רכבים מענייינים שראיתם בכביש
-
@אלוף-העולם-1
הרכב מ-2003, המספר מ-2014.
(המספרים לפניו ואחריו זה נגררים ביצור מקומי שקבלו רישוי בשנה זו)
כנראה הורד מהכביש ועלה בחזרה אז...
(ואני חשבתי בהתחלה שזו קידומת של יבוא אישי...)
-
@לך-תדע כתב ברכבים מענייינים שראיתם בכביש:
כנראה הורד מהכביש ועלה בחזרה אז...
בדיוק
75 2013 סובארו, סיומת של רישוי מחדש אם הספרה הראשונית היא 9. (9X-XXX-75)מספרי רישוי לפי שנים - איך מאתרים שנתון רכב לפי מספר הרישוי_ - Savey.pdf סוף העמוד -
@מאיר כתב ברכבים מענייינים שראיתם בכביש:
יותר נשמע לי מונית לשעבר. נכון שזה נדיר שקורולה שכזו תהיה מונית אבל גם ככה זה נדיר עם המספר הזה...
יש מצב.
יש איזשהו טריק למעונינים במספר רישוי עדכני (-8 ספרות) שמתבסס על קומבינה כלשהי בהורדה מהכביש, לא בקי בפרוצדורה - אך ע''ז התבססתי בדברי... -
@לך-תדע כתב ברכבים מענייינים שראיתם בכביש:
יש איזשהו טריק למעונינים במספר רישוי עדכני (-8 ספרות) שמתבסס על קומבינה כלשהי בהורדה מהכביש, לא בקי בפרוצדורה - אך ע''ז התבססתי בדברי...
כבר תקופה שאני חושב על זה ... יש באמת דרך לעשות את זה ?
-
@יצחק-רשטונ
חפש ''בן דוד'' עם אוקטביה פגת תוקף ועמוסת ניקלים.
אם מישהו אמור לדעת - זה הוא...(מקור שמועתי ב''מגזר'')
-
@יצחק-רשטונ כתב ברכבים מענייינים שראיתם בכביש:
כבר תקופה שאני חושב על זה ... יש באמת דרך לעשות את זה ?
באמת שווה לך לשלם כמה מאות שקלים אגרות רישוי מחדש?
שלא לדבר על כאב הראש... -
@לך-תדע כתב ברכבים מענייינים שראיתם בכביש:
חפש ''בן דוד'' עם אוקטביה פגת תוקף ועמוסת ניקלים.
אם מישהו אמור לדעת - זה הוא...(מקור שמועתי ב''מגזר'')
הם פשוט קונים מונית לשעבר עם 700 אלף ק"מ ונוסעים עליה עוד 200 עם דפיקות מהגיר וחלונות פתוחים כי אין מזגן...
לא במקרה תמיד מדובר על רכבים שמשמשים מוניות כמו אוקטביה או מרצדס C200D או E200Dאני מדבר על לקחת רכב בעל רישוי רגיל ולגרום לרישיון שלו לפוג ולחזור מחדש ואז לקבל 8 ספרות או באמצעות הורדה מהכביש או להפוך אותו למונית ולהחזיר לרישוי רגיל
@EBA כתב ברכבים מענייינים שראיתם בכביש:
באמת שווה לך לשלם כמה מאות שקלים אגרות רישוי מחדש?
שלא לדבר על כאב הראש..לא חשבתי על זה בשבילי , חשבתי על זה באופן כללי ...
למשל יש לי חבר שלקח לקסוס IS250 משנת 2011 ועשה עליה פרוייקט מטורף [בהזדמנות אני אצרף תמונות] שכלל טומובונים, פנסים, גאנטים, דפרנציאל, קוילאוברים, סעפת, תוכנה, קאליפרים וצלחות GS ועוד המון דברים שקשה לפרט , בגדול בערך 40 אלף שח שיפורים ומאות שעות עבודה שבסופם הרכב באמת נראה והתנהג כמו לקסוס חדשה [לא מדובר על ביצוע חובבני שרק פוגע בעיצוב המקורי אלא משהו ברמה גבוהה מאד] כמובן שאני לא נכנס לפרוייקטים כאלו אבל הוא למשל לא נראה לי היה מתנגד לשלם כמה מאות נוספים על זה שיסגור לו את הפינה -
ברכב הנ''ל אפשרי לקרוא את המספר מהסוף להתחלה וכן להפך....
-
@מאיר איפה הרכב הזה היה בשישי לאוקטובר?
-
@ראובן-שבתי כתב ברכבים מענייינים שראיתם בכביש:
@מאיר איפה הרכב הזה היה בשישי לאוקטובר?
בחניה.. לא ירדתי לסוף דעתו.
-
@מאיר כתב ברכבים מענייינים שראיתם בכביש:
בחניה.. לא ירדתי לסוף דעתו.
כנראה שהוא התכוון למה הוא לא צפה את זה (כמו שאר השבויים בקונספציה)
@Klonimoos כתב ברכבים מענייינים שראיתם בכביש:
הטויוטה היילקס
לנד-קרוזר
https://meshumeshet.com/c/7102023 -
@אבי-ים כתב ברכבים מענייינים שראיתם בכביש:
כנראה שהוא התכוון למה הוא לא צפה את זה (כמו שאר השבויים בקונספציה)