בקשת מידע וייעוץ עבור טיפול 200,000 ק"מ - אאוטלנדר 2015
-
@גיל אוהאהה איזה לומדות, בטוב טעם ודעת
@יצחק-רשטונ פילטר אויר ופליטר מנוע החלפתי ראשון… עיין כאן בספוילר.
עריכה:
בקישור שצירפת, אם אני מבין נכון מההדרכה שם,
אז יתכן ש-4 ליטר יהיה מספיק אם נראה שיוצא שמן נקי,
רק במצב שעדיין לא נקי מחליפים כמות נוספת?השאלה האם צריך לקנות מראש עוד גלון, או שאם יצא לא נקי אז נלך לקנות,
או שזה יצא שכרו בהפסדו, בגלל שכל השמן יתלכלך מהישן שנשאר,
וכל הקטע ההחלפה הנוספת אם צריך, זה במבחן קטן של כמה דקות התנעה?קודם כל זה ממש משמח לראות איך פשוט מייעוץ הגעת למצב שאתה עושה הכל לבד
תודה על המחמאה!!
אבל האמת שהקרדיט הוא לכל מי שעזר לי להבין ללמוד את הדברים,
מתחילת הנושא שפתחתי כאן, לא האמנתי לאיזה רמה זה יגיע,
פשוט הייתי עם הארץ מדאורייתאבטיפול ברכבים,
וזו הפעם הראשון שלי שאני בכלל צריך לעשות טיפול,
ועל זה אנחנו אומרים כל יום @תודה-לבורא-עולם-0 -
@תודה-לבורא-עולם-0 סתם מעניין אותי היית צריך בוקים או שעבדת בלי כלום?
@צילפינגים כלום.
על מנת להקל טיפה את הגישה עליתי עם שתי הגלגלים הקדמיים על שפת מדרכה בחנייה.
פשוט לא להיות עצלנים… לשטוח קרטון נקי צמוד לרכב ולשכב בנחרק אל תרדמו מתחת לרכב…
וחלק מהעבודה עשיתי בשעות הלילה המאוחרות עם פנס עוצמתי.
כך שהחום הקייצי לא הטריד אותי כלל
ובלי פרסומי ניסא של העוברים ושבים למיניהם…עריכה:
אם כבר שאלת על בוקים…
אז נוסיף שגם כלים כמעט ולא צריך…
בעיקר צריך מפתח מומנט עם הבוקסות המתאימות… -
@צילפינגים כלום.
על מנת להקל טיפה את הגישה עליתי עם שתי הגלגלים הקדמיים על שפת מדרכה בחנייה.
פשוט לא להיות עצלנים… לשטוח קרטון נקי צמוד לרכב ולשכב בנחרק אל תרדמו מתחת לרכב…
וחלק מהעבודה עשיתי בשעות הלילה המאוחרות עם פנס עוצמתי.
כך שהחום הקייצי לא הטריד אותי כלל
ובלי פרסומי ניסא של העוברים ושבים למיניהם…עריכה:
אם כבר שאלת על בוקים…
אז נוסיף שגם כלים כמעט ולא צריך…
בעיקר צריך מפתח מומנט עם הבוקסות המתאימות…@תודה-לבורא-עולם-0 באאוטלנדר הפילטר שמן במקום דיי נוח [לא נוח עד כמו קליאו אבל עדיין במקום סבבה]
-
@צילפינגים כלום.
על מנת להקל טיפה את הגישה עליתי עם שתי הגלגלים הקדמיים על שפת מדרכה בחנייה.
פשוט לא להיות עצלנים… לשטוח קרטון נקי צמוד לרכב ולשכב בנחרק אל תרדמו מתחת לרכב…
וחלק מהעבודה עשיתי בשעות הלילה המאוחרות עם פנס עוצמתי.
כך שהחום הקייצי לא הטריד אותי כלל
ובלי פרסומי ניסא של העוברים ושבים למיניהם…עריכה:
אם כבר שאלת על בוקים…
אז נוסיף שגם כלים כמעט ולא צריך…
בעיקר צריך מפתח מומנט עם הבוקסות המתאימות… -
@תודה-לבורא-עולם-0 כלים בס"ד לא חסר אני שאלתי בשביל חבר שרצה שאני יעשה לו גם באאוטלנדר לכן שאלתי אם צריך בוקים או לא
@צילפינגים שיהיה בהצלחה !!
-
@גיל אוהאהה איזה לומדות, בטוב טעם ודעת
@יצחק-רשטונ פילטר אויר ופליטר מנוע החלפתי ראשון… עיין כאן בספוילר.
עריכה:
בקישור שצירפת, אם אני מבין נכון מההדרכה שם,
אז יתכן ש-4 ליטר יהיה מספיק אם נראה שיוצא שמן נקי,
רק במצב שעדיין לא נקי מחליפים כמות נוספת?השאלה האם צריך לקנות מראש עוד גלון, או שאם יצא לא נקי אז נלך לקנות,
או שזה יצא שכרו בהפסדו, בגלל שכל השמן יתלכלך מהישן שנשאר,
וכל הקטע ההחלפה הנוספת אם צריך, זה במבחן קטן של כמה דקות התנעה?קודם כל זה ממש משמח לראות איך פשוט מייעוץ הגעת למצב שאתה עושה הכל לבד
תודה על המחמאה!!
אבל האמת שהקרדיט הוא לכל מי שעזר לי להבין ללמוד את הדברים,
מתחילת הנושא שפתחתי כאן, לא האמנתי לאיזה רמה זה יגיע,
פשוט הייתי עם הארץ מדאורייתאבטיפול ברכבים,
וזו הפעם הראשון שלי שאני בכלל צריך לעשות טיפול,
ועל זה אנחנו אומרים כל יום @תודה-לבורא-עולם-0@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בבקשת מידע וייעוץ עבור טיפול 200,000 ק"מ - אאוטלנדר 2015:
בקישור שצירפת, אם אני מבין נכון מההדרכה שם,
אז יתכן ש-4 ליטר יהיה מספיק אם נראה שיוצא שמן נקי,
רק במצב שעדיין לא נקי מחליפים כמות נוספת?בעקרון שם כתוב לבצע את שלבים 1 עד 5 פעמיים ואם אחר כך זה נשאר שחור לבצע שוב.
כדאי לנסות להתקשר לחברה לשאול
-
@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בבקשת מידע וייעוץ עבור טיפול 200,000 ק"מ - אאוטלנדר 2015:
האם כשאני קונה חלקים מקוריים, אני אמור לראות שהם מ-מיצובישי.
או לא זה הכלל במקורי?פילטר שמן כמו שאמר @מיוחד צריך מקורי [קנאכט או מאהן גם אפשר ], גם שמן גיר תקפיד על מקורי .
פלאגים תקנה דנסו או NGK אירידיום
נוזל קירור איכותי [פרסטון , זרקס] פורמולה מתאימה לרכב שלך
נוזל בלמים DOT4 או DOT5.1 לא DOT5 של יצרן נורמלי [בוש,קאסטרול,ברמבו וכדו’]נוזל קירור איכותי [פרסטון , זרקס] פורמולה מתאימה לרכב שלך
שכחתי לשאול על זה עד עתה:
הנוזל שקיבלתי בחנות חלפים הוא של חברת FLAMIX
לחנות לא היה של החברות שצוטטו.האם זה נוזל איכותי מספיק שאפשר ומומלץ להשתמש בו?
בעל החנות טען שזה אותה איכות של זרקס וכדומה…
-
נוזל קירור איכותי [פרסטון , זרקס] פורמולה מתאימה לרכב שלך
שכחתי לשאול על זה עד עתה:
הנוזל שקיבלתי בחנות חלפים הוא של חברת FLAMIX
לחנות לא היה של החברות שצוטטו.האם זה נוזל איכותי מספיק שאפשר ומומלץ להשתמש בו?
בעל החנות טען שזה אותה איכות של זרקס וכדומה…
@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בבקשת מידע וייעוץ עבור טיפול 200,000 ק"מ - אאוטלנדר 2015:
בעל החנות טען שזה אותה איכות.
זה לא זהה בתקנים שאני בדקתי,
וסתם לגבי ה"אותה איכות", לנוזל קירור של Peak למשל, נקודת הקפיאה -36°
לפרסטון -34° אם אני זוכר נכון. -
נוזל קירור איכותי [פרסטון , זרקס] פורמולה מתאימה לרכב שלך
שכחתי לשאול על זה עד עתה:
הנוזל שקיבלתי בחנות חלפים הוא של חברת FLAMIX
לחנות לא היה של החברות שצוטטו.האם זה נוזל איכותי מספיק שאפשר ומומלץ להשתמש בו?
בעל החנות טען שזה אותה איכות של זרקס וכדומה…
-
-
@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בבקשת מידע וייעוץ עבור טיפול 200,000 ק"מ - אאוטלנדר 2015:
לא חלמתי בחיים שעל נוזל יהיה מפרט ארוך כזה
מה שחשוב זה שהתוסף הוא אתילן גליקון שזה תואם לדרישה של מיצובישי
-
@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בבקשת מידע וייעוץ עבור טיפול 200,000 ק"מ - אאוטלנדר 2015:
לא חלמתי בחיים שעל נוזל יהיה מפרט ארוך כזה
מה שחשוב זה שהתוסף הוא אתילן גליקון שזה תואם לדרישה של מיצובישי
@יצחק-רשטונ ב"ה לפני זמן קצר החלפתי.
מה שנשאר לי זה שמן גיר, שאת זה עדיין אני צריך לברר איך מה וכמה מול מיצובישי.
ועוד דבר אחרון לגבי נוזל בלמים, אשמח להמלצה על שיטת החלפה?
תודה רבה !!
-
@יצחק-רשטונ ב"ה לפני זמן קצר החלפתי.
מה שנשאר לי זה שמן גיר, שאת זה עדיין אני צריך לברר איך מה וכמה מול מיצובישי.
ועוד דבר אחרון לגבי נוזל בלמים, אשמח להמלצה על שיטת החלפה?
תודה רבה !!
-
@גיל תודה !!
ראיתי את הסרטון בימים אלו כמה פעמים.
מה שלא ברור לי, יותר בשביל להבין את המערכת.האם צריך צינורית. או שאפשר סתם להניח כלי מתחת שלא ינזל על הרצפה?
ולמה לסגור כל פעם את הפטמה.
מה הבעיה להשאיר פתוח ולתת לחיצות על הדוושה עד שכל הנוזל הישן יצא? -
@גיל תודה !!
ראיתי את הסרטון בימים אלו כמה פעמים.
מה שלא ברור לי, יותר בשביל להבין את המערכת.האם צריך צינורית. או שאפשר סתם להניח כלי מתחת שלא ינזל על הרצפה?
ולמה לסגור כל פעם את הפטמה.
מה הבעיה להשאיר פתוח ולתת לחיצות על הדוושה עד שכל הנוזל הישן יצא? -
@תודה-לבורא-עולם-0 זו צורת העבודה כדי שלא להכניס אוויר למערכת.
-
-
-
@תודה-לבורא-עולם-0 יש שיטה מבלי להכניס אוויר. תראה כאן עצרתי לך במקום שהוא מסביר.
שים לב שהוידאו מסתעף אח"כ לשתי השיטות, אל תתן לפרטים לבלבל אותך.
על רגל אחת, השיטה להשאיר את הצינור מתחת לגובה הגלגל ומתחת לקו הנוזל וכך אוויר לא יכנס בחזרה.@גיל חזק!!
השיטה להשאיר את הצינור מתחת לגובה הגלגל ומתחת לקו הנוזל וכך אוויר לא יכנס בחזרה.
לא רק, ולא בדיוק…
לפי מה שהבנתי מהסרטון.
זה להשאיר את הצינור בצורה עגולה כלפי מעלה, כך שהאויר יעלה למעלה בצינור ולא ירד חזרה למערכת.עצרתי את הסרטון בדיוק כשמסביר את הנקודה הזאת.
עריכה:
תודה על שיתוף הסרטון, לא ראיתיו עד כה.
והוא מסביר שם את הדברים יותר מפורט מהסרטון של “הכנופיה”.ומה שכתבתי מקודם “חזק!!”
הכוונה היתה על הרעיון איך לעשות את זה לבד.
-
בסוף הכי פשוט זה לעשות עם שני אנשים [בדיעבד יוצאים גם באיש ואשה]
רק חשוב להקפיד שהמיכל לא יתרוקן במהלך הפימפום - למלאות כל הזמן וכל פעם לפני שמפמפמים לסגור את הבורג למטה
[אתה צריך מפתח 8 בשביל היציאה ולהתחיל מהגלגל שהכי רחוק מהשאבה]