הדלק @הבל-הבלים-הכל כתב שזה לוקח 1 ל 16 זה הגיוני
איך לי זה לוקח 1 ל 6
אולי זה עניין של להתרגל לרכב ?@משה-אייזנבאך כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:
לגי צריכת הדלק @הבל-הבלים-הכל כתב שזה לוקח 1 ל 16 זה הגיוני
איך לי זה לוקח 1 ל 6יש לו שנתון מתקדם ומנוע צרפתי…
-
אני אומנם בעל קשקאי, אבל כל השרשור הזה בעיני זה סינית, כי יש לי את הדגם ויזיה, שזה ממש נשמע רכב אחר לגמרי מכל מה שמדובר פה, אך במהות אני מלקק דבש מהרכב,
אבל בעצם, נכון, אין לי גג פנורמי, אז אני רואה את השמיים רק מהחלון, כמו בבית,
ונכון, אין לי קיפול מראות אוטומטי, אז אני מטריח את גופי הענוג לקפל את המראה כשאני חונה ברחוב צר,
ונכון, אין לי אורות ליווי ביציאה מהרכב, אבל גם אין לי מאבטחים ביום יום שישמרו עלי מהחושך, כבר התרגלתי לזה, והנה, עודני חיי,
אך מה שהכי כואב לי זה שאני לא יכול להניח את העט שלי החשוב בצורה מכובדת ונורמלית כמו כל האנושות במקום יעודי בתא כפפות, אני שוקל פשוט להגיש תביעה יצוגית נגד החברה המוזרה הזאת, זה ממש כמו למכור אוטו רק עם הכנה למנוע, בושה.
הכי חשוב שבמהות זה זהה, רק שאצלי הוא פחות עף על עצמו אז הוא שותה לי רק 1-14 ממוצע, צנוע.
סתם, חחח, תתפנקו, למה לא… -
אני אומנם בעל קשקאי, אבל כל השרשור הזה בעיני זה סינית, כי יש לי את הדגם ויזיה, שזה ממש נשמע רכב אחר לגמרי מכל מה שמדובר פה, אך במהות אני מלקק דבש מהרכב,
אבל בעצם, נכון, אין לי גג פנורמי, אז אני רואה את השמיים רק מהחלון, כמו בבית,
ונכון, אין לי קיפול מראות אוטומטי, אז אני מטריח את גופי הענוג לקפל את המראה כשאני חונה ברחוב צר,
ונכון, אין לי אורות ליווי ביציאה מהרכב, אבל גם אין לי מאבטחים ביום יום שישמרו עלי מהחושך, כבר התרגלתי לזה, והנה, עודני חיי,
אך מה שהכי כואב לי זה שאני לא יכול להניח את העט שלי החשוב בצורה מכובדת ונורמלית כמו כל האנושות במקום יעודי בתא כפפות, אני שוקל פשוט להגיש תביעה יצוגית נגד החברה המוזרה הזאת, זה ממש כמו למכור אוטו רק עם הכנה למנוע, בושה.
הכי חשוב שבמהות זה זהה, רק שאצלי הוא פחות עף על עצמו אז הוא שותה לי רק 1-14 ממוצע, צנוע.
סתם, חחח, תתפנקו, למה לא… -
@משה-אייזנבאך כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:
יש לי רמת גימור טקנה
אבל החלונות לא עולים לי וגם המראות לא מתקפלים בעת נעילת הרכבאז המרים שמשות נפטר.
המראות לא מתקפלות בנעילת הרכב, אלא יש לך כפתור משמאל להגה, אתה יכול לקפל ואז לדומם מנוע וללחוץ על פתיחה ולהשאיר כך, בהתנעה הבאה הם ייפתחו לבד.לגי צריכת הדלק @הבל-הבלים-הכל כתב שזה לוקח 1 ל 16 זה הגיוני
איך לי זה לוקח 1 ל 6
אולי זה עניין של להתרגל לרכב ?אולי הוא מדבר על בין עירוני עם אופי נהיגה מאוד מתון, ואתה מדבר על עירוני עם אופי נהיגה לחוץ.
@גיל כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:
אז המרים שמשות נפטר.
מה שמתברר שלאחד מהידים [מתוך 5]
נעלם המפתח והחליפו לו מפתח
וחלק מהחיבורים לא חזרו למקום
כמו הרמת חלונות או הכפתור הנעילה בפגאז [לא הנסתר] -
לגבי המזגן
האם יש דרך להגביר את זה
המזגן מרגיש לי קצת קטן מידי לרכב כזה גדול
יש דווקא משהו נורא מוזר
היושבים מאחורה עם חלונות מושחרים מרגישים את המזגן בסדר
אבל דווקא לנהג וליושב לצידו רותח אש ברכב
הוא פשוט לא משתלט על הקבינהאולי זה בגלל מושבי העור ?
ואם כן האם יש פתרון לזה ? -
לגבי המזגן
האם יש דרך להגביר את זה
המזגן מרגיש לי קצת קטן מידי לרכב כזה גדול
יש דווקא משהו נורא מוזר
היושבים מאחורה עם חלונות מושחרים מרגישים את המזגן בסדר
אבל דווקא לנהג וליושב לצידו רותח אש ברכב
הוא פשוט לא משתלט על הקבינהאולי זה בגלל מושבי העור ?
ואם כן האם יש פתרון לזה ?@משה-אייזנבאך אם השמש קורנת ישירות על הרגליים והידיים תרגיש תחושת חום גם אם הטמפרטורה הפנימית נעימה. ולכן מאחורה שיש חלונות מושחרים שהקרינה מופחתת אינם חשים בחום.
-
אז מה עושים
-
לגבי המזגן
האם יש דרך להגביר את זה
המזגן מרגיש לי קצת קטן מידי לרכב כזה גדול
יש דווקא משהו נורא מוזר
היושבים מאחורה עם חלונות מושחרים מרגישים את המזגן בסדר
אבל דווקא לנהג וליושב לצידו רותח אש ברכב
הוא פשוט לא משתלט על הקבינהאולי זה בגלל מושבי העור ?
ואם כן האם יש פתרון לזה ?@משה-אייזנבאך כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:
ש דווקא משהו נורא מוזר
היושבים מאחורה עם חלונות מושחרים מרגישים את המזגן בסדר
אבל דווקא לנהג וליושב לצידו רותח אש ברכב
הוא פשוט לא משתלט על הקבינהסימן אפשרי לחוסר גז, תבדוק את זה.
-
@משה-אייזנבאך כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:
ש דווקא משהו נורא מוזר
היושבים מאחורה עם חלונות מושחרים מרגישים את המזגן בסדר
אבל דווקא לנהג וליושב לצידו רותח אש ברכב
הוא פשוט לא משתלט על הקבינהסימן אפשרי לחוסר גז, תבדוק את זה.
-
@חובק-עולם לא
-
@משה-אייזנבאך כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:
ש דווקא משהו נורא מוזר
היושבים מאחורה עם חלונות מושחרים מרגישים את המזגן בסדר
אבל דווקא לנהג וליושב לצידו רותח אש ברכב
הוא פשוט לא משתלט על הקבינהסימן אפשרי לחוסר גז, תבדוק את זה.
@גיל כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:
סימן לחוסר גז, תבדוק את זה.
הולך לבדוק את זה אעדכן
-
@חובק-עולם כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:
@גיל יש לו פתחי מיזוג ליושבים מאחור?
@משה-אייזנבאך כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:
@חובק-עולם לא
אז @גיל איך יש נפק"מ בין מאחור לפנים כשהמאחור יותר נעים מחוסר גז?
לא בא להתנצח אלא להבין. -
@חובק-עולם כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:
@גיל יש לו פתחי מיזוג ליושבים מאחור?
@משה-אייזנבאך כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:
@חובק-עולם לא
אז @גיל איך יש נפק"מ בין מאחור לפנים כשהמאחור יותר נעים מחוסר גז?
לא בא להתנצח אלא להבין. -
@חובק-עולם לקשקאי יש 4 פתחי מיזוג. עיקר ההרגשה מאחור באה מה-2 שבאמצע. הימיני עלול לא להוציא קור כשיש חוסר גז.
וכתבתי לבדוק, לא לרוץ למלא. -
-
@גיל יש לך מגירה מתחת לכיסא שליד הנהג ?
ומה רמת העוצמה של המקרר בתא כפפות ?

ספויילר