דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. דוושת גז לא מגיבה בפיאט פנדה 2011

      דוושת גז לא מגיבה בפיאט פנדה 2011

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      27 פוסטים 4 כותבים 930 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ShebsaleS Shebsale

        אני צריך עזרה דחופה,
        אני מניע את הרכב הטורים מתנדנדים בין 500 ל 900 סל"ד,
        אני לוחץ על דוושת הגז והיא פשוט לא מגיבה ללחיצות, המצערת לא נפתחת (מצערת חשמלית),
        פירקתי בית מצערת וניקיתי אותה, והמצב נשאר אותו דבר,
        אשמח לעזרתכם באבחון הבעיה.
        בסריקת מחשב הופיעו הקודים הבאים: P0010 P1686 P1680 P0135 P0141 P0443
        אך מסתבר שחלקם קשורים לצרות אחרות,
        חשוב לציין שכמה ימים לפני נפל האגזוז (יצא הממיר מהמקום) והאוטו נסע ככה, וקצת לפני בוצע מעקף לסוויץ’ שיעבוד עם כפתור ע"י חשמלאי ערבי.

        מיוחדמ מנותק
        מיוחדמ מנותק
        מיוחד
        מאסטר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיוחד
        #2

        @Shebsale
        מה שכנראה רלוונטי זה 1680.
        שזה בעיה במצערת בעיה בתכנות למחשב. תנסה לעשות לימוד חדש.
        אם אין לך מכשיר.
        אז ראיתי שאפשר לנסות את זה. [מעניין אם זה יצליח, כי פיאט ידועים שקשה לעשות להם דברים לבד]

        1. תפעיל רק סוויץ לא להתניע לדקה.
        2. תכבה ותמתין דקה.
        3. תתניע ואל תיגע בכלום תן לו רבע שעה בערך עד שהרכב יתחמם ושהמאוור יעבוד.
        4. תכבה.
        5. אחרי זה תחזור על שלב 1
        6. חזור על שלב 2

        עושה קצת סדר

        @Shebsale כתב בדוושת גז לא מגיבה בפיאט פנדה 2011:

        P1686 בעיה אמבולייזר.

        P0135
        P0141
        חיישן חמצן
        וקשור לפליטה P0443

        P0010 מנוע טיפול 10000 לא יודע אם עשית😊 יכול להיות שזה בגלל כל הבלאגן שיש אצלך ברכב.

        P1680 וזה מצערת

        גמ''ח "והלכת בדרכיו".
        כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות…
        בדיקת מחשב מקצועית לפני קנייה.
        special12323@gmail.com

        ShebsaleS תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • מיוחדמ מיוחד

          @Shebsale
          מה שכנראה רלוונטי זה 1680.
          שזה בעיה במצערת בעיה בתכנות למחשב. תנסה לעשות לימוד חדש.
          אם אין לך מכשיר.
          אז ראיתי שאפשר לנסות את זה. [מעניין אם זה יצליח, כי פיאט ידועים שקשה לעשות להם דברים לבד]

          1. תפעיל רק סוויץ לא להתניע לדקה.
          2. תכבה ותמתין דקה.
          3. תתניע ואל תיגע בכלום תן לו רבע שעה בערך עד שהרכב יתחמם ושהמאוור יעבוד.
          4. תכבה.
          5. אחרי זה תחזור על שלב 1
          6. חזור על שלב 2

          עושה קצת סדר

          @Shebsale כתב בדוושת גז לא מגיבה בפיאט פנדה 2011:

          P1686 בעיה אמבולייזר.

          P0135
          P0141
          חיישן חמצן
          וקשור לפליטה P0443

          P0010 מנוע טיפול 10000 לא יודע אם עשית😊 יכול להיות שזה בגלל כל הבלאגן שיש אצלך ברכב.

          P1680 וזה מצערת

          ShebsaleS מנותק
          ShebsaleS מנותק
          Shebsale
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי Shebsale
          #3

          @מיוחד יכול להיות שהקוד הנ"ל הופיע רק אחרי שפירקתי את המצערת, מה גם שלימוד מצערת עושים במקרה שהטורים לא יציבים, השאלה אם יש סיכוי שזה יפתור מקרה כמו שלי שהדוושה לא מגיבה?
          בכל אופן תודה על התגובה, אני אנסה את זה מחר בעז"ה ואעדכן בתוצאות.

          מיוחדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ShebsaleS Shebsale

            @מיוחד יכול להיות שהקוד הנ"ל הופיע רק אחרי שפירקתי את המצערת, מה גם שלימוד מצערת עושים במקרה שהטורים לא יציבים, השאלה אם יש סיכוי שזה יפתור מקרה כמו שלי שהדוושה לא מגיבה?
            בכל אופן תודה על התגובה, אני אנסה את זה מחר בעז"ה ואעדכן בתוצאות.

            מיוחדמ מנותק
            מיוחדמ מנותק
            מיוחד
            מאסטר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #4

            @Shebsale
            נכון מסתבר שזה בגלל שפירקת. אבל יכול להיות שגם לפני זה קרה משהו.
            תבדוק אם המצערת מקבלת זרם.

            גמ''ח "והלכת בדרכיו".
            כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות…
            בדיקת מחשב מקצועית לפני קנייה.
            special12323@gmail.com

            ShebsaleS תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מיוחדמ מיוחד

              @Shebsale
              נכון מסתבר שזה בגלל שפירקת. אבל יכול להיות שגם לפני זה קרה משהו.
              תבדוק אם המצערת מקבלת זרם.

              ShebsaleS מנותק
              ShebsaleS מנותק
              Shebsale
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #5

              @מיוחד כתב בדוושת גז לא מגיבה בפיאט פנדה 2011:

              תבדוק אם המצערת מקבלת זרם.

              סליחה, שכחתי לציין שבדקתי עם בודק פיוזים,
              זה נראה שיש חשמל אבל משהו שם לא יציב, האור נכבה לרגע כל 3 שניות בערך,
              והזרם היה בערך על 5.5.

              מיוחדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ShebsaleS Shebsale

                @מיוחד כתב בדוושת גז לא מגיבה בפיאט פנדה 2011:

                תבדוק אם המצערת מקבלת זרם.

                סליחה, שכחתי לציין שבדקתי עם בודק פיוזים,
                זה נראה שיש חשמל אבל משהו שם לא יציב, האור נכבה לרגע כל 3 שניות בערך,
                והזרם היה בערך על 5.5.

                מיוחדמ מנותק
                מיוחדמ מנותק
                מיוחד
                מאסטר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיוחד
                #6

                @Shebsale
                זה נראה תקין. [5.5 מניין?, כשאתה לוחץ על הגז?]

                גמ''ח "והלכת בדרכיו".
                כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות…
                בדיקת מחשב מקצועית לפני קנייה.
                special12323@gmail.com

                ShebsaleS תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • מיוחדמ מיוחד

                  @Shebsale
                  זה נראה תקין. [5.5 מניין?, כשאתה לוחץ על הגז?]

                  ShebsaleS מנותק
                  ShebsaleS מנותק
                  Shebsale
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי Shebsale
                  #7

                  @מיוחד יש סיכוי שהמנוע שפותח את המצערת נתקע? (מנוע צעדים קוראים לזה אולי?)
                  יש דרך לבדוק את זה?
                  ועוד שאלה, המצערת במצב סגור אמורה להיות סגורה עד הסוף?
                  כי אצלי תמיד היא קצת פתוחה גם כשהיא מפורקת.

                  מיוחדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • ShebsaleS Shebsale

                    @מיוחד יש סיכוי שהמנוע שפותח את המצערת נתקע? (מנוע צעדים קוראים לזה אולי?)
                    יש דרך לבדוק את זה?
                    ועוד שאלה, המצערת במצב סגור אמורה להיות סגורה עד הסוף?
                    כי אצלי תמיד היא קצת פתוחה גם כשהיא מפורקת.

                    מיוחדמ מנותק
                    מיוחדמ מנותק
                    מיוחד
                    מאסטר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיוחד
                    #8

                    @Shebsale
                    אני רואה שיש לי טעות
                    P1686
                    זה התקלה שלך
                    בפיאט הקודים הם שונים מהכללי.
                    בעיה בדוושת גז. אולי מצערת. תבדוק קודם אם יש חשמל כאשר אתה לוחץ על הגז יותר. א’'כ ויש יותר חשמל זה כנראה המנוע של המצערת כמו שכתבת. אולי גם מנוע צעדים.

                    גמ''ח "והלכת בדרכיו".
                    כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות…
                    בדיקת מחשב מקצועית לפני קנייה.
                    special12323@gmail.com

                    ShebsaleS 3 תגובות תגובה אחרונה
                    2
                    • מיוחדמ מיוחד

                      @Shebsale
                      אני רואה שיש לי טעות
                      P1686
                      זה התקלה שלך
                      בפיאט הקודים הם שונים מהכללי.
                      בעיה בדוושת גז. אולי מצערת. תבדוק קודם אם יש חשמל כאשר אתה לוחץ על הגז יותר. א’'כ ויש יותר חשמל זה כנראה המנוע של המצערת כמו שכתבת. אולי גם מנוע צעדים.

                      ShebsaleS מנותק
                      ShebsaleS מנותק
                      Shebsale
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #9
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • מיוחדמ מיוחד

                        @Shebsale
                        אני רואה שיש לי טעות
                        P1686
                        זה התקלה שלך
                        בפיאט הקודים הם שונים מהכללי.
                        בעיה בדוושת גז. אולי מצערת. תבדוק קודם אם יש חשמל כאשר אתה לוחץ על הגז יותר. א’'כ ויש יותר חשמל זה כנראה המנוע של המצערת כמו שכתבת. אולי גם מנוע צעדים.

                        ShebsaleS מנותק
                        ShebsaleS מנותק
                        Shebsale
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #10

                        @מיוחד מה הכוונה? לבדוק אם הזרם נהיה יותר חזק כשלוחצים על הגז?

                        מיוחדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ShebsaleS Shebsale

                          @מיוחד מה הכוונה? לבדוק אם הזרם נהיה יותר חזק כשלוחצים על הגז?

                          מיוחדמ מנותק
                          מיוחדמ מנותק
                          מיוחד
                          מאסטר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיוחד
                          #11

                          @Shebsale כן, כי הוא צריך לקבל חשמל יותר בשביל לפתוח

                          גמ''ח "והלכת בדרכיו".
                          כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות…
                          בדיקת מחשב מקצועית לפני קנייה.
                          special12323@gmail.com

                          ShebsaleS תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • מיוחדמ מיוחד

                            @Shebsale
                            אני רואה שיש לי טעות
                            P1686
                            זה התקלה שלך
                            בפיאט הקודים הם שונים מהכללי.
                            בעיה בדוושת גז. אולי מצערת. תבדוק קודם אם יש חשמל כאשר אתה לוחץ על הגז יותר. א’'כ ויש יותר חשמל זה כנראה המנוע של המצערת כמו שכתבת. אולי גם מנוע צעדים.

                            ShebsaleS מנותק
                            ShebsaleS מנותק
                            Shebsale
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי Shebsale
                            #12

                            @מיוחד כתב בדוושת גז לא מגיבה בפיאט פנדה 2011:

                            אולי גם מנוע צעדים

                            מה זה מנוע צעדים?
                            זה לא המנוע שפותח את המצערת?
                            זה לא קשור?

                            מיוחדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • ShebsaleS Shebsale

                              @מיוחד כתב בדוושת גז לא מגיבה בפיאט פנדה 2011:

                              אולי גם מנוע צעדים

                              מה זה מנוע צעדים?
                              זה לא המנוע שפותח את המצערת?
                              זה לא קשור?

                              מיוחדמ מנותק
                              מיוחדמ מנותק
                              מיוחד
                              מאסטר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיוחד
                              #13

                              @Shebsale
                              קשור.
                              יש כאלו שכותבים מצערת יש כאלו שכותבים דוושה גז. לכן קודם תבדוק את הדוושה אם היא מגיבה, אם אין תגובה יש בעיה שם, אם יש תגובה אז הבעיה במצערת יותר בבקר שלה.
                              [ברכב תמיד אני חושב שצריך להתחיל בבדיקות לא מ1 אלא מ0, כדי להתקדם, כי הוא לא צפוי, לכן כתבתי להתחיל מהדוושה לראות תגובה ואז להמשיך]
                              מנוע צעדים זה סוג מנוע מדוייק, לוויסות מדויק, יש אותו בהרבה מפעלים וועוד מקומות גם ברכב הוא קיים. והוא מכניס אויר למצערת במצב סרק שלא לוחצים על הגז. הוא קיים גם במצערת לא חשמלית.

                              גמ''ח "והלכת בדרכיו".
                              כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות…
                              בדיקת מחשב מקצועית לפני קנייה.
                              special12323@gmail.com

                              ShebsaleS תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • מיוחדמ מיוחד

                                @Shebsale
                                קשור.
                                יש כאלו שכותבים מצערת יש כאלו שכותבים דוושה גז. לכן קודם תבדוק את הדוושה אם היא מגיבה, אם אין תגובה יש בעיה שם, אם יש תגובה אז הבעיה במצערת יותר בבקר שלה.
                                [ברכב תמיד אני חושב שצריך להתחיל בבדיקות לא מ1 אלא מ0, כדי להתקדם, כי הוא לא צפוי, לכן כתבתי להתחיל מהדוושה לראות תגובה ואז להמשיך]
                                מנוע צעדים זה סוג מנוע מדוייק, לוויסות מדויק, יש אותו בהרבה מפעלים וועוד מקומות גם ברכב הוא קיים. והוא מכניס אויר למצערת במצב סרק שלא לוחצים על הגז. הוא קיים גם במצערת לא חשמלית.

                                ShebsaleS מנותק
                                ShebsaleS מנותק
                                Shebsale
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #14

                                @מיוחד כתב בדוושת גז לא מגיבה בפיאט פנדה 2011:

                                אם יש תגובה אז הבעיה במצערת יותר בבקר שלה

                                מה הכוונה בבקר?
                                להחליף בית מצערת יעזור?

                                יעקב מ. פינסי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ShebsaleS Shebsale

                                  @מיוחד כתב בדוושת גז לא מגיבה בפיאט פנדה 2011:

                                  אם יש תגובה אז הבעיה במצערת יותר בבקר שלה

                                  מה הכוונה בבקר?
                                  להחליף בית מצערת יעזור?

                                  יעקב מ. פינסי מנותק
                                  יעקב מ. פינסי מנותק
                                  יעקב מ. פינס
                                  סיירת פיקוח מייבין
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #15

                                  @Shebsale
                                  מן הסתם יעזור להחליף

                                  (במאמר מוסגר מנוע צעדים זה מה שמייצב את הטורים כשהרכב בעמידה)

                                  שמישהו כותב עם במקום אם,
                                  אני לו מתבייש ומעיר לא. 😊

                                  הגמ"ח
                                  ניתן להתקשר 0583262568
                                  או במייל ymp.mitmachim@gmail.com

                                  ShebsaleS תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • יעקב מ. פינסי יעקב מ. פינס

                                    @Shebsale
                                    מן הסתם יעזור להחליף

                                    (במאמר מוסגר מנוע צעדים זה מה שמייצב את הטורים כשהרכב בעמידה)

                                    ShebsaleS מנותק
                                    ShebsaleS מנותק
                                    Shebsale
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #16

                                    @יעקב-מ.-פינס כתב בדוושת גז לא מגיבה בפיאט פנדה 2011:

                                    (במאמר מוסגר מנוע צעדים זה מה שמייצב את הטורים כשהרכב בעמידה)

                                    זה לא אותו מנוע שפותח וסוגר את המצערת?

                                    יעקב מ. פינסי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ShebsaleS Shebsale

                                      @יעקב-מ.-פינס כתב בדוושת גז לא מגיבה בפיאט פנדה 2011:

                                      (במאמר מוסגר מנוע צעדים זה מה שמייצב את הטורים כשהרכב בעמידה)

                                      זה לא אותו מנוע שפותח וסוגר את המצערת?

                                      יעקב מ. פינסי מנותק
                                      יעקב מ. פינסי מנותק
                                      יעקב מ. פינס
                                      סיירת פיקוח מייבין
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
                                      #17

                                      @Shebsale
                                      לא, זה מנוע נפרד
                                      בחשמלי זה פשוט בקר שנותן פקודה למצערת להיפתח
                                      נ.ב. אחרי הניקוי הטורים יציבים?

                                      שמישהו כותב עם במקום אם,
                                      אני לו מתבייש ומעיר לא. 😊

                                      הגמ"ח
                                      ניתן להתקשר 0583262568
                                      או במייל ymp.mitmachim@gmail.com

                                      ShebsaleS תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • יעקב מ. פינסי יעקב מ. פינס

                                        @Shebsale
                                        לא, זה מנוע נפרד
                                        בחשמלי זה פשוט בקר שנותן פקודה למצערת להיפתח
                                        נ.ב. אחרי הניקוי הטורים יציבים?

                                        ShebsaleS מנותק
                                        ShebsaleS מנותק
                                        Shebsale
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #18

                                        @יעקב-מ.-פינס כתב בדוושת גז לא מגיבה בפיאט פנדה 2011:

                                        @Shebsale
                                        לא, זה מנוע נפרד
                                        בחשמלי זה פשוט בקר שנותן פקודה למצערת להיפתח

                                        איפה הוא יושב? בתוך המצערת?

                                        נ.ב. אחרי הניקוי הטורים יציבים?

                                        אותו דבר, לא זה היה הבעיה.

                                        יעקב מ. פינסי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ShebsaleS Shebsale

                                          @יעקב-מ.-פינס כתב בדוושת גז לא מגיבה בפיאט פנדה 2011:

                                          @Shebsale
                                          לא, זה מנוע נפרד
                                          בחשמלי זה פשוט בקר שנותן פקודה למצערת להיפתח

                                          איפה הוא יושב? בתוך המצערת?

                                          נ.ב. אחרי הניקוי הטורים יציבים?

                                          אותו דבר, לא זה היה הבעיה.

                                          יעקב מ. פינסי מנותק
                                          יעקב מ. פינסי מנותק
                                          יעקב מ. פינס
                                          סיירת פיקוח מייבין
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #19

                                          @Shebsale
                                          אז כנראה הלכה המצערת

                                          אני אסביר קצת יותר
                                          במצערת עם חוט יש מנוע קטן שפותח את המצערת בהתנעה ובעמידה ומייצב את הטורים
                                          במצערת חשמלית יש בקר שאחראי על זה

                                          אצלך כנראה הלך הבקר (שמן הסתם אחראי גם על ההאצה…)

                                          שמישהו כותב עם במקום אם,
                                          אני לו מתבייש ומעיר לא. 😊

                                          הגמ"ח
                                          ניתן להתקשר 0583262568
                                          או במייל ymp.mitmachim@gmail.com

                                          ShebsaleS תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2
                                          • יעקב מ. פינסי יעקב מ. פינס

                                            @Shebsale
                                            אז כנראה הלכה המצערת

                                            אני אסביר קצת יותר
                                            במצערת עם חוט יש מנוע קטן שפותח את המצערת בהתנעה ובעמידה ומייצב את הטורים
                                            במצערת חשמלית יש בקר שאחראי על זה

                                            אצלך כנראה הלך הבקר (שמן הסתם אחראי גם על ההאצה…)

                                            ShebsaleS מנותק
                                            ShebsaleS מנותק
                                            Shebsale
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #20

                                            @יעקב-מ.-פינס אבל לא ענית לי איפה נמצא הבקר הזה, בבית מצערת עצמה?

                                            יעקב מ. פינסי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • ShebsaleS Shebsale

                                              @יעקב-מ.-פינס אבל לא ענית לי איפה נמצא הבקר הזה, בבית מצערת עצמה?

                                              יעקב מ. פינסי מנותק
                                              יעקב מ. פינסי מנותק
                                              יעקב מ. פינס
                                              סיירת פיקוח מייבין
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #21

                                              @Shebsale
                                              סליחה
                                              כן

                                              שמישהו כותב עם במקום אם,
                                              אני לו מתבייש ומעיר לא. 😊

                                              הגמ"ח
                                              ניתן להתקשר 0583262568
                                              או במייל ymp.mitmachim@gmail.com

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              1

                                              • 1
                                              • 2

                                              33

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.8k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום