דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      3. משהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?

      משהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      167 פוסטים 33 כותבים 12.9k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • צילפינגיםצ צילפינגים

        @קינג-קומפיוטר כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

        אם הם מתקנים במורשה (וזכותם לעשות את זה) אז זה המחי

        תהיה בטוח שסיטי קאר לא עושים במורשה אמר פה מישהו למעלה לא זוכר מי זה שהוא ראה כמה פעמים מוסכים ניידים מטפלים ברכבים שלהם

        simonS מנותק
        simonS מנותק
        simon
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #103

        @צילפינגים כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

        @קינג-קומפיוטר כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

        אם הם מתקנים במורשה (וזכותם לעשות את זה) אז זה המחי

        תהיה בטוח שסיטי קאר לא עושים במורשה אמר פה מישהו למעלה לא זוכר מי זה שהוא ראה כמה פעמים מוסכים ניידים מטפלים ברכבים שלהם

        אני ראיתי כמה פעמים מוסך מדרכה מטפל ברכבי סיטי קאר מתחת לביתי, זה נראה בעל מקצוע שכיר שעובד כל החודש אצל סיטי קאר בתיקון ותחזוק הרכבים, ולא מוסך חיצוני, וק"ו לא מוסך מורשה, אמנם עדין סביר להניח שרכב חדש ממש שנמצא במסגרת האחריות יטופל במורשה בגלל האחריות.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • מוטי 56מ מוטי 56

          @מוטי-56 כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

          השאלה היא האם הביטוח לא מכסה את הנזק במקרה הזה
          יהיה מעניין אם מישהו יביא מקור לזה

          מצאתי שני מקרים דומים שלאחר תביעה בבית משפט, הביטוח שילם את הנזק אפילו שהוא לא היה ישיר

          https://www.kalir.co.il/articles/2128

          https://www.kalir.co.il/articles/1855

          א מחובר
          א מחובר
          אבי KIA
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אבי KIA
          #104

          @מוטי-56 כאן המקרה שונה כי יש סיכום אחר בין הלקוח לסיטיקאר
          ולדעתי יש רק ביטוח חובה כמו כל חברת השכרה
          ולכן כל העלויות נופלות על סיטיקאר
          ובחוזה כתוב במפורש לעדכן מידית במקרה שיש נזק לרכב
          ולגבי טרנפורטר זה רכב שבדרך כלל מוסכים רגילים לא יודעים לטפל בו חוץ מטיפול רגיל

          simonS תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א אבי KIA

            @מוטי-56 כאן המקרה שונה כי יש סיכום אחר בין הלקוח לסיטיקאר
            ולדעתי יש רק ביטוח חובה כמו כל חברת השכרה
            ולכן כל העלויות נופלות על סיטיקאר
            ובחוזה כתוב במפורש לעדכן מידית במקרה שיש נזק לרכב
            ולגבי טרנפורטר זה רכב שבדרך כלל מוסכים רגילים לא יודעים לטפל בו חוץ מטיפול רגיל

            simonS מנותק
            simonS מנותק
            simon
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #105

            @אבי-KIA כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

            @מוטי-56 כאן המקרה שונה כי יש סיכום אחר בין הלקוח לסיטיקאר
            ולדעתי יש רק ביטוח חובה כמו כל חברת השכרה
            ולכן כל העלויות נופלות על סיטיקאר
            ובחוזה כתוב במפורש לעדכן מידית במקרה שיש נזק לרכב
            ולגבי טרנפורטר זה רכב שבדרך כלל מוסכים רגילים לא יודעים לטפל בו חוץ מטיפול רגיל

            בחברות השכרה עושים רק ביטוח חובה? אתה בטוח?
            יש לי קרוב שמנהל השכרת רכב, ותמיד שמעתי ממנו שיש להם ביטוח צד ג’ וזה מאד יקר וכו’
            אמנם לא שוחחתי איתו כמה שנים על השכרות רכב, אבל אני לא מאמין שזה השתנה.
            בחברות הגדולות כמו ‘שלמה’ יש ביטוח עצמי, ז"א הם מקימים חברת ביטוח מהכסף של עצמם שהיא משלמת על תביעות ביטוח.
            וכמו שהמדינה הקימה קרן ממשלתית שמבטחת רכבים של המדינה, במקום לשלם לחברות ביטוח חיצוניות.

            A a0533057932A 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • simonS simon

              @אבי-KIA כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

              @מוטי-56 כאן המקרה שונה כי יש סיכום אחר בין הלקוח לסיטיקאר
              ולדעתי יש רק ביטוח חובה כמו כל חברת השכרה
              ולכן כל העלויות נופלות על סיטיקאר
              ובחוזה כתוב במפורש לעדכן מידית במקרה שיש נזק לרכב
              ולגבי טרנפורטר זה רכב שבדרך כלל מוסכים רגילים לא יודעים לטפל בו חוץ מטיפול רגיל

              בחברות השכרה עושים רק ביטוח חובה? אתה בטוח?
              יש לי קרוב שמנהל השכרת רכב, ותמיד שמעתי ממנו שיש להם ביטוח צד ג’ וזה מאד יקר וכו’
              אמנם לא שוחחתי איתו כמה שנים על השכרות רכב, אבל אני לא מאמין שזה השתנה.
              בחברות הגדולות כמו ‘שלמה’ יש ביטוח עצמי, ז"א הם מקימים חברת ביטוח מהכסף של עצמם שהיא משלמת על תביעות ביטוח.
              וכמו שהמדינה הקימה קרן ממשלתית שמבטחת רכבים של המדינה, במקום לשלם לחברות ביטוח חיצוניות.

              A מחובר
              A מחובר
              aiib
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #106

              @simon כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

              @אבי-KIA כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

              @מוטי-56 כאן המקרה שונה כי יש סיכום אחר בין הלקוח לסיטיקאר
              ולדעתי יש רק ביטוח חובה כמו כל חברת השכרה
              ולכן כל העלויות נופלות על סיטיקאר
              ובחוזה כתוב במפורש לעדכן מידית במקרה שיש נזק לרכב
              ולגבי טרנפורטר זה רכב שבדרך כלל מוסכים רגילים לא יודעים לטפל בו חוץ מטיפול רגיל

              בחברות השכרה עושים רק ביטוח חובה? אתה בטוח?
              יש לי קרוב שמנהל השכרת רכב, ותמיד שמעתי ממנו שיש להם ביטוח צד ג’ וזה מאד יקר וכו’
              אמנם לא שוחחתי איתו כמה שנים על השכרות רכב, אבל אני לא מאמין שזה השתנה.
              בחברות הגדולות כמו ‘שלמה’ יש ביטוח עצמי, ז"א הם מקימים חברת ביטוח מהכסף של עצמם שהיא משלמת על תביעות ביטוח.
              וכמו שהמדינה הקימה קרן ממשלתית שמבטחת רכבים של המדינה, במקום לשלם לחברות ביטוח חיצוניות.

              מאמין שיש להם ביטוח על מקרים שמתרחשים אצליהם או גנבות או מקרים שהם משום מה לא מצליחים להוציא מהלקוח. אבל אם יש להם ביטוח איך הם גובים מהלקוח את כל הסכום? וזה שהם יכולים זאת לא תשובה כי אם יש להם ביטוח קשה להאמין שהם יצליחו לתבוע בבית משפט את כל הסכום.

              Y תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • A aiib

                @simon כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                @אבי-KIA כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                @מוטי-56 כאן המקרה שונה כי יש סיכום אחר בין הלקוח לסיטיקאר
                ולדעתי יש רק ביטוח חובה כמו כל חברת השכרה
                ולכן כל העלויות נופלות על סיטיקאר
                ובחוזה כתוב במפורש לעדכן מידית במקרה שיש נזק לרכב
                ולגבי טרנפורטר זה רכב שבדרך כלל מוסכים רגילים לא יודעים לטפל בו חוץ מטיפול רגיל

                בחברות השכרה עושים רק ביטוח חובה? אתה בטוח?
                יש לי קרוב שמנהל השכרת רכב, ותמיד שמעתי ממנו שיש להם ביטוח צד ג’ וזה מאד יקר וכו’
                אמנם לא שוחחתי איתו כמה שנים על השכרות רכב, אבל אני לא מאמין שזה השתנה.
                בחברות הגדולות כמו ‘שלמה’ יש ביטוח עצמי, ז"א הם מקימים חברת ביטוח מהכסף של עצמם שהיא משלמת על תביעות ביטוח.
                וכמו שהמדינה הקימה קרן ממשלתית שמבטחת רכבים של המדינה, במקום לשלם לחברות ביטוח חיצוניות.

                מאמין שיש להם ביטוח על מקרים שמתרחשים אצליהם או גנבות או מקרים שהם משום מה לא מצליחים להוציא מהלקוח. אבל אם יש להם ביטוח איך הם גובים מהלקוח את כל הסכום? וזה שהם יכולים זאת לא תשובה כי אם יש להם ביטוח קשה להאמין שהם יצליחו לתבוע בבית משפט את כל הסכום.

                Y מנותק
                Y מנותק
                YOLEVI
                מייבין
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #107

                @aiib כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                כי אם יש להם ביטוח קשה להאמין שהם יצליחו לתבוע בבית משפט את כל הסכום.

                אם בחוזה לשוכר אין צד ג’ אז לכאורה הוא יצטרך לשלם גם אם הם עצמם כן מקבלים מחברת הביטוח, לא?

                התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                3276568@gmail.com
                0583276568

                A תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • Y YOLEVI

                  @aiib כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                  כי אם יש להם ביטוח קשה להאמין שהם יצליחו לתבוע בבית משפט את כל הסכום.

                  אם בחוזה לשוכר אין צד ג’ אז לכאורה הוא יצטרך לשלם גם אם הם עצמם כן מקבלים מחברת הביטוח, לא?

                  A מחובר
                  A מחובר
                  aiib
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #108

                  @YOLEVI כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                  @aiib כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                  כי אם יש להם ביטוח קשה להאמין שהם יצליחו לתבוע בבית משפט את כל הסכום.

                  אם בחוזה לשוכר אין צד ג’ אז לכאורה הוא יצטרך לשלם גם אם הם עצמם כן מקבלים מחברת הביטוח, לא?

                  קשה לי להאמין שהם יכולים לתבוע נזק שלא עשית. אם הם מכוסים עם חברת הביטוח אז אתה לא הזקת. (מעבר לעליית התשלום החודשי ודמי טיפול וכדו’)

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • simonS simon

                    @אבי-KIA כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                    @מוטי-56 כאן המקרה שונה כי יש סיכום אחר בין הלקוח לסיטיקאר
                    ולדעתי יש רק ביטוח חובה כמו כל חברת השכרה
                    ולכן כל העלויות נופלות על סיטיקאר
                    ובחוזה כתוב במפורש לעדכן מידית במקרה שיש נזק לרכב
                    ולגבי טרנפורטר זה רכב שבדרך כלל מוסכים רגילים לא יודעים לטפל בו חוץ מטיפול רגיל

                    בחברות השכרה עושים רק ביטוח חובה? אתה בטוח?
                    יש לי קרוב שמנהל השכרת רכב, ותמיד שמעתי ממנו שיש להם ביטוח צד ג’ וזה מאד יקר וכו’
                    אמנם לא שוחחתי איתו כמה שנים על השכרות רכב, אבל אני לא מאמין שזה השתנה.
                    בחברות הגדולות כמו ‘שלמה’ יש ביטוח עצמי, ז"א הם מקימים חברת ביטוח מהכסף של עצמם שהיא משלמת על תביעות ביטוח.
                    וכמו שהמדינה הקימה קרן ממשלתית שמבטחת רכבים של המדינה, במקום לשלם לחברות ביטוח חיצוניות.

                    a0533057932A מנותק
                    a0533057932A מנותק
                    a0533057932
                    ניהול טכני
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #109

                    @simon כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                    יש לי קרוב שמנהל השכרת רכב, ותמיד שמעתי ממנו שיש להם ביטוח צד ג’ וזה מאד יקר וכו’

                    החוק מחייב אותם להפעיל ביטוח צד ג
                    כי בעבר מי שנפגע מרכב השכרה לא היה לו מה לעשות

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • simonS simon

                      משהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?
                      אברך שירד מדרכה ביציאה מהחנייה של סיטי קאר וקיבל תביעה על שבירת צירייה בסך 8,000 ש"ח והוא נלחם מאד קשה לבטל את התביעה ובנתיים ללא הצלחה, מספר שבקו של איצ’ה (קו הקורונה לשעבר) מתפרסמים כמה תלונות על תביעות הזויות של 60,000 ש"ח שמגיעות תקופה אחרי ההשכרה, בקו הנ"ל מארגנים תביעה יצוגית נגד סיטי קאר ע"י כל אלה שקיבלו תביעות סרק או תביעות מופקעות מהם.
                      אם גם אתם נתבעתם על ידם שלא כהוגן הצטרפו לתביעה, וכן אם אתם מכירים כאלה שנפגעו נא לידע אותם שהם יכולים להצטרף, הרבה יותר קל להצליח בצורה קבוצתית מאשר לקוח קטן כנגד חברה משומנת.
                      ולכל הפחות כולנו נרוויח שהחברה תחשוב פעמיים לפני הגשת תביעות נגד הלקוחות, או שהלקוחות ידעו להזהר ולא לקחת סיכונים.

                      M מנותק
                      M מנותק
                      michael yosef
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי michael yosef
                      #110
                      פוסט זה נמחק!
                      simonS M 2 תגובות תגובה אחרונה
                      18
                      • M michael yosef

                        פוסט זה נמחק!

                        simonS מנותק
                        simonS מנותק
                        simon
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #111

                        @michael-yosef
                        תיצור קשר עם איצ’ה דיזלובסקי
                        כאן

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • M michael yosef

                          פוסט זה נמחק!

                          M מנותק
                          M מנותק
                          michael yosef
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
                          #112
                          פוסט זה נמחק!
                          ס תגובה 1 תגובה אחרונה
                          9
                          • M michael yosef

                            פוסט זה נמחק!

                            ס מנותק
                            ס מנותק
                            סים שלום
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #113

                            @michael-yosef סתם שאלת תם,
                            אם נכנסו בך מאחור איך זה יכול להיות שאתה אשם?
                            ככל הידוע לי זה שמתנגש בד"כ אשם לא?
                            אולי שמביני הביטוח כאן יסבירו

                            צילפינגיםצ M 2 תגובות תגובה אחרונה
                            1
                            • ס סים שלום

                              @michael-yosef סתם שאלת תם,
                              אם נכנסו בך מאחור איך זה יכול להיות שאתה אשם?
                              ככל הידוע לי זה שמתנגש בד"כ אשם לא?
                              אולי שמביני הביטוח כאן יסבירו

                              צילפינגיםצ מחובר
                              צילפינגיםצ מחובר
                              צילפינגים
                              מאסטר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #114

                              @סים-שלום שמלאך המוות מגיע הוא לא מבחין בן צדיק לרשע וד"ל

                              התקנת מערכות מולטימדיה ואביזרי רכב.
                              איזור ירושלים
                              ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              4
                              • ס סים שלום

                                @michael-yosef סתם שאלת תם,
                                אם נכנסו בך מאחור איך זה יכול להיות שאתה אשם?
                                ככל הידוע לי זה שמתנגש בד"כ אשם לא?
                                אולי שמביני הביטוח כאן יסבירו

                                M מנותק
                                M מנותק
                                michael yosef
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #115
                                פוסט זה נמחק!
                                צילפינגיםצ מאירמ י 3 תגובות תגובה אחרונה
                                3
                                • M michael yosef

                                  פוסט זה נמחק!

                                  צילפינגיםצ מחובר
                                  צילפינגיםצ מחובר
                                  צילפינגים
                                  מאסטר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #116

                                  @michael-yosef כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                                  לכלך להם את הרכב

                                  אולי גם שיתבעו את מועצת הרוחות בכדור הארץ על זה שהרוחות מביאות אבק ומלכלכות להם את הרכבים??
                                  מישהו איבד שם את שכלו בצורה לא הגיונית…
                                  חייב טיפול מהשורש!!!

                                  התקנת מערכות מולטימדיה ואביזרי רכב.
                                  איזור ירושלים
                                  ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                                  יוניי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • צילפינגיםצ צילפינגים

                                    @michael-yosef כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                                    לכלך להם את הרכב

                                    אולי גם שיתבעו את מועצת הרוחות בכדור הארץ על זה שהרוחות מביאות אבק ומלכלכות להם את הרכבים??
                                    מישהו איבד שם את שכלו בצורה לא הגיונית…
                                    חייב טיפול מהשורש!!!

                                    יוניי מנותק
                                    יוניי מנותק
                                    יוני
                                    מגיה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #117

                                    @צילפינגים כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                                    אולי גם שיתבעו את מועצת הרוחות בכדור הארץ על זה שהרוחות מביאות אבק ומלכלכות להם את הרכבים??

                                    אל תיתן להם רעיונות הם עוד יקחו ממך 2000 ש"ח עד ש"מועצת הרוחות בכדור הארץ" תשלם להם

                                    רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                                    גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    4
                                    • M michael yosef

                                      פוסט זה נמחק!

                                      מאירמ מנותק
                                      מאירמ מנותק
                                      מאיר
                                      מנהל ראשי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #118

                                      @michael-yosef כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                                      והם דורשים ממני השתתפות עצמית עד שהם יקבלו את מלא הפיצוי

                                      איך זה עובד בחברות ההשכרה הנורמליות?

                                      ליצירת קשר לחץ כאן

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • M michael yosef

                                        פוסט זה נמחק!

                                        י מנותק
                                        י מנותק
                                        יראת שמים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
                                        #119

                                        @michael-yosef כתב במשהו רע קורה עם סיטי קאר בתקופה האחרונה?:

                                        הם לא טוענים שאני אשם

                                        הם דורשים ממני השתתפות עצמית

                                        נראה לי שקצת סתרי אהדדי…
                                        רק שואל…
                                        אולי שיבקשו מסתם איזה איש שעובר מתחת המשרד שלהם השתתפות עצמית?

                                        ידני

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • 8 מנותק
                                          8 מנותק
                                          873943
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
                                          #120

                                          היי
                                          שכרתי פיג’ו 208 מסיטי קאר ובחניה נכנסתי עם המראה בקיר נהיו כמה שריטות בכיסוי מראה וסדק בפנס איתות
                                          הם תובעים ממני 630 שקל 4008687e-1119-4d00-b79d-740051f0c7d0-image.png
                                          האם הסכום הגיוני?? ואיפה אני בודק את עלות החלקים [הנציג כתב לי שזה המחיר בלובינסקי]
                                          מצורפת תמונה
                                          51e1badc-d03e-47eb-9e9e-c25d83755b05-image.png

                                          יעקב מ. פינסי A מאירמ 3 תגובות תגובה אחרונה
                                          0
                                          • 8 873943

                                            היי
                                            שכרתי פיג’ו 208 מסיטי קאר ובחניה נכנסתי עם המראה בקיר נהיו כמה שריטות בכיסוי מראה וסדק בפנס איתות
                                            הם תובעים ממני 630 שקל 4008687e-1119-4d00-b79d-740051f0c7d0-image.png
                                            האם הסכום הגיוני?? ואיפה אני בודק את עלות החלקים [הנציג כתב לי שזה המחיר בלובינסקי]
                                            מצורפת תמונה
                                            51e1badc-d03e-47eb-9e9e-c25d83755b05-image.png

                                            יעקב מ. פינסי מחובר
                                            יעקב מ. פינסי מחובר
                                            יעקב מ. פינס
                                            סיירת פיקוח מייבין
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #121

                                            @873943
                                            ככל הנראה יצאת בזול (לפי הפוסטים דלעייל)
                                            תאמר להם שאתה מוכן לשלם אבל לפני שישלחו לך קבלה ממוסך על הסכום

                                            שמישהו כותב עם במקום אם,
                                            אני לו מתבייש ומעיר לא. 😊

                                            הגמ"ח
                                            ניתן להתקשר 0583262568
                                            או במייל ymp.mitmachim@gmail.com

                                            ק תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            2
                                            • 8 873943

                                              היי
                                              שכרתי פיג’ו 208 מסיטי קאר ובחניה נכנסתי עם המראה בקיר נהיו כמה שריטות בכיסוי מראה וסדק בפנס איתות
                                              הם תובעים ממני 630 שקל 4008687e-1119-4d00-b79d-740051f0c7d0-image.png
                                              האם הסכום הגיוני?? ואיפה אני בודק את עלות החלקים [הנציג כתב לי שזה המחיר בלובינסקי]
                                              מצורפת תמונה
                                              51e1badc-d03e-47eb-9e9e-c25d83755b05-image.png

                                              A מחובר
                                              A מחובר
                                              aiib
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #122

                                              @873943 סתם סקרנות, דיווחת או שעלו עליך?

                                              8 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4
                                              • 5
                                              • 6
                                              • 7
                                              • 8
                                              • 9

                                              86

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              131.9k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום