דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. דוושת גז לא מגיבה בפיאט פנדה 2011

      דוושת גז לא מגיבה בפיאט פנדה 2011

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      27 פוסטים 4 כותבים 930 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ShebsaleS מנותק
        ShebsaleS מנותק
        Shebsale
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        אני צריך עזרה דחופה,
        אני מניע את הרכב הטורים מתנדנדים בין 500 ל 900 סל"ד,
        אני לוחץ על דוושת הגז והיא פשוט לא מגיבה ללחיצות, המצערת לא נפתחת (מצערת חשמלית),
        פירקתי בית מצערת וניקיתי אותה, והמצב נשאר אותו דבר,
        אשמח לעזרתכם באבחון הבעיה.
        בסריקת מחשב הופיעו הקודים הבאים: P0010 P1686 P1680 P0135 P0141 P0443
        אך מסתבר שחלקם קשורים לצרות אחרות,
        חשוב לציין שכמה ימים לפני נפל האגזוז (יצא הממיר מהמקום) והאוטו נסע ככה, וקצת לפני בוצע מעקף לסוויץ’ שיעבוד עם כפתור ע"י חשמלאי ערבי.

        מיוחדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ShebsaleS Shebsale

          אני צריך עזרה דחופה,
          אני מניע את הרכב הטורים מתנדנדים בין 500 ל 900 סל"ד,
          אני לוחץ על דוושת הגז והיא פשוט לא מגיבה ללחיצות, המצערת לא נפתחת (מצערת חשמלית),
          פירקתי בית מצערת וניקיתי אותה, והמצב נשאר אותו דבר,
          אשמח לעזרתכם באבחון הבעיה.
          בסריקת מחשב הופיעו הקודים הבאים: P0010 P1686 P1680 P0135 P0141 P0443
          אך מסתבר שחלקם קשורים לצרות אחרות,
          חשוב לציין שכמה ימים לפני נפל האגזוז (יצא הממיר מהמקום) והאוטו נסע ככה, וקצת לפני בוצע מעקף לסוויץ’ שיעבוד עם כפתור ע"י חשמלאי ערבי.

          מיוחדמ מנותק
          מיוחדמ מנותק
          מיוחד
          מאסטר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיוחד
          #2

          @Shebsale
          מה שכנראה רלוונטי זה 1680.
          שזה בעיה במצערת בעיה בתכנות למחשב. תנסה לעשות לימוד חדש.
          אם אין לך מכשיר.
          אז ראיתי שאפשר לנסות את זה. [מעניין אם זה יצליח, כי פיאט ידועים שקשה לעשות להם דברים לבד]

          1. תפעיל רק סוויץ לא להתניע לדקה.
          2. תכבה ותמתין דקה.
          3. תתניע ואל תיגע בכלום תן לו רבע שעה בערך עד שהרכב יתחמם ושהמאוור יעבוד.
          4. תכבה.
          5. אחרי זה תחזור על שלב 1
          6. חזור על שלב 2

          עושה קצת סדר

          @Shebsale כתב בדוושת גז לא מגיבה בפיאט פנדה 2011:

          P1686 בעיה אמבולייזר.

          P0135
          P0141
          חיישן חמצן
          וקשור לפליטה P0443

          P0010 מנוע טיפול 10000 לא יודע אם עשית😊 יכול להיות שזה בגלל כל הבלאגן שיש אצלך ברכב.

          P1680 וזה מצערת

          גמ''ח "והלכת בדרכיו".
          כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות…
          בדיקת מחשב מקצועית לפני קנייה.
          special12323@gmail.com

          ShebsaleS תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • מיוחדמ מיוחד

            @Shebsale
            מה שכנראה רלוונטי זה 1680.
            שזה בעיה במצערת בעיה בתכנות למחשב. תנסה לעשות לימוד חדש.
            אם אין לך מכשיר.
            אז ראיתי שאפשר לנסות את זה. [מעניין אם זה יצליח, כי פיאט ידועים שקשה לעשות להם דברים לבד]

            1. תפעיל רק סוויץ לא להתניע לדקה.
            2. תכבה ותמתין דקה.
            3. תתניע ואל תיגע בכלום תן לו רבע שעה בערך עד שהרכב יתחמם ושהמאוור יעבוד.
            4. תכבה.
            5. אחרי זה תחזור על שלב 1
            6. חזור על שלב 2

            עושה קצת סדר

            @Shebsale כתב בדוושת גז לא מגיבה בפיאט פנדה 2011:

            P1686 בעיה אמבולייזר.

            P0135
            P0141
            חיישן חמצן
            וקשור לפליטה P0443

            P0010 מנוע טיפול 10000 לא יודע אם עשית😊 יכול להיות שזה בגלל כל הבלאגן שיש אצלך ברכב.

            P1680 וזה מצערת

            ShebsaleS מנותק
            ShebsaleS מנותק
            Shebsale
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי Shebsale
            #3

            @מיוחד יכול להיות שהקוד הנ"ל הופיע רק אחרי שפירקתי את המצערת, מה גם שלימוד מצערת עושים במקרה שהטורים לא יציבים, השאלה אם יש סיכוי שזה יפתור מקרה כמו שלי שהדוושה לא מגיבה?
            בכל אופן תודה על התגובה, אני אנסה את זה מחר בעז"ה ואעדכן בתוצאות.

            מיוחדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ShebsaleS Shebsale

              @מיוחד יכול להיות שהקוד הנ"ל הופיע רק אחרי שפירקתי את המצערת, מה גם שלימוד מצערת עושים במקרה שהטורים לא יציבים, השאלה אם יש סיכוי שזה יפתור מקרה כמו שלי שהדוושה לא מגיבה?
              בכל אופן תודה על התגובה, אני אנסה את זה מחר בעז"ה ואעדכן בתוצאות.

              מיוחדמ מנותק
              מיוחדמ מנותק
              מיוחד
              מאסטר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @Shebsale
              נכון מסתבר שזה בגלל שפירקת. אבל יכול להיות שגם לפני זה קרה משהו.
              תבדוק אם המצערת מקבלת זרם.

              גמ''ח "והלכת בדרכיו".
              כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות…
              בדיקת מחשב מקצועית לפני קנייה.
              special12323@gmail.com

              ShebsaleS תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מיוחדמ מיוחד

                @Shebsale
                נכון מסתבר שזה בגלל שפירקת. אבל יכול להיות שגם לפני זה קרה משהו.
                תבדוק אם המצערת מקבלת זרם.

                ShebsaleS מנותק
                ShebsaleS מנותק
                Shebsale
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @מיוחד כתב בדוושת גז לא מגיבה בפיאט פנדה 2011:

                תבדוק אם המצערת מקבלת זרם.

                סליחה, שכחתי לציין שבדקתי עם בודק פיוזים,
                זה נראה שיש חשמל אבל משהו שם לא יציב, האור נכבה לרגע כל 3 שניות בערך,
                והזרם היה בערך על 5.5.

                מיוחדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ShebsaleS Shebsale

                  @מיוחד כתב בדוושת גז לא מגיבה בפיאט פנדה 2011:

                  תבדוק אם המצערת מקבלת זרם.

                  סליחה, שכחתי לציין שבדקתי עם בודק פיוזים,
                  זה נראה שיש חשמל אבל משהו שם לא יציב, האור נכבה לרגע כל 3 שניות בערך,
                  והזרם היה בערך על 5.5.

                  מיוחדמ מנותק
                  מיוחדמ מנותק
                  מיוחד
                  מאסטר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיוחד
                  #6

                  @Shebsale
                  זה נראה תקין. [5.5 מניין?, כשאתה לוחץ על הגז?]

                  גמ''ח "והלכת בדרכיו".
                  כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות…
                  בדיקת מחשב מקצועית לפני קנייה.
                  special12323@gmail.com

                  ShebsaleS תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • מיוחדמ מיוחד

                    @Shebsale
                    זה נראה תקין. [5.5 מניין?, כשאתה לוחץ על הגז?]

                    ShebsaleS מנותק
                    ShebsaleS מנותק
                    Shebsale
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי Shebsale
                    #7

                    @מיוחד יש סיכוי שהמנוע שפותח את המצערת נתקע? (מנוע צעדים קוראים לזה אולי?)
                    יש דרך לבדוק את זה?
                    ועוד שאלה, המצערת במצב סגור אמורה להיות סגורה עד הסוף?
                    כי אצלי תמיד היא קצת פתוחה גם כשהיא מפורקת.

                    מיוחדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • ShebsaleS Shebsale

                      @מיוחד יש סיכוי שהמנוע שפותח את המצערת נתקע? (מנוע צעדים קוראים לזה אולי?)
                      יש דרך לבדוק את זה?
                      ועוד שאלה, המצערת במצב סגור אמורה להיות סגורה עד הסוף?
                      כי אצלי תמיד היא קצת פתוחה גם כשהיא מפורקת.

                      מיוחדמ מנותק
                      מיוחדמ מנותק
                      מיוחד
                      מאסטר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיוחד
                      #8

                      @Shebsale
                      אני רואה שיש לי טעות
                      P1686
                      זה התקלה שלך
                      בפיאט הקודים הם שונים מהכללי.
                      בעיה בדוושת גז. אולי מצערת. תבדוק קודם אם יש חשמל כאשר אתה לוחץ על הגז יותר. א’'כ ויש יותר חשמל זה כנראה המנוע של המצערת כמו שכתבת. אולי גם מנוע צעדים.

                      גמ''ח "והלכת בדרכיו".
                      כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות…
                      בדיקת מחשב מקצועית לפני קנייה.
                      special12323@gmail.com

                      ShebsaleS 3 תגובות תגובה אחרונה
                      2
                      • מיוחדמ מיוחד

                        @Shebsale
                        אני רואה שיש לי טעות
                        P1686
                        זה התקלה שלך
                        בפיאט הקודים הם שונים מהכללי.
                        בעיה בדוושת גז. אולי מצערת. תבדוק קודם אם יש חשמל כאשר אתה לוחץ על הגז יותר. א’'כ ויש יותר חשמל זה כנראה המנוע של המצערת כמו שכתבת. אולי גם מנוע צעדים.

                        ShebsaleS מנותק
                        ShebsaleS מנותק
                        Shebsale
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #9
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • מיוחדמ מיוחד

                          @Shebsale
                          אני רואה שיש לי טעות
                          P1686
                          זה התקלה שלך
                          בפיאט הקודים הם שונים מהכללי.
                          בעיה בדוושת גז. אולי מצערת. תבדוק קודם אם יש חשמל כאשר אתה לוחץ על הגז יותר. א’'כ ויש יותר חשמל זה כנראה המנוע של המצערת כמו שכתבת. אולי גם מנוע צעדים.

                          ShebsaleS מנותק
                          ShebsaleS מנותק
                          Shebsale
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @מיוחד מה הכוונה? לבדוק אם הזרם נהיה יותר חזק כשלוחצים על הגז?

                          מיוחדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ShebsaleS Shebsale

                            @מיוחד מה הכוונה? לבדוק אם הזרם נהיה יותר חזק כשלוחצים על הגז?

                            מיוחדמ מנותק
                            מיוחדמ מנותק
                            מיוחד
                            מאסטר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיוחד
                            #11

                            @Shebsale כן, כי הוא צריך לקבל חשמל יותר בשביל לפתוח

                            גמ''ח "והלכת בדרכיו".
                            כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות…
                            בדיקת מחשב מקצועית לפני קנייה.
                            special12323@gmail.com

                            ShebsaleS תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • מיוחדמ מיוחד

                              @Shebsale
                              אני רואה שיש לי טעות
                              P1686
                              זה התקלה שלך
                              בפיאט הקודים הם שונים מהכללי.
                              בעיה בדוושת גז. אולי מצערת. תבדוק קודם אם יש חשמל כאשר אתה לוחץ על הגז יותר. א’'כ ויש יותר חשמל זה כנראה המנוע של המצערת כמו שכתבת. אולי גם מנוע צעדים.

                              ShebsaleS מנותק
                              ShebsaleS מנותק
                              Shebsale
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי Shebsale
                              #12

                              @מיוחד כתב בדוושת גז לא מגיבה בפיאט פנדה 2011:

                              אולי גם מנוע צעדים

                              מה זה מנוע צעדים?
                              זה לא המנוע שפותח את המצערת?
                              זה לא קשור?

                              מיוחדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • ShebsaleS Shebsale

                                @מיוחד כתב בדוושת גז לא מגיבה בפיאט פנדה 2011:

                                אולי גם מנוע צעדים

                                מה זה מנוע צעדים?
                                זה לא המנוע שפותח את המצערת?
                                זה לא קשור?

                                מיוחדמ מנותק
                                מיוחדמ מנותק
                                מיוחד
                                מאסטר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיוחד
                                #13

                                @Shebsale
                                קשור.
                                יש כאלו שכותבים מצערת יש כאלו שכותבים דוושה גז. לכן קודם תבדוק את הדוושה אם היא מגיבה, אם אין תגובה יש בעיה שם, אם יש תגובה אז הבעיה במצערת יותר בבקר שלה.
                                [ברכב תמיד אני חושב שצריך להתחיל בבדיקות לא מ1 אלא מ0, כדי להתקדם, כי הוא לא צפוי, לכן כתבתי להתחיל מהדוושה לראות תגובה ואז להמשיך]
                                מנוע צעדים זה סוג מנוע מדוייק, לוויסות מדויק, יש אותו בהרבה מפעלים וועוד מקומות גם ברכב הוא קיים. והוא מכניס אויר למצערת במצב סרק שלא לוחצים על הגז. הוא קיים גם במצערת לא חשמלית.

                                גמ''ח "והלכת בדרכיו".
                                כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות…
                                בדיקת מחשב מקצועית לפני קנייה.
                                special12323@gmail.com

                                ShebsaleS תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • מיוחדמ מיוחד

                                  @Shebsale
                                  קשור.
                                  יש כאלו שכותבים מצערת יש כאלו שכותבים דוושה גז. לכן קודם תבדוק את הדוושה אם היא מגיבה, אם אין תגובה יש בעיה שם, אם יש תגובה אז הבעיה במצערת יותר בבקר שלה.
                                  [ברכב תמיד אני חושב שצריך להתחיל בבדיקות לא מ1 אלא מ0, כדי להתקדם, כי הוא לא צפוי, לכן כתבתי להתחיל מהדוושה לראות תגובה ואז להמשיך]
                                  מנוע צעדים זה סוג מנוע מדוייק, לוויסות מדויק, יש אותו בהרבה מפעלים וועוד מקומות גם ברכב הוא קיים. והוא מכניס אויר למצערת במצב סרק שלא לוחצים על הגז. הוא קיים גם במצערת לא חשמלית.

                                  ShebsaleS מנותק
                                  ShebsaleS מנותק
                                  Shebsale
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  @מיוחד כתב בדוושת גז לא מגיבה בפיאט פנדה 2011:

                                  אם יש תגובה אז הבעיה במצערת יותר בבקר שלה

                                  מה הכוונה בבקר?
                                  להחליף בית מצערת יעזור?

                                  יעקב מ. פינסי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ShebsaleS Shebsale

                                    @מיוחד כתב בדוושת גז לא מגיבה בפיאט פנדה 2011:

                                    אם יש תגובה אז הבעיה במצערת יותר בבקר שלה

                                    מה הכוונה בבקר?
                                    להחליף בית מצערת יעזור?

                                    יעקב מ. פינסי מנותק
                                    יעקב מ. פינסי מנותק
                                    יעקב מ. פינס
                                    סיירת פיקוח מייבין
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #15

                                    @Shebsale
                                    מן הסתם יעזור להחליף

                                    (במאמר מוסגר מנוע צעדים זה מה שמייצב את הטורים כשהרכב בעמידה)

                                    שמישהו כותב עם במקום אם,
                                    אני לו מתבייש ומעיר לא. 😊

                                    הגמ"ח
                                    ניתן להתקשר 0583262568
                                    או במייל ymp.mitmachim@gmail.com

                                    ShebsaleS תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • יעקב מ. פינסי יעקב מ. פינס

                                      @Shebsale
                                      מן הסתם יעזור להחליף

                                      (במאמר מוסגר מנוע צעדים זה מה שמייצב את הטורים כשהרכב בעמידה)

                                      ShebsaleS מנותק
                                      ShebsaleS מנותק
                                      Shebsale
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #16

                                      @יעקב-מ.-פינס כתב בדוושת גז לא מגיבה בפיאט פנדה 2011:

                                      (במאמר מוסגר מנוע צעדים זה מה שמייצב את הטורים כשהרכב בעמידה)

                                      זה לא אותו מנוע שפותח וסוגר את המצערת?

                                      יעקב מ. פינסי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ShebsaleS Shebsale

                                        @יעקב-מ.-פינס כתב בדוושת גז לא מגיבה בפיאט פנדה 2011:

                                        (במאמר מוסגר מנוע צעדים זה מה שמייצב את הטורים כשהרכב בעמידה)

                                        זה לא אותו מנוע שפותח וסוגר את המצערת?

                                        יעקב מ. פינסי מנותק
                                        יעקב מ. פינסי מנותק
                                        יעקב מ. פינס
                                        סיירת פיקוח מייבין
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
                                        #17

                                        @Shebsale
                                        לא, זה מנוע נפרד
                                        בחשמלי זה פשוט בקר שנותן פקודה למצערת להיפתח
                                        נ.ב. אחרי הניקוי הטורים יציבים?

                                        שמישהו כותב עם במקום אם,
                                        אני לו מתבייש ומעיר לא. 😊

                                        הגמ"ח
                                        ניתן להתקשר 0583262568
                                        או במייל ymp.mitmachim@gmail.com

                                        ShebsaleS תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • יעקב מ. פינסי יעקב מ. פינס

                                          @Shebsale
                                          לא, זה מנוע נפרד
                                          בחשמלי זה פשוט בקר שנותן פקודה למצערת להיפתח
                                          נ.ב. אחרי הניקוי הטורים יציבים?

                                          ShebsaleS מנותק
                                          ShebsaleS מנותק
                                          Shebsale
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #18

                                          @יעקב-מ.-פינס כתב בדוושת גז לא מגיבה בפיאט פנדה 2011:

                                          @Shebsale
                                          לא, זה מנוע נפרד
                                          בחשמלי זה פשוט בקר שנותן פקודה למצערת להיפתח

                                          איפה הוא יושב? בתוך המצערת?

                                          נ.ב. אחרי הניקוי הטורים יציבים?

                                          אותו דבר, לא זה היה הבעיה.

                                          יעקב מ. פינסי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • ShebsaleS Shebsale

                                            @יעקב-מ.-פינס כתב בדוושת גז לא מגיבה בפיאט פנדה 2011:

                                            @Shebsale
                                            לא, זה מנוע נפרד
                                            בחשמלי זה פשוט בקר שנותן פקודה למצערת להיפתח

                                            איפה הוא יושב? בתוך המצערת?

                                            נ.ב. אחרי הניקוי הטורים יציבים?

                                            אותו דבר, לא זה היה הבעיה.

                                            יעקב מ. פינסי מנותק
                                            יעקב מ. פינסי מנותק
                                            יעקב מ. פינס
                                            סיירת פיקוח מייבין
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #19

                                            @Shebsale
                                            אז כנראה הלכה המצערת

                                            אני אסביר קצת יותר
                                            במצערת עם חוט יש מנוע קטן שפותח את המצערת בהתנעה ובעמידה ומייצב את הטורים
                                            במצערת חשמלית יש בקר שאחראי על זה

                                            אצלך כנראה הלך הבקר (שמן הסתם אחראי גם על ההאצה…)

                                            שמישהו כותב עם במקום אם,
                                            אני לו מתבייש ומעיר לא. 😊

                                            הגמ"ח
                                            ניתן להתקשר 0583262568
                                            או במייל ymp.mitmachim@gmail.com

                                            ShebsaleS תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            2
                                            • יעקב מ. פינסי יעקב מ. פינס

                                              @Shebsale
                                              אז כנראה הלכה המצערת

                                              אני אסביר קצת יותר
                                              במצערת עם חוט יש מנוע קטן שפותח את המצערת בהתנעה ובעמידה ומייצב את הטורים
                                              במצערת חשמלית יש בקר שאחראי על זה

                                              אצלך כנראה הלך הבקר (שמן הסתם אחראי גם על ההאצה…)

                                              ShebsaleS מנותק
                                              ShebsaleS מנותק
                                              Shebsale
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #20

                                              @יעקב-מ.-פינס אבל לא ענית לי איפה נמצא הבקר הזה, בבית מצערת עצמה?

                                              יעקב מ. פינסי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2

                                              36

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.8k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום