דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2

      קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      1.2k פוסטים 147 כותבים 192.3k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @מיכאלוש כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

        הפעם באמת מסתפק במועט

        צילום מסך 2025-02-13 204839.png

        לדעתי הדבר היחיד שמיוחד במודעה הזאת הוא - מאזדה 3 330,000 ק"מ ב3,000 אם זה היה יד 3 היה עוד יותר טוב.

        יוניי מנותק
        יוניי מנותק
        יוני
        מגיה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #203

        @נייטרון-חפשי כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

        לדעתי הדבר היחיד שמיוחד במודעה הזאת הוא - מאזדה 3 330,000 ק"מ ב3,000 אם זה היה יד 3 היה עוד יותר טוב.

        ואם זה היה מעין השלושה ולא מקרית ארבע
        היה עוד יותר טוב…

        רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
        גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • E מנותק
          E מנותק
          ez058
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #204

          לא יודע אבל לא מעיז להתקשר אפי’…צילום מסך 2025-02-18 005331.png

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          5
          • שמואל קלייןש מנותק
            שמואל קלייןש מנותק
            שמואל קליין
            מאסטר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #205

            032d807f-f0e0-4cd3-bd22-b47ff2fc137d-image.png

            יעוץ (ללא עלות) ותיווך בתחום הרכב והגפ"מ
            לחץ כאן!
            או ב- 055-6708066

            י נייטרון חפשינ ק 3 תגובות תגובה אחרונה
            14
            • שמואל קלייןש שמואל קליין

              032d807f-f0e0-4cd3-bd22-b47ff2fc137d-image.png

              י מנותק
              י מנותק
              יצחק 1
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #206

              @שמואל-קליין הבן אדם הפוך על השכל.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • שמואל קלייןש שמואל קליין

                032d807f-f0e0-4cd3-bd22-b47ff2fc137d-image.png

                נייטרון חפשינ מנותק
                נייטרון חפשינ מנותק
                נייטרון חפשי
                מאסטר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #207

                @שמואל-קליין זה מחיר על הרכב? או על הזכות לעשות בו סיבוב?..

                pikolinou@gmail.com

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                7
                • המפותחה מנותק
                  המפותחה מנותק
                  המפותח
                  מייבין
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
                  #208

                  Screenshot_20250218-072505~2.png

                  הרכב מוסקע רק תבועו לקכת
                  (הרכב מושקע רק תבואו לקחת)

                  מתקין מערכות מולטימדיה
                  טיפולי 10,000 החלפת פלאגים וכו'
                  בצפת והסביבה
                  לפרטים: במייל שבפרופיל

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  6
                  • שמואל קלייןש שמואל קליין

                    032d807f-f0e0-4cd3-bd22-b47ff2fc137d-image.png

                    ק מנותק
                    ק מנותק
                    קינג קומפיוטר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי קינג קומפיוטר
                    #209

                    @שמואל-קליין כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                    032d807f-f0e0-4cd3-bd22-b47ff2fc137d-image.png

                    דרייבר שהיה לוקח חתנים לפגישות?🙃

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • מיכאלושמ מנותק
                      מיכאלושמ מנותק
                      מיכאלוש
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #210

                      ממתי דייהטסו סיריון נהיה ג’יפ שטח קשוח ? 😆

                      ממתי שקוראים לסיריון טריוס

                      192cb363-98d4-436f-9dee-f1b84418a978-image.png

                      1cd5bc70-bd65-471b-8087-19b8a463f819-image.png

                      לא צריך להיות מאסטר בשביל לדעת שבלי לקרוא גם תשובות של אחרים, אי אפשר להיות אפילו מייבין.

                      המפותחה תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • ShebsaleS מנותק
                        ShebsaleS מנותק
                        Shebsale
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #211

                        צילום מסך 2025-02-20 ב-22.19.05.png

                        תיווך רכבים זולים
                        ‏‪052-817-9859‬‏

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • מיכאלושמ מנותק
                          מיכאלושמ מנותק
                          מיכאלוש
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #212

                          6ca9f113-f7f9-4ae6-93ce-5fd2287676e2-image.png

                          לא צריך להיות מאסטר בשביל לדעת שבלי לקרוא גם תשובות של אחרים, אי אפשר להיות אפילו מייבין.

                          ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • מיכאלושמ מיכאלוש

                            ממתי דייהטסו סיריון נהיה ג’יפ שטח קשוח ? 😆

                            ממתי שקוראים לסיריון טריוס

                            192cb363-98d4-436f-9dee-f1b84418a978-image.png

                            1cd5bc70-bd65-471b-8087-19b8a463f819-image.png

                            המפותחה מנותק
                            המפותחה מנותק
                            המפותח
                            מייבין
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #213

                            @מיכאלוש אני משתמש איתו כגיפ
                            אולי למדו ממני

                            מתקין מערכות מולטימדיה
                            טיפולי 10,000 החלפת פלאגים וכו'
                            בצפת והסביבה
                            לפרטים: במייל שבפרופיל

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • מיכאלושמ מיכאלוש

                              6ca9f113-f7f9-4ae6-93ce-5fd2287676e2-image.png

                              ג מנותק
                              ג מנותק
                              גיל
                              מאסטר מגיה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #214

                              @מיכאלוש תקרא את המודעה שוב. הוא לא כתב עד. הוא כתב עוד.
                              490,000+250,000 = 740,000 ק"מ


                              דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                              למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • מיכאלושמ מנותק
                                מיכאלושמ מנותק
                                מיכאלוש
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #215

                                אחרי שנתיים שהוא עומד לבד בשטח צבאי סגור רועד מפחד… לא פלא שיש כזה הרבה דמעות מתחת לרכב…

                                5d247854-5d2b-4297-9529-52beb0407370-image.png

                                לא צריך להיות מאסטר בשביל לדעת שבלי לקרוא גם תשובות של אחרים, אי אפשר להיות אפילו מייבין.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                3
                                • אבי יםא מנותק
                                  אבי יםא מנותק
                                  אבי ים
                                  מייבין
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #216

                                  היה שלג בירושלים לאחרונה ולא עודכנתי?

                                  ddb7fb31-54de-4c06-b76d-328fd670f61c-image.png
                                  ממתי התמונה?

                                  צילפינגיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • אבי יםא אבי ים

                                    היה שלג בירושלים לאחרונה ולא עודכנתי?

                                    ddb7fb31-54de-4c06-b76d-328fd670f61c-image.png
                                    ממתי התמונה?

                                    צילפינגיםצ מנותק
                                    צילפינגיםצ מנותק
                                    צילפינגים
                                    מאסטר
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #217

                                    @אבי-ים זה מוכיח שהאוטו אצלו הרבה שנים זה נראה השלג הידוע בירושלים לפני כ11 שנים רק אני מקווה שהק"מ שהוא רשם לא מאותו שלג…

                                    התקנת מולטימדיות חסימות ואביזרי רכב.
                                    ירושלים והסביבה
                                    ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                                    ג מאירמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    2
                                    • צילפינגיםצ צילפינגים

                                      @אבי-ים זה מוכיח שהאוטו אצלו הרבה שנים זה נראה השלג הידוע בירושלים לפני כ11 שנים רק אני מקווה שהק"מ שהוא רשם לא מאותו שלג…

                                      ג מנותק
                                      ג מנותק
                                      גיל
                                      מאסטר מגיה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #218

                                      @צילפינגים דווקא לי זה נראה מהחרמון…


                                      דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                                      למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                                      צילפינגיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ג גיל

                                        @צילפינגים דווקא לי זה נראה מהחרמון…

                                        צילפינגיםצ מנותק
                                        צילפינגיםצ מנותק
                                        צילפינגים
                                        מאסטר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי צילפינגים
                                        #219

                                        @גיל רק בשביל הקטע הייתי מתקשר אליו לשאול בשם הפורום…
                                        אבל לי זה נראה פחות שזה מהחרמון תראה כמה יש לו על הגג זה אומר שהוא חנה שם כל הלילה והשלג נערם אני לא יודע אם יש אפשרות להיות בחרמון כל הלילה… לא הייתי שם…

                                        התקנת מולטימדיות חסימות ואביזרי רכב.
                                        ירושלים והסביבה
                                        ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                                        ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • צילפינגיםצ צילפינגים

                                          @גיל רק בשביל הקטע הייתי מתקשר אליו לשאול בשם הפורום…
                                          אבל לי זה נראה פחות שזה מהחרמון תראה כמה יש לו על הגג זה אומר שהוא חנה שם כל הלילה והשלג נערם אני לא יודע אם יש אפשרות להיות בחרמון כל הלילה… לא הייתי שם…

                                          ג מנותק
                                          ג מנותק
                                          גיל
                                          מאסטר מגיה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי גיל
                                          #220

                                          @צילפינגים כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                          @גיל רק בשביל הקטע הייתי מתקשר אליו לשאול בשם הפורום…

                                          וואלה בא לי, אבל לא בשעה כזאת…
                                          בכל אופן משהו בנוף אומר לי חרמון…


                                          דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                                          למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • צילפינגיםצ צילפינגים

                                            @אבי-ים זה מוכיח שהאוטו אצלו הרבה שנים זה נראה השלג הידוע בירושלים לפני כ11 שנים רק אני מקווה שהק"מ שהוא רשם לא מאותו שלג…

                                            מאירמ מנותק
                                            מאירמ מנותק
                                            מאיר
                                            מנהל ראשי
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מאיר
                                            #221

                                            @צילפינגים כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                            זה נראה השלג הידוע בירושלים לפני כ11 שנים

                                            ממש לא.

                                            בתמונה הוא רצה להמחיש שהרכב בעל הנעה כפולה שיכול ליסוע בשלג.

                                            השלג הזה כ10-15 ס’'מ. בשלג של תשע"ד לא היית רואה רכב ולא היית רואה בחריצים את הרצפה

                                            ליצירת קשר לחץ כאן

                                            ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            6
                                            • מאירמ מאיר

                                              @צילפינגים כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                              זה נראה השלג הידוע בירושלים לפני כ11 שנים

                                              ממש לא.

                                              בתמונה הוא רצה להמחיש שהרכב בעל הנעה כפולה שיכול ליסוע בשלג.

                                              השלג הזה כ10-15 ס’'מ. בשלג של תשע"ד לא היית רואה רכב ולא היית רואה בחריצים את הרצפה

                                              ראובן שבתיר מנותק
                                              ראובן שבתיר מנותק
                                              ראובן שבתי
                                              ניהול טכני
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #222

                                              @מאיר כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                              בשלג של תשע"ד לא היית רואה רכב ולא היית רואה בחריצים את הרצפה

                                              אל תשכח שלכל שלג יש סוף שנשאר פחות
                                              ושלא כל ירושלים היא גבוהה (יש מקומות של 600 מטר ופחות)

                                              ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

                                              צבי דורש ציוןצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 58
                                              • 59
                                              • 60
                                              • 61
                                              • 62

                                              4

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              132.1k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום