ברגים לא מקוריים
-
היה לי פנצ’ר ברכב שלי (יונדאי טוסון 2010) כשהחלפתי גלגל (350 ש"ח… לטענתו הגודל של טוסון הוא בעייתי ויקר…) לטענתו הברגים שיש לי לא מקוריים והם גורמים לחורים בג’אנט להתרחב ולטענתו בסוף הג’אנט יהרס לחלוטין.
הוא רצה 20 ש"ח לאום ויש צורך ב4 כאלו.יש מה לחשוש או שהוא רק מנסה לעקוץ?
-
היה לי פנצ’ר ברכב שלי (יונדאי טוסון 2010) כשהחלפתי גלגל (350 ש"ח… לטענתו הגודל של טוסון הוא בעייתי ויקר…) לטענתו הברגים שיש לי לא מקוריים והם גורמים לחורים בג’אנט להתרחב ולטענתו בסוף הג’אנט יהרס לחלוטין.
הוא רצה 20 ש"ח לאום ויש צורך ב4 כאלו.יש מה לחשוש או שהוא רק מנסה לעקוץ?
@aiib
אני מנסה מאוד להבין איך ברגים לא מקוריים מרחיבים את החור…@הכל-בעזרת-השם @שלמה @נייטרון-חפשי מה אתם אומרים?
-
@aiib
אני מנסה מאוד להבין איך ברגים לא מקוריים מרחיבים את החור…@הכל-בעזרת-השם @שלמה @נייטרון-חפשי מה אתם אומרים?
@יעקב-מ.-פינס כתב בברגים לא מקוריים:
אני מנסה מאוד להבין איך ברגים לא מקוריים מרחיבים את החור…
לטענתו הבורג הלא מקורי יותר ארוך עם סיומת רחבה יותר אז כדי להצליח להיכנס הוא חודר פנימה לתוך הגאנט ומפלס לו דרך.
בעיניים שלי יש סיכוי שהוא צודק שזה מה שקרה השאלה היא אם יש חשש שזה יתרחב עוד יותר. -
@יעקב-מ.-פינס כתב בברגים לא מקוריים:
אני מנסה מאוד להבין איך ברגים לא מקוריים מרחיבים את החור…
לטענתו הבורג הלא מקורי יותר ארוך עם סיומת רחבה יותר אז כדי להצליח להיכנס הוא חודר פנימה לתוך הגאנט ומפלס לו דרך.
בעיניים שלי יש סיכוי שהוא צודק שזה מה שקרה השאלה היא אם יש חשש שזה יתרחב עוד יותר.@aiib
יותר ארוך יכול להרוס את הנאבה
יותר עבה יכול להרוס את הנאבה (ואולי גם את הג׳אנט)ראש רחב לא הורס כלום החור שם ממילא קיים כבר (ולא תורם הרבה ליציבות של הג׳אנט) לא יקרה כלום אם הוא יהיה טיפה יותר רחב
בנוסף אין כזה מושג שבורג אחרי שהוא הוברג מוסיף נזק אם הוא ארוך או עבה או ראשו רחב
בזמן ההברגה הראשונה מה שהורחב הורחב מה שנשבר נשבר… -
לברגים של הרכב יש כמין קונוס שיושב בתוך החור, בלי זה הרכב עלול לכאורה לאבד קצת יציבות ואולי גם להרוס את החור כפי שנטען.
בקיצור, נשמע לי הגיוני אם מדובר בברגים ללא קונוס. -
לברגים של הרכב יש כמין קונוס שיושב בתוך החור, בלי זה הרכב עלול לכאורה לאבד קצת יציבות ואולי גם להרוס את החור כפי שנטען.
בקיצור, נשמע לי הגיוני אם מדובר בברגים ללא קונוס.@נייטרון-חפשי כתב בברגים לא מקוריים:
אם מדובר בברגים ללא קונוס.
מה הכוונה קונוס?
@יעקב-מ.-פינס ו @נייטרון-חפשי תגיעו לפשרה בשבילי?..
-
@נייטרון-חפשי כתב בברגים לא מקוריים:
אם מדובר בברגים ללא קונוס.
מה הכוונה קונוס?
@יעקב-מ.-פינס ו @נייטרון-חפשי תגיעו לפשרה בשבילי?..
-
@aiib
כעין בליטה בראש כלפי ההברגה שמסייעת בהכסת הגלגל בדיוק למקום
אם בבורג הנוכחי קיים כזו צורה אז הכל בסדרבורג עם קונוס
בורג בלי קונוס
@יעקב-מ.-פינס אולי אני לא הייתי מספיק ברור, מדובר באומים ולא בברגים… כלומר האומים לא מקוריים.
(הברגים עצמם מחוברים לרכב, את האומים מוציאים) -
@יעקב-מ.-פינס אולי אני לא הייתי מספיק ברור, מדובר באומים ולא בברגים… כלומר האומים לא מקוריים.
(הברגים עצמם מחוברים לרכב, את האומים מוציאים) -
@יעקב-מ.-פינס אולי אני לא הייתי מספיק ברור, מדובר באומים ולא בברגים… כלומר האומים לא מקוריים.
(הברגים עצמם מחוברים לרכב, את האומים מוציאים)@aiib כתב בברגים לא מקוריים:
@יעקב-מ.-פינס אולי אני לא הייתי מספיק ברור, מדובר באומים ולא בברגים… כלומר האומים לא מקוריים.
(הברגים עצמם מחוברים לרכב, את האומים מוציאים)אותו דבר באום יש עם קונוס ויש בלי
-
@יעקב-מ.-פינס אולי אני לא הייתי מספיק ברור, מדובר באומים ולא בברגים… כלומר האומים לא מקוריים.
(הברגים עצמם מחוברים לרכב, את האומים מוציאים) -
@aiib
אותו עניין עם באום יש בליטה איפה שהחור הכל בסדר
אם לא כדאי להחליף@יעקב-מ.-פינס כתב בברגים לא מקוריים:
@aiib
אותו עניין עם באום יש בליטה איפה שהחור הכל בסדר
אם לא כדאי להחליףיש בליטה באום- הוא יותר ארוך מהמקורי והוא כביכול נכנס פנימה לתוך הג’אנט ומפלס לו דרך.
-
@יעקב-מ.-פינס כתב בברגים לא מקוריים:
@aiib
אותו עניין עם באום יש בליטה איפה שהחור הכל בסדר
אם לא כדאי להחליףיש בליטה באום- הוא יותר ארוך מהמקורי והוא כביכול נכנס פנימה לתוך הג’אנט ומפלס לו דרך.
-
@aiib
תוכל להעלות תמונה? -
-
@aiib
לא קריטילרגע חלמתי או משהו אם האום במצב סטטי (כלומר מייצב את הג׳אנט במקום) אין אופציה של נזק מתמשך
נשאל אותך ככה אתה רואה (בלי לפרק את הגלגל) שריטות כלשהם בג׳אנט?@יעקב-מ.-פינס כתב בברגים לא מקוריים:
נשאל אותך ככה אתה רואה (בלי לפרק את הגלגל) שריטות כלשהם בג׳אנט?
אני אסתכל בהזדמנות אבל קשה לי להאמין שאני אמור לראות משהו כי בעצם הוא מוחבא בפנים- החור מכוסה ע"י האום.
חשבתי שוב וייתכן ואוכל לפרק, אני לא צריך לפרק את כל הגלגל אלא רק להוציא אום אחד. אנסה בהזדמנות.
-
@יעקב-מ.-פינס כתב בברגים לא מקוריים:
@aiib
אותו עניין עם באום יש בליטה איפה שהחור הכל בסדר
אם לא כדאי להחליףיש בליטה באום- הוא יותר ארוך מהמקורי והוא כביכול נכנס פנימה לתוך הג’אנט ומפלס לו דרך.
@aiib כתב בברגים לא מקוריים:
יש בליטה באום- הוא יותר ארוך מהמקורי והוא כביכול נכנס פנימה לתוך הג’אנט ומפלס לו דרך.
אז מה אם הוא יותר ארוך? מאיפה הג’אנט יודע באיזה אורך האום? אם הוא רחב היה על מה לדבר, אבל לא הצלחתי להבין איך מימד האורך של האום יכול להרוס ג’אנט…
אגב אני לא חושב שאום מקורי יעלה 20 ש’'ח… (אבל אני לא בטוח)
-
@aiib כתב בברגים לא מקוריים:
יש בליטה באום- הוא יותר ארוך מהמקורי והוא כביכול נכנס פנימה לתוך הג’אנט ומפלס לו דרך.
אז מה אם הוא יותר ארוך? מאיפה הג’אנט יודע באיזה אורך האום? אם הוא רחב היה על מה לדבר, אבל לא הצלחתי להבין איך מימד האורך של האום יכול להרוס ג’אנט…
אגב אני לא חושב שאום מקורי יעלה 20 ש’'ח… (אבל אני לא בטוח)
@מאיר כתב בברגים לא מקוריים:
@aiib כתב בברגים לא מקוריים:
יש בליטה באום- הוא יותר ארוך מהמקורי והוא כביכול נכנס פנימה לתוך הג’אנט ומפלס לו דרך.
אז מה אם הוא יותר ארוך? מאיפה הג’אנט יודע באיזה אורך האום? אם הוא רחב היה על מה לדבר, אבל לא הצלחתי להבין איך מימד האורך של האום יכול להרוס ג’אנט…
אגב אני לא חושב שאום מקורי יעלה 20 ש’'ח… (אבל אני לא בטוח)
קשה לי קצת לתאר אבל אני דווקא כן יכול להבין את זה. בשביל שהגלגל יסגר הרמטית על הרכב האום צריך להיצמד עד הג’אנט ואם האום הוא קצת שפיצי בסופו אז כדי שהשוליים הרחבות שלו יצמדו לג’אנט אז השפיציות שבו צריכה לפלס לה מקום כי אם לא הגלגל יהיה רופף.
-
@מאיר כתב בברגים לא מקוריים:
@aiib כתב בברגים לא מקוריים:
יש בליטה באום- הוא יותר ארוך מהמקורי והוא כביכול נכנס פנימה לתוך הג’אנט ומפלס לו דרך.
אז מה אם הוא יותר ארוך? מאיפה הג’אנט יודע באיזה אורך האום? אם הוא רחב היה על מה לדבר, אבל לא הצלחתי להבין איך מימד האורך של האום יכול להרוס ג’אנט…
אגב אני לא חושב שאום מקורי יעלה 20 ש’'ח… (אבל אני לא בטוח)
קשה לי קצת לתאר אבל אני דווקא כן יכול להבין את זה. בשביל שהגלגל יסגר הרמטית על הרכב האום צריך להיצמד עד הג’אנט ואם האום הוא קצת שפיצי בסופו אז כדי שהשוליים הרחבות שלו יצמדו לג’אנט אז השפיציות שבו צריכה לפלס לה מקום כי אם לא הגלגל יהיה רופף.
@aiib כתב בברגים לא מקוריים:
קשה לי קצת לתאר אבל אני דווקא כן יכול להבין את זה. בשביל שהגלגל יסגר הרמטית על הרכב האום צריך להיצמד עד הג’אנט ואם האום הוא קצת שפיצי בסופו אז כדי שהשוליים הרחבות שלו יצמדו לג’אנט אז השפיציות שבו צריכה לפלס לה מקום כי אם לו הגלגל יהיה רופף.
אמרת ארוך אם אני לא טועה… למעשה כל האומים שפיציים…
-
@aiib כתב בברגים לא מקוריים:
קשה לי קצת לתאר אבל אני דווקא כן יכול להבין את זה. בשביל שהגלגל יסגר הרמטית על הרכב האום צריך להיצמד עד הג’אנט ואם האום הוא קצת שפיצי בסופו אז כדי שהשוליים הרחבות שלו יצמדו לג’אנט אז השפיציות שבו צריכה לפלס לה מקום כי אם לו הגלגל יהיה רופף.
אמרת ארוך אם אני לא טועה… למעשה כל האומים שפיציים…
@מאיר כתב בברגים לא מקוריים:
@aiib כתב בברגים לא מקוריים:
קשה לי קצת לתאר אבל אני דווקא כן יכול להבין את זה. בשביל שהגלגל יסגר הרמטית על הרכב האום צריך להיצמד עד הג’אנט ואם האום הוא קצת שפיצי בסופו אז כדי שהשוליים הרחבות שלו יצמדו לג’אנט אז השפיציות שבו צריכה לפלס לה מקום כי אם לו הגלגל יהיה רופף.
אמרת ארוך אם אני לא טועה… למעשה כל האומים שפיציים…
בוא לא נכנס לדקויות…
אולי ההסבר הוא שהשפיץ ארוך…